Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The candidate Coriolis EOOD has registered its company after its successful participation in the project Start to Success, implemented by the Association Chamber of Wood and Furniture Industry, funded by the Operational Program Human Resources Development under procedure BG05M9OP001-1.023 "Support for Entrepreneurship". The results of the project have been verified by the Managing Authority of the Ministry of Labor and Social Policy. The current project proposal "Development and support for a sustainable business environment in Coriolis Ltd." aims to implement its main activities:
- provision of services in the field of business strategies;
provision of legal services, and
- provision of services in the field of financial management and control
to receive support for strengthening its activity and to be competitive in the field of education and professional qualification. The project proposal is in line with Priority Axis 1 of the HRD OP improving access to employment and quality of jobs, as well as with Investment Priority № 5: Self-employment, entrepreneurship and business creation, including innovative micro, small and medium enterprises . Supporting self-employment and entrepreneurship in general is one of the main ways to create sustainable and quality jobs and increase the overall level of employment in the economy. Through the implementation of the activities set in the project proposal will support the desire of the applicant to develop sustainable self-employment, by supporting business development in the form of individual consultations in various areas of economic, legal and economic life of the country and as a final result will ensure the expansion of the enterprise and the creation of new jobs. The duration of the project proposal is 3 months, and the necessary financial resources for its implementation amount to BGN 4,988.00.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне и осъществяване на услуги в бизнес стратегиите: Дейността по предоставяне и осъществяване на услуги в бизнес стратегиите е от основно значение за развитие на всяко едно бизнес начинание. Тази дейност има за цел да очертае бъдещото развитие на дружеството, чрез получаването на консултации в сферата на стратегическото управление и планиране. Не случайно тази дейност е поставена на първо място при изпълнението на проектното предложение, тъй като с нейното реализиране ще се очертаят последващи стъпки за развитие на бизнеса и неговата устойчивост. Нуждата от услуги за развитие на бизнес стратегия е належащо в този момент, тъй като дружеството ни все още няма достатъчно натрупана история и опит. Надяваме се чрез тази дейност да подобрим фокуса на работа и да успеем да разработим цялостен стратегически план, като се идентифицират силните и слабите ни страни и се очертае мястото ни на пазара на образователните и обучителните услуги, както поотделно, така и по отношение на конкурентите.“Кориолис“ ЕООД вече извърши няколко обучения по ключови компетенции и планира в следващите месеци да обучи близо 500 лица, като в момента служителите му разработват конкретните програми за обучение, но добре си даваме сметка за пазарната наситеност с подобни услуги и затова имаме нужда от външни консултации, които да откликнат на нуждите и очакванията на клиентите и на тази основа да се поставят конкретни цели водещи до дългосрочен растеж и устойчивост на дружеството. Ръководството на дружеството е убедено, че стратегическият мениджмънт е най-съвременният начин за ръководене на фирмите, действащи в условия на пазарна икономика. Прилагането на ново и комплексно виждане за съдържанието на усъвършенствана система от средства за стратегическо управление е от съществено значение за ръководството на всяка компания, най-вече за търговските фирми. Нуждата от подобни услуги цели да даде ясна картина за бъдещето развитие на фирмата и нейното проспериране в дългосрочен план. Очакванията са дружеството да получи и яснота за потенциалните рискове, особено когато трябва да се избере една от стратегическите алтернативи; определяне сферата на действие като избор на предоставяните услуги, подходящи съвременни търговски формати, съгласуване действията на организацията с ресурсните й възможности и средата, в която функционира; вземане и осъществяване решенията чрез дългосрочни прогнози и обосновани планове; осигуряване гъвкавост на планирането, за да може да се реагира на промените на пазара и да се коригират плановете; систематизиране на най- важните решения; обучаване на мениджърите и създаване на умения за вземане на решения и работа в екип; подобряване комуникацията в организацията, координацията между отделните звена и планирането на бюджета. Крайният резултат от тази дейност следва да доведе до разработването на обща стратегия на фирмата, която да обхваща контролируемите параметри (тези аспекти на бизнеса, на които фирмата може да влияе непосредствено) и неконтролируемите параметри (фактори, на които фирмата не може да влияе, а трябва да се приспособява). Стратегията трябва да идентифицира тенденциите и възможностите в бъдеще, като изследва по-широките промени на пазара като политически, социални или технологични промени, както и промени в нагласите на потребителите и да предложи тактики, така че дружеството ни да може да се променя и развива, за да отговаря на тези бъдещи промени. 1 505.00 1 505.00
Предоставяне и осъществяване на правни (юридически) услуги.: Предоставянето на правни (юридически) услуги е от съществено значение за развитието и усъвършенстването на всеки един бизнес. Всяка фирма задължително влиза в правоотношения, които поставят необходимостта от юридическа консултация. Дейността на фирмата включва подготовката и подписването на множество договори, както с трудово-правен характер, така и търговски. Качеството на договорите може да предотврати бъдещи загуби на дружеството и да го защити от неправомерни действия. Поради това възможността за допитване и консултиране с юристи/адвокати е важна и съществена. Затова Кандидатът Кориолис ЕООД предвижда да му бъдат предоставени в рамките на 60 астрономически часа за период от 3 месеца правни (юридически) услуги в различни клонове на правото, но най-вече административно, търговско и трудово право. Особено внимание при осъществяването на консултациите ще бъде обърнато на Трудовото право. Една от първите дейности след регистрация на дружеството беше назначаването на персонал. С труда са свързани многобройни и разнородни обществени отношения. Законодателството в тази сфера е изключително обширно, като са налице множество специфики. Непознаването или неспазването им може да доведе до санкциониране на фирмата, затова е важно в началото на дейността ни да бъдем подкрепени от юридически консултант. Очакваме той да ни даде основни насоки по условията на труд, правомерно сключване и прекратяване на трудови договори. Друг важен дял консултации са тези свързани с търговските отношения. За да осъществяваме дейността си ние сключваме различни видове договори както с обучаемите, така и с фирми. Предстои през следващите месеци да реализираме няколко големи обучения и те ще са обвързани с договори. За нас ще бъде важно и съществено тези договори да бъдат подкрепени от правна консултация. Разчитаме също така консултантите да ни разработят и бланкови документи за типове дейности, които лесно да използваме в работата си. За развитието на фирмата важни са и административно-правните консултации, които касаят отношения възникващи извън обичайните търговски сделки и са обект на регулация от специфични закони. Тук влизат издаването на заповеди, правилници – вътрешнофирмени, които имат административен характер. Ще разчитаме консултантът да даде основните правни основания за тяхната подготовка, както и да направи проверка на вече издадени такива. Тъй като на този етап дружеството не може да си позволи назначаването на собствен юрисконсулт, получаването на правни консултации ще е много важно за законосъобразното изпълнение на дейностите на фирмата и нейната защита. 1 290.00 1 290.00
Предоставяне и осъществяване на услуги в сферата на финансовото управление и контрол: Друг съществен елемент от правилното и законосъобразно функциониране на една фирма е нейното финансово управление, правилното разпределение на финансовите ресурси, извършването на разплащания и правилното водене на финансово -счетоводна дейност. Затова третата основна дейност на проекта е свързана с получаването на услуги в сферата на финансовото управление и контрол. Петте елемента на финансовото управление и контрол са контролната среда, управлението на риска, контролните дейности, информацията и комуникацията и мониторинга. Елементите са взаимосвързани, допълват се и се отнасят не само за цялата организация, но и за отделните ѝ звена, дейности и процеси. Елементите на финансовото управление и контрол като цяло са приложими за всички организации. Ръководителят на всяка организация използва индивидуален подход при прилагането на елементите на вътрешния контрол в зависимост от спецификата на съответната организация организационната ѝ структура, средата, в която се извършват дейностите, обемът и сложността на самите дейности, степента на регулираност и др.. Този подход се съобразява със законодателството в дадена област и със съотношението между ползи и разходи за въвеждането на контролните дейности. Ръководителят на организацията е този, който трябва да вземе решения какви правила, процедури, дейности трябва да се въведат или по какъв начин въведените да се актуализират. Също така от особено значение за управлението на бизнеса е и възможността да се получат консултации в сферата на счетоводството и продажбите. Финансовото управление и контрол се осъществява чрез системи, включващи политики и процедури, въведени от ръководството на организациите, с цел да се осигури разумна увереност, че целите на организациите са постигнати. Тази дейност изисква специфична експертиза. По време на консултациите ще се разграничат различните критерии за класификация на финансовото управление и контрол. Ще се разберат вътрешните и външните критерии по които се разделя контролът, като ще се обърне особено внимание на вътрешния и външния контрол. В зависимост от специфичните особености на обекта и методите, които се използват ще очакваме консултантът да извърши документален и материален (фактически) контрол. Целта е дружеството да получи адекватна подкрепа по финансово -счетоводни въпроси, които да го защитят от финансови грешки, които биха могли да имат неблагоприятни последици. Следва да се има предвид, че обученията за професионална квалификация имат специфични счетоводни изисквания по отношение на ДДС и всяка помощ в тази насока ще допринесе за законосъобразното отчитане на дейността ни. Очакваме консултантът да зададе основните принципи и правила, от които да се ръководи дружеството с цели постигане на максимална ефикасност и ефективност на разходите. 2 193.00 2 193.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).