Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Unisec Security Systems Ltd is one of the leading companies in designing, building and delivery of security systems, video control systems, access control and time attendance, etc. The company was established in 1996 and it is well established in the business now. The development of the company and the increased number of clients leads to growth and necessity for specified profiling work processes in order to achieve a high level of quality of the provided services. Therefore, this project proposal aims professional integration of young people under 29 years of age. The main activities and measures to achieve this are:
	Providing employment to unemployed and / or inactive people for a period of 12 months - the company will hire 16 people. We intend to hire unemployed people who are up to 29-years.
	Purchase of equipment for the newly opened job positions – The necessary equipment will be purchased, it will be used by the newly appointed people to carry out their professional activity on their specific job positions.
	Establishment of nine sustainable job positions after the end of the project proposal, by selecting among the people of the target group.
The planned project activities include: employment of unemployed and / or inactive people for a period of 12 months; Purchase of equipment, furniture, intangible assets and inventory; Organization and Management, and Information and publicity.
The implementation of the project will improve the access to employment and the quality of job positions, providing that the target group will integrate in the labor market sustainably.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.: С разширяване на дейността на "Унисек-системи за сигурост" ЕООД в град София и град Плевен възниква необходимостта от разкриване на нови работни места в четири обособени позиции - Инженер проектант, Мениджър продажби, Инженер осигурителна техника и Монтажник кабели. Дружеството ще осигури заетост за 12 месеца на 16 лица от целевата група - 1 лице на длъжност Инженер проектант, 2 лица на длъжност Мениджър продажби, 7 лица на длъжност Инженер осигурителна техника и 6 лица на длъжност Монтажник кабели. Разкриването на именно тези нови позиции се обуславя от актуалните нужди на фирмата-бенефициент за развиване на дейността си в град София и град Плевен. Изборът на конкретните позиции е направен след задълбочен анализ на цялостното представяне на фирмата и осъзнатата необходимост от още по-адекватното й позициониране на пазара на предлаганите от нея услуги. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Ще бъде закупено оборудване за обезпечаване на новоразкритите работни места, за да може наетите лица на посочените длъжности ефективно да изпълняват своите задължения , от една страна, а чрез сключването на трудови договори с тях, се обезпечават пълните им трудови права. Изпълнението на дейността не само допринася за постигането на основната цел на проекта - създаване на устойчиви работни места, но и създава условия за професионална кариера и дългосрочно развитие на наетите лица, упражняване на достоен труд и пълната им икономическа и социална интеграция в обществото. Наемането на лицата представлява нетно увеличение на броя на персонала в "Унисек-системи за сигурост" ЕООД. 114 635.19 114 871.35
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: За нормалното протичане на трудовия процес е необходимо закупуване на оборудване и обзавеждане за новоразкритите работни места. Дружеството ползва собствен офис. Помещенията са оборудвани само за наличните към момента работни места. За постигане на затворен работен процес за новоразкритите работни места са нужни четири звена на човешки ресурси - инженер проектант, мениджър продажби, инженер осигурителна техника и монтажник кабели. В тази връзка е необходимо закупуване на: - оборудване за длъжност Инженер проектант - компютър, монитор и широко форматен плотер; - оборудване за длъжност Мениджър продажби - компютър, монитор и автомобил; - оборудване за длъжност Инженер осигурителна техника - стълба, перфоратор, куфар с инструменти, ампер клещи и лан тестер; - оборудване за длъжност Монтажник кабели - къртач, перфоратор, стълба, куфар с инструменти и акумулаторен винтоверт; Изброеното оборудване е съобразено с обективните изисквания на новите работни места. Техниката е предвидена да бъде съвместима с вече наличната във фирматd и да допълни действащото оборудване. Благодарение на закупуването на изброеното оборудване ще се постигне обезпеченост на новите работни места с ресурси, необходими в хода на работа за ефективното изпълнение на служебните задължения. На всеки новоназначен служител ще бъде осигурено работно място и ползване на ново закупеното оборудване с цел качествено изпълнение на задачите, съобразно длъжностната характеристика. Ще се изгради екип от мобилни млади професионалисти в областта на проектирането, изграждането и доставката на сигнално-охранителни системи и др. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. 47 994.05 47 994.05
Информация и публичност: Целта на настоящата дейност е информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, финансиращия фонд и популяризиране на обстоятелството, че проектът се изпълнява в рамките на ОП "Развитие на човешките ресурси" Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж 750 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта - Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати - Изработване на 1 брой информационна табела, която ще се постави на видно място в офиса на фирмата. 2 500.00 2 500.00
Организация и управление : Управлението на проекта ще се реализира от екип специалисти имащи опит в изпълнението и управлението на европейски проекти. С оглед доброто осъществяване на дейностите, всеки от членовете на екипа ще има строго дефинирани отговорности и задължения. В рамките на дейността ще се извършва месечния мониторинг и отчитане на проекта. Дейността е необходима, за да се гарантира качествено и навременно изпълнение на проектните дейности. Тя е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане.. 16 882.80 17 260.80

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).