Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 191 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal includes support for general production investments to improve the production capacity of Yildiz Bulgaria EOOD through the effective and efficient use of production factors. By investing in new, modern, low-energy and resource-efficient machines and equipment, the project will improve production processes and increase productivity in Yildiz Bulgaria EOOD. In addition, the provided tangible fixed assets will provide the opportunity to diversify the assortment of products of the company which will be produced with higher quality. This will create the opportunity to export the products to neighboring countries. The proposal foresees the delivery of 15 types of machines and equipment (a total of 46 pieces), some of which are specialized and automated for the production of baklava and tulumba. Another part of the equipment is related to the provision of appropriate storage conditions for the products and the production to meet the requirements of the relevant sanitary hygiene requirements. The third set of assets planned to be delivered are those that are missing in the company or have high electricity costs and / or lead to high technological waste in production.
Delivering them will ensure a normal rhythm of the production process.
The project proposal also includes the compulsory activities for visualization of the grant, which will be implemented according to the existing requirements.
The implementation of the project will create new jobs in the LAG.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Инвестиции за повишаване на производителноста, създаване на експортен потенциал и опазване на околната среда, посредством закупуване на ДМА ( дейността ще бъде осъществена посредством доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 15 вида машини и оборудване за производствената дейност на дружеството, общо 46 единици).: Дейността ще бъде осъществена посредством доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 17 вида машини и оборудване за производствената дейност на дружеството, общо 46 единици, както следва: 1.Пекарна за хлебни изделия – 1 бр. 2.Машина за тулумбички – 1 бр. 3.Машина за разточване на кори – 1 бр. 4.Тестомесачка спирална – 1 бр. 5.Миксер за тулумбички – 1 бр. 6.Фурна за хлебни изделия – 2 бр. 7.Конвектомат – 1 бр. 8.Хладилна камера за съхранение на продукти (за плюсови температури) – 1 бр. 9.Хладилна камера за съхранение на продукти (за минусови температури) – 1 бр. 10.Газов котлон – 5 бр. 11.Казан - малък – 3 бр. 12.Казан - голям – 4 бр. 13.Хладилен шкаф за минусови температури – 2 бр. 14.Хладилен шкаф за плюсови температури – 2 бр. 15.Работна маса за подготовка продукти – 20 бр. Закупуването на описаните ДМА ще осъвременни производственото оборудване в дружеството, доставяйки и инсталирайки машини и оборудване, които до момента не са били налични или са използвани стари, пригодени, нископроизводителни производствени мощности. Освен това ще се доставят машини със нисък енергиен клас, респективно енергопотребление, с електромотори с ниска мощност, с висока степен на топлоизолация за съоръженията за съхранение, чиято експлоатация ще доведе до намаляване на разходите за електроенергия. Част от планирания за закупуване машинен парк ще позволи производство на нови продукти във фирмата, с постоянно качество, което е предпоставка за износ на продукти в съседни страни, основно Гърция и Турция. Стъпки за реализиране на дейноста 1. Подготовка на документация за обявявне на процедура по ПМС 160 за набиране на оферти за избор на достaвчик - 2 мес. 2. Провеждане на процедура за избор на доставчик на планираното оборудване - 3 - 4 мес. 3. Избор на изпълнител и сключване на договор - 5 мес. 4.Доставка, инсталиране, тестване, въвеждане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателен протокол - 9 мес. 289 550.00 271 250.00
Визуализация на проекта (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на 1 бр. голяма информационна табела и стикери за всички ДМА, които ще бъдат закупени със средства по проекта): Дейностите по визуализация и публичност по проекта ще бъдат изпълнени чрез поставянето на 2 бр. информационни плаката (за сметка на ЙЪЛДЪЗ БЪЛГАРИЯ ЕООД), които ще бъдат позиционирани на вратата на производственото помещение на фирмата, а в етапа на изпълнението 1 бр. голяма по размер постоянна информационна табела. Те ще отразяват приноса на Европейския съюз чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 по Процедура за подбор на МИГ Минерални бани - Черноочене - "Подобряване на производствения капацитет в МСП", Код на процедура BG16RFOP002-2.030 и ще съдържат цялата текстова и визуална информация според изискванията на ЕС. На подходяща интернет страница ще бъде публикувана подробна информация за проекта. „ЙЪЛДЪЗ БЪЛГАРИЯ” ЕООД ще спазва всички изисквания, произтичащи от договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, като прилага мерките за публичност и информираност съгласно приложимите правила на информиране и публичност от „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация.” 2014-2020. При стартиране на дейността „ЙЪЛДЪЗ БЪЛГАРИЯ” ЕООД ще постави на видно място 2 бр. информационни плаката за своя сметка с вида и името на проекта, емблемата на Европейския съюз и името на ЕС, име на финансиращия фонд, логото на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, наименование на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева, както и началната и крайната дата на изпълнение на проекта. За всеки закупен дълготраен материален актив се предвиждат по 1 бр. информационен стикер (46 бр. ДМА х 5 лв.= 230 лв.), които също да отразяват приноса на програмата. Всички изисквания за визуализация ще бъдат спазени и съответните маркировки ще бъдат поставени на правилните места в хода на изпълнение на дейностите по проекта, като преди крайната дата на проекта ще бъде поставена и 1 бр.голяма по размер постоянна информационна табела х 220 лв. 450.00 139.32

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).