Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 331 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

With the provision of the possibility to continue the project activities , support in a home environment will continue to be maintained for persons with disabilities and elderly people, unable to provide self-care. An opportunity will be provided to continue the provision of social and integrated health and social services in a home environment. of the services, according to the needs of the users. This will ensure the coverage of a larger number of persons who will be able to use the provided hourly activities for social and psychological support, and communal and household activities. Hourly care and services of a new type are provided. Employment of unemployed persons is ensured. Introduced and integrated with specialized health services, including counseling and rehabilitation of people with upbringing. According to the capabilities and specific needs of the users, domestic helpers, medical personnel, rehabilitator are appointed. The project provides support and implementation of consultation to service users, and monitoring and supervision of employed staff.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на грижа в дома: За работата по проекта чрез заповед на кмета на община Несебър е сформиран екип за управление на услугата : ръководител на услугата, счетоводител, технически сътрудник, които са служители в общински дейности. Персоналът за предоставяне на преките дейности по проекта е съставен от: домашни помощници назначени на трудов договор; здравни специалисти (медицинска сестра/фелдшер) - 2 броя, рехабилитатор - 1 брой , шофьор 1 брой - назначени на трудов договор (допълнителен за вече заетите лица и основен , в случай на новоназначено лице) . Проведени са обучения за служителите (въвеждащи и надграждащи), в случай че същите не са преминали подобно обучение по друг проект или програма. Целта е да се осигури качествено предоставяне на почасови услуги за задоволяване на личните и здравни потребности на потребителите. Услугите, които се предоставят на потребителите включват комплекс от здравни грижи, консултиране, лични грижи и помощ в домакинството. Социалните и здравни грижи ще се предоставят почасово на индикативен брой 111 потребители в продължение на 21 месеца. По проекта се предоставят три типа услуги, включващи следните дейности: - Дейности за лични грижи - помощ за поддържане на лична хигиена - къпане, обличане, събличане, помощ при хранене, помощ при общуването и поддържане на социални контакти, осигуряване на занимания в дома и извън него, придружаване до различни мероприятия, помощ при писане на различни документи, писма и др. - Дейности с медико-социална насоченост - здравно наблюдение, следене на жизнени показатели – пулс, кръвно налягане, дишане; измерване ниво на кръвна захар; превръзки на рани; провеждане на консултации в областта на здравословното хранене, хигиената и др, рехабилитация. При желание на лицата за консултация със специалист , ще се осъществява след консултация с личен лекар и при наличие на този специалист в медицинските заведения в общината . Здравните специалисти, които ще предоставят здравните услуги по домовете на потребителите, едновременно с това ще предоставят информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания. При необходимост и при заявяване от страна на потребителите може да се осигурят медицински специалисти (диетолог, ендокринолог и други), които да извършат преглед и консултация на лицата. Ще се осигури транспорт на лицето, с което да се предвижи до кабинета на специалиста. - Комунално-битови дейности - Пазаруване, поддържане на хигиената в жилищните помещения, обитавани от потребителя, текущо и основно почистване на дома, извършване или съдействие при дребни битови ремонти, помощ при ползване на административни услуги, плащания данъци и такси със средства на потребителя, приготвяне на храна с продукти на потребителя и др. За регистрация на дейностите, свързани с ползването на услугите всеки член от персонала ще води Дневник, където ще описва вида на услугите и времето на тяхното извършване за всеки потребител поотделно. Услугите ще се предоставят в дома на потребителите по предварително разработен индивидуален план. За отчитане на дейностите всеки член от персонала ще представя ежемесечно доклад за извършена работа. - Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Целта на тази дейност е подобряване на работната ситуация, което включва: - подобряване на организацията на работа; - подобряване на работната атмосфера; - нарастване на компетентностите; - психохигиена - превенция и развиване на способност за справяне с лични проблеми в живота на помагащия.Супервизиите и обученията ще се извършват от външна организация. 1 037 966.99 822 796.21

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).