Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 089 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

"Correct Factor" Ltd. is a company established in 2010 in Plovdiv. The company specializes in the complex construction of buildings and facilities, as well as their infrastructure, external and internal communications, repairs and finishing. The management of the company has a clear vision of the necessity of investing in human resources and the desire to create and develop as an additional unit to the company a new social enterprise with the main purpose of professional integration of persons from vulnerable social groups. The establishing will ensure the employment of people from the target groups that will lead to a measurably positive social impact, through their social and professional integration and as a result - poverty and unemployment reduction. "Correct Factor" Ltd. is planning to hire 21 people representatives of the target group with 8-hour working contracts for a 12-month period by providing appropriate conditions for professional integration in the sphere of the social economy such as:
- ensuring the social and professional integration of the persons included in the employment;
- providing a suitable working environment for newly-enrolled persons by purchasing equipment necessary for the successful performance of their professional duties.
The newly employed people will work in the same industry, but the workflow, the way of communication and management, and the assignment methods will embody the company's main social goal in the current project proposal.
These activities will lead to an expected outcome - enabling people in disadvantaged position on the labor market and other socially excluded people to have a full life and facilitated professional integration in the social economy. This, in turn, is a prerequisite for ensuring sustainable poverty reduction by providing better employment and promoting a social and solidarity economy.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Социална и професионална интеграция: В рамките на тази дейност са включени мерки, насочени към поощряване участието на наетите в бюджетен ред 1 лицe в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица в социалния и професионалния живот. Тази дейност въплъщава и спецификата, и мисията на дейността на новосъздаденото социално предприятие, за постигане на качествена промяна, бърза адаптация и успешна интеграция на пазара на труда на новоназначените лица, чрез усвояване на необходимите знания, социални и личностни умения, в обхванатите представители от целевата група на проекта. Изпълнението предвижда активното участие на служителите, ръководството на фирмата и заинтересовани страни, засегнати от стопанската му дейност. Ще бъдат приложени серия от мерки за професионална и социална интеграция, които са пряко индивидуални, в зависимост от спецификите на всеки отделен случай (новонаето лице). Изпълнението на дейността предвижда да се наеме едно лице на длъжност Експерт, трудово посредничество и професионално ориентиране (Код по НКПД 24236007). Лицето следва да притежава висше образование в сферата на социални дейности и/или други хуманитарни науки, за да може да изработва индивидуални програми за интеграция на всеки от обхванатите в дейността на социалното предприятие служители, съвместно с изброените по горе институции, като в същото време да принадлежи към групата на лица в неравностойно положение или други социално изключени лица на пазара на труда, за да разбира по-добре техните потребности и да сътрудничи ефективно в комуникацията между тях, ръководството на фирмата, клиенти и институции, работещи в сферата на трудовата заетост. В рамките на дейността ще се приложи комплекс от социални услуги, свързани с: - извършване на социални консултации; - образователно и професионално обучение и ориентиране - изготвяне и осъществяване на индивидуални интегрирани програми за социално включване на лица в неравностойно положение и други социално изключени лица; - осигуряване на социални консултации за мотивиране на работниците за задържане в трудова заетост; - преодоляване на трудности при приспособяване в нов екип и подкрепа при решение от страна на работника за смяна на работното място. - социални консултации за развитие на различни навици и умения за живот, придружаване и подкрепа в процеса на професионална квалификация и "учене през целия живот"; - организиране на свободното време на служителите, подпомагане на личностното ориентиране и израстване на лицето с оглед по-успешната му социална и професионална интеграция; - осигуряване на възможности за включване в реална трудова заетост в "Корект Фактор"ЕООД, с цел практическо навлизане и интегриране на пазара на труда. Капацитетът на социалното предприятие ще е до 21бр. представители на целевата група, назначени на постоянен трудов договор. За всяко от лицата, ще бъде водено досие и регистър на дейностите и консултациите, които са предоставени по време на работният процес при работодателя, както и индивидуална оценка за напредъка в интеграционния процес. 0.00 11 845.52
Закупуване на оборудване: За създаването на предвидените нови работни места в проектното предложение има необходимост от конкретното оборудване, което да се закупи с цел осигуряване на подходяща работна среда, която ще се явява предпоставка за изпълнението на професионалните задължения наетите лица от целевата група. Оборудването, заложено в бюджета включва: - За длъжност "Офис асистент" с код: 33433011 - офис обзавеждане, мулти-функционално устройство , компютърна конфигурация . Обичайната дейност на лицето е свързана с ежедневна работа с компютър, достъп до интернет, поддръжка на връзка с клиенти и търговски екипи, работа със специализиран софтуер и т.н., както и нуждата за разпечатване на документи, справки и всичко необходимо свързано с трудовият процес на наетите лица от целевата група. - За "Технически ръководител" с код: 31233001 Тези лица ще отговарят пряко за изграждане на сгради, проверяват и изучават подробно архитектурните проектите по всички части. Това не би могло да бъде извършено без наличието на заложеното оборудване, което се използва за измерване на разстояния, дължини и височини, както и за геометрично нивелиране и определяне на разликите във височините между дадени точки. - За "Кофражист" с код: 71142003 – 4бр. - За "Работник, строителна изолация" с код: 71242008 –4бр., "Бояджия, сгради" с код: 71311001– 3бр. и "Зидаромазач" с код: 71122008 – 6бр. Комплект олекотен кофраж за стени и колони-90-100 кв.м. и Комплект кофраж за изпълнение на етажна плоча -100 кв.м. Обичайната дейност на лицата е свързана с подготовка и полагане на основи и кофражи в строителството. Кофража представлява куха конструкция, в която се излива бетон, за да се втвърди в желаната форма. Вибромастарите са машини за заглаждане и подравняване на бетон и се използват след отливане и втвърдяване на бетона в кофража. Тези дейности не биха могли да бъдат извършени без наличието на гореизброеното оборудване. Всички описани разходи, посочени в Начина на изпълнение на текущата дейност, попадат в бюджетен раздел „Единна ставка“ и са отразени в бюджета на проектното предложение. 0.00 0.00
Подкрепа за осигуряване на заетост : Често срещани проблеми на избраната целевите групи в настоящият проект, заложени в проектното предложение, са липсата на професионален опит и изградени трудови навици, отчаяние и загуба на професионални умения, както и ниска степен на притежавано образование и/или професионална квалификация. "Корект Фактор" ЕOOД в изпълнение на стратегията си за създаване на ново социално предприятие, чрез осигуряване на подкрепа при социално включване на уязвими групи и създаване на подходящи условия за тяхната професионална интеграция в сферата на социалната икономика, предвижда в дейността сключване на 20 бр. трудови договори на 8-часов работен ден с представители от целевите групи, както следва: - Офис асистент с код по НКПД 2011 – 33433011 – 1бр. - Технически ръководител с код по НКПД 2011 – 31233001 – 2бр. - Кофражист с код по НКПД 2011 – 71142003 – 4бр. - Работник, строителна изолация с код по НКПД 2011 – 71242008 – 4бр. - Бояджия, сгради с код по НКПД 2011 – 71311001 – 3бр. - Зидаромазач с код по НКПД 2011 – 71122008 – 6бр. Фирмата ще осигури, за нейна сметка, необходимото въвеждащо обучение и наставничество на новонаетите служители, чрез изпълнението на Дейност 1. Разходите и приходите от тяхната стопанска дейност ще бъдат осчетоводявани в отделни аналитични сметки, така че ясно да бъде разграничима печалбата от дейността им, която в последствие отново да бъде използвана (над 51%) за постигането на основната цел на соц. предприятие- професионална интеграция на лица от уязвими групи на пазара на труда. Дейността ще бъде изпълнена в рамките на 17 месеца, от които 1-ви(втори проектен месец) ще се извършва подбора на представителите на целевата група, а за 12 месеца ще се осигури заетост. Планира се новоназначените служители да бъдат изцяло от следните целеви групи: лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица. Като в тази група ще се обърне внимание основно на безработни лица с по-ниска конкурентоспособност на пазара на труда, безработни младежи до 29 годишна възраст включително, безработни над 54-годишна възраст,безработни младежи от социални заведения,завършили образованието си и безработни лица с ниско образование. След назначаването специално внимание ще бъде отделено и на въвеждането и ориентирането на новите работници в работата, с цел по-лесната им адаптация, по-бързото достигане на високо ниво на ефективност и по-добрата им мотивация. Дейността представлява модел на устойчиво партньорство между бизнеса и социалната икономика, съчетани в мисията на новосъздаденото социално предприятие. 0.00 151 490.85

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).