Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 678 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal expresses and satisfies the needs of the target group in terms of providing employment, stable incomes, increased qualification and competitiveness in the labor market, social cohesion in terms of their socio-economic status and development, while expressing the need for a skilled workforce Tailored to the real needs of the employer, in order to increase the competitiveness and productivity of the employees as a guarantee for the successful development of the company.
The plan is for this to happen through the acquisition of professional qualification and key competences by 8 representatives from the target group of Marcvette Ilievi's employees through the following activities:

Activity 1 - Providing vocational training;
Action 2 - Providing training to acquire key competences;

Target audience:
A total of 8 employees, of which 7 are employed and one self-employed person, with at least 50% of them being in the "over 54 year old" category, employees of Marcvette Ilievi SD, a small enterprise working in the sphere of Hotels with KID 55.10.

Expected results:
Employed persons who have acquired professional qualification - at least 8 persons;
Employees who have successfully completed training on CC2 "Communication in a foreign language" - a minimum of 8 persons;
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Професионално обучение по 811010 Хотелиер, специалност 8110101 Организация на хотелиерството ( III СПК): Във връзка с конкретната дейност предвиждаме да се проведе професионално обучение 8 лица от целевата група, с цел покриване на образователно-квалификационните изисквания на Работодателя за заеманата длъжност, а именно придобиване на 3-та степен на професионална квалификация по професия професия 811010 Хотелиер 8110101, специалност Организация на хотелиерството( III СПК), удостоверени със съответните документи съгласно чл. 38, ал. 2 и ал. 3 от ЗПОО (свидетелство). За целта ще се премине през няколко стъпки, както следва: Стъпка 1.Провеждане на процедура за избор на Изпълнител ПМС № 160/2016 г. на услуга с предмет "Провеждане на професионално обучение и обучение по ключови компетенции" (обща за Дейности 1 и 2), включваща за дейност 1 курс на обучение за придобиване на професионална квалификация по професия 811010 Хотелиер 8110101, специалност Организация на хотелиерството( III СПК), при следните параметри : 1.Наименование и код на професията, и код на специалността - професия 811010 Хотелиер, специалност 8110101 Организация на хотелиерството ( III СПК); 2. Хорариум на обучението продължителност не по-малка от 960 учебни часа(45 минути); 2.1. Теория - не повече от 50% от учебните часове; 2.2. Практика - не по-малко от 50% от учебните часове; 3. Брой на обучаваните лица - 8 лица; 4. Документ, доказващ завършеното обучение - свидетелство за придобита професионална квалификация. 5.Място на провеждане - село Баните, хотелски комплекс на Кандидата; 7.Програма за обучение (съгласно предложена лицензирана програма) 8.Всички разходи по обучението са включени в общата цена на договор за обучение; 9.Предложени График на обучението, преподаватели и учебни материали, подлежащи на одобрение от Работодателя. 10.Изискване за правосубектност на обучаващата организация., съгл.чл.18 от ЗПОО, както и за капацитет и опит в провеждането на професионални обучения. Стъпка 2. Провеждане на същинското обучение за придобиване на професионална квалификация по професия 811010 Хотелиер, специалност 8110101 Организация на хотелиерството ( III СПК), включващо: - Определяне на преподаватели за теория и практика; - Изготвяне и съгласуване на График за обучение; - Осигуряване на учебни материали, пособия и консумативи за теория и практика; - Осигуряване на презентационна и компютърна техника (при нужда); - Провеждане на учебни часове по график; - Водене на учебен дневник на преподавателя; - Провеждане на междинни тестове (за всеки модул); - Провеждане на държавен изпит по теория и практика; - Издаване и връчване на свидетелства за придобита квалификация по професия, за всички успешно завършили; - Изготвяне на финален доклад от изпълнителя за проведената дейност по професионално обучение и приемане на свършената работа от работодателя. 14 400.00 0.00
Обучение за придобиване на ключови компетенции по дигитална компетентност: Във връзка с конкретната дейност предвиждаме да се проведе обучение по ключови компетенции за 8 лица по „Общуване на чужд език“ - Английски език (300 уч.аса - нива А1, А2 и В1) и с цел покриване на изисквания за ключови умения на Работодателя за заеманата длъжност, а именно породените от специфични обстоятелства такива: 1. Насочена към преодоляване на техническите затруднения причиняващи забавяне и затрудняване на работния процес, в следствие невъзможността на всички служители да обслужват чуждестранни туристи, както и работа със стандартни компютърни приложения с интерфейс на Английски език (онлайн резервационни системи). Стъпка 1.Провеждане на процедура за избор на Изпълнител по ПМС № 160/2016 г.на услуга с предмет "Провеждане на професионално обучение и обучение по ключови компетенции" (обща за Дейности 1 и 2), включваща за дейност 2 курс по „Общуване на чужд език“ - Английски език (300 уч.аса - нива А1, А2 и В1) Провеждане на входящ тест за определяне на нивото. 1. Хорариум на обучението - 300 учебни часа (45 минути); 1.1. Теория - максимум 150 уч.часа 1.2. Практика - минимум 150 уч.часа; 2. Брой на обучаваните лица - 8 лица; 3. Документ, доказващ завършеното обучение - сертификат. 4.Място на провеждане - село Баните, хотелски комплекс на Кандидата; 5.Форма на обучение - присъствена 6.Програма за обучение (съгласно предложена утвърдена програма) 7.Всички разходи по обучението са включени в общата цена на договор за обучение; 8.Предложени График на обучението, преподаватели и учебни материали, подлежащи на одобрение от Работодателя. 9.Изискване за капацитет и опит в провеждането на такива обучения. Стъпка2. Провеждане на обученията: - Определяне на преподаватели ; - Изготвяне и съгласуване на График за обучение; - Осигуряване на учебни материали, пособия и консумативи ; - Осигуряване на презентационна и компютърна техника (при нужда); - Провеждане на учебни часове по график; - Водене на учебен дневник на преоподавателя; - Провеждане на междинни тестове (за всеки модул); - Провеждане на финален тест; - Издаване и връчване на сертификати, за всички успешно завършили; - Изготвяне на финален доклад от изпълнителя за проведената дейност по обучение по ключови компетенции и приемане на свършената работа от работодателя. 5 600.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).