Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

This project proposition is in accordance with Specific target 1 and Specific target 3 of the Investment priority 1 of Priority axis 1 of OPHRD and includes the following financed activities:
-Provision of employment by opening 40 new workplaces for unemployed/inactive people for a period of 12 months
-Provision of training for part of occupation for the third qualification stage “Physical security of sites” and training for key competency 4 “Digital competency” chosen based on the job requirement for the corresponding position. 
The main activities provided by the project are completely consistent with the general and specific targets set by the Candidate. They will contribute to the application of the integrated approach, set by OPHRD, for the provision of employment and lifelong access to training forms. As an expected effect on the target group, the project predicts that:
-The needs of the target groups will be met; 
-The target groups will have the opportunity to adapt to the labour market through the procurement of new knowledge and skills that match the employers’ requirements.
Expected indicative results: 
-Unemployed, who have received qualification and competency as a result of the project – 40
-Unemployed, who have managed to find a job as a result of the project – 40
Deadline: 18 months; the employer is obliged to keep the employability at at least 60% for the following 12 months.
The project provides for additional activities that aim to ensure that the principles for publicity and transparency are observed:
“Management, organisation and reporting of the project”; “Procedure for selection of external executors according to Decree 118/2014”; Application of the information and communication measures
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 Управление, организация и отчитане на проекта: Съдържание на дейността: Сформиране на екип за управление Цел на дейността: Ефективно изпълнение на всички дейности по проекта и постигане на индикативните резултати Етапи на дейността: 1. Планиране на организацията и управлението на проекта, запознаване с графика за изпълнение на дейностите, съгласуваност и основни ангажименти при изпълнение на основните етапи по изпълнение на дейностите 2. Организация и мониторинг 3. Отчитане на проекта Членове на екипа за управление: -Ръководител на проект -Счетоводител на проект Всички членове на екипа за управление са с доказани професионални умения, придобита квалификация и опит в изпълнението на проекти или сходен тип дейности по Основни отговорности на екипа за управление: 1. организира дейностите по проекта, така както са заложени във Формуляра за кандидатстване 2. следи и отговаря за качествено изпълнение на сключените с външните изпълнители договори и спазване на сроковете по тях; 3. следи за постигане на заложените по проекта резултати на базата на посочените индикатори и за целесъобразното изразходване на средства; 4. отчита дейностите по проекта в зависимост от изискванията на Договарящия орган и съобразно работната програма; 5. поддържа и съхранява необходимата документация по проекта, съгласно изискванията на Договарящия орган ; 6. ръководи, координира и организира проектните дейности; 7. организира, координира, участва и контролира провеждането на процедури за подготовка на тръжни документи и избор на външни изпълнители по ПМС 118 9. всеки от членовете на екипа подготвя месечни доклади за извършената работа по образец ; 10. подготвя краен и междинни технически отчети по проекта, като прилага съответните доказателства; 11. извършва всички проектни дейности при спазване на подробните длъжностни характеристики на членовете на екипа; 12. участва в ежеседмични работни срещи. 13 544.00 12 200.00
Дейност 2 Процедура за избор на външни изпълнители по ПМС 118/2014: Съдържание на дейността : Избор на външни изпълнители: 1. По реализиране на мерките за информация и комуникация,които ще бъдат изпълнени в съответствие с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. 2. Обучаваща организация , която ще обучи лицата от целевата група по част от професия"Охранител" по трета квалификационна степен"Физическа охрана на обекти"; 3.Обучаваща организация, която ще обучи лицата от целевата група по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" Цел на дейността: В съответствие с изискванията на Европейската общността съгласно прилагането принципите за публичност и прозрачност; свободна и лоялна конкуренция; равнопоставеност и недопускане на дискриминация, Кандидатът възнамерява да извърши подбор на външни изпълнители съгласно изискванията на ПМС 118/2014 за условията и реда за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм Етапи на изпълнение на дейността: 1. Дефиниране на изискванията към доставчиците на услуги съобразно заложените в проектното предложение показатели 2. Сключване на договора с избраните външни изпълнители На основание чл.9 ал.2 от ПМС 118, Кандидатът ще възложи директно,без да провеждат процедура за определяне на изпълнител, изработването на информационните материали и обучението по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" На основание чл.8 ал.2 т.2 обучението по част от професия по трета квалификационна степен, Кандидатът ще определи изпълнител след провеждане на тръжна процедура. Планирана стойност на обучението по част от професия по трета квалификационна степен- 38 250 лв. Планирана стойност на обучението по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" -1 500 лева Планиранта стоиност на иформационни материали - 325 лева, от който БФП 260 лв. и СФ 65 лв. 0.00 0.00
Дейност 3 Прилагане на мерки за информация и комуникация: Съдържание на дейността: Прилагане на мерки за информация и комуникация. Кандидатът планира изработването на следните информационни материали: - пояснителна табела - 7бр. - брошури - 350бр. Кандидатът ще отрази приноса на настоящата програма и финансовия механизъм ЕС на официалния сайт на предприятието. Етапи на дейността: 1.Доставка на информационни табели и брошури 2. Подписване на приемо-предавателен протокол в два екземпляра от страните получили и доставили материалите. 3.Монтаж на табелите и разпространение на брошурите 4. Публикуване на официалния сайт на дружеството на кратко описание на дейностите по настоящото проектно предложение, целите и постигнатите резултати относно получената финансова помощ от ЕС. Цел на дейността: В съответствие с Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г., с цел: -повишаване информираността на заинтересованите страни относно ползите от ОПРЧР -Осигуряване на максимална публичност и прозрачност на процеса на управление и изпълнение на проекта, както и на резултати от неговото изпълнение; - Популяризиране на актуални възможности ,които ОПРЧР предоставя; 325.00 390.00
Дейност 4 Избор на целевата група и наемане на четиридесет безработни или неактивни лица.: Съдържание на дейността: Избор на целева група и назначаване на 40 безработни/неактивни лица. Кандидатът планира да увеличи нетно броя на персонала в компанията, като за целта ще назначи 42 безработни/неактивни лица в ЮСИС ООД. Лицата ще бъдат наети по основната икономическа дейност на предприятието. Изборът на кандидати ще се реализира от представител на управителя, който ще проведе необходимите проучвания и интервюта. Позиции на ново-назначените лица от целевата група: НКПД 5414 1007- Охранител - 34 НКПД - 24215028 Експерт, продажби -3 НКПД - 24215025 Мениджър, ключови клиенти-3 Приоритет на Кандидата е да запази 100% от разкритите по проекта работни места, като се ангажира за минимум 12 месеца да запази 60% от наетите от целевата група лица. Цел на дейността: Безработните и неактивните лица между 30- 54 годишна възраст, както и тези над 54 са поставени приоритетно в Споразумението за Партньорство и Националния план на заетостта като най-уязвимата група. С настоящото проектно предложение ще бъде осигурена трудова заетост на общо 40 лица -продължително безработни/неактивни лица на възраст между 30-54години (5лица) и безработни лица над 54 години (35лица) Етапи на дейността: 1. Обявяване на нови работни места.. 2. Провеждане на интервюта и срещи с потенциалните кандидати. 3. Подбор на кадри 4. Сключване на трудов договор 283 521.36 290 428.27
Дейност 5 Предоставяне на обучение по част от професия трета квалификационна степен на вече наетите по проекта лица: Съдържание на дейността:Предоставяне на обучение по част от професия"Охранител" трета квалификационна степен "Физическа охрана на обекти" Oбучение по част от професия "Охранител" трета квалификационна степен ще се проведе от външен изпълнител след проведена тръжна процедура по ПМС118/27.05.2014г. Ще бъдат обучени общо тридесет и `четири служителя, наети на позиция Охранител на възраст над 54 години. Предмет на обучението: "Физическа охрана на обекти" (с код на специалност 8610103) Подбраната специалност съответства напълно на позицията на която са назначени лицата от целевата група. Хорариум на обучението: 6 учебни часа с продължителност 45 мин. , като на всеки два учебни часа има почивка от 10мин. Общо 750 учебни часа в продължение на 6 месеца. Обучението ще се проведе в две основни направления: теория-250 учебни часа и практика 500 учебни часа проведена на работното място. След приключване на обучението ще бъде издаден документ за завършено обучение в съответствие с изискванията на ЗПОО- свидетелство за професионална квалификация, изготвено съобразно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. Необходимостта от провеждане на предвидените обучения по професионална квалификация произтича от нуждата от разширяване на пазарния дял на компанията, с която цел ще бъдат предоставени конкретни знания и умения на безработните лица на възраст над 54, за да може те да бъдат наети на предвидените за тях професии. Комбинацията от обучение и заетост в рамките на деня е предимство което ще повиши компетентността и ще допринесе до по-успешното усвояване на материала и включване в работната среда. 38 250.00 38 182.00
Дейност 6 Обучение на наетите по проекта лица по ключова компетентност 4"Дигитална компетентност": Съдържание на дейността: Обучение на наетите по проекта лица по ключова компетентност 4"Дигитална компетентност" Дейността обхваща шест лица от целевата група назначени на ключови за предприятието позиции . Три лица ще бъдат на значени на позиция експерт, продажби. Три лица от целевата група ще бъдат назначени на позиции мениджър, ключови клиенти. Обучението по ключова компетентност "Дигитална компетентност" отговаря на изискванията на позициите на наетите лица. Основни задължения на лицата назначени на позициите експерт продажби и мениджър ключови клиенти са сходни, разликата произтича от факта , че мениджър ключови клиенти ще обслужва и ще проучва само корпоративни клиенти. 1. Осъществяват срещи с потенциални клиенти. 2. Организират писмена кореспонденция с клиентите посредством социалните мрежи - facebook, skype и др. , изпращат e-mail. 3. Подготвят оферти ползвайки текстообработваща програма Word и Excel. 4. Поддържат база данни от клиенти - в табличен вид на Excel 5. Правят проучвания в интернет базираното пространство относно цени на техника и съоръжения, пряко свързани с дейността. 6.Изготвят договори - (Word) 7. Изготвя вънтрешноведомствена документация -(Word,Excel) Цел на дейността: Повишаване компетентността на лицата от целевата група назначени на позиции:Експерт, продажби - и Мениджър, ключови клиенти в съответствие с изискванията на работното място Етапи на изпълнение: 1. Провеждане на встъпителен тест от обаваща организация; 2. Предоставяне на материали за самоподготовка и учебници; 4. Обучение по теория и практика; 5. Провеждане на тестове за проверка на знанията 6. Издаване на сертификати на преминалите обучението; 7. Практическия занятия в работна среда 1 500.00 1 452.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).