Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The main target of the proposal is improvement the quality of life and the access to services for social inclusion of people with disabilities and people over 65 years of age from Chavdar municipality,  unable to take care of themselves, based on specific analysis and assessment of their particular necessities.  
The specific targets are:
1. Overcoming the consequences of the social exclusion and poverty of people with disabilities and people over 65 years of age from Chavdar municipality,  unable to take care of themselves.
2. Elaborating an integrated complex of social services for the target group, based on particular necessities and preferences.
3. Bringing back the persons, who provide social servisies, at the real labour market.
In order to achieve the targets and the results of the project, the folloing activities will be accomplished:
1. Organization and managment of the project;
2. Information and publicity;
3.  Elaboration of rules/methodology for the working of the centre for provision of community- or home-based services for social inclusion on an hourly basis;
4. Providing an access to integrated services, according to specific necessities of the vulnerable man, based on particular social assessment through establishing a new centre for provision of community- or home-based services for social inclusion on an hourly basis, including supporting and integrated intersectoral services;
5. Training of the personnel, who provide social servisies;
6. Giving psychological support, consultation and supervision of the personnel, who provide social servisies;
7. Motivational, psychological  and social support for the users of the services, according to their particular necessities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейността се състои в създаването на екип за организация и управление на проекта. Екипът се състои от: 1. Ръководител със следните задължения: Ръководи изпълнението на дейностите по проекта; Организира цялостната дейност на екипа за управление на проекта; Осъществява контакт с органи и институции, които имат отношение към изпълнението на проекта; Отговаря за наблюдението и контрола върху изпълнението на сключените договори с изпълнителите по проекта; Отговаря за спазването на графика за изпълнение на проекта; Отговаря за вътрешния мониторинг и контрол. 2. Счетоводител със следните задължения: Отговаря за целесъобразността на поеманите задължения и извършваните разходи; Получава и проверява всички фактури / документи с еквивалентна доказателствена стойност; Съдейства на ръководителя за изготвяне искания за плащания по проекта; Отговаря за обобщаването и осчетоводяването на финансовите документи на ниво проект и представянето им на УО; Осъществява хронологично, двустранно, синтетично и аналитично счетоводно записване и съставя отчети, в съответствие с изискванията и основните принципи на Закона за счетоводството; Начислява възнаграждения, данъци и осигурителни вноски по проекта; Изготвя необходимите справки, удостоверения и др. във връзка с възнагражденията по проекта; Изпълнява и други конкретни задачи, възложени от ръководителя. 3. Координатор със следните задължения: Подпомага ръководителя на проекта при изпълнение на неговите задължения; Координира дейността на екипа за управление на проекта; Координира работата между екипа за управление на проекта и изпълнителите; Следи за своевременното изпращане на информация и кореспондира с всички заинтересовани страни по проекта; Координира изготвянето на справки, доклади за напредък и окончателен доклад за изпълнение на проекта; Следи за своевременното изпълнение на договорите с изпълнители, сключени за дейности, попадащи в обхвата на проекта; Координира дейността на доставчиците на социални услуги от Центъра и комуникира с потребителите; Съдейства за вътрешния мониторинг и контрол по проекта; Изпълнява и други конкретни задачи, възложени от ръководителя. 4. Технически сътрудник със следните задължения: Отговаря за архивирането на документацията по проекта; Подпомага екипа във всички дейности по проекта; Поддържа личните досиета на доставчиците и потребителите на социални услуги; Координира изпълнението на мерките за информация и публичност; Систематизира входящата и изходящата кореспонденция по проекта; Води протоколи на работни срещи и други публични събития; Изпълнява и други конкретни задачи, възложени от ръководителя. 28 821.36 27 456.59
Информиране и публичност: Дейността има за цел да популяризира дейностите и резултатите по проекта пред местната и регионална общност. Освен това с предвидените мерки ще се популяризира и приноса на ЕС, ЕСФ и ОП РЧР. Всички произведени материали по проекта ще бъдат съобразени с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. 3 000.00 2 499.38
Разработване на Правила/методология за дейността на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда : Проектното предложение предвижда създаването на нов Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда. За целта е необходимо разработването на Правила/методология за дейността, базирани на специализиран анализ на спецификите на потребителите и необходимите компетенции на доставчиците на социални услуги. 12 000.00 22 000.00
Осигуряване на достъп до интегрирани услуги, според специфичните потребности на човека в неравностойно положение въз основа на индивидуална социална оценка чрез нов Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда, в т.ч. подкрепящи и интегрирани междусекторни услуги: Настоящата дейност се състои в създаването на нов Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда. Целите на дейността са да бъдат преодолени последиците от социалното изключване и бедността на хора с увреждания и хора над 65 г. в невъзможност за самообслужване от Община Чавдар, от една страна, и връщането на реалния трудов пазар на лицата - доставчици на социални услуги, от друга. Идентифицирането на целева група е базирано на предварителна оценка на Дирекция "Социално подпомагане" - Пирдоп. Персоналът, който ще бъде назначен в центъра се състои лица, наети понастоящем като лични асистенти по ОП РЧР, както и от други трайно безработни лица. 195 080.48 171 694.03
Обучение на персонала за предоставяне на услугите: Целта на дейността е да бъде обучен персонала на центъра за придобиване на професионални компетенции, свързани с идентифицираните нужди на потребителите и предоставяните услуги. Обучението допълнително ще акцентира върху качеството и ефективността на социалните услуги. Обучението ще бъде обвързано с извършения анализ и социална оценка на целевата група в дейност 3 и ще бъде възложен на същия изпълнител. 768.00 908.00
Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия на персонала, предоставящ социални услуги: Целта на дейността е да бъде оказвана периодична подкрепа за персонала на центъра (лични асистенти, социални асистенти и домашни помощници). В хода на обичайната им дейност и поради спецификите на индивидуалната работа с потребителите на социални услуги е възможно да възникнат конфликтни и стресови ситуации, за което е необходима и специализирана подкрепа за доставчиците. В същото време се налага и периодична супервизия на дейността им, за да се установи съответствието й с приетата Правила/методология за работа на центъра и установените добри практики в социалните услуги. 16 800.00 11 836.80
Мотивационна, психологическа и социална подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност: Целта на дейността се състои в изработването и предоставянето на интегриран комплекс от социални услуги за целевата група, базиран на индивидуалните им потребности и предпочитания. Ето защо тази дейност се предхожда от специализиран анализ на спецификите на потребителите и оценка на социалните им потребности. Тя кореспондира с търсения мултидисциплинарен подход при доставянето на социални услуги. Идеята е да се намери индивидуален подход до всеки потребител и да се идентифицира от каква специфична подкрепа се нуждае той. 48 000.00 34 633.60

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).