Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

For the development of the company's activity and its mission - to develop the social integration of people with disabilities and disadvantages in the labor market, encouraging and supporting talented children. Through the implementation of this project, the ABC Company wishes to increase and expand its services and market positions by improving their suitability and popularization. These steps will generate additional revenue to include to fulfill our core mission. In recent years, internet service and commerce have become more and more demanding, and competition in the digital space has become even more difficult, time-consuming and expensive. A non-optimized site is like a physical store in an inconvenient and inappropriate location, that is, it is invisible and difficult to find, and sales are much smaller.
The main idea of ​​the project is to increase and improve the visibility of our internet information site and shop, through which we can realize part of our products and services, as well as to bring into legal regulation these activities in accordance with European legislation. This will be done through:

1. SEO (Search engine optimization) on a site where the company's products are offered. In this way, we will be able to improve the appearance of the website in search engines and make it more popular, we will be able to attract people who are not currently familiar with us, our activities and mission.

2. Legal - legal advice - for the proper and legal marketing of our products. There are many requirements and regulations for e-commerce that have changed in recent years. This affects both payments and donations. The main directions will be Art. 3 of Ordinance No. H-18/2006, Operation of Internet Sales Portals and GDPR - Regulation 2016/679 of the European Parliament and of the Council, are new rules for the processing of personal data, which are mandatory for every business in Bulgaria.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Услуги в сферата на информационните технологии: За успешната реализация на своите инициативи, за “Сдружение Азбукари“ е необходимо да продължи с развитието и предоставянето на допълнителни подходи и методи, които да продължат мисията на организацията, водейки до пълноценна и трайна интеграция на безработни лица с трайни увреждания за пълноценното им включване в социален и професионален аспект. Един от способите, чрез които да бъде подпомогната дейността на компанията е, чрез оптимизирането на съществуващата интернет страницата - https://azbukari.org/, чрез която да я направим по-привлекателна и достъпна за потребителите, както и за подобряване на нейното показване в търсещите машини и социални мрежи на по-високи позиции и да бъде по-лесно намирана от потенциалните клиенти. По този начин ще можем да увеличим приходите от продажби и да създадем устойчиви предпоставки за развитие на дейностите. Днес е задължително условие всеки сайт да бъде оптимизирван съгласно постоянните промени в дигителното пространство и изисванията на най-популярните търсещи машини, както и за устройствата, от които се отваря. Интернет пространството е залято от множество информация и за да могат потребителите да намерят това, което им трябва, то следва да бъде в първите резултати при търсене. Хората ще се доверяват и пазаруват спокойно, само от утвърдени сайтове с добра визия, хубав рейтинг и сигурност. Поради тези причини сме заложили, чрез проектното предложение, да оптимизираме и популяризираме интернет страницата на предприятието, превръщайки я в съвременен онлайн магазин за продуктите, които предлагаме, лесен за ползваме и лесно отркриваем от търсещи машини. За тази цел ни предвиждаме: - Search engin optimization /SEO/ или оптимизация за търсачки (Всички основни търсачки като Google, Bing, Yandex и Yahoo имат първични резултати от търсенето, където уеб страниците и друго съдържание като видеоклипове или локални списъци се показват и класират въз основа на това, което търсачката счита за най-подходящо за потребителите.): • SEO одит и анализ на сайта - Достъпност и индексация; структура - връзки на страниците на сайта; Оптимизация на URL; • Обновяване на съдържанието на интернет страницата, съгласно предварително дефинирани ключови думи и изрази на база търсене от потребители, редакция на съдържащият се код, добавяне на метатагова и дефиниране на класове и редактиране на HTML съдържание. Дефиниране на секции за HTML5 оптимизация; Публикуване на новини и събития; Тагове (Title, H1) и мета-тагове (Description, Keywords); Страници за грешки; • Интеграция с търсачки и социални мрежи. Настройка на системите за уеб анализ на сайта - Google Tag Manager; - Google Analytics; - Yandex.Metrika; - Проследяване на събития в Google Analytics; - Настройка на целите; - Проследяване на 404 грешка; • Следене за грешки при отварянето на страницата от различни устройства; • Поддръжка и управление на файловете в хостинг пространството; • Оптимизация на изображения, Адреси на изображения, Атрибути alt и title за изображения; • Реклама в Facebook. За набавяне на приходи, подсигуряващи дейността, Сдружение Азбукари предлага продукти с образователна насоченост на теми свързани с българската история, родолюбие и патриотизъм в най-чистата му форма. Продуктите са - книги; - плакати; - карти; - настолни игри; - пъзели; - сувенири. Поради невъзможността за поръчка на големи серии, себестойността на продуктите е висока, наша посока за развитие е увеличаване на продажбите като популяризираме продуктите, от тук ще има възможност за поръчки на по-големи серии и ще можем да предлагаме нови продукти. Към момента предлаганите продукти и приходите от тях са на база лични лични познанства/контакти и лица запознати пряко с дейността на Сдружението. Целта на оптимизацията е да се разшири кръгът от клиенти и продуктите да бъдат презентирани на лица, които търсят в мрежата продукти сходни с предлаганите от Азбукари. 3 655.00 0.00
Разходи за правни (юридически) услуги: С развитието на онлайн търговията в световен мащаб върви и промяната в законовата уредба, регулираща онлайн съдържанието и пазаруването. За да бъдат спазени всички законови изисквания и разпоредби, Сдружение Азбукари желае да изпозва правни съвети и консултации за формулиране на задълженията и създаване на необходимите документи, декларации и други нормативни изисквания, свързани със съществуването на интернет сайта и обслужването на съответните потребители. Тази дейност е от изключителна важност, тъй като ако има пропуск при обслужването на клиенти това ще доведе до нарушаване на национални и/или европейски нормативни актове, респективно санкциониране на дейността. Правно - юридически консултации за интернет сайта, ще бъдат насочени в следните направления: - GDPR - Регламент 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, са нови правила при обработване на лични данни, които са задължителни за всеки един бизнес в България. Изготвяне на Политика за обработване и защита на личните данни; Информираност на потребителите и клиентите за личните данни, които им се обработват и за правата им, във всеки един момент; Определяне на Длъжностно лице по защита на данните; Определяне на цели и срок на съхранение на лични данни; Изготвяне на план и организация за уведомяване на КЗЛД в случай на пробив в системата за лични данни; Прилагане на принципите за защита на личните данни; Удостоверяване и доказване, че обработването на лични данни съответства на Регламента; Уреждане на отношенията с трети лица, като например куриери, с които имаме договори във връзка с дейността; Актуализация на Политиката за обработване на личните данни в интернет страницата, както и политика за „бисквитките“; Актуализиране на правилата за защита и обработка на личните данни. - създаване на "права за ползване и общи условия"; - условия за плащане, доставка и рекламации, гаранционни условия, право на замяна на стока; - изисквания съгласно Наредба №18/2006 ( Промени за електронни магазини; използване на касов апарат при продажби с дебитни и кредитни карти; Условия за приемане на дебитни/кредитни карти; Изисквания към банковите сметки за облекчени услови за е-магазини; Обявяване на е-магазин в НАП; Месечно подаване в НАП чрез одиторски файл на продажбите; Каква информация подават към НАП собствениците на онлайн магазини); - какви правни изисквания има за функционирането на подобна социално насочена дейност. 1 290.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).