Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 672 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The objectives of the project proposal are fully in line with the objectives of the Human Resources Development Operational Program - to improve the quality of life of people in Bulgaria by improving human capital, achieving high levels of employment, increasing productivity, access to quality education and Lifelong learning and enhancing social inclusion.
Through the activities of the project will be ensured the increase of the professional qualification of 153 employees, which will contribute to increase their employability. At the same time, the training for the applicant's employees will expand the company's capabilities and capacity to manage EU funded projects.
The priorities of this project directly correspond to the priorities set out in Priority Axis 1 "Improving Access to Employment and the Quality of Workplaces" and Area of ​​Intervention 117, by enhancing the professional qualification of 153 persons (Activity 1) 153 persons (Activity 2).
 The implementation of the activities set out in the project will lead to the development of capacities and increase the adaptability of the workforce to changes in working conditions and according to the needs of the labor market. Ensuring sustainable employment for 179 people in a prosperous sector will increase the self-confidence of the target group's representatives.
The development of the country's economy requires new working skills to achieve competitiveness under open market conditions. This project aims to give a chance to the project's employees by giving them the opportunity to acquire new knowledge and skills.
The trainees will become a competitive workforce, which guarantees the achievement of sustainability and European quality and productivity.
For the successful implementation of the planned activities, the ESF financial support is relied on through the "Training for Employed Persons" procedure under OPDHR.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Обучение на 153 заети лица по професионална квалификация: Фирмата-кандидат предвижда по настоящия проект да проведе обучение за професионална квалификация по част от професията по 2 професии и специалности от трето квалификационно ниво на общо 153 служители. От тях 102 са със средно образование, т.е. попадат в групата на лица със завършена образователна степен по-ниска от ISCED 4. Обученията ще се осъществят в съответствие с изискванията на ЗПОО и по професии и специалности включени в СППОО, утвърден от МОН. Чрез обучението включените участници ще придобият квалификация по част от професия, удостоверена със съответния документ съгласно чл. 38, ал. 3 от ЗПОО в следните професии: 1. Професия Сътрудник по управление на индустриални отношения (код по СПОО 347010), специалност Индустриални отношения (код по СППОО 3470101), 600 учебни часа за обучение общо на 30 заети лица. Ръководството дефинира потребностите на служителите от придобиване на професионални знания и умения на служителите си, ангажирани с осигуряване на необходимата информация за дейността на участниците в системата на индустриалните отношения, като организира проучвания, събира и обработва данни, подготвя текущи справки, информационни и комуникационни материали. Извършва организационно-техническо обслужване на: колективните преговори, заседанията на органите на социалното партньорство и на общото събрание (събранието на пълномощниците) в предприятието. За ефективно изпълнение на своите професионални задължения и отговорности, служителите ще преминат обучение, чрез което ще придобият умения за: работа при променящи се условия, задачи и ситуации; за събиране и обработване на информация и изготвяне на справочни материали; за общуване, делови контакти и работа в екип; в динамична среда, чуждоезикова комуникация и общуване; способности за самостоятелно планиране и организиране на дейността си; чувство за отговорност, лоялност, коректност, инициативност, предприемчивост и др. 2. Професия Икономист (код 345120), специалност Индустрия (код 3451201), 600 учебни часа за обучение общо на 123 заети лица. С това обучение ще се отговори на потребностите на служителите от придобиване на професионална теоретична подготовка, практическо обучение за изпълнение на следните дейности и отговорности, относими към длъжностна им характеристика: - Осигурява стопанската дейност с необходимите ресурси; - Участва в управлението на имуществото на предприятието - Осъществява контакти и взаимодействие с останалите подразделения в организацията. - Организира маркетинговата дейност на предприятието. Участва в ценообразуването. - Осъществява контакти с клиенти, води търговски преговори, сключва сделки и контролира изпълнението им. - Организира дистрибуцията. - Осигурява финансови средства за доставките на суровини и материали и избира формата на плащане. - Поддържа контакти с финансови и други институции и организира взаимоотношенията с тях. - Следи приходите, разходите и финансовия резултат от дейността на предприятието. - Участва в управлението и анализа на финансово-икономическото състояние. - Познава и прилага нормативни документи. - Ползва информационни техники и приложен софтуер. - Установява и поддържа международни контакти. - Участва в стратегическото управление на предприятието, инвестициите и качеството. Предизвикателствата на новите технологични процеси и изискванията за високо професионално и квалификационно ниво за работа със съвременни технически средства, оборудване, норми и стандарти, както и за постигане на висок стандарт на сигурност и качество налагат тези работници да придобият нови професионални знания и умения. Фирменото ръководство също е осъзнало и е амбицирано да осигури надежден и професионално квалифициран работен екип, който да отговори на нарастващите технически и потребителски изисквания за сигурност, надеждност и качество на предлаганите услуги. Чрез посочените по-горе обучения ще се осигури изпълнението на Специфична цел 1 и 2 и ще допринесат за постигането на Общата цел. 172 125.00 73 125.00
Обучение на 153 лица за Ключова Компетентност "Английски език": Компанията-кандидат предлага производство и търговия с тпроизводство на принтерна хартия и компютърни формуляри и канцеларски материали, което включва и проучване, проектиране, производство и доставка, осъществявани от над 150 професионалисти, всеки - специалист в своята област. Анализът на проблемите на целевата група показва, че към момента работният и част от административния персонал в дружеството-кандидат се нуждае от целенасочено обучение, което да осъвремени изпълнението на ежедневните дейности и технологични процеси с различно естество. Необходимостта от обученията се обуславя от потребностите на служителите да притежават умения и компетенции за комуникация и боравене с масово използвания в техническата документация Английски език. Нуждата от подобно обучение е продиктувана и от различната специфика в основната трудова дейност на служителите ангажирани с проектиране и производство на изделия от хартия и картон, а също и за тези, работещи в административната и търговската част за прием на поръчки, договаряне, продажба, дистрибуция и износ на фирмените продукти и услуги. Работниците и служителите и в двете направления са дефинирали, като проблемен за ефективната им работа недостига на чуждоезикови компетенции. Те са заявили пред фирменото ръководство желанието си да участват в обучение по Английски език, поради факта, че ежедневно им се налага да разчитат на помощта и ползват уменията на колегите си в съответните области за да изпълнят персоналните си трудови задачи по разчитане или обработка на документация и технологични процеси. Освен това фирмата-кандидат изпълнява поръчки и за чуждестранни клиенти, с които се води бизнес комуникация на Английски език. Освен администрацията, служителите, заети с производствените дейности също използват Английски език, като основен език за кореспонденция със съответните клиенти за по-специализирани и/или технически обосновки на предмета на услугата/продукта. Изпълнението на дейността ще спомогне на включените в обученията за адаптирането и придобиването на рутина при работа със специфичната терминология на английски език, ще удължат активната трудова дейност на по-голямата част от заетите, ще увеличат производителността на труда в дружеството и реално ще допринесат за изпълнението на дългосрочните цели за развитие на кандидата. В рамките на тази дейност ще се организират и проведат: 1. Обучение по КК 2 „Общуване на чужди езици” - обучение по английски език на различни нива на общо на 153 работници и служители, 102 от които със средно образование. Предварителното проучване показва, че обученията ще бъдат разпределени в няколко групи, съобразно наличното ниво на знания и умения, съгласно Европейската квалификационна рамка, както и други фактори, като работно време и смени. Планираният за изучаване английски език ще подпомогне изпълнението на ежедневните трудови задължения по разчитане на техническа документация и работа с ново, внесено от други страни оборудване на заемащите длъжности за организация и извършване на монтаж, поддръжка, обслужване на клиенти, бизнес кореспонденция и други. Обучението е необходимост и за служителите от търговските и административни отдели, предвид необходимостта от комуникации с чуждестранни партньори, клиенти и доставчици. При завършени три нива на Английски език, обучаемите лица ще получат следните умения: - четене; - писане; - говорене; - разбиране; - граматика; Успешно завършилите курса на обучение ще получат сертификат, удостоверяващ придобитите умения по КК "Английски език", съгласно предвиденото в Насоките за кандидатстване. С оглед спазването на вече утвърдени добри практики, при провеждането на обучението, изпълнителят и представителите на целевата група, включени в обучение, ще спазват принципите и организацията на обучителния процес, залегнали в Процедурата за организация на дейността и отчетността на доставчиците на обучение, които провеждат обучение за придобиване на ключови компетентности и професионална квалификация. 107 100.00 49 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).