Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 227 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project envisages providing warm meals to people in the target groups on the territory of Teteven city and Glojene village. 50 representatives of the target lists of Directorate "Social support" will be included. The selection will be made pursuant to Ordinance № RD 7-01 of 4th April 2016 of MLSP and already approved by the practice mechanism for identifying the most deprived people in the municipality in consultation with social workers. Target groups are individuals and families entitled - people without income and relatives to take care for them, single living people and families with minimal pensions. The selection committee will review each month the lists of Directorate "Social support", and will consider problematic situations relevant to the project. Food products will be supplied by a contractor selected by a public procurement procedure. The food will be prepared on the basis of Home social services in the city of Teteven, will be delivered in all settlements by vehicles of DSS and will be distributed to consumers against signature. Accompanying measures will include gathering information on wandering and homeless individuals and children at risk of extreme poverty and directing them to the social assistance system, as well as providing information about the possibilities of the OP for food and / or basic material assistance and OP HRD 2014 2020. The project envisages provision of hot meals in all working days - 460, until 28.02.2019.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Дейността се подчинява на Наредба № 07-1 от 4 април 2016 г. и включва информиране на всички заинтересовани лица и институции и включване на представители на Дирекция „Социално подпомагане“ в комисия, назначена от Управителя на Звено "СУ ДСП". Подборът на потребителите на услугата „Обществена трапезария“ ще се извършва съгласно разработена и утвърдена Методика за подбор на потребители, като Дирекция „Социално Подпомагане“ гр.Тетевен ще предоставя на звено „СУ-ДСП“ списък на потенциалните клиенти на услугата.Съблюдаването на принципа за равните възможности априори предпоставя изричното му съотнасяне към превенцията на всяка дискриминационна политика. Поканата за участие към всички лица в неравностойно положение от различните социални общности и категории трудова активност и дееспособност, както и предоставянето на равни права . - всички тези дейности са заложени в заявлението за финансиране, а при реализиране на дейността ще важи в еднаква степен спрямо всички кандидат-потребители, без оглед на каквото и да е разграничаване или потискане на правото за равнопоставеност и ползване на лични и граждански права.При стартиране на дейностите по предоставяне на услугата звено „СУ-ДСП“ гр.Тетевен ще изработи информационен плакат съгласно изискванията на ОП „РЧР“ с цел популяризиране на подкрепата на Фонда за европейско подпомагане. В началота на м.декември, 2016 год. ще се набират заявления от кандидат потребителите на социалната услуга, след приключване на приема , комисията, определена от Управителя на звено "СУ-ДСП", с представител на Дирекция "Социално подпомагане" ще определи 50 броя на потенциалните потребители, представители на целевите групи: В дирекция "Социално подпомагане" е налична информацията : - Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, по данни от Дирекция "Социално подпомагане" - Тетевен - 7 бр. - Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии, несвързани с трудова заетост - 43 бр. - Към настоящия момент на територията на община Тетевен няма регистрирани бездомни и скитащи лица и деца. В случай, че в Дирекция „СП“ гр.Тетевен постъпи сигнал за такива лица, звено „СУ-ДСП“ ще има готовност да ги включи. Ползватели на услугата "Топъл обяд", както и през 2015 г., ще бъдат 50 лица от горецитираните целеви групи жители на гр.Тетевен и с.Гложене, които ще получават топъл обяд в рамките на 22 месеца от 01.05.2017 г. до 29.02.2020 г. или 712 работни дни. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: Община Тетевен предвижда провеждането на процедура по ЗОП - "Публично състезание" с предмет "Доставки на хранителни продукти в натурален и консервиран вид за нуждите на Детска ясла „Щастливо детство“ и СУ-ДСП - гр. Тетевен, с транспорт на Изпълнителя, за срок от 12 /дванадесет/ месеца, с начало на изпълнение - датите посочени в документацията, по шест обособени позиции": ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 - “ХЛЯБ И ТЕСТЕНИ ИЗДЕЛИЯ”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 - “КОНСЕРВИ”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 - “ДРУГИ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №4 - “ МЕСО И МЕСНИ ПРОДУКТИ”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №5 - “ПЛОДОВЕ И ЗЕЛЕНЧУЦИ”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №6 - “МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ”. Същата се предвижда да се проведе през м. октомври 2016г. , т.е. към 02.01.16 г. Община Тетевен ще има сключен договор с избрания изпълнител. Дейността "Закупуване на хранителни продукти" - ще е с продължителност 22 месеца за 50 потребители, за периода от 02.051.17 г. до 29.02.2019 г./в/, т.е. 34 месеца или 709 работни дни разпределени както следва : Май 2017 г. – 19 работни дни, (25.05.2017 год. е неработен ден за община Тетевен); Юни 2017 г. – 22 работни дни; Юли 2017 г. – 21 работни дни; Август 2017 г.- 23 работни дни; Септември 2017 г. – 19 работни дни; Октомври 2017 г. – 22 работни дни; Ноември 2017 г. – 22 работни дни; Декември 2017 г. – 18 работни дни; За 2018 г. – 249 работни дни; За 2019 г. – 12 месеца по 21 дни - 252 дни За 2020 г. – 2 месеца по 21 дни - 42 дни 88 625.00 83 000.00
Осигуряване на топъл обяд: Звено „СУ-ДСП“ гр.Тетевен разполага с внедрена система НАССР за приготвяне и раздаване на готова храна. Разполага с материална база и притежава удостоверение за регистрация на обект „кухня-майка“ от ОД БАБХ гр.Ловеч. Съгласно Наредбата за дейността на Община Тетевен по предоставяне на социални услуги от звено “СУ-ДСП” гр.Тетевен, същото предоставя услугата доставка на храна по домовете на лица в над трудоспособна възраст и лица с трайно намалена трудоспособност на 71 %, определени с решения на ТЕЛК/НЕЛК, както и на потребителите на другите социални услуги : Център за настаняване от семеен тип за хора с умствена изостаналост .Капацитетът на звеното е 180 места. Доставката на готовата храна се осъществява се с организиран за целта транспорт - 3 бр. автомобили, регистирани в ОбДБХ гр.Ловеч . Храната се приготвя в обект , регистриран като кухня-майка и отговарящ на необходимите изисквания от наредбите на МЗ и МЗХ. Извършвършен е текущ ремонт кухненския блок и спомагателни помещения към него в приземен етаж на Училищна сграда находяща се в гр.Тетевен, с идентификатор 72343.500.1765.2- 2мсбс по проект по Проект: „Създаване на социално предприятия – обществена трапезария в община Тетевен”, финансиран по Договор: № BG051PO001-5.1.02-0023-C0001 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ “Нови възможности” по ОП „Развитие на човешките ресурси 2007 – 2013 г.”, приоритетна ос Приоритетна ос 5 – „Социално включване и насърчаване на социалната икономика. Обектът е регистриран в Агенцията по безопасност на храните.Материалната база е напълно е оборудвана с електрически печки - 5 бр., фризери - 4 бр, хладилници- 6 бр., и инвентар, както за приготвяне така и за доставка на готова храна. Кухненският блок се намира в гр.Тетевен, ул."Васил Йонков" № 14, а готовата храна ще се доставя до домовете на потребителите в двете населени места. Звено „СУ-ДСП“ гр.Тетевен разполага с кухненски персонал /готвач - 2бр., помощник готвач - 2 бр., работник кухня - 2 бр., шофьори - 3 бр., разносвачи храна- 3 бр., санитари - 3 бр., пазач- 1 бр./, на които ще им бъде възложено приготвянето и разнасянето на готовата храна. Готовите за консумация ястия ще се получават в дома на потребителите от двете населени места - гр.Тетевен и с.Гложене. Администрирането на проекта ще се осъществява от Управителя на „СУ-ДСП“, социалния работник и главния счетоводител. Административните разходи са 5 % от месечния разход за хранителни продукти, което означава, че не може да надхвърля 117, 88 лв. на месец. В рамките на 4 месеца тези средства ще бъдат разходвани за режийни разходи т.е. ел.енергия, горива, които са необходими за приготвянето и доставката на готовите ястия. 4 431.25 9 652.00
Предоставяне на съпътстващи мерки: - Предоставяне на допълващи социални услуги съгласно Наредбата за предоставяне на социални услуги на територията на община Тетевен от звено „СУ-ДСП“; Услугата „Обществена тарапезария“ в община Тетевен ще се осъществява чрез звено „СУ-ДСП“ . Съгласно Наредбата за предоставяне на социални услуги звеното предоставя следните съпътстващи мерки : 1. Приготвяне и доставка на храна до дома на потребителя; 2. Поддръжка на хигиената в жилищното помещение обитавано от обслужваното лице; 3.Битови услуги – закупуване на хранителни продукти, медикаменти, заплащане на електрическа енергия, телефон, вода със средства на лицето; 4. Съдействие при осигуряване на необходимите медицински изделия, приспособления и съоръжения и помощни средства при лица с увреждания; 5 .Оказване на помощ и съдействие при изготвяне на документи за Дирекция "Социално подпомагане", общинска администрация, ТЕЛК, НЕЛК и др 6. Възможности за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и финансирани по ОП“РЧР“ 2014-2020 год. В рамките на 4 месеца управителя и социалния работник два пъти месечно ще предоставят допълнителни социални услуги, като индивидуални или групови консултации на потребителите на услугата. Разходите за дейност "Предоставяне на съпътстващ мерки" не могат да надвишават 5 % от месечните разходи за закупуване на хранителни продукти. 4 431.25 4 412.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).