Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

"Mega Logistic" Ltd. was founded in 2015. In the town of Kazanlak. From its establishment until now, the company is engaged in wholesale and retail trade in food and industrial goods, trading. The company trades works with most major manufacturers and major importers of food and industrial goods, so it has the ability to keep constantly low prices. The primary and primary task of the staff is the cultural and courteous service of all the clients and the sale of foods and goods of the highest
quality. "Mega Logistic". trades with over 15 000 items.
The management of the company realizes that the human resource is the most important for achieving the goals of a company. In connection with the expansion of the company and the need to improve the qualification of the employees, the management decided to apply for this procedure.
The main objective of the project proposal is to increase the qualification of the employees in the company. As a result, the company's competitiveness will increase, which in turn will lead to an increase in revenue, which will directly benefit employees by raising their wages.
The actions through which the target will be achieved are:
1. Providing vocational training to acquire or enhance the professional qualification of employed persons;
2. Learning to acquire Key Competencies in "Foreign Language Communication" and "Digital Competence";
The total number of employees to be trained is 40.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на професионално обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация на заети лица.: Основна дейност на фирма "Мега Логистик" ООД е 46.39 "Неспециализирана търговия на едро с хранителни стоки, напитки и тютюневи изделия". Дейността на компанията не попада в приоритетен сектор, но е един от секторите, с най-динамично развиващ се пазар. Образователната система не отговаря адекватно на нуждите на фирмите. Това се отнася особено за позициите за ниско и средно ниво на управление. С цел подобряване дейността на фирмата и удовлетворяване на нуждите на своите клиенти е необходимо да се повиши квалификацията на работещите във фирмата. Всички служители в компанията са преминали въвеждащо обучение, свързано с изпълнение основните им задължения. Във връзка с разрастването на компанията, повишаване на качеството на предлаганите услуги и постоянното развитие на технологиите е необходимо служители на компанията да преминат курсове, свързани с повишаване на професионалната им квалификация. Обученията, през които ще преминат служителите са пряко свързани с дейността на фирмата и в частност с основните задължения на всеки служител. Професиите и обученията, които ще преминат служителите са както следва: - професия "Търговски представител" 341040, специалност "Търговия на едро и дребно" 3410401, продължителност на обучението 960 учебни часа. Като обучението ще е разпределено между теория 480 часа и практика 480. часа. По тази специалност ще бъдат обучени 26 лица. Бюджетът, необходим за изпълнението на дейността се формира по следния начин: 26*1800.00 лв. = 46 800.00 лв. След успешно приключване на обучението на всяко едно лице ще бъде издаден документ, доказващ завършеното обучение. Всички 26 лица след успешно преминаване на обучението ще получат съответния документ за това. След завършване на обученията, очакванията на ръководството на компанията е служителите да работят по-качествено и да се повиши удовлетвореността на клиентите, което ще спомогне за увеличаване на удовлетвореността на служителите на компанията. Изпълнението на обученията ще се осъществява в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение /ЗПОО/. 46 800.00 0.00
Обучение за придобиване на ключови компетентности по "Общуване на чужди езици" и "Дигитална компетентност": "Мега Логистик" ООД е компания с преобладаващи чуждестранни клиенти, в тази връзка е необходимо служителите работещи във фирмата да притежават познания по чужди езици. Във връзка с развитие на дейността на фирмата и необходимостта от постоянно повишаване на езиковите познания на служителите е всички да преминат обучение по Ключова компетентност "Общуване на чужди езици". Езиково обучение ще преминат 40 лица. Езиците на които ще се обучават лицата са следните: английски език и немски език. Лицата, които ще преминат езиково обучение, ще се обучават и по повишаване на квалификацията. Разпределението на лицата, които ще се обучават по Ключова компетентност "Общуване на чужди езици" е както следва: 40 лица, които ще преминат обучение по професия професия "Търговски представител" 341040, специалност "Търговия на едро и дребно" 3410401, ще преминат обучение и по КК Общуване на чужди езици - английски език. Обученията ще се извършват от външен изпълнител, който ще бъде избран по действащото законодателство. За определяне на нивото на знание на езиците, всяко едно от лицата ще положи първоначален тест за определяне на нивото на знание. Обученията по ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" ще бъде с продължителност 300 учебни часа и на трите нива на обучение, като цената на обучението е 700лв. Бюджетът необходим за изпълнението на дейността се формира по следния начин: 40*700 лв. = 28 000.00 лв. След успешно приключване на обучението на всяко едно лице ще бъде издаден документ, доказващ завършеното обучение. 28 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).