Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project is targeted at the creation of quality and sustainable jobs for unemployed and/or inactive persons in a region of Bulgaria where unemployment levels tend to be 4% higher than country average. This will be accomplished via a set of activities within the project. The selection of the people who will be employed will be implemented in close cooperation with the regional branches of the National Employment Agency (Labour Bureaus) as well as local authorities - municipalities and local mayors, and the local community in regard to identifying and involvement of potential job applicants who are currently inactive on the labour market. The selected persons will be provided with employment for at least 12 month in accordance with the provisions of the current Call for proposals where permanent employment in the company will be secured for at least 50 % of them. The Applicant aims at least 50 % of the newly employed to be young people aged up to 29 years. The intention of Dinatstroy Ltd. is to provide permanent employment to all new personnel given that the results and the quality of their work meet company's requirements. In order to ensure the quality of the new workplaces modern equipment will be provided corresponding to the positions on which the persons will be placed. In addition suitable vocational training will also be provided for the new personnel.
The Applicant expects a lasting effect on the target group and in regard to the overall activity of the company following the implementation of the project activities. The company will provide opportunity for employment to persons who are motivated to work and who will have the possibility to establish themselves as valuable professionals in the construction business. Being employed, as well as having increased their qualification and experience they will continue to work as experienced staff on which the company may rely on.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация, управление, наблюдение и контрол по проекта: Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР. За целите на дейността ще се сформира четири членен екип от специалисти с опит в управление на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва: - ръководител на проекта; - двама координатори по проекта; - счетоводител по проекта. Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 672 часа, двамата координатори за по 600 часа, а счетоводителят за 540 часа, които ще бъдат разпределени за 17 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите. Единият от координаторите ще бъде по-тясно ангажиран с подготовката и реализацията на дейностите за професионално обучение и обучение по ключови компетентности, а другият с подбора на лицата, наблюдението и координацията на адаптирането на новонаетите служители на техните нови работни места. На счетоводителя ще бъде вменена финансова отговорност при разходването на средствата по проекта. В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган и други заинтересовани страни (териториални структури на Агенция по заетостта, община, кметства, представители на местана общност, външни изпълнители). Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната доументация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съотвествие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. В рамките на дейността ще бъдат закупени и необходимите канцеларски материали и офис консумативи, свързани с воденето на документацията и подготовката на процедури за избор на изпълнител, технически и финансови отчети и др. 22 104.80 19 481.27
Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще имат заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Предвижда се да бъдат закупени и поставени/рзпространени: - 2 бр. информационни табели; - 1 бр. информационно табло, което ще бъде поставено на сградата на фирмата на мястото на изпълнение на дейностите; - 500 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта, които да бъдат разпространени след представители на целевите групи; - 30 бр. самозалепващи стикери, които ще бъдат поставени на оборудването и обзавеждането, закупено за целите на проекта. В допълнение бенефициентът предвижда да бъдат организирани и 2 бр. публични събития – 1 в началото на изпълнението на проекта за неогвото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“ 2 200.00 2 200.00
Подбор и селекция на представители на целевата група за включване в заетост: В рамките на проекта се предвижда да бъде осигурена заетост на общо 15 лица: - 2 лица на длъжност „работник строителни изолации“; - 1 на длъжност „водопроводчик външно водоснабдяване и канализация“; - 1 на длъжност "водопроводчик вътрешно водоснабдяване и канализация"; - 1 на длъжаност "шпакловчик"; - 1 на длъжност "бояджия сгради"; - 2-ма на длъжност „зидаромазач"; - 1 на длъжност „техник, електрически машини и апарати“; - 2-ма на длъжност "работник настилки и облицовки"; - 1 на длъжност "озеленител" - 2-ма на длъжност "кофражист" и - 1 на длъжност „инженер проектант“. Екип от служители и екипа за управление ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат по какъвто и да било начин дискриминационни спрямо потенциалните кандидати, като ще се дава предимство на лица със средно и по-ниско образование. Фирмата поставя акцент на даването на шанс на безработни и неактивни лица до 29-годишна възраст, като се предвижда поне 50 % от новонаетите да бъдат безработни и/или неактивни лица от тази възрастова група. Изискванията за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. В допълнение ще бъде осъществена връзка с местната община и кметовете и кметските наместници от населените места, както и с представители на местната общност, с оглед идентифицирането и привличането на неактивни лица, които биха могли да бъдат включении в проекта. Тричленна комисия, включваща представители на Кандидата ще проведе интервютата с лицата и ще направи подбор на 15 лица, на които ще бъде осигурена заетост. Интервютата ще се провеждат в офиса на бенфициента. На интервюто ще се оценява както настоящето образование, наличието на базисни знания, както и мотивацията за професионално развитие на кандидатите, както и желание за работа в сферата на строителството. 0.00 0.00
Осигуряване на заетост на безработните лица: Дейността цели гарантиране на заетостта и професионална реализацията на 15 лица без работа в областта на строителството за 12 месеца. Ще бъдат наети 15 безработни и/или неактивни лица на следните длъжности: - 2 лица на длъжност „работник строителни изолации“; - 1 на длъжност „водопроводчик външно водоснабдяване и канализация“; - 1 на длъжност "водопроводчик вътрешно водоснабдяване и канализация"; - 1 на длъжаност "шпакловчик"; - 1 на длъжност "бояджия сгради"; - 2-ма на длъжност „зидаромазач"; - 1 на длъжност „техник, електрически машини и апарати“; - 2-ма на длъжност "работник настилки и облицовки"; - 1 на длъжност "озеленител" - 2-ма на длъжност "кофражист" и - 1 на длъжност „инженер проектант“. В рамките на дейността ще се сключат договори с избраните лица за срок от 12м. с опцията за подписване на безсрочен договор след изтичането на този период. Трудовите договори ще бъдат на 8 часов работен ден. В рамките на дейността ще се осигурява отчетност на назначените лица за извършената работа, както и ще се поддържа непрекъснат контакт с тях с цел поддържане на адекватна обратна връзка. По време на този период лицата ще имат възможността за натрупване на трудов стаж и ще получат допълнителна квалификация чрез обучение на работното място и обучение чрез опит. По конкретно те ще имат възможност да участват в дейностите, извършвани от фирмата в областта на строителството, което да гарантира натрупването на стаж в сферата и да осигури трайна интеграция на лицата във фирмата. Ще бъде осигурена трайна заетост след изтичане на проекта на най-малко 50% от новонаетите (не по-малко от 8 лица), като намерението на кандидата е да запази заетостта на всички петнадесет лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. Със всички новонаети лица ще бъдат сключени трудови договори, ще им бъде осигурено подходящо работно облекло и условия на труд в съответствие с приложимото законодателство. Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на Кандидата. 113 788.44 126 539.68
Обучение за новонаетите лица: Целта на дейността е представителите на целевата група да повишат професионалните си компетенции и придобият професионална квалификация, и ключови компетентности релевантни към изискванията на заеманите от тях длъжности.За целта ще се осигури обучение за повишаване на квалификацията на новоназначените лица. Обученията за придобиване на професионална квалификация ще бъдат следните за придобива не втора квалификационна степен: - Обучение по спецалност 5820501 "Вътрешни ВиК мрежи“ по професия 582050 "Монтажник ВиК мрежи“ за 1 лице на длъжност "водопроводчик вътрешно водоснабдяване и канализация"; - Обучение по спецалност 5820502 "Външни ВиК мрежи“ по професия 582050 "Монтажник ВиК мрежи“ за 1 лице на длъжност "водопроводчик външно водоснабдяване и канализация"; - Обучение по спецалност 5820402 "Метални конструкции“ по професия 582040 "Строител - монтажник “ за 2 лица на длъжност "работник строителни изолации"; - Обучение по спецалност 5820305 "Мазилки и шпакловки“ по професия 582030 "Строител“ за 1 лице на длъжност "шпакловчик"; - Обучение по спецалност 5820309 "Бояджийски работи“ по професия 582030 "Строител“ за 1 лице на длъжност "бояджия сгради"; - Обучение по спецалност 5820304 "Зидария“ по професия 582030 "Строител“ за 2 лица на длъжност "зидаромазач"; - Обучение по спецалност 5820306 "Вътрешни облицовки и настилки“ по професия 582030 "Строител“ за 2 лица на длъжност "работник настилки и облицовки"; - Обучение по спецалност 5820302 "Зидария“ по професия 582030 "Строител“ за 2 лица на длъжност "кофражист"; Общата продължителност на обучението ще бъде не по-малка от 660 часа. Обучението ще има теоритични и практически часове, като минимума теоритични часове за отделните специалности варира между 230 и 300 уч. часа, с минимума практически е между 360 и 430. Ще бъде осигурена подходящо разпределение на темите в учебните програми за отделните специалности с оглед формирането на ефективни групи занимания по съвпадащите предмети. Обученията ще се провеждат в продължение на 5 месеца по по 4 уч. часа всеки делничен ден; 6 уч. часа във всяка събота и по 7 учебни часа в неделя. След приключването на обучението лицата ще имат възможност да положат държавни изпити, като успешно издържалите ги ще получат свидетелства за професионална квалификация. Ще бъде организирано и обучение за продибиване на част от професия на втора степен на професионална квалификация за 1 лице на длъжност "озеленител" по специалност 6220202 "Парково строителство и озеленяване" по професия 622020 "Озеленител". Обучението ще е с минимална продължителност 300 часа, ще има теоритична и практическа част и ще се провежда в продължение на 3 месеца по 6 уч. часа всеки делничен ден. След приключването на обучението лицето ще има възможност да положи държавен изпит и в случай, че го издържи успешно ще получи удостоверение за придобита част от професия по професионална квалификация. Ще бъде организирано и обучение по част от професия по трета квалификационна степен за 1 лице на длъжност "техник, електрически машини и апарати" по специалност 5220109 "Електрически инсталации" по професия 522010 "Електротехник". Обучението ще е с минимална продължителност 960 часа, ще има теоритична и практическа част и ще се провежда в продължение на 5 месеца по 6 уч. часа всеки делничен ден; 6 уч. часа във всяка събота и по 4 учебни часа в неделя. След приключването на обучението лицето ще получи свидетелство за преминато професионално обучение. За новонаетото лице на длъжност "инженер проектант" ще бъде осигурено обучение за работа с приложен софтуеър за проектиране в строителството (AutoCAD, Metalstudio и др.) в рамките на Ключова компетентност 4. Продължителността на обучението ще бъде не по-малка от 45 часа, като след приключването му лицето ще получи сертификат за преминато обучение за работа със съответните продукти. 16 975.00 13 925.00
Осигуряване на оборудване за новоразкритите работни места: Дейността има за цел да осигури необходимите материални ресурси за разкриване на новите работни места, каквито в момента не са налични в достатъчни кколичества и обем във фирмата. В допълнение новозакупеното оборудване ще осигури по-добри условия на труд и по-високо качество на работните места. Следното оборудване ще бъде осигурено за нуждите на оборудване на новоразкритите работни места: - за длъжност „работник строителни изолации“: машина за разбъркване на строителни смеси - 1 бр., перфоратор - 1 бр.; - за длъжност „водопроводчик външно водоснабдяване и канализация“: машина за челно заваряване Ф90-Ф315 - 1 бр., протоколиращо устройство - 1 бр.; - за длъжност "водопроводчик вътрешно водоснабдяване и канализация": машина за челно заваряване на пластмасови тръби Ф63-Ф160 - 1 бр.; - за длъжаност "шпакловчик": машина за шлайфане - 1 бр., прахосмукачка - 1 бр., виброшлайф - 1 бр.; - за длъжност "бояджия сгради": виброшлайф - 1 бр., лазерна ролетка - 1 бр., бояджийска система за високо налягане с количка - 1 бр.; - за длъжност „зидаромазач": машина за разбъркване на строителни смеси - 1 бр.; - за длъжност „техник, електрически машини и апарати“: апарат за заваряване с електромуфа - 1 бр., ъглошлайф - 2 бр., метален куфар с инструменти - 1 бр.; - за длъжност "работник настилки и облицовки": реверсивна виброплоча - 1 бр., ръчно водим валяк - 1 бр., машина за разбъркване на строителни смеси - 1 бр., машина за рязане на теракот - 1 бр., машина за рязане на строителни материали - 1 бр., линеен лазерен нивелир - 1 бр., оптичен нивелир - 1 бр.; - за длъжност "озеленител": моторен трион - 1 бр., моторен тример - 1 бр.; - за длъжност "кофражист": моторен трион - 1 бр., ръчен циркуляр - 1 бр.; - за длъжност „инженер проектант": многофункционално устройство за печат до формат А3 с цветен копир и цветен мрежови скенер. Планираното оборудване е спрямо изискванията на работното място, така че новите служители да бъдат напълно обезпечени и да могат да извършват трудовите си задачи качествено. 66 230.00 66 230.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).