Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Main goal - to support the social inclusion of socially excluded persons- long-term unemployed and unemployed over 54 years and create sustainable employment for six of them.
Specific objectives:
1. Provision of psychological and professional support for social and professional integration / inclusion in the social economy sector for vulnerable groups.
2. Implement a model for social enterprise to provide support to the target groups through consultations and training and six months support by a mentor;
3. Achieving sustainable social enterprise through positive social marketing and good market realization.
4. Increase the number of employed in social enterprises-6 unemployed and 13 persons supporting them
Activities:
1. Psychological support and motivation
2. Vocational training in tourism
3. Training key competency – 4 Digital
4. Provide mentor
5. Equipped workplaces
6. Support for employment up to 12 months
7. Study of demand and opportunities for marketing of the products and services provided;
8. Social Marketing and promotion of the social economy and social entrepreneurship.
Results:
1. Improved personal development - Certificate of motivational training for participants
2. Completed vocational training to acquire the third degree of professional qualification in tourism
3. Improved computer literacy of vulnerable groups
4. Improved work habits by mentor
5. Equipped jobs and 10 months of employment for vulnerable groups
6. examined the demand and feasibility
7. Marketing analysis
8. Developed strategy.
9. Created brand
10. Sustainable presence in social networks and the start of an aggressive advertising campaign.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Психологическо подпомагане и мотивиране на лица от уязвимите групи за включване в заетост осигурена от Социална поклонническа кооперация „ЕМАУС“: Целта на психологическото подпомагане и мотивиране е да се подкрепят избрани представители на целевата група за включване в заетост, да преодолеят и отстранят пречките и дефицитите по отношение трудовата им реализация и заетост, както и да се предизвика тяхното активиране и пригодност за професионално и социално включване и интеграция. Специфични цели на психологическото подпомагане и мотивиране на лица от уязвимите групи за включване в заетост са: • осъзнаване и позитивна нагласа относно необходимостта от професионално обучение и усвояване на нови знания и умения, • ориентиране към бъдещите възможности на пазара на труда, адаптивно поведение към неговите правила, норми и изисквания, придобиване на адекватна професионална квалификация за устойчива трудова заетост, предприемачески морал. • стимулиране на целевата група за желание за започване на работа и включване в заетост; • възстановяване на трудовите навици и придобиване на нови умения и знания за успешно справяне и адаптиране към работните условия на трудовата заетост; • стимулиране на участниците да усвоят стратегии и успешни модели за преодоляване на ежедневния стрес, корекция на свои неефективни модели на поведение, изграждане на себеутвърждаващо поведение, самоуважение, висока самооценка и лична ефективност; Дейността включва следните етапи 1. Подбор на подходящи лица регистрирани в бюрата по труда и/или намерени чрез други информационни канали, представители на целевата група, представяне на проекта пред тях и покана за предоставяне на СВ и мотивационно писмо. 2. Интервю в присъствието на психолог и представители на партньорите. 3. По предварително изготвени от психолога критерии за подбор, съобразени със стратегия за развитие на социалното предприятие и оценка на перспективите за развитие на безработния, ще бъдат подбрани 12 лица, поканени в мотивационното обучение; 4. Екипът на проекта ще определи и уточни конкретната нужда от психологическото подпомагане насочено към дефицитите за преодоляване у предварително подбраните лица, с цел мотивирането им за включване в заетост, решаване на проблемите им, изяснявайки конкретната и реална полза за всеки един от представителите на целевата група и доколко дейността е адекватна на нуждите им; 5. Идентифициране нуждите на социалното предприятие от психологическото подпомагане и мотивиране на лицата за постигане на неговите цели, както и приложимостта на резултатите от нея за осигуряване на успешното им включване и заетост социалната поклонническа кооперация. Дейността на СПК „Емаус“ изисква наемането на хора, които от пасивни безработни ще бъдат мотивирани към активност и желание за работа и готовност за включване в професионални обучения по туризъм и компютърна грамотност. 6. Психологическо подпомагане ще се изпълнява от дипломиран психолог и ще продължи 40 часа. Възможни сесии/модули, които биха били полезни на целевата група съобразени с предварителното проучване за нейните характеристики са следните: Сесия 1. Стратегии и интерактивни техники за справяне със стреса; Сесия 2. Себеутвърждаващо поведение и повишаване на самооценката; изграждане на лична ефективност; Сесия 3. Вербална и невербална комуникация; Сесия 4. Изграждане на умение за активно поведение на пазара на труда; Сесия 5. Подготовка на документи за кандидатстване за работа; Сесия 6. Подготовка за явяване на интервю с работодател; Сесия 7 План за лична кариера; Сесия 8. Изготвяне на план за търсене на работа; Сесия 9. Обсъждане на позитивни и негативни техники, като преживявания при търсене на работа; Сесия 10. Мобилност в съвременните икономически условия на пазара на труда в региона и България; Сесия 11. Избор на реализиране - наемен работник или предприемач. След подбора на кандидатите за обучение те ще бъдат адаптирани към конкретните им нужди и могат да претърпят промени. Часовете остават 40. 0.00 1 706.45
Професионално обучение по професия на 6 лица от целевата група: 812010 Организатор на туристическа агентска дейност Специалност: 8120101 Организация на туризма и свободното време: Целта на Професионално обучение по професия е лицата от целевата група да придобият трета степен на професионална квалификация по професията „Организатор на туристическата и агентска дейност”, съгласно чл.38, ал. 2 и ал. 3 от ЗПОО; Обучението ще се извърши от партньор по проекта, както следва: 1.Наименование на обучаващата организация ЦПО към ЕТ "АЛФА - ХРИСТО СТЕФАНОВ" 2. Номер на лицензията от НАПОО 200412166 / 19.05.2004 3. Наименование и код на професията, и код на специалността 812010 Организатор на туристическа агентска дейност 8120101 Организация на туризма и свободното време трета степен на професионална квалификация 4. Хорариум на обучението Общ брой часове: 960 От които: брой часове по теория:440 брой часове по практика:520 5. Брой на обучаваните лица: 6 6. Документ доказващ завършеното обучение Свидетелство за професионална квалификация, съгласно чл. 38, ал.2 и ал.3 от ЗПОО, удостоверяващо завършено професионално обучение, определено в чл.52 от Наредба № 4 от 16.04.2003 г. на Министерството на образованието и науката Дейността включва обучение по теория и практика по специалността "Организатор на туризма и свободното време" за придобиване на трета степен на професионална квалификация, както следва: Обща задължителна професионална подготовка Здравословни и безопасни условия на труд и опазване на околната среда Икономика Предприемачество Отраслова задължителна професионална подготовка Чужд език по професията Въведение професията Екология на туризма Счетоводство и отчетност в туризма Професионална етика и туристическо поведение Маркетинг в туризма Мениджмънт в туризма Специфична задължителна професионална подготовка Организация и функциониране на кухнята, ресторанта и хотела Туристически ресурси в България История на материалната и духовната култура Специализирани видове туризъм Охранителни мерки и безопасност Транспорт , туристическа и агентска дейност Технология и организация на екскурзоводското обслужване Организация на спортно-развлекателната дейност Учебна практика Технология и организация на екскурзоводското обслужване Туристическа анимация Комуникативност и сценично поведение Производствена практика Обучението по тази Дейност - Професионално обучение, пряко свързано със съответното работно място напълно съответства на изискванията, посочени в Указанието за кандидатстване, защото: 1. се осъществява в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение; 2. е обучение по професия Организатор на туристическа агентска дейност, специалност Организация на туризма и свободното време , които са включени в Списъка на професиите за професионално образование и обучение, утвърден от министъра на образованието и науката (http://www.navet.government.bg), което не е IV степен; 3. води до придобиване на трета степен на професионална квалификация / или придобиване на квалификация по част от професия/ удостоверено със съответните документи съгласно чл. 38, ал.2 и ал.3 от ЗПОО; 4. отговаря на изискванията за минимална продължителност, както следва: за трета степен, с продължителност не по-малка от 960 учебни часа; 0.00 14 880.00
Предоставяне на обучение по ключови компетентности, съгласно Европейската квалификационна рамка, Kлючова компетентност 4 „Дигитална компетентност”: Цел на дейността. Обучението предоставя възможност на безработните лица да придобият нови или да разширят знанията и уменията си чрез придобиване на дигитална ключова компетентност. По този начин тези лица ще повишат адекватността на своите дигитални умения спрямо актуалните нужди на Социална поклонническа кооперация „ЕМАУС“. Обучението по дигиталнa компетентност ще повиши квалификацията на лицата от целевата група чрез изграждане на актуални знания, умения и нагласи за нарастващите възможностите на информационните технологии /ИТ и по този начин ще улесни възможността те да бъдат назначени на работа. Дейността включва обучение по четири основни модула-етапа: Модул 1. Основи на компютърните системи,  WINDOWS; Модул 2. Tекстообработваща програма MS Word Модул 3. Eлектронни таблици MS Excel Модул 4. Интернет Етапи на подготовка на Дейността: 1.Анализирахме и дефинирахме определенията и изискванията към обученията по ключови компетентности според Европейската квалификационна рамка, и в частност, Kлючова компетентност 4 - „Дигитална компетентност”. На 23 април 2008г. Съвета на Европа потвърди решението за създаване на Европейската квалификационна рамка, която определя „компетентността“ като доказана способност за използване на знания и умение, а също и личностни и социални дадености в професионалното и личностно развитие. 2. Определихме ключовите длъжности в социалното ни предприятие/ туроператора/, които ще са необходими за да може то да работи успешно и да е конкурентноспособно, и по този начин да постигне целите на нашия проект, а именно да улесни достъпа до заетост и да осигури подкрепа за социалното включване на целевата група чрез създаване на подходящи условия за тяхната професионална интеграция в сферата на социалната икономика, които са цели и на Процедурата за социално предприемачество. 3. Уточнихме основните компетентности и длъжностни характеристики за всяко едно необходимо работно място в туроператорската ни фирма. 4.След анализ на гореспоменатите длъжностни характеристики стигнахме до извода, че естеството на работа на нашата фирма изисква обучение на лицата от целевата група по Kлючова компетентност 4 - „Дигитална компетентност”. 5. Избрахме ЦПО за осъществяването на дейността, което стана ни стана партньор по проекта. 1.Наименование на обучаващата организация „КОМП – Добрева и съдружие” СД 2. Хорариум на обучението - 47 учебни часа Теория-20 учебни часа, Практика-25 учебни часа, Изпитен тест-2 учебни часа 3. Брой на обучаваните лица – 2 курса по 3 човека 4. Документ доказващ завършеното обучение Удостоверение за завършеното обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” - „Компютърна грамотност” 0.00 1 880.00
Осигуряване на наставник от работодателя за новонаетите лица: Целта е обучаващите се да притежават знания и умения в съответствие със стратегията на Социална поклонническа кооперация „Емаус“. Наставника е много популярен способ, чрез който хората могат да научават много нови неща свързани с тяхното социално и професионално развитие. Наставникът по проекта ще е опитен човек които ще окаже подкрепа и ще насърчи професионалното развитие на целевата група. Наставникът внимателно следи какво е разбираемо и какво не е за неговия наставляван служител. Той споделя своите умения, изградени техники, методи на работа, задава насочващи въпроси, обяснява и дава примери. По време на цялата програма наставникът се уверява, че служителят в действителност разбира това, което е научил и може да приложи на практика знанията и уменията. Наставникът ще предлага практически насоки за конкретни проблеми, но също така ще насърчава наставляваните да вземат самостоятелни решения. Наставникът ще направлява целевата група чрез ясно установени и договорени правила между тях. "Социална поклонническа кооперация "ЕМАУС'" ще наеме наставник които ще отговаря на нуждите на наставляваните т.е. да е професионалист в сферата на туризма. Целта на наставничеството е предаването на по-богатия опит на наставника към наставляваните при прилагане на индивидуален подход. Чрез подкрепата и директните напътствия наставникът ще осигурява връзката между теоритичното обучение и практическото прилагане на наученото на работното място, като по този начин ще подпомага наставляваните при изследването на нови възможности.Обясненията на наставника ще бъдат подробни и разбираеми, така че споделеният опит да може да бъде анализиран, систематизиран и разбран във възможно най-големи подробности от наставляваните. Наставникът ще се уверява, че всяко умение, на което е научил наставляваните, може да бъде възпроизведено отново от тях, така че да го прилагат в реалната си трудова практика. Също така ще поправя грешките им и пропуските, които наставляваният допуска в процеса на своето обучение.Наставляваните част от които са възрастни хора като специфична автономна група ще бъдат мотивирани чрез използване на различни подходи. Като фокусът ще бъде поставен върху прилагането на уменията и компетенциите на наставляваните на работното им място с неговите специфични особености и изисквания. Наставникът ще предоставя подкрепата си при подготовката и провеждането на личния план за действие на наставлявания, в който са предвидени целите и задачите, които наставляваният си поставя, както и ще оценява обективно така съставения план. Наставляваните ще получат практически съвети, поощрения и подкрепа. Етапи на дейността на наставника: 1.Определяне на потребностите от наставничество на новоназначените в сдружението чрез: – определяне слабите и силните страни на наставлявания и установяването какво трябва да знае той/тя така че наставникът да предостави нужната подкрепа; 2.Проектиране на програма от наставника– определяне на цели и план за професионално развитие/обучение чрез: – установяване на реалистични цели и разумен график, в рамките на който те могат да бъдат постигнати; 3.Изпълнение на програмата. – включва практически занимания, за да се повиши увереността на наставлявания свързана с използване на придобитите умения и компетенции, а с това и да ги комбинира по нов начин; – възлагане на конкретни оперативни задачи, в които служителя да практикува наученото; 0.00 1 396.62
Подкрепа за осигуряване на заетост за период от 10 месеца на 6 социално изключени лица продължително безработни и безработни над 54 годишна възраст: СПК „ЕМАУС” цели да осигури заетост за период от 10 месеца на лица от допустима целева група: социално изключени лица-продължително безработни и безработни над 54 годишна възраст (неактивни и безработни лица);безработни младежи;безработни младежи от социални заведения, завършили образованието си;безработни лица,изтърпели наказание лишаване от свобода;безработни лица с трайни увреждания; безработни лица-самотни родители и/или майки (осиновители/ки) с деца до 5-годишна възраст;други групи безработни лица според Условията за кандидатстване.Броят на лицата, които се предвижда да бъдат назначени по трудово правоотношение е 6 души.Назначението им ще става на 4-ти месец след старта на проекта.Така те ще са преминали мотивационно обучение и част от учебния материал, без да се натоварват с работа допълнително, а работодателя ще може да направи обективен подбор на най-подходящите за постигане целите на социалното предприятие и ще има наблюдение,кое от тях има капацитет и осъзнато желание за развитие в областта,в която ще се развива кооперацията. Дейността включва следните подготвителни етапи: -определяне и анализиране на възможните източници на лица, които се предвижда да бъдат наети на трудово правоотношение -Определяне на изискванията/критериите към лицата, които се предвижда да бъдат наети -нормативни изисквания за заемане на длъжностите-КТ и специфична нормативна база -други изисквания за изпълнение на съответната длъжност съобразно потребностите на работното място -разработване на система от показатели и критерии за оценяване на новоназначените лица -осигуряване на обучение на лицата,които се предвижда да бъдат наети по професия„Организатор на туристическата и агентска дейност” и допълнителна компетентност–дигитални компетенции -осигуряване на наставници -получаване на пряко впечатление: физически,поведенчески,морални и др.данни,мотивация,потенциал и други личностни характеристики на лицата,които се предвижда да бъдат наети -преценка за съответствието на личностните характеристики с изискванията за съответната длъжност и потребностите на работното място Основни етапи: 1.Сключване на трудови договор(чл.61КТ) 2.Назначаване на избраните лица 3.Осигуряване на заетост за период от 10 месеца лицата Най-важното след осигуряването на заетост е,че шестте лица в средата на периода вече трябва да са започнали да работят като екип и да разработват първите туристически маршрути около идеята,за които е създадено социалното предприятие,т.е.създаване и разработване на туристически продукти на социално приемливи цени предназначени основно за православното християнско общество от вярващи,както и материално затруднени поклонници, които имат желание на посетят християнските светини у нас и по света, основно с дестинации в Русия,Грузия,Гърция,Сърбия,Кипър. Желанието на кооперацията е освен поклоннически туризъм да предложи и други форми на алтернативен туризъм: еко-, здравен-, спа-, селски, винен, спортен, приключенски, културен и т.н. туризъм, по време на който успоредно с образователния и възпитателен ефект, семейството да се сплотява,подобно на тийм-билдинга за организации чрез ролеви туризъм,като игра за деца,така че те да предпочетат реалните занимания с родителите пред виртуалните пред електрониките, и по този начин да се предложи на пазара нещо по-различно, а именно туризъм за цялото семейство, с акцент върху християнските ценности.На следващ етап същия екип ще разработи брандирани сувенири с допълнителна добавена стойност.На базата на двата вида дейности „Проучване на търсенето и възможностите за пазарна реализация на изработваните стоки и предоставяните услуги“ и „Социален маркетинг и популяризиране на социалната икономика и социалното предприемачество” ще има реалистична представа за детайлите по планираните за разработване туристически услуги и продукти,както и възможност на екипа да води реална делова кореспонденция и осъществява колаборация с вече успели предприемачи,което ще е най-добрия начин за практическото им обучение. 0.00 35 238.41
Проучване на търсенето и възможностите за пазарна реализация на изработваните стоки и предоставяните услуги в сферата на туризма;: Цел на дейността: Проучване на специализираното туристическо предлагане и търсене, и на маркетинговите променливи, които фирмата съчетава, за да реши стратегически проблеми, като: сегментиране на пазара, избор на целеви пазар и позициониране на услугите и да постигне желаната реакция на целевия пазар. Какво включва дейността: 1. Проучване на търсенето и на потребителските потребности и нагласи по отношение на: - поклоннически пътувания; - основни и допълнителни туристически услуги, свързани с поклонническите пътувания; - алтернтивни форми на туризъм, с които да се съчетаят поклоническите пътувания; 2. Проучване на предлагането на - поклоннически пътувания; - основни и допълнителни туристически услуги, свързани с поклонническите пътувания; - алтернтивни форми на туризъм, с които да се съчетаят поклоническите пътувания; 3. Анализ на възможните начини за продажба на поклоннически пътувания: - Канали за дистрибуция, посредници и други специфични участници в дистрибуционния канал, дистрибуционни центрове; - Вид на представителството и конкретна форма на представителство; - Пазарно покритие (включително, селективна или изключителна дистрибуция); - Териториално покритие; - Местоположението на точките за реализация; - Поръчки 4. Изследване на цените: - Продажбени политики; - Стратегия за ценообразуване; - Равнище на цените; - Отстъпки – обемни, на едро и др.; - Комисионни; - Начини на плащане и отстъпки за плащане, кредитиране; - Сезонни цени; - Пакетни цени; - Еластичност/динамика на цените; - Ценова диференциация; - Цени на свързани услуги; 5. Изследване на възможните решения относно маркетинг и комуникация в областта на поклонническия туризъм: - Промоционална стратегия (“бута” или “тегли”); - Персонални продажби, sales force; - Директен маркетинг; - Търговски промоции; - Стимулиране на продажбите; - Реклама; - Връзки с обществеността и публичност; - Медийно присъствие; 6. Изследване на процесите по предоставяне на туристически услуги от рецепционни фирми и фирми за управление на дестинация: - Процедури - Използване на ИКТ - Въвличане на потребителя; 7. Изследване на заинтерсоваността, възможностите за обучение и методиките на обучение на незаети лица за предлагане на поклонически туризъм - Проучване на целеви групи - два типа анкети - Ниво на заинтересованост на дълготрайно незаети лица - два типа анкети Нивото на заинтересованост на незаети лица над 54 години - два типа анкети - Възможности за преобучение на незаети лица в сферата на туризма - Информационен анализ – анализ на събраната от различни документи и публикации информация свързана с темата. - Методики за обучение на незаети лица в сферата на туризма - Проучване на предходни изследвания и анализи - Успешни практики при обучение на незаети лица в сферата на туризма - Контент анализ – метод на съдържателен анализ на данните от анкетните проучвания. 8. Прогнозиране на търсенето и развитието на пазара на поклоннически пътувания. Етапи за изпълнение на дейността 1. Дефиниране на изследователския проблем (обекта на изследване). 2. Разработване на план на проучването. 3. Събиране на нужната информация (данни), както първични, така и вторични. 4. Анализиране на информацията и извличане на смислени резултати от получените данни. 5. Представяне на крайните резултати 0.00 1 594.09
Социален маркетинг и популяризиране на социалната икономика и социалното предприемачество. Създаване на сайт/блог - образователна медия на социалното предприятие.: Въпреки че е последна, тази задача е от първостепенно значение за устойчивостта на проекта и една от най-важните за постигане на неговите цели. Ако социалното предприемачество е торта, чието качество зависи от майсторството, с което са приготвени блатовете и крема, то социалният маркетинг е глазурата и черешките на тортата, от които зависи търговският ѝ вид и привличането вниманието на клиенти, които да си поръчат парчета от нея, а после и да повторят. Замисълът и идеята може да са прекрасни, благородни, благотворни за някаква част от обществото, но ако не са споделени на разбираем език и разпространени в по-голяма част от обществото, няма да бъдат подкрепени, а още по-малко продуктите/услугите от тях пожелани от някой. Мечтите за успешно социално предприемачество с добра печалба, устойчивост и успех свършват тук, където идват действията гарантиращи, че тази инициатива не само няма да бъде губеща, но и ще процъфтява и ще се развива, защото освен симпатизанти, тя ще привлече и осъзнати и верни клиенти/ползватели на продуктите и услугите от нея. Целта на социалния маркетинг е да осигури прозрачност на изпълнението на проекта, а в последствие популяризиране на дейностите и развитието на социалното предприятие и гарантирането на неговото устойчиво развитие чрез трайно присъствие на пазари на новите продукти и услуги, които то ще предлага. До скоро под дефиницията за социално предприятие попадаха само тези, които предлагат специфични социални услуги. Настоящата покана обаче дава възможност, чрез социално предприемачество да се позволи активното ангажиране на целевите групи в процеса. Този вид предприятия е не само непознат, но и слабо подкрепян от каквито и да е било държавни инструменти до момента или от обществено доверие към тях. Социалното предприемачество е един от най-иновативните начини за постигане на по-добро качество на живот, самостоятелност и включване в обществото на лица от уязвимите групи. Преминаването на тези групи от опашката на клиентите от другата страна, зад „щанда“ на създаващите и предлагащите продукти и услуги изисква както добра организация на структурата, която поема тази инициатива, така и високо обществено доверие към този процес. Като две основни подцели социалния маркетинг има : - Популяризиране на социалното предприемачество и социалната икономика - Популяризиране на социалния ефект от дейността на социалното предприятие създадено в рамките на проекта и предоставяните стоки и/или услуги пред различни целеви групи. тази дейност позволява при добро управление на дейността ефекта ще бъде много бърз и дълготраен, без ограничение във времето и пространството, което в нашето съвремие е основното предимство на социалните мрежи и интернет базираните канали за комуникации. Етапи на изпълнението: 1. Разработването на стратегия, отговаряща на следните въпроси: - На кого ще бъдат предлагани услуги? - Как цената влияе на клиента? - Къде, кога и как да се предлага тази услуга? - Как да се повлияе на клиента/потребителя, така че той да предпочете предлаганата от новосъздаденото социално предприятие услуга? 2. Анализ на сегашното присъствие на фирмата в социалните мрежи; 3. Изграждане бранд на новото социално предприятие и представянето на неговите цели, идеи и услуги. 4. Създаване на Blog/Site свързан с новия бранд. 5. Поддържане на форум за 1 година. 6. Създаване на профили в социални мрежи; поддържане и развитие на профили в социалните мрежи за една година- Facebook. 7. Създаване на YouTube канал с привлекателни видеа със SEO. 8. Реклами в печатни медии 4 месеца 9. Реклама и посотве в други тематични форуми и сайтове - Google DG, Digital Marketing Training Certificate Blog/Site и форумите ще се поддържат впоследствие от екипа на предприятието. 0.00 0.00
Оборудване на новосъздадените работни места;: Цел на дейността: Чрез придобиване на адекватни конкретни дълготрайни активи, да се създаде благоприятна и и здравословна работна среда. Какво включва дейността: 1. Доставка на офис 2 компютри; 2. Доставка на софтуер ; Етапи за изпълнение на дейността Дeйността се изпълнява на един етап Начин на изпълнение Начин на изпълнение на дейността Доставката се извършва без процедура: Обосновка на разхода Разходът, заложен в бюджетен ред II. Единна ставка е определен на базата на проучване на оферти. Обосновка на нуждата от доставки Основното офис оборудване ще бъде за сметка на Емаус. По проекта се предвижда само един нов и по-мощен компютър и софтуер, който да позволява да се обработва графичната информация нужна, като туристически карти, предпечатна подготовка на рекламни и презентационни материали. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).