Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The main purpose of project " New work places and sustainable employment in "Car Refine" Ltd." is:
"To create opportunities for sustainable employment and qualification for unemployed/inactive 29 years old youth in the field of the maintenance of cars".
Specific objectives of the project are:
1. To create and furnished 13 new work places for professional realization for unemployed youth or long-term unemployed persons in "Car Refine"Ltd.
2. Ensuring sustainable and long term employment of newhired employees for 12 months.
3. To create an opportunity for qualification and skills of the new-hire unemployed persons for effective professional development in "Car Refine"Ltd.
These objectives will be achieved through the following activities are:
Activity 1: Organization, management and control of project activities.
Activity 2: Publicity and visualization of project activities.
Activity 3: Equipment and furnishing for the new work places.
Activity 4: Selection and choice of 13 unemployed/unactive persons for the new work places in "Car Refine"Ltd.
Activity 5: Providing a sustainable employment for the new-hired persons in "Car Refine"Ltd.
Activity 6: Training for professional qualification in "Car painting" for  part of the new-hired employees.
By the realization of theese activities and achieving the purposes will be provide opportunities for sustainable employment for 13 unemployed persons for minimum 1 year in Sofia city. The positions which they hired are: 5 autopainters; 3 sheetmetalworkers; 1 technician-mechanic; 1supplier; 1 warehouseman; 1 office manager and 1 accountant. Five of  the selected persons will be trained by profession in "Car painting".  For the new work places will be provided new equipment and furnishing for the each work placess needs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Организация, управление и контрол на дейностите по проекта. : Тази дейност е свързана с цялостната организация и управление на предвидените дейности по проекта. За постигане на контрол и качество на изпълнение на дейностите, ще бъде сформиран тричленен екип по управление, който ще се състои от: -1 ръководител на проекта -1 координатор (технически сътрудник) на проекта -1 счетоводител на проекта Изборът на екип е направен на база опит в управление на проекти и квалификации в областта. За целите на проекта към екипа е привлечен ръководител с необходимия опит в административни дейности, управление на човешки ресурси и умения за работа в екип. За Ръководител на проекта е избран Борислав Славчов, сертифициран експерт по управление на проекти, с над 10 годишен опит в разработване, управление и изпълнение на европейски проекти. Ръководителя на проект ще организира и контролира екипа и цялостното изпълнение на дейностите по проекта, както и ще бъде официален представител на проекта пред УО, медии и заинтересовани страни. Координаторът по проекта ще отговаря за техническото изпълнение на дейността, водене на проектното досие и подготовката на отчетната документация. Счетоводителят на проекта ще бъде отговорен за счетоводната дейност, финансово планиране и отчетност на проектните дейности. Екипът ще отговаря за цялостното планиране и организиране на дейностите по проекта. Ще следи за ефективно постигане на поставените цели и контрол и управление на дейностите. От всеки от членовете на екипа по управление ще се изисква коректно изпълнение на индивидуалните задължения и отговорности, както и екипна работа и взаимопомощ при отделните дейности. Комуникацията между членовете ще бъде гаранция за качествено изпълнение и прозрачност на всички дейности по проекта. Екипът ще отговоря за навременно изпълнение на дейностите и съответно ще отчита постигнатите резултати и индикатори. Ще следи за изпълнение на задълженията от страна на отделните изпълнители. Ще отчита и контролира разходите по бюджетните пера и изготвя междинни и финални отчети, за коректно отчитане пред УО. Ще прави искания за междинни и авансови плащания, при нужда от финансов ресурс. Екипът по проекта ще се отчита и ще предоставя нужната информация по отношение на изпълнението на проекта на управителя на фирмата. Основните етапи при реализиране на тази дейност са следните: -Сключване на граждански/трудови договори с членовете на екипа; -Изготвяне на месечен план-график за организиране на конкретните дейности и отговорности на всеки от членовете на екипа; -Провеждане на оперативни срещи за разпределение и контрол по изпълнението на индивидуални и групови задачи. - Ежедневна организация, контрол и изпълнение на дейностите от членовете на екипа, съвместно с управителя на фирмата. - Събиране на проектно досие и ежемесечна отчетност за напредъка на проекта; - Изготвяне и изпращане на технически и финансови отчети. Плановете и конкретните действия за реализация по описаните дейности ще бъдат в пълно съответствие с изискванията в ръководството за изпълнение на проекти по схема "Ново работно място" и с всички законови и подзаконови нормативни документи, регламентиращи изпълнението на проекти по ОПРЧР. Екипът по управление на проекта ще подпомага избраните изпълнители за отделните дейности, като стриктно ще следи за спазване на на изискванията и допустимите разходи. Членовете на екипа заедно с управителя на фирмата ще участват в комисията за подбор и избор на безработни лица. Ще контролират обучението на ново наетите лица и степента им на адаптиране към работното място. Членовете на екипа ще сключат граждански/трудови договори за период на изпълнение на проекта, като се гарантира изплащане на възнаграждения с включени осигуровки на база съответните отчетни документи. За гладкото протичане на административното обслужване и документиране текущо ще бъдат осигурявани материали и консумативи. 20 498.20 20 557.85
Дейност 2: Осигуряване на публичност и визуализация на дейностите по проекта. : Тази дейност е свързана с визуализиране на безвъзмездната помощ на Европейските Инвестиционни и Структурни фондове и Оперативна Програма Развитие на Човешките Ресурси сред целевата група и обществеността. Целта й е популяризиране на дейностите по проекта, съвместно с участието на "Кар Рефайн" ЕООД сред безработни лица, които са основна целева група и работодатели, с цел стимулиране за участие в подобни програми. Свързана е с реализиране на конкретни мероприятия за активна информираност сред широката общественост и заинтересованите страни. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани от избран изпълнител съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 20142020г. Екипът на "Кар Рефайн" ЕООД също чрез собствени средства за разпространение на информация ще окаже своя принос върху заложените дейности. След предварително планиране и организиране, дейностите по публичност и визуализация ще се реализират в две насоки - от една страна ще се популяризира приноса на ЕС и ОПРЧР за справяне с безработицата, а от друга страна ще се стимулират представители от целевите групи - безработни и/или неактивни лица и безработни младежи до 29г. , да вземат участие в проекти свързани със заетост и обучение. Основно дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани на територията на гр. София, като посредством Интернет базираните дейности ще се достигне и до всички заинтересовани страни в цялата страна. Етапите, свързани с протичане на дейността са следните: 1) Визуализиране и популяризиране на проекта, приноса на ОП РЧР и безвъзмездната помощ от ЕСФ чрез публично информиране на обществеността - ще се реализира посредством публична презентация в град София; разпространение на рекламно - информационни материали; публикации в интернет информационни страници и социална мрежа. 2) Актуално информиране за проекта и дейностите по него - чрез поставяне на информационни табели, банери и стикери на работните места и ново закупено оборудване и обзавеждане; чрез публикуване на текуща информация за развитието на проекта на интернет страницата на фирмата, Интернет медии и социални мрежи. 3) Финално представяне на резултатите от проекта, чрез заключителна презентация пред работещите във фирмата и заинтересовани страни, както и чрез заключителни публикации в интернет медии, описващи постигнатите резултати и индикатори по проекта. За постигане на качествено изпълнение, дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, с достатъчен опит и квалификация в провеждането на подобни дейности. Екипът за управление по проекта ще вземе активно участие в дейността по публичност, като подготвя и предоставя необходимата информация за развитието на проекта. Освен заложените средства по бюджет и задължителни дейности по визуализация и публичност, ръководството на "Кар Рефайн" ЕООД и екипът по управление и организация на проекта поемат ангажимент за текущо и своевременно популяризиране на проекта сред свои партньори, клиенти и сред всички заинтересовани страни. 1 993.00 1 993.00
Дейност 3: Осигуряване на оборудване и обзавеждане на новите работни места. : При разписването на настоящото проектно предложение е заложена Специфична цел 1: " Да се открият и оборудват 13 нови работни места за безработни младежи до 29г. възраст и/или трайно безработни лица, с възможност за реализация по професия в "Кар Рефайн ЕООД". Целта на тази дейност е да допринесе за постигане на поставената цел, а от там и на Общата цел на проекта. Чрез етапите на реализиране на дейността ще бъдат обзаведени и оборудвани 13 нови работни места. При планирането на тази дейност под внимание са взети нуждите на фирмата от ново техническо оборудване и инвентар, който ще бъде от полза за всяко конкретно ново работно място. Чрез това оборудване на ново наетите служители ще им бъдат предоставени нужните средства за ефективно изпълнение на трудовата дейност. Към момента техническото оборудване в автосервиза е недостатъчно, а планираните нови работни места следва да бъдат обезпечени с подходящите средства за изпълнение на възложените задължения. Основна дейност на "Кар Рефайн" ЕООД е автобоядисване и ремонт на автомобили - дейност, която изисква добри условия на труд и използване на най-нови технологии, чрез които да се осигури бързо, качествено и ефективно обслужване на клиентите. Фирмата през годините е доказала качеството си на работа и изпълнение в срок на заложените задачи и се стреми се да поддържа тази политика. За тази цел планира да закупи ново техническо и материално оборудване за новите работни места, чрез което да осигури необходимите работни средства на новите служители. Освен, че ще подобри и ускори работния процес, новото оборудване ще увеличи удовлетвореността сред работниците и ще спомогне за по-лекото изпълнение на техните задължения. За всяко от новите работни места ще бъде осигурено конкретно оборудване, като за част от оборудването ще се следва принципа на гъвкавост на работното място, което позволява използването на едно оборудване, от повече от един човек. Според нуждите и потребностите на всяка длъжност оборудването е разпределено както следва: 1.Камера за авто-боядисване, която ще подобри качеството на работа на автобояджиите - тя ще бъде за общо ползване от петимата Бояджии за боядисване на ремонтираните превозни средства. 2. За подготовка и за краен завършек на продукт, автотенекеджиите ще работят с шлайф машини, полир машини и прахосмукачки. 3. Софтуерна програма - автоофис - IRP система, за дейности свързани с организационно-техническо администриране на авто-сервизни организации. 4.. Останалите работни места, които фирмата планира да открие са т.нар. офис персонал. За осигуряване на условия за ефективна счетоводна отчетност, административна дейност, кореспонденция и доставка в срок на материали на новите работни места ще бъде закупено изцяло ново офис оборудване. Това оборудване - компютри, принтер, бюра, офис столове, ще бъде предназначено за длъжностите: склададжия, офис-мениджър и счетоводител . Тъй като това са изцяло новооткрити длъжности, фирмата не разполага до момента с нужното оборудване за тези служители. Етапите за изпълнение на тази дейност са следните: -Проучване и подготовка на процедури за избор на изпълнители; - Избор на изпълнители за доставка и сключване на договор с избраните; - Избор на застрахователна компания и сключване на договор за застраховка на оборудването; -Доставка и приемане с ППП; преглед и тестване на доставката -Монтаж и инструктаж за експлоатация. Всеки етап от изпълнението на дейността ще бъде под контрола и мониторинга на екипа по управление на проекта, с водене на документация и подробна отчетност пред УО и управителя на "Кар Рефайн" ЕООД. 55 282.10 55 282.10
Дейност 4: Подбор и избор на 13 безработни/неактивни лица за новите работни места в "Кар Рефайн" EООД. : Дейността е свързана с качествен подбор и избор на безработни лица, които да бъдат назначени на работа в "Кар Рефайн" ЕООД. Общо ще бъдат подбрани 13 лица за включване в проекта, като поне половината от тях ще бъдат безработни младежи до 29 г., а останалите ще бъдат безработни/неактивни лица на възраст от 30 до 54 г., за следните нови работни места: - 5 нови работни места за Бояджия, превозни средства - 3 нови работни места за Автотенекеджии и по едно ново работно място за -Снабдител, доставчик -Склададжия -Техник-механик, автомобили и кари -Офис-мениджър -Счетоводител Ще се използват различни методи и средства за подбор на кандидатите, като освен съдействието на Бюрата по труда в гр. София, ще се търсят и по-актуални подходи: интернет страници за търсене на работа, интернет блогове, социални мрежи и т.н. Разпределението на новите работни места е направено въз основа на нуждите на фирмата от подобни служители. Отчетена е и нуждата от нова работна ръка, която да подпомогне разширяването на дейността на фирмата и да увеличи обема и качеството на работния процес. Фирмата се е наложила на пазара за автобоядисване с много добро качество и изпълнение в срок на поръчки. Към момента изпитва затруднения в поемане на обема от поръчки и това налага нуждата от откриване и оборудване на 13 нови работни места. Основна група клиенти, с които ще работят ново наетите служители ще бъдат клиенти, с нужда от автобоядисване и ремонт на автомобили. Етапите, чрез които ще се реализира дейността са следните: - Популяризиране и разпространение на информация за свободни работни места и длъжности - това ще се изпълни посредством реализирането на Дейност 2: Осигуряване на публичност и визуализация на дейностите по проекта; разпространение на рекламно-информационни материали сред целевата група и БТ; актуални обяви в интернет портали за безработни; -Сформиране на комисия за подбор и избор, със задължително участие на членове на екипа по управление на проекта и управителя на "Кар Рефайн" ЕООД; изготвяне на длъжностна характеристика и изисквания към кандидатите. - Преглед и селекция на кандидатите; оценяване на постъпили автобиографии -Провеждане на интервю с одобрените кандидати по предварително изготвени критерии - ще се даде шанс на максимален брой кандидати, които отговарят на профила и нуждата на фирмата от подобни кадри да се явяват на интервю. -Избор на кандидати и покана за сключване на трудови договори Общо ще бъдат избрани 13 от кандидатите, изявили желание към посочените длъжности, като при избора при равни други критерии с приоритет ще бъдат продължително безработните лица. Всеки един от кандидатите, по време на подбора ще бъде детайлно запознат с естеството на работа и спецификата на длъжността, на която ще бъде нает. Ще бъде изяснена политиката на фирмата, дейностите, които извършва и отговорностите на работещите. Така безработните кандидати ще имат възможност да направят адекватен избор и ще бъдат мотивирани за дългосрочна заетост и професионална реализация по длъжностите за които кандидатстват. Ще имат доверие и сигурност в работодателя си и стимул за по-ефективна трудова дейност. Давайки възможност за работа и обучение на безработни/неактивни лица, фирмата ще подпомогне целевите групи, но ще постигне личните си цели - разрастване на фирмата и увеличаване на персонала. 0.00 0.00
Дейност 5: Осигуряване на устойчива заетост на новонаетите лица в „Кар Рефайн“ ЕООД. : Дейността е най-важната и крайна цел на настоящото проектно предложение. При разписването му, под внимание за взети нуждите на целевата група от устойчива работа и редовно финансово възнаграждение. След което са отчетени и нуждите на фирмата от нова работна ръка, която да бъде подготвена и мотивирана за работа.Целта на тази дейност е бъде осигурена устойчива заетост на безработни младежи до 29 годишна възраст и/или трайно безработни лица от целевата група за срок от 12 месеца. С подбраните кандидати ще бъдат сключени срочни трудови договори за период от 1 година, с възможност за удължаването им, при коректно изпълнени трудови задължения и удовлетвореност и от двете страни. Допълнителна мотивация за запазване на работата за лицата, които ще бъдат наети по проекта е възможността за професионално обучение, след сключване на трудовия договор. По този начин ще се предостави възможност на 13 души от целевата група за включване в активен трудов живот и реална възможност за професионално развитите. Всяка от отделните длъжности ще има различни отговорности на работното място, като не се пропуска и екипната работа. Дейностите, които трябва да изпълняват новите служители са следните: -Бояджия, превозни средства - ще извършват основни шлосерски операции; работа с различни видове инструменти и машини; обработка на материали; приготвяне на разтвори за автобоядисване; основни автобояджийски операции и др. -Автотенекеджиите ще работят с конструкционни материали; ремонтно-възстановителни операции; работа с чертежи и схеми; ще възстановява аварирали части; работа с абкантмашина, гилотинна ножица и фрезова машина и др. -Снабдителя доставчик и склададжията предимно ще се занимават с организацията и изпълнението на дейности по получаване, заприходяване и доставка на материали, управление на системите и формите за тяхното отчитане и съхранение, изготвяне на справки за добитата продукция и наличностите в склада и др. -Техник-механика - ще осъществява контрол за правилната експлоатация на оборудването, извършване на превантивна дейност, за недопускане на аварии; контрол на оборудването;приемане на нови производствени мощности и оборудване за експлоатация след проведен ремонт или монтаж и др. -Офис-мениджърът ще се занимава с координация на оперативна и административна дейност; подготовка на справки и отчети, бюджет на офиса. -Счетоводителят ще оформя документите, свързани с финансовата дейност и ще води цялостната счетоводна дейност на фирмата. Новите работни места ще бъдат оборудвани и обзаведени за конкретната длъжност, с цел създаване на подходяща работна среда за гладко протичане на работния процес. Ще бъдат осигурени всички необходими материали и консумативи, както и инструктаж за здравословен и безопасен труд за превенция от трудови злополуки. Ще се гарантира редовно и навременно заплащане на трудовите възнаграждения и осигуровки. Ще бъдат спазени всички права на работещите. Дейността ще бъде реализирана посредством следните етапи: - сключване на трудови договори с подбраните безработни/неактивни лица на длъжностите: 5 Бояджия, превозни средства; 3 автотенекеджии; 1 снабдител,доставчик; 1 склададжия; 1 техник-механик, 1 офис-мениджър и 1 счетоводител. -инструктаж и запознаване с работния процес, работното място, конкретно оборудване и условия за труд. -обучение, помощ и подкрепа на наетите лица, за бърза адаптация към работния процес -ежемесечни срещи и консултации, относно възникнали затруднения; текуща оценка и постигнати резултати; ежемесечни отчети от страна на служители за отчитане на изпълнените задължения. -финална оценка изпълнението на дейността, въз основа на подадени отчети; калкулиране на коректно изпълнени задължения, дисциплинираност и мотивация за работа -решение от страна на екипа за управление и управителя на "Кар Рефайн" ЕООД колко от новите работни места да бъдат запазени и сключване на нови трудови договори с одобрените лица. 124 691.46 125 360.70
Дейност 6: Провеждане на обучение за придобиване на професионална квалификация по специалност „Автобояджийство“ на новонаетите служители. : Целта на тази дейност е предоставяне на професионално обучение на 5 от ново наетите кадри по професионална квалификация 525120 „Работник по транспортна техника“, специалност 5251201 „Автобояджиство“. Завършилите успешно курса ще придобият първа степен на професионална квалификация. При избора на безработни/ неактивни лица за назначаване на длъжност Бояджия, превозни средства под внимание за взети минималните умения на кандидатите в тази област, без да се изисква образование. Чрез обучението, което ще бъде проведено, лицата ще получат възможност за усвояване на нови знания и компетенции, които да приложат в работния процес. По този начин ще се постигне личностно и професионално надграждане, което ще допринесе за ефективно изпълнение на трудовите задължения и гарантиране на устойчива заетост. Наравно с потребността от обучение и професионална квалификация за безработни/неактивни лица, под внимание са взети и спецификата на дейността и изисквания на работното място за конкретната длъжност. Автобоядисването изисква работа с техники, без които е невъзможно изпълнението на задълженията. Знанията, познаването на отделните видове бои и начините на боядисване са също фактор, за успешно изпълнение. След проведения обучителен курс се очаква новите служители да се запознаят максимално добре с техниките на автобоядисването и посредством придобитите знания да внедрят нови иновативни методи на работа. Освен възможността за професионално обучение, екипът на "Кар Рефайн" ЕООД ще предостави на новите служители оборудвана, благоприятна работна среда с възможност за ефективно прилагане на натрупаните знания. Ще се създаде възможност за обучение чрез опит на работно място. Целият екип на "Кар Рефайн" ЕООД, заедно с настоящият персонал поемат отговорност да предоставят нужните знания и информация относно работния процес. Изпълнението на дейността за повишаване на професионалната квалификация на ново наетите на длъжност "Бояджия, превозни средства" ще бъде възложено на обучаваща организация, която трябва да бъде лицензирана за съответната професия и специалност и да отговаря на изискванията на НАПОО. За качествено изпълнение на дейността, ще се търси организация, с опит и квалификации в областта. Под внимание ще бъдат взети и условията, които предлага организацията като: - методика за теоретично и практическо обучение -форма на обучение - редовна, задочна, дистанционна, индивидуална, групова - с цел удовлетворяване на самите обучавани по начин, който няма да пречи на работния процес и личното свободно време. -учебна програма и учебен график - трябва да бъдат съобразно работния процес, изискванията на конкретната длъжност и индивидуалните знания на обучаваните. Учебната програма трябва да бъде утвърдена от НАПОО и да отговаря на държавните общообразователни изисквания за тази професия и специалност. Предвид специалността, програмата трябва да съдържа предмети като: "Правила за безопасна работа на работното място (ЗБУТ)"; Подбор на материали, използвани в автобояджийството; Видове бояджийски материали; Смесването на бои, начини; Извършване на автобояджийски операции; Подготовка на разтвори за боядисване; Технология на автобояджийските операции; Обучението трябва да бъде с общ хорариум от 300 учебни часа, разделени на два модула-теоретична (максимум 120 учебни часа) и практическа част, с обща продължителност (минимум 180 часа). Обучението ще стартира скоро след сключване на трудови договори с наетите лица, след предварително проведен входящ тест. Етапите за реализиране на дейността са следните: -проучване и избор на обучаваща организация; - проучване на нуждите и възможностите на обучаваните лица; -подготовка на учебна програма, план и график съобразно ДОО и конкретните нужди и възможности на обучаваните лица; -организация и контрол на учебния процес-теория;практика, текуща оценка; -финален изпит: - Връчване на Свидетелства за професионална квалификация за първа квалификационна степен на успешно завършилите. 2 800.00 2 800.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).