Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 672 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

PROSPERITY VARNA-1 Ltd. is the company that manages private baby kitchen "VIP Baby" that produces foods for babies as an alternative to municipal services. In 2014 the company began expansion of its business, including a new manufacturing process of the preparation of food for kindergardens and centers. The expansion of the company’s activities, the increase of the time needed for equipment maintenance and the fact that both production processes differ in technology and requirements require hiring of additional staff. In pursuance of its strategic business objectives and in line with the objectives of the HRD OP, the company will implement this present Project which provides for the hiring of 14 unemployed or inactive persons from the target groups (7 young people up to the age of 29, seeking work or inactive and 7 unemployed or inactive persons aged between 30 and 54 at the position of "Cook", "Chef", "Assistant chef", "Dishwasher", "Employee performing home deliveries", "Technician", "Technician-mechanic in food Industry," "Auto mechanic" and "Driver", employment and wages for a period of 12 months and the creation of appropriate conditions for the conduct of the professional obligations of the newly employed persons through equipment of 14 new jobs. After the completion of the Project implementation PROSPERITY VARNA-1 Ltd. will commit to maintain at least 7 jobs for a minimum period of 12 months, thus providing employment for a minimum period of 24 months for these particular employees. The successful realization of the project proposal will carry the most positive impact on the representatives of the target groups. As a result of the professional experience gained, the new employees will acquire new skills that will make them more adaptable to the labour market and in the long run will be beneficial for their active participation in it. 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за организация и управление на проекта: Екип от 3 души (ръководител, координатор и счетоводител) ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите по проекта. С оглед точното и своевременно изпълнение на всички дейности предвидени за осъществяване по проекта, екипът по управление включва лица, които са теоретично и практически подготвени в областта на управление на проекти. Основните под-дейности включват: 1.1. Подготовка на индивидуалните ангажименти на членовете на екипа. 1.2. Провеждане на регулярни месечни срещи на екипа с цел разпределение на текущите за месеца задачи, решаване на оперативни въпроси, планиране на предстоящото и отчитане на направеното. 1.3. Провеждане на разширени екипни срещи с участието на всички заинтересовани и пряко ангажирани с изпълнението на проекта лица. 1.4. Непрекъсната комуникация между представителите на екипа с цел ефективно планиране, организация и управление на проектните дейности. 1.5. Избор на изпълнители съгласно ПМС 118 ОТ 20 май 2014 г. 1.6. Текущо обработване и поддържане на документацията. 17 000.00 15 240.00
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места: С цел постигане на максимална функционалност на работната среда, отговаряща на изискванията за безопасни и здравословни условия на труд, ще бъде закупено оборудване и работно облекло, изцяло съобразени със спецификата на конкретната трудова дейност на новонаетите служители и пряко необходими за изпълнение на задълженията им. За всяка позиция ще бъде закупено съответното работно облекло и лични предпазни средства, които са абсолютно необходими за извършване на професионалните задължения при безопасни условия на труд и съгласно санитарните норми. За 10 бр. от служителите, на които се налага да се преобличат преди да започнат работа ще бъде закупен по един гардероб за съхранение на работното облекло. Ще бъдат закупени и следните уреди и инструменти, които са съобразени със спецификата на всяко работно място и без които новонаетите лица не биха могли да изпълняват пълноценно професионалните си задължения при наличната техническа обезпеченост в предприятието: За Главен готвач: конвектомат работна маса хладилник среднотемпературен тенджера 50л. – 2бр. тава – 10 бр. готварски нож - 2 бр. черпак – 2бр. кухненска везна термосонда термоказан за пренасяне на храна 20л. – 4бр. За Готвач 1 работна маса хладилник среднотемпературен тенджера 50л. – 2бр. готварски нож - 2 бр. черпак – 2бр. кухненска везна термосонда термоказан за пренасяне на храна 20л. – 4бр. За Готвач 2 работна маса скара професионален пасатор обръщателен тиган готварски нож - 2 бр. черпак – 2бр. кухненска везна кухненска количка термосонда тестомесачка За Помощник Готвач работна маса хладилник среднотемпературен зеленчукорезачка картофобелачка готварски нож - 2 бр. кухненска везна отварачка за косерви кухненска количка За Мияч, съдове количка за пренос на инвентар стирка с кофа перо за подсушаване на под Работник изпълняващ доставка – 5 бр. термокутия – 3бр. количка за превоз на термокутии За Технолог бюро стол компютър принтер шкаф за документи За Техник-механик, хранително-вкусова промишленост куфар за инструменти комплект инструменти ъглошлайф акумулаторна бормашина стълба За Техник-механик, двигатели с вътрешно горене куфар за инструменти комплект инструменти 49 982.00 49 932.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: "ПРОСПЕРИТИ ВАРНА - 1" ООД е дружеството управляващо Частна детска кухня „ВИП БЕБЕ“, която, с производството си на храни за бебета, е алтернатива на общинската услуга „Детска кухня“. През 2014 г. дружеството започна разширение на бизнеса си, включвайки нов производствен процес на приготовление на храна за детски столове и училища. Разширението на дейността, увеличението на времето, нужно за техническа поддръжка на оборудването, както и фактът, че производствените процеси се различават като технология и изисквания на РЗИ, налагат наемането на допълнителен персонал. В изпълнение на стратегическите си бизнес цели и в съзвучие с целите на ОПРЧР, дружеството ще реализира настоящия проект, който предвижда наемането на 14 безработни или неактивни лица от целевите групи (7 бр. младежи на възраст до 29 г., със завършено средно или висше образование, търсещи работа или неактивни и 7 бр. безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г.) на позициите "Готвач", "Главен готвач", "Помощник готвач", "Мияч на съдове", "Работник, изпълняващ доставки по домовете", "Технолог", "Техник-механик, хранително-вкусова промишленост", "Техник-механик, двигатели с вътрешно горене" и „Шофьор на лек автомобил до 9 места“, осигуряването на заетост и трудови възнаграждения за срок от 12 месеца. Ще бъдат подбрани най-подходящите кандидати, представители на целевата група на проекта, ще бъдат назначени на трудови договори, за което ще получават възнаграждение за периода на изпълнение на проекта (12 месеца). 107 292.24 104 877.38
Дейности по информиране и публичност: Общата цел на дейността е повишаване на прозрачността при изпълнението на проекта. Специфичните й цели са информиране на обществеността за ролята на ОПРЧР за съфинансирането на проекта и повишаване на информираността на широката общественост и медиите относно проекта, дейностите и резултатите от него и голямата социална полза от изпълнението му. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат стриктно изпълнени съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Дейността ще бъде ръководена от Кандидата в лицето на екипа за управление и възложена на външен изпълнител. 2 000.00 2 000.00
Застраховане на закупеното оборудване: Оборудването, закупено със средства по проекта, ще бъде застраховано за периода на изпълнение на проекта. 999.64 452.21

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).