Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal aims to create sustainable employment in the 12 months to 18 unemployed and inactive persons and to ensure subsequent employment after completion of the project activities at least 50% of newly recruited under the project. The project will ensure the integration of the labor market and young people, particularly those who are not engaged in employment, education or training and equipping of new jobs in order to create suitable working conditions in the company of people from the target group.
The project proposal consistent with the identified needs and problems of the target group, as the share of unemployed youths up to 29 years increases the inactive are also a significant part in Gabrovo region, indicating that this target group is vulnerable and should take special policies for its integration in the labor market. Project activities fully meet the needs of the target group because they provide an opportunity to integrate into the workflow of the company and have equipped workplaces.
To ensure suitable working conditions in the company of people from the target group they will ensure technical as purchase equipment.
Equipment provided is consistent with the activity to carry newly hired workers. They will perform construction and repair, building restoration, general construction - painting, plastering, laying insulation. For the other recruits in the company will be purchased office equipment and office furniture, to ensure their work.
In addition to ensuring sustainable employment for the target group, equipment jobs, the project provides activities for project management, publicity and visualization, in accordance with the requirements of a manual beneficiary implementing rules for information and communication 2014-2020,
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейността е основополагаща за цялостното изпълнение на проекта и постигане на набелязаните цели. От степента на вътрешна организация и контрол на екипа по проекта зависи навременното и качествено изпълнение на всяка проектна дейност. Тази дейност цели коректно и законосъобразно управление и изпълнение на проекта, спазване на времевата рамка, отлична финансова и техническа отчетност. Дейност 1 включва цялостно управление на дейностите по проекта, наблюдение на индикаторите и вътрешна оценка на изпълнението на проекта, финансова и техническа отчетност, координация между членовете на екипа. За осъществяване на координация при изпълнението на проекта ще бъдат провеждани регулярни срещи, ще се следи работата на изпълнителите и спазването на договореностите с тях, ще се прави оценка на резултатите и ще се изготвят необходимите технически и финансови отчети. Дейността по управление на проекта ще се извършва съобразно метода на наблюдение, вътрешна оценка, контрол и отчитане – ежемесечно ще се организират работни срещи на екипа за отчитане на текущата работа и следене на напредъка, ще се подготвят текущи справки и отчети. Ще се следят предвидените индикатори за напредъка. Ще се използват следните работни методи: • Метод на обратна връзка – метод за проследяване на ефекта на проекта върху целевите групи и създаване на възможност за навременно коригиране. През цялото времетраене на проекта активно ще се търсят мнението и препоръките на участниците в проекта и тяхната обратна връзка • Методи за анализ и оценка на постигнатите резултати - ще се прилагат на всеки един етап от реализацията на проекта. Така своевременно ще се анализира и оцени свършената до момента работа и при евентуално наличие на отклонения от първоначално начертания план или незадоволителни резултати да може да се вземат навреме мерки и да се поправят пропуските. • Метод на контрол и отчитане - За наблюдение и отчитане напредъка в изпълнението на проекта и степента на постигане на неговите цели ще се използва вътрешен мониторинг и оценка. Мониторингът е насочен към наблюдение на процеса на изпълнение на проекта, а оценката – към резултатите и дългосрочното въздействие. Дейността ще се изпълнява от екип за изпълнение на проекта – 1 бр.Ръководител, 1 бр. Координатор и Счетоводител 24 400.00 24 312.24
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Хоталич ООД е специализирана в производството на строителни разтвори и паралелно развива строителна дейност. Предвид нарастващото търсене на строителни бригади и работници за изпълнение на строително -ремонтни дейности, саниране на сгради и въвеждане на мерки за енергийна ефективност, фирмата ще наеме лица за следните длъжности: - бояджии - код по НКПД 7131 1001 - 3 броя - шпакловчици - код по НКПД 7123 2004 - 3 броя - организатор група в строителството - код по НКПД 3123 4005 - 2 брой - работник изолации - код по НКПД 71242005 - 6 броя - координатор производство - код по НКПД 2421 6013 - 1 брой - дистрибутор - код по НКПД 3322 3006 - 2 броя - експерт търговия - код по НКПД 2421 6006 - 1 брой Всички дейности ще се осъществяват, като се залага на следните основни принципи при изпълнението им: • Експертност и инициативност - за изпълнението на всички дейности ще се осъществяват консултации с представители на Бюрото по труда. • Прецизна и редовна документация – ще се води отделно и ясно счетоводство за дейностите по изпълнението на проекта; документите по изпълнението на проекта ще се съхраняват отделно и по начин, по който лесно да бъдат представени при проверка. • Планиране - планирането най-общо представлява идеята да се предвижда и проектира състоянието в бъдещето, като се разработят същевременно и ефективни начини за достигане на желаните бъдещи резултати. Тук влиза и мониторинга и управлението на вероятните възникващи рискове и начините за тяхното смегчаване и/или преодоляване; • Контрол – необходим на всеки етап от изпълнението на даден проект. Благодарение на него се осъществява една превенция на риска от некачествено и/или ненавременно изпълнение на възложените задачи. С оглед на факта, че дейностите по проекта са взаимно свързани, контролът по изпълнението им е изключително важен от гледна точка на точното и навременно изпълнение на заложеното в проекта. 135 200.00 132 734.29
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на новите работни места: Целта на тази Дейност е: Да се създадат подходящи условия за труд във фирмата на хората от целевата група като се обезпечат технически. Дейността включва закупуване на работна платформа за фасадни работи, с работна височина 30м. и ширина на платформата 5,60 м. Работната платформа е необходима за новоназначените работници за осъществяване на строително-ремонтни дейности. На тяхно разположение ще бъдат и останалите машини във фирмата, които ще създадат необходимата заетост на наетите лица. Предвиденото оборудване е съобразено с дейността, която ще извършват новоназначените работници. Те ще изпълняват строително-ремонтни дейности, саниране на сгради, общо строителство - боядисване, шпакловане, полагане на изолации, кофражи и арматура. Затова заложените длъжности, на които ще бъдат назначени безработните и неактивни лица, изцяло съответстват на предвиденото оборудване. Индикативната стойност на работната платформа е 66 000 лв. Минималните технически характеристика са - работна височина 30м. и ширина на платформата 5,60 м. Работната платформа ще се използва от: - бояджии - код по НКПД 7131 1001 - 3 броя - шпакловчици - код по НКПД 7123 2004 - 3 броя - организатор група в строителството - код по НКПД 3123 4005 - 2 брой - работник изолации - код по НКПД 71242005 - 6 броя - координатор производство - код по НКПД 2421 6013 - 1 брой За останалите новоназначените служители във фирмата ще бъде закупено офис-техника и офис-обзавеждане, което да обезпечи тяхната работа. То ще се ползва за следните длъжности: - дистрибутор - код по НКПД 3322 3006 - 2 броя - експерт търговия - код по НКПД 2421 6006 - 1 брой За тях ще бъдат купени 3 компютри с минимални технически характеристики - (Процесор Core i5, Оперативна памет 4GB, HDD 1TGB, операционна система) , 3 бюра и 3 стола и 3 секции за документи на обща стойност - 7200 лв. 82 200.00 73 077.64
Публичност и визуализация на проекта: Дейността цели осигуряване на благоприятна, добронамерена информационна среда за широка обществена подкрепа и информиране на целевите групи и заинтересованите страни. Тази дейност включва реализацията на: - Разработване на интернет-страница на фирмата с информация за проекта, целите, дейностите и резултатите и визуализация - Изработване на информационна табела за визуализация и популяризиране на проекта, оперативната програма и ЕС. - Публикации за напредъка на проекта - изработване на информационни стикери за оборудването и обзавеждането – за визуализация Дейностите за информация и публичност са задължителни според Насоките с оглед осигуряване на широка информираност за проекта и финансиращите органи. Дейността ще се осъществи в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 2 400.00 2 400.06

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).