Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 089 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal "New opportunities in" VIP Security "Ltd. aims to give a chance to young unemployed people under 29 years of age, unemployedpersons aged 54 years and long-term unemployed and inactive people to start working in the field of security industry. The project provides subsidiary employment for 80 persons in the target groups for a period of 12 months. The project is consistent with the company needs and specific operations and meanwhile entirely corresponds and actively contributs to the objectives of the EU strategy "Europe 2020" in the field of employment and combating poverty and social exclusion and achieve the conditions for smart , sustainable and inclusive growth.
Creation of new jobs opportunities through Human Resources Development Operational Programme procedure "New job initiative 2015", will give the chance of the company to participate active in resolving existing problems in the labor market and particular, according the specific of the activities, will help the recruitment of persons from some of the most vulnerable social groups, will lead to their removal from the social system and building work habits, will create conditions for their professional development, boost their competitiveness and as an overall effect will lead to their sustainable integration in the market labor.
The project also includes activities of administration and reporting of the progress and implementation of the purposes, that will be delegated to the management team as well as activities to promote the implementation, objectives and results.
All project proposal activities are consistent and fully correspond to the priorities and objectives of the procedure "New job initiative 2015", that means - sustainable integration in the labor market of young people and those permanently remote from it.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за организация и управление на проекта. : Целта на дейността е създаване на успешен екип за организация и управление с доказани професионалисти в тази област за осигуряване на условия за успешно реализиране на проекта и неговото финансово и документално управление и отчитане. Гарантирането на ефективна „организация и координация на дейностите" ще спомогне за реализацията на проектните дейности в заложените срокове. Екипът за организация и управление на проекта, накратко ЕОУП, ще включва четири позиции – Ръководител, Координатор, Технически сътрудник и Счетоводител. Те ще имат следните задължения: Ръководител: • Управлява цялостното изпълнение на дейностите; • Ръководи и координира работата на екипа; • Отговаря за постигането на целите и спазването на изискванията на Договарящия орган; • Контролира спазването на графика и качеството на изпълнение на дейностите, съобразно бюджета; • Подпомага ЕОУП при организиране на мероприятия, представящи проекта и реализираните резултати от него; • Ръководи създаването и съхраняването на проектната документация, включително финансовите отчети; • Отговорен е за своевременната и коректна отчетност към Управляващия орган; • Отговаря за осъществяването на вътрешния мониторинг и контрол на проекта. Координатор: • Координира прякото изпълнение на проектните дейности под ръководството на Ръководителя; • Осигурява цялостна административна подкрепа на Ръководителя на ЕОУП – организиране на информационни събития, обучения, екипни срещи, работа по отчитането на проектните дейности и др.; • Координира работата на екипа при подготовката и провеждането на процедури за доставка и услуги; • Следи за спазването на графика на изпълнение на дейностите; • Подпомага документално обезпечаване на Ръководителя, Координатора и Счетоводителя при изготвянето на финансовите и техническите отчети за Договарящия орган; • Координира изцяло дейностите за популяризиране на проекта – мерките за публичност и визуализация; • Участва в екипни срещи. Технически сътрудник: • Организира документооборота във връзка с проектните дейности под ръководството на Координатора; • Приема, регистрира и разпределя входящата кореспонденция по проекта, изпраща по адреси изходящатакореспонденциа, отговаря за логистичното подсигуряване на дейностите по проекта; • Подпомага работата на Kоординатора при подготовката и провеждането на процедури за доставка и услуги; • Подпомага документалното обезпечаване при изготвянето на финансовите и техническите отчети; • Участва в екипни срещи. Счетоводител: • Отговаря за финансово-счетоводна дейност по проекта, под прякото ръководство на Ръководителя; • Води финансовата и счетоводна документация и изготвя финансовите отчети; • Следи за целесъобразността на разходите и точното им отчитане пред Управляващия орган, съобразно националното законодателство и специфичните изисквания на ОПРЧР; • Следи съхранението на финансовите документи по проекта; • Носи отговорност за счетоводните операции по проекта. Всеки етап от изпълнението на проекта ще бъде контролиран от ЕОУП, който ще бъде отговорен за навременното изпълнение на всички дейности. От провежданите срещи на екипа ще бъдат изготвени протоколи за отразяване напредъка по проекта, срещаните трудности и възможните решения за преодоляването им, ще се разпределят задачите и ще се планират предстоящите дейности. Екипността и правилното управление ще спомогне за предвиждане на възможни трудности и навременното им разрешаване. Срещите ще бъдат своебразен инструмент за контрол, мониторинг и проследяване на коректното изпълнение на заложените в проекта дейности. ЕОУП ще бъде пряко отговорен за популяризирането на заложените и изпълнени дейности, съгласно условията и изискванията на Управляващия/Договарящия орган по отношение на стриктното спазване на правилата за визуалзиция и публичност. ЕОУП ще следи и за прякото изпълнение на дейностите, заложени в проектното предложение, които ще се извършват от външен изпълнител, съгласно процедурите на ПМС 118/20.05.2014 г. 43 200.00 41 597.90
Подбор и наемане на 80 безработни и неактивни лица на новосъздадени работни места (субсидирана заетост): Подбор на 80 лица от целевата група за включване в дейностите по проекта и осигуряването им на заетост за период от 12 месеца. Приоритетно всички новоназначени ще бъдат лица от следните целеви групи: - Продължително безработни и неактивни лица; - Безработни лица на възраст над 54 г.; - Безработни младежи до 29 г. вкл., от които 50% са беработни младежи до 29 г. включително. Работното място на навонаетите служители ще бъде съобразено с текущите нужди и потребности на компанията към момента на сключването на договорите. По време на своята нова работа, лицата от целевите групи ще могат не само да практикуват нови знания и умения, но и да изградят трудови навици, които ще им помогнат при тяхната бъдеща професионална реализация. Дружеството ще развие идеята за разкриване на нови работни места, чрез които ще се повиши качеството на услугите, които ВИП Секюрити ЕООД предоставя на своите клиенти. Ръководството на търговското дружество предвижда наемането на лица на следната длъжност: „Охранител”, код по НКПД: 54141007. Позициите попадат в 5-ти клас професии от НКПД 2011г., трудовите възнаграждения ще бъдат в размер на Минималния осигурителен доход (МОД), който съвпада с Минималната работна заплата (МРЗ). Изпълнението на проекта пряко ангажира целевата група и отговаря напълно на потребностите им. Общият профил на подходящите за тази длъжност кандидати е физически и психически здрави лица със завършено минимум основно образование, неосъждани и без заведени производства за извършени престъпления, в активна възраст, с възможност да работят на смени и по график. Тези широки граници дават изключителна възможност за включване именно на дефинираните приоритетни по процедурата целеви групи, поради липсата на изисквания за специална квалификация, опит и висок образователен ценз. Това гарантира постигането на заложените в проекта основни и специфични цели -предоставяне на възможност на безработни и неактивни лица да започнат трудова кариера, които в голямата си част са от дълго време извън пазара на труда, загубили са желание за търсене на работа и съответно мотивацията за възстановяване на трудовите си навици. От друга страна те са загубили и способността си за продължаващо учене и преквалификация, което допълнително ги изолира от пазара на труда. Създаването на възможност за разкриване на нови работни места във фирма "ВИП секюрити" ЕООД чрез субсидирана заетост не само ще даде възможност за наемане и включване в заетост, но и ще бъде предпоставка за даване на възможност на новонаетите служители да придобият професионална квалификация. Дружеството разполага с ЦПО, лицензиран от НАПОО, където се обучават всички новопостъпващи служители, като удостоверенията, който получават след завършване на обучението им гарантират, че те притежават необходимите компетенции за работа във всяка охранителна фирма. По този начин новонаетите ще получат възможност за трудова реализация в компания-лидер в своята област, ще имат възможност да получат професионално обучение и квалификация за извършваната от тях дейност по охрана, ще изградят трудови навици, ще имат възможност за професионално и личностно развитие, ще повишат самочувствието и адаптивността си, мотивацията да бъдат част от пазара на труда. Съобразно целите на проектното предложение фирмата ще създаде всички условия за минимизиране на текучеството на персонала и задържане на всички справящи се с работата служители по време на проекта, както и след приключване на дейностите му. Фирмата планира да запази 100% от откритите по проекта 80 нови работни места, като се очаква всички новонаети служители, които усвоят спецификата на работата и изпълняват качествено задълженията си в рамките на изпълнение на проекта да запазят работата си и след приключване на дейностите. По този начин се гарантира получачаването на сигурност и доходи, които ще допринесат за преодоляване на социалната и икономическата им изолация на едни от най-учзвимите социални групи. 432 000.00 460 101.46
Дейности по информиране и публичност: Изпълнението на всички дейности по проекта в рамките на настоящата Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, включва и осигуряване на необходимата публичност и информираност относно проектната инициатива и оказаната подкрепа от страна на ЕС по линия на ЕСФ. Дейността цели: визуализиране на подкрепата на ЕСФ и ОП РЧР, популяризиране целите и приоритетите на ОП РЧР, дейностите по проекта и резултатите от неговото осъществяване, популяризиране на схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Ново работно място 2015”, популяризиране на мерките за гарантиране на всеки пълноценно участие в обществото и право на достоен труд, развиване в работодателите на съзнанието за необходимостта от увеличено инвестиране в човешкия капитал и утвърждаването му като практика в бъдеще, утвърждаване сред обществото и по-конкретно сред работодателите на идеята, че повишаване ефективността и производителността се постига, чрез икономика основана на знанието, отдаване на дължимата гласност и признание на Европейския съюз за получената финансова помощ от Европейския социален фонд чрез ОП РЧР. Дейността е в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. По проекта се предвижда осъществяване на периодични дейности, които да информират обществеността за хода на изпълнение на проекта и постигнатите резултати – съобщения и информация в сайта на кандидата. Материалите разработени, издадени и разпространени по време на изпълнение на проекта (брошури, информационна табела и информационни съобщения в сайта на дружеството), ще бъдат визуализирани според всички изисквания – с лого на ЕС, ЕСФ и ОПРЧР, приоритетната ос, името на проекта, стойността на БФП и т.н. Реализирането на тази дейност ще популяризира високия социален ефект от постигнатите проектни резултати и ще създаде предпоставка за устойчиво развитие. Дейностите по информиране и публичност включват: 1. На входа на централния офис на 'ВИП Секюрити" ЕООД в София ще бъде поставена табела, отговаряща на изискванията за визуализация на дейностите и резултатите от проекта. Табелата ще включва задължително следната информация: Емблемата и упоменаването на "Европейски съюз" Наименованието на съфинансиращия фонд - ЕСФ Общото лого за програмен период 2014-2020г. с наименоанието на финансиращата програма Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020г. Наименование на проекта и главната му цел Общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране в български лева. Начална и крайна дата на проекта. 2. Изготвяне на 1000 бр. информационни брошури с цел популяризиране на проектната инициатива и оказаната подкрепа от страна на ЕС по линия на ЕСФ. Брошурите ще съдържат задължително следната информация: Емблемата и упоменаването на "Европейски съюз" Наименованието на съфинансиращия фонд - ЕСФ Общото лого за програмен период 2014-2020г. с наименоанието на финансиращата програма Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020г. Наименование на проекта и главната му цел Общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране в български лева. Начална и крайна дата на проекта. 3. Информационни съобщения в интернет сайта на компанията-кандидат "ВИП секюрити" ЕООД за хода на изпълнение на проекта и постигнатите резултати. Публикуваната информация задължително ще бъде придружена от следните реквизити: Емблемата и упоменаването на "Европейски съюз" Наименованието на съфинансиращия фонд - ЕСФ Общото лого за програмен период 2014-2020г. с наименоанието на финансиращата програма Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020г. Наименование на проекта и главната му цел Общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране в български лева. Начална и крайна дата на проекта. Предвидени разходи - 4 750 лв. без ДДС. 4 750.00 2 375.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).