Извършване оценка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор, инвеститорски контрол и изпълнение функциите на координатор по безопасност и здраве на обект "Модернизиране на Националния координационен център в София.: Извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор, инвеститорски контрол и координатор по безопасност и здраве описани в Закона за устройство на територията, Закона за здравословни и безопасни условия на труд и Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд, при извършване проектиране и изпълнение на строителство на обект "Модернизиране на Националния координационен център в София; надграждане на аналитичния слой на Националната ситуационна картина".
Оценяването на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол ще се извърши съгласно чл. 142, 143, 166, чл. 167 и чл. 169 б от Закона за устройство на територията. Функциите на координатор по безопасност и здраве ще се извърши съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труд и Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд. |
9 815.40
|
0.00
|
Проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство на обект "Модернизиране на Националния координационен център в София.: Планирано е провеждане на обществена поръчка по реда на Закона за обществените поръчки за изработването на инвестиционен проект, екзекутивна документация, изпълнение на предвидените в проекта строително-монтажни работи (СМР) и упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР за обект "Модернизиране на Националния координационен център в София.
Изграждане/модернизация/ ремонт на служебни помещения за нуждите на Националния координационен център. |
441 621.38
|
0.00
|
Доставка и монтаж на офис обзавеждане и IT оборудване за обект "Модернизиране на Националния координационен център в София; надграждане на аналитичния слой на Националната ситуационна картина": Планирано е провеждане на обществена поръчка по реда на ЗОП за избор на доставчик /доставчици на необходимото офис обзавеждане и оборудване, част от което ще бъде използвано и за надграждане на аналитичния слой на ситуационната картина.
Главна дирекция „Гранична полиция“ ще проведе обществена поръчка с предмет „Доставка на офис обзавеждане и оборудване“ с няколко обособени позиции, която включва и доставката на офис обзавеждане и оборудване за обект „Модернизиране на националния координационен център в гр. София“ - ДБФП №812108-66/26.09.2017 г.
Доставката на IT оборудване, част от дейност „Доставка и монтаж на офис обзавеждане и IT оборудване за обект „Модернизиране на Националния координационен център в София; надграждане на аналитичния слой на Националната ситуационна картина“ също се предвижда да се възложи като обособена позиция към обществена поръчка за доставка на IT оборудване за нуждите на ГДГП.
Двете дейности ще се възложат като обособени позиции с аналогичен предмет от по-големи обществени поръчки на ГДГП след започване на строителството
|
78 492.48
|
0.00
|
Организация и управление на проекта: Със заповед на директора на Главна дирекция "Гранична полиция" - МВР е създаден екип за организация, управление и изпълнение на проект по дейност "Модернизиране на Националния координационен център в София; надграждане на аналитичния слой на Националната ситуационна картина" , както и за:
- осигуряване на ефективно изпълнение на проекта;
- организация и участие в изпълнението на дейностите;
- координация, мониторинг и контрол по изпълнението на проекта, който контрол ще се осъществява от екипа за управление и изпълнение на проекта /спазване на времевия график, одобрения бюджет и правилата за допустимост на разходите/;
- представяне на изпълнението на проекта пред органите за контрол и одит;
- спазването на правилата от СУК, ЗОП и други нормативни документи, свързани с изпълнението на проекта;
- водене на документацията;
- водене на счетоводството и отчитане на разходите;
- подготовка на доклади и искания за плащане
Чрез създадените механизми за оценка на степента на изпълнение на проекта и текущо отчитане (периодични съвещания, справки, месечни срещи, доклади за напредъка, междинни доклади и т.н.) ще бъдат постигнати предвидените резултати.
Предвиждат се средства за възнаграждение на експерти, които са определени за изпълнение на дейностите по проекта, както и експерти, включени в екипа за организация и управление на проекта. Предвидените средства са обективно и реалистично определени на базата на средните ставки за възнаграждение на дадената длъжност и ще бъдат съобразени с реалното време, през което експертите ще бъдат ангажирани с дейности по проекта.
Във формуляра за кандидатстване детайлно са обосновани ролята и функциите на всеки експерт, ангажиран по проект.
Разходи за персонал:
|
32 500.00
|
4 327.64
|
Информация и публичност за обществеността.: ГДГП ще информира обществеността за финансовата помощ, по линия на националната програма, в съответствие с чл. 2 от Делегиран регламент (ЕС) № 1048/2014 на Комисията от 30 юли 2014 г., чрез:
- поставяне на табела, която да отговаря на условията, посочени в чл. 2, т.2 от горния регламент и чл. 1 от Делегиран регламент (ЕС) № 1049/2014 на Комисията от 30 юли 2014 г.;
- лицата, които участват в проекта ще бъдат уведомени за това финансиране;
- документите, които се изготвят ще съдържат текст и необходимите обозначения, съгласно Делегиран регламент (ЕС) № 1049/2014 на Комисията от 30 юли 2014 г. и Указанията на ОтО. |
0.00
|
0.00
|
Подобряване условията на работа на екипа, работещ по проекта, като се достави офис и ИТ оборудване; наемане на археолози за наблюдение; изрязване на саморасли дървета: Планирано е провеждане на обществена поръчка по реда на ЗОП за избор на доставчик /доставчици на необходимото офис обзавеждане и оборудване, за подобряване условията на работа на екипа, работещ по проекта, като се достави офис и ИТ оборудване. |
14 310.74
|
0.00
|
Такси за съгласуване и такси за присъединяване към разпределителни дружества: Такси за съгласуване и такси за присъединяване към разпределителни дружества |
10 000.00
|
92.00
|