Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 672 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

"Ikonomiks-M" EOOD works since 2001 as a Labour Medicine Office and provides competent and professional advice to employers in the area of health and safety at work. 
The experts of "Ikonomiks-M" EOOD participate in the development of OHS risk assessments and in the development of preventive measures for the risks which are to be implemented by the employers. By this project proposal "Ikonomiks-M" EOOD wants to provide: 
- specific job-related training in the area of the key work process for 20 employees which are directly involved in it; 
- key competency training in English language for the same employees. 
These two training courses are going to help the company overcome the needs identified for the staff to deepen and update their professional competence. The project also plans for activities for information and publicity in line with the Single Manual of the Beneficiaries and for organization and management of the project. In all project activities specific measures to implement the horizontal policies for equal access, lack of discrimination, gender equality and sustainable development are planned.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Включване на лица от целевите групи в специфични обучения за конкретното работно място/работен процес : Целта на дейността е 20 служители на "Икономикс-М"ЕООД да подобрят своята компетентност за изпълнението на основния работен процес- предоставяне на консултации на работодалите в областта на ЗБР и оценяване на рисковете за ЗБР чрез осигуряване на специфично обучение. - Експерт "Здравословни и безопасни условия на работа" (6 лица) -Инженер Качество (1 лице) -Инженер Строителен (1 лице) -Инженер Топлоенергетика (1 лице) -Инспектор "Здраве и безопасност при работа" (3 лица) -Инспектор "Технически надзор" (1 лице) -Инспектор "Технически надзор съоръжения с повишена опасност" (2 лица) -Инспектор "Трудова медицина" (2 лица) -Медицинска сестра (1 лице) -Ръководител направление "Трудова медицина" (1 лице) -Ръководител технически надзор (1 лице) СТМ обслужва работодатели от различни сектори на икономиката на територията на цялата страна. Към всеки работодател се подхожда индивидуално, зашото няма две еднакви предприятия, дори и да са в една и съща икономическа дейност-различни са условията на работа, корпоративната култура, хората, които изпълняват задачите, начинът, по който е организирана работата. Това налага създаването на мултидисциплинарни екипи от експерти, които да работят върху консултирането на всеки един отделен клиент. СТМ се регистрират от МЗ, работодателите имат нормативно задължение да ползват услугите на СТМ и е голяма (вкл. нормативно установена) отговорността на СТМ за качеството на оценките на риска и последващите от тях действия. Затова е от изключителна важност екпертите да са много добре подготвени, да се използва холистичен подход, при който членовете на екипа от експерти имат широки познания и могат да си сътрудничат ефективно, както в рамките на екипа, така и с представителите на работодателя.Все още този холистичен подход не е изцяло застъпен в практиката, и това понякога е предпоставка за пропуски или недостатъчно ефективно оценяване на рисковете, тъй като всеки от експертите разглежда процеса през рамката и на своята собствена сфера на компетентност. Именно този проблем ще бъде преодолян чрез осигуряването на специфично обучение за основния екип на дружеството, който участва в предоставянето на услугата-знанията на служителите ще бъдат уеднаквени и ще се постигне общ професионален стандарт и разбиране на проблемите. Това ще повиши компетентността на персонала, ще ги насърчи за бъдещо професионално развитие и ще им съдейства за заемането на качествени работни места. Тема на обучението:"Повишаване на знанията и уменията на специалистите по трудова медицина" Основни модули-посочени в "Начин на изпълнение" Продължителност:700 часа. Методи на обучение: лекции, презентации, практически задачи и казуси, дискусии, предоставяне на учебни материали на хартиен носител за всеки от участниците. Начин на провеждане: присъствено, на работното място, в работно време и извънработно време, по предварително съгласуван график по часове, за период до 12 месеца. Разпределение на участниците:2 две групи по десет човека. На всички участници, които завършат успешно, ще бъдат издадени удостоверения. Ще бъде избран изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ, който да разработи учебната програма и материали и да осигури компетентни преподаватели за провеждането на обучението. "Икономикс-М"ЕООД ще разработи техническо задание като ще формулира и конкретни учебни цели за всеки от модулите (след приключване на съответния модул какво ще трябва да могат и да знаят участниците в обучението). Изпълнителят ще трябва да предложи подробно разработена учебна програма по часове с обосновка как се постигат заложените от Възложителя учебни цели, както и да предложи преподаватели с подходяща компетеност в съотвествие с изискванията на Възложителя. Изпълнителят ще разработи учебната програма и учебните материали, ще съгласува с Възложителя графика за провеждането на обучението,ще осигури комплект учебни материали на хартиен носител за всеки от участниците,ще осигури преподаватели както и издаването на удостоверенията. 50 000.00 47 500.00
Предоставяне на обучение за придобиване на ключови компетентности на лица от целевите групи, съгл. индивидуалните характеристики на лицето и спецификата на работното място : Целта на обучението е да се осигури придобиване на ключова компетентност на 20 лица от целевата група (същите, за които е предвидено и специфичното обучение в Дейност 1). Все по-често се създават предприятия (особено на територията на област Габрово и съседните), които са собственост на чужди инвеститори и голяма част от мениджърските екипи са съставени от чужди граждани. В тази ситуация на екипа на СТМ се налага да комуникира ежедневно с тях - чрез писмена или устна комуникация, за да представя направени констатации и изводи, да предлага решения, свързани със здравето и безопасността и да ги обосновава. Затова е от изключителна важност екипите да могат да обменят пряко информация с представителите на работодателите, без тя е е опосредствана (не рядко изкривявана) или забавяна от използването на преводачи. Другата значима причина - теорията и практиката на управлението на здравето и безопасността непрекъснато се развиват и в Европейски и световен мащаб, за съжаление професионалната информация, достъпна на български език е изключително оскъдна (ограничава се до публикации на нормативни актове, някои резултати от проекти на ИА ГИТ, които са предоставени за свободен достъп и някои информационни материали на български на интернет страницата на Европейската агенция по здраве и безопасност). Владеенето на английски език ще даде възможност на експертите непрекъснато да актуализират своите знания и да "сверяват часовника си" с актуалните европейски и световни достижения и тенденции. Ще бъде избран външен изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ, който да проведе обучението. Лицата ще бъдат разпределени в две групи по 10 човека. Обучение по Ключова компетентност 2 "Общуване на учжди езици" - английски език Продължителност - 300 учебни часа в три нива на обучение. Изборът на лицата за включване в обучението ще бъде окончателно потвърден след провеждане на входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото им на владеене на езика. На всички успешно завършили обучението ще бъдат издадени сертификати. 14 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).