Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

“DMS Health Group OOD” it’s a company that develops its business in the field of sale of goods via the Internet within the European Union. Its main activities are aimed at creating advertising strategies and necessary for their implementation in the Internet advertising materials (banners static, dynamic banners, web sites, web applications, advertising campaigns).
Business development in the field of online sales is a dynamic and the competition is high. For growing and increasing the effectiveness of the company is needed to hire a new work force that is professionally trained to meet the needs of the firm. 
The main objective of the project is to provide sustainable development of “DMS Health Group OOD”, through creation of new jobs and employment of unemployed and inactive persons.
For the project implementation are planned the following activities: hiring staff, training staff, appropriate equipment purchase for the new staff, visualization of results and publicity.
The target group of the project includes 9 unemployed or inactive persons, including minimum 5 of them meeting the following specific categories:
• Unemployed youths up to 29 years included - minimum 5 (five)
The project meets the specific needs of the target group related to training, lack of motivation and employment. With the implementation of the planned activities will achieve a positive effect both for the group and for the development of activities and enhancing the competitiveness of the company.
With the implementation of the project we expect the following results:
• By employing 9 persons of the labor market will expand horizons and business opportunities of the company.
• Modernized facilities, and build competitiveness and sustainability of the company.
• Improved quality of the offered services.
• Increased professional capacity.
• Long-term preservation of employment and reduce the risk of falling into unemployment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Селекция и наемане на безработни и/или неактивни лица за 12 месеца: Цел на дейността: Да осигури устойчиво развитие на "Ди Ем Ес Хелт Груп" ООД, чрез разкриване на нови работни места и наемане на безработни и/или неактивни лица. „Ди Ем Ес Хелт Груп“ ООД е компания, която развива своята дейност в сферата на продажбата на стоки посредством интернет на територията на Европейският съюз. Основните и дейности са насочени към създаване на рекламни стратегии и необходимите за реализацията им в интернет пространството рекламни материали (статични банери, динамични банери, уеб сайтове, уеб приложения, рекламни кампании). Развитието на бизнеса в сферата на онлайн продажбите е динамично и конкуренцията е голяма. За разрастването и повишаване ефективността на фирмата е необходимо да се наеме нова работна сила, която да бъде професионално обучена за да отговаря на нуждите на фирмата. Реализирането на проект ще осигури устойчиво развитие на „Ди Ем Ес Хелт Груп“ ООД, чрез разкриване на нови работни места и наемане на 9 (девет) безработни и/или неактивни лица на следните длъжности: - "Експерт, маркетинг", код по НКПД 24316002 - 1 лице; - "Експерт, реклама", код по НКПД 24316003 - 3 лица; - "Уеб дизайнер", код по НКПД 21663006 -1 лице; - "Дизайнер софтуер", код по НКПД 25126002 - 1 лице; - "Филолог" код по НКПД 26436009 - 2 лица; - "Секретар", код по НКПД 41202001 - 1 лице; Новонаетите лица ще отговарят за предоставяне на услуги в сферата на продажба на стоки посредством Интернет на територията на Европейският съюз. "Ди Ем Ес Хелт Груп" ООД ще осигури заетост на 9 нови безработни и/или неактивни лица за срок от 12 месеца. Предвижда се лицата да се наемат по трудово правоотношение, като трудовите и осигурителни отношения на наетите в рамките на проекта лица ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурителни законодателство. Дейността ще се изпълни в два етапа: - Селекция на безработни и/или неактивни лица за включване в целевата група Подборът на лицата ще се осъществи, през първите два проектни месеца чрез осъществяване на контакти с Д „БТ“ и други сходни институции. Предвижда се да се изберат общо 9 (девет) безработни и/или неактивни лица, от които поне 5 от тях отговарящи на следните специфични категории: • Безработни младежи до 29 г. вкл. - поне 5 (пет) - Наемане за период от 12 (дванадесет) месеца След като бъдат избрани лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Работодателят ще запази работното място за минимум 12 месеца на минимум 50 % от наетите по проекта лица, след приключване на дейностите по проекта. 130 515.84 131 082.42
Обучение на наетия персонал по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“"- Английски език: Цел на дейността: Обучение на 7 (седем) от новонаетите лица по Английски език Специфичният характер на новоразкритите работни места изисква провеждане на обучения за придобиване на познания по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”. Ежедневната работа на специалистите във фирмата ни се състои основно в създаване на маркетингови проучвания и кампании, създаване и работа с документи (в т.ч. писма, съобщения по електронната поща и др.) на английски език, устна комуникация с чуждестранни клиенти и т.н. Обучението по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” - Английски език ще се проведе на 7 (седем) от новонаетите лица, назначени на следните длъжности: - "Експерт, маркетинг", код по НКПД 24316002 - 1 лице; - "Експерт, реклама", код по НКПД 24316003 - 3 лица; - "Уеб дизайнер", код по НКПД 21663006 -1 лице; - "Дизайнер софтуер", код по НКПД 25126002 - 1 лице; - "Секретар", код по НКПД 41202001 - 1 лице; "Експерт, маркетинг" е основна фигура в компанията, ангажирана със създаването на маркетингови проучвания, планиране, анализи и цели. "Експерт, реклама" създава, поддържа, оптимизира и анализира Google Adwords рекламни кампании. Създава, поддържа, оптимизира и анализира Facebook Ads рекламни кампании. Подобрява видимостта на уеб сайтовете и уеб приложенията в интернет пространството. "Уеб дизайнер" създава всички необходими рекламни материали, нужни на Google Adwords и Facebook Ads специалистите (статични банери, динамични банери). Създава уеб темплейти, нужни в създаването на уеб сайтове и уеб приложения. Създава рекламни послания и слогани, уеб сайт съдържание и уеб приложение съдържание. "Дизайнер софтуер" създава уеб сайтове и уеб приложения (софтуер). "Секретар" е основна и единствена фигура, отговаряща за връзката на компанията с клиенти и партньори от Англия, Испания, Италия, Франция и др. Нужен е за превод на рекламни текстове, слогани и уеб съдържание. Неговите отговорности се изразяват също и в обработката на онлайн поръчки, пакетиране и предаване на куриер. Същността и специфичните задължения за описаните новоразкрити работни места са достатъчна причина служителите да владеят Английски език. Именно затова фирмата ни желае да се установят точните нужди на новоназначените служители и да бъде извършено обучение по професионално-адаптирани образователни програми, които да бъдат строго съобразени със спецификата на конкретната работа и служебни задължения. Преди да бъдат включени в обучението по Английски език, лицата ще преминат входящ тест за определяне на нивото, който ще се осъществи от от обучаващата организация/институция. Данни за обучението: 1. Наименование: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” - Английски език 2. Хорариум на обучението: 300 учебни часа в три нива на обучение 2.1. Теория: 150 учебни часа 2.2. Практика: 150 учебни часа 3. Брой на обучаваните лица: 7 (седем) лица 4. Документ доказващ завършеното обучение: Сертификат за завършен курс Предвижда се обучението да се проведе в рамките на 14 (четиринадесет) проектни месеца. Курсът ще се състои от 300 учебни часа разпределени в три нива на обучение. Темите ще бъдат насочени към конкретната област на действие на фирмата, като по този начин ще се гарантира по-качествено и ефективно изпълнение на ежедневната работа на новонаетите служители. Обучението завършва с удостоверяване на съответните нива на владеене на езика – разбиране, говорене, писане, съобразно Европейската класификационна рамка. Успешно издържалите изпита ще получат Сертификат за придобита ключова компетентност. 4 900.00 4 900.00
Закупуване на оборудване за новите работни места : Цел на дейността: Подобряване условията на труд за новонаетите по проекта лица Материалната база на фирмата се състои от нает офис с площ от 160 кв.м., със собствен санитарен възел, кухненски бокс и пълно офис оборудване (офис бюра, офис столове и офис шкафове), намиращ се в бизнес сграда „Стефан Караджа“, София, ул. „Васил Кънчев“, което до момента отговаря на наличните длъжности във фирмата. Във връзка с разкриването на новите работни места е необходимо да се обособят и оборудват новосъздадени работни места, които ще се използват от представителите на целевата група, съобразно спецификата на длъжността и необходимото за нея оборудване и обзавеждане и ще спомогнат за комфортното изпълнение на служебните задължения на персонала. За всички новоназначени лица от целевата група ще бъде закупено следното оборудване и обзавеждане: - Компютърни конфигурации - 9 броя - Компютърни монитори - 9 броя - Windows (Software) - 9 броя - Microsoft Office Business (Software) - 9 броя - Bitdefender (Software) - 9 броя - Netvizor (Software) - 1 брой - Сървърна конфигурация - 1 брой - Модем/рутер - 1 брой - Принтер/скенер/копирна машина - 1 брой - UPS - 1 брой - Мултимедиен проектор - 1 брой - Екран (мултимедиен проектор) - 1 брой За длъжност "Уеб дизайнер", код по НКПД 21663006 ще бъде закупено следното: - Adobe Creative Cloud - 1 брой За длъжност "Дизайнер софтуер", код по НКПД 25126002 ще бъде закупено следното: - PHP Storm (Software) - 1 брой За длъжност "Филолог" код по НКПД 26436009 ще бъде закупено следното: - Телефони - 2 - Слушалки/микрофон - 2 - Уеб камери - 2 За длъжност "Секретар", код по НКПД 41202001 ще бъде закупено следното: - Етикетен принтер - 1 брой На всеки новоназначен служител ще бъде осигурено работно място и ще се ползва новозакупената техника и ресурси с цел качествено изпълнение на задачите, съобразно длъжностната характеристика. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази от фирмата за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. 44 765.00 44 721.00
Управление на проекта: Цел на дейността: Ефективно управление на всички ресурси за успешно постигане целите на проекта. Тази дейност е основна за изпълнението на проекта във връзка с реализирането на останалите дейности и координирането и насочването на усилията на всички ангажирани с проекта. Чрез тази дейност се осъществява и връзката и координацията на проекта с управляващия орган по програмата. Ще бъдат сключени граждански договори с участниците в екипа на управление. По време на дейността се предвиждат провеждане на срещи между екипа за управление с цел събиране на информация за организационната среда и осъществяване на заложените по проекта дейности. С избраната обучителна организация ще се уточни най-подходящата учебна програма и модули, както и конкретни изисквания към обучението - теми, варианти и възможности ще бъдат съгласувани между желаните насоки за обучение на новоназначените служителите и реалните им потребности. Ще се уточнят всички детайли свързани с обучението. Предвижда се осъществяването на тази дейност да бъде през целия период на реализация на проекта. За изпълнението на дейностите и управлението на цялостния проект ще бъде създаден екип, включващ следните лица: ръководител, координатор и счетоводител. Всеки от тях ще има свои ясно дефинирани отговорности, определени в гражданските договори и съответните длъжностни характеристики. От основно значение за правилното изпълнение на дейностите ще бъде добрата и ясна комуникация в екипа, с цел обсъждане на напредъка и проблемите в процеса на изпълнение на проекта. Основна задача на екипа на проекта е да се изготви ясен график, който ще помогне за разпределяне на отговорностите между отделните лица и ще допринесе за правилното управление на времето. 18 163.60 18 162.24
Визуализация и публичност: Цел на дейността: Информираност и публичност, съобразно правилата посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Визуализацията и публичността на проектното предложение е от особено значение за постигане на заложените цели и резултати. Чрез предвидените информационни материали ще се осигури: - информираност на персонала на фирмата за целите на проекта, като по този начин се очаква да се постигне силна мотивация на обучаемите лица да завършат успешно предвидените курсовете; - повишаване на обществената информираност за нуждата от по-висока и по-качествена заетост; - осигуряване на широка информираност за възможностите, които предоставя ОП „Развитие на човешките ресурси“ за развитие на човешкия потенциал в България; - възможностите за мултиплициране на ефекта на проекта сред други заинтересовани страни и организации; - осигуряване на добра информираност сред клиентите и бизнес партньорите, за предприетите действия по повишаване капацитета на организацията; В количествено отношение, предвидените информационни материали включват: - Изработка и поставяне на табела за визуализация и публичност - 1 брой, съдържаща логото на ОП „РЧР“ и всички необходими обозначения. - Провеждане на 2 (две) информационни срещи – начална и крайна, популяризиращи проекта, неговите цели и резултати; - Брошури – 200 броя; На всички документите, които ще бъдат изготвени за целите на проекта ще бъдат поставени задължителните реквизити на оперативната програма (Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”) и задължителните текстове в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейност „Визуализация и публичност“ ще разпространи целите и резултатите на проекта, ще допринесе за гарантиране на прозрачност във връзка с процедурата на ОП РЧР „Ново работно място 2015“ и не на последно място ще популяризира фирмата ни - нейната дейност, цели и качество на предоставяните услуги. 1 820.00 1 820.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).