Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

As the majority of the companies nowadays, Global Marketing Bulgaria Ltd. is experiencing a continuous shortage of qualified personnel. In the area in which the company operates, this problem is particularly pronounced as far as the merchandising at the point of sale, is not studied in the secondary schools. Having in mind this reason and in order to offer efficient services to its clients, the company needs to constantly train its employees.
The employees' attestation in the company is tied to their performance based on the internal company requirements for the quality of the work and is assessed through the so-called "Success rate". For the professional performance of its employees' duties, the company is organizing with its own funds trainings. The implementation of this project will contribute to the increase of the capacity of the 50 employees of Global Marketing Bulgaria Ltd. to meet the changes in the labor market. 
The specific objectives of the project are:
Specific objective 1: 1 employed person over 54 with acquired professional qualification and key competencies; Specific Objective 
2: At least 50 percent of 50 employees with secondary or lower education who have acquired new knowledge and skills. 
The objectives of the project will be achieved through the following main activities:
1. Providing a professional qualification for a part of a second qualification degree: "Marketing Assistant", specialty "Marketing Research"
2. Key Competence 4. "Digital Competence" and "Work with Specialized Software";
Improving the skills of the employed people will have a positive impact in a wider economic and social aspect. Improving the skills of 50 employees will lead to better career opportunities for them, better remuneration and will expand their professional potential. Through this project, the company will receive free support for its development through investing in human resources which will help and guarantee its competitiveness.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 – Обучение за придобиване на професионална квалификация за част от професия по втора квалификационна степен: Професия „Сътрудник в маркетингови дейности” (342020), специалност "Маркетингови проучвания" (3420201): За 50 заети лица в "Глобал Маркетинг България" ООД е предвидено обучение за придобиване на професионална квалификация за част от професия по втора квалификационна степен: Професия „Сътрудник в маркетингови дейности” (342020), специалност "Маркетингови проучвания" (3420201). Обучението изцяло съответства на дейността и необходимостта на "Глобал Маркетинг" ООД." Дружеството изпитва непрекъснат недостиг от квалифицирани кадри в областта на маркетинговите дейности, проучвания и ефикасния мърчандайзинг. В тази връзка и за качествено изпълнение на служебните задължения на заетите лица, дружеството е принудено със собствени средства да провежда обучения, свързани с маркетинговите проучвания и дейности, както и физическия мърчандайзинг в търговските обекти. Тези обучения са съществено необходими и за заетите лица, включени в целевата група по проекта, тъй като тяхното заплащане е в пряка зависимост от постигнатите резултати при изпълнение на служебните им задължения, като е въведен коефициент на успеваемост, обвързан с реализирането на продажби. Предвиденото обучение е в съответствие със задълженията на обучаващите се заети лица, като например: Съставя анкетна карта за провеждане на маркетингови проучвания и мърчандайзинг, Събира и обработва статистическа информация, Подготвя периодични, специални и текущи, аналитични справки, отчети и презентации, необходими за провеждане на маркетинговите проучвания и мърчандайзинга, Обслужва клиенти и осъществява комуникация с клиенти и колеги. Обучението по Дейност 1 ще премине през три етапа: - Първи етап: Избор на изпълнител за провеждане на обучението за придобиване на професионална квалификация за част от професия по втора квалификационна степен: Професия „Сътрудник в маркетингови дейности” (342020), специалност "Маркетингови проучвания" (3420201), по реда на глава четвърта от ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г.; Обучението е с продължителност не по-малка от 300 учебни часа. С избрания изпълнител се сключва Договор за обучение. - Втори етап: Разпределяне по групи. За постигане на максимална ефективност предвидените за включване в обучението 50 заети лица в "Глобал Маркетинг" ООД, ще бъдат разпределени в 4 групи в зависимост от населеното място, в което работят. Компанията има офиси за осъществяване на дейността си в 37 града на територията на България, покривайки всички национални и някои регионални търговски вериги. Всичките лица от целевата група са заети в някои от тези 37 града. Считаме, че е целесъобразно обучението да се организира и проведе в четири по-големи града от страната. Лицата от целевата група ще бъдат насочени за включване в предвидените обучения по дейност 1 в най-близкия град от посочените по-горе, в зависимост от населеното място, в което работят. - Трети етап: Провеждане на обучение за придобиване на професионална квалификация за част от професия по втора квалификационна степен: Професия „Сътрудник в маркетингови дейности” (342020), специалност "Маркетингови проучвания" (3420201). В обучението ще бъдат включени 50 лица от целевата група, които ще бъдат разпределени в 4 групи: На всички обучени лица от целевата група, успешно завършили професионалното обучение за придобиване на квалификация по част от професията ще се издаде Удостоверение за професионално обучение, съгласно чл. 38, ал. 3 от ЗПОО. 30 000.00 30 000.00
Дейност 2 - Обучение за придобиване на Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”, Работа със специализиран софтуер.: Предвиденото обучение за придобиване на Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”, Работа със специализиран софтуер, изцяло съответства на дейността и необходимостта на "Глобал Маркетинг България" ООД." Дружеството изпитва непрекъснат недостиг от квалифицирани кадри в областта на маркетинговите дейности, проучвания и ефикасния мърчандайзинг. В тази връзка и за качествено изпълнение на служебните задължения на заетите лица, дружеството е принудено със собствени средства да провежда обучения, свързани с работа със специализиран софтуер. Тези обучения са съществено необходими и за заетите лица, включени в целевата група по проекта, тъй като тяхното заплащане е в пряка зависимост от постигнатите резултати при изпълнение на служебните им задължения, като е въведен коефициент на успеваемост, обвързан с реализирането на продажби. Предвиденото обучение е в съответствие със задълженията на обучаващите се заети лица, като например: Всеки зает в компанията е длъжен да използва специализирания софтуер с онлайн портал и уеб галерия, комуникационната система от точките на продажба, през компанията предлагаща мърчандайзинг услугата, до производителите и/или вносителите на конкретни продукти и търговски марки т.е. създаване на база данни. Съставя анкетна карта за провеждане на маркетингови проучвания и мърчандайзинг, Събира и обработва статистическа информация, Подготвя периодични, специални и текущи, аналитични справки, отчети и презентации, необходими за провеждане на маркетинговите проучвания и мърчандайзинга. Обучението по Дейност 2 ще премине през три етапа: - Първи етап: Избор на изпълнител за провеждане на обучението за придобиване на Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”, Работа със специализиран софтуер., по реда на глава четвърта от ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г.; Обучението е с продължителност не по-малка от 45 учебни часа. С избрания изпълнител се сключва Договор за обучение. - Втори етап: Разпределяне по групи. Изборът на лица за включване в обучение за съответната ключова компетентност ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация/институция за определяне на нивото. За постигане на максимална ефективност предвидените за включване в обучението 50 заети лица в "Глобал Маркетинг България" включени в целевата група, ще бъдат разпределени в 4 групи в зависимост от населеното място, в което работят. „Глобал Маркетингл България“ ООД има офиси за осъществяване на дейността си в 37 града на територията на България, покривайки всички национални и някои регионални търговски вериги. Съответно и в тези 37 града, дружеството е наело своя персонал за изпълнение на служебните задължения. Всичките лица от целевата група са заети в някои от тези 37 града. Считаме, че е целесъобразно обучението да се организира и проведе пет по-големи града от страната. Лицата от целевата група ще бъдат насочени за включване в предвидените обучения по дейност 2 в най-близкия град от посочените по-горе, в зависимост от населеното място, в което работят. - Трети етап: Провеждане на обучение за придобиване на Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”, Работа със специализиран софтуер. В обучението ще бъдат включени 50 лица от целевата група. На всички обучени и успешно завършили лица от целевата група, ще им бъдат издадени съответните документи доказващи добитите ключови компетентности. 12 500.00 12 500.00
Гъвкави форми на заетост за заетите лица за периода на обучение.: За 50 броя заети лица за периода, в който те са включени в обучение по проекта, ще се прилагат гъвкави форми на заетост. В зависимост от натовареността на графика за работа заетите лица ще бъдат включени в най-удобната за тях гъвкава заетост, избирайки някоя от следните форми: • Почасова работа • Работа на смени • Работа на непълно работно време • Работа на плаващо работно време • Гъвкави работни часове за определен период • Работа на повикване • Работата от разстояние • Ротация на работното място 26 036.00 12 406.72

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).