Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

This project proposal is designed to create five jobs for the target group of this procedure - unemployed and / or inactive people. It is envisaged that at least four of the newly appointed persons fall within one of the specific categories according to the Guidelines for Applicants, namely the long-term unemployed and inactive persons, unemployed persons over the age of 54 or unemployed young people up to 29 years inclusive.

The project aims to provide opportunities to hire five new employee in a company CITYTERM SOFIA LTD. thereby create conditions to meet the needs and problems of the target group. Besides recruitment, the project aims to equip new jobs with special machinery and equipment for the company candidate.

As a result of the implementation of this project proposal there will be five employees hired for these jobs according to the classification of occupations, NCOP - 2011:

3115-3005 - engineer-mechanic, cars and trucks - 2 jobs
3119-3016 - technician upholstery - 1 job
3115-3039 - engineer-mechanic, air conditioning and refrigeration equipment - 1 job
3113-3012 - Technician - Electrification of vehicles - 1 job

The project will implement the following activities:
1. Activities for organization and Project Management
2. Activities for information and publicity for the project activities
3. Purchase of specialized equipment associated with the creation of new jobs
4. Selection and employment of five employees for a period of 12 months
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е да се гарантира точното изпълнение на дейностите по проекта, съгласно условията на процедурата и указанията на „Ръководството за бенефициенти по изпълнение на договори по ОП РЧР” за конкретната схема. Целта на дейността също е да гарантира постигането на преките резултати от проекта и да подпомогне осъществяването на логиката на проекта в рамките на заложените дейности, резултати и планирани цели от изпълнението на проектното предложение и съгласно целите на настоящата процедура и ОП “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Дейностите по организация и управление на проекта ще бъдат изпълнявани от екип от трима човека, включващи Ръководител на проекта, Технически сътрудник и Счетоводител по проекта. Екипът на проекта ще спазва стриктно указанията за изпълнение на проекти по настоящата процедура, описани в Ръководството за бенефициенти, което все още не е налично към момента на подаване на проектното предложение. Въпреки това, на база опита и информацията от процедурата “Ново работно място” от ОП РЧР за периода 2007-2013 г., е съставен следният план за етапите на изпълнение на тази дейност. Етапи при изпълнението на дейността: 1. Осъществяване на кореспонденция и комуникация с Управляващия орган. 2. Събиране и подготовка на документи, показващи изпълнението на дейностите по проекта (договори, протоколи, документи свързани с целевата група, документи свързани с доставката на оборудване и обзавеждане, документи свързани с осигуряването на публичност и др.) 3. Изготвяне на месечни отчети и справки, съдържащи информация от изпълнението на проекта. 4. Подготовка и окомплектоване на документи за междинни и финално отчитане и подготовка на искания за плащане. 5. Участие в проверки на място от страна на Управляващия орган. 6. Изготвяне на финансови отчети за дейностите по проекта. 7 170.00 7 170.00
Дейности по информиране и публичност : Целта на дейността е да бъдат спазени отговорностите от задължителен характер за бенефициентите по ОП “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., за информиране и публичност на изпълняваните дейности в рамките на настоящото проектно предложение. При стартиране и изпълнение на проекта ще бъдат стриктно спазвани насоките от “Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.”, в частите отнасящи се до настоящото проектно предложение, за да се постигнат на целите на тази дейност. Кандидатът е длъжен да постави най-малко един плакат с информация за проекта, в който да бъде спомената финансовата подкрепа от ЕС, съгласно т. 3.4. от Единния наръчник, за да бъдат информирани участниците и обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата в реализацията на настоящия проект. При закупуване на машини, обзавеждане или оборудване, кандидатът е длъжен да постави информационни стикери, съгласно т. 3.12 от Единния наръчник. Също така, фирмата-кандидат е длъжна да публикува на подходящо място в своята Интернет страница, когато такава съществува, подробна информация за одобрения за финансиране проект. Тази публикация трябва да бъде направена в рамките на два дни от сключването на договор за финансиране и да съдържа най-малко посочената в т. 3.10 от Единния наръчник информация. Бенефициентът е длъжен да отчита мерките по информация и комуникация, чрез необходимите доказателствени материали съгласно т. 4 от Единния наръчник и да спазва изискванията за визуализиране на логото, наименованието и слогана на финансиращата програма, съгласно Раздел 6 на Единния наръчник. Настоящата дейност ще се извърши на следните етапи: 1. Публикуване на информация за проекта на интернет страницата на кандидата в срок до два дни от сключването на договор. 2. Изработване и поставяне на твърда информационна табела с размер не по-малък от формат А3. 3. Изработване и поставяне на информационни стикери, след като предвиденото в проекта оборудване и обзавеждане е закупено и доставено. 4. Събиране и предоставяне на Управляващия орган на доказателствени материали за предприетите мерки по информация и комуникация. 415.00 345.00
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на пет нови работни места: Целта на настоящата дейност е да се създадат пет нови работни места, в производствената дейност на фирмата кандидат, като се оборудват със специфично за дейността оборудване, за да могат да се изпълняват адекватно и пълно задълженията на съответното работно място. В рамките на тази дейност е предвидено да се закупят 3 специализирани машини, които ще се използва споделено от новоназначените служители. Прогнозният срок за изпълнение на дейността е 3 месеца, тъй две от машините имат по-дълги срокове за доставка. Дейността ще се извърши при условията на ПМС № 118 / 20.05.2014 г. или действащата към момента на извършване нормативна уредба. Предвидените за закупуване оборудване, обзавеждане и ДНА са на обща стойност по-малко от 30 000 лв. без ДДС и съгласно чл. 9, ал. 1 на ПМС № 118 / 20.05.2014 г. бенефициентът може да възложи директно услугите на изпълнители, без да провежда процедура за определяне на изпълнител, а доказването на извършените работи ще стане само чрез първични платежни документи и без да се налага сключването на писмени договори. Дейността ще се реализира на следните етапи: 1. Подготовка на запитвания за оферти и изпращане на доставчици. 2. Получаване на оферти и избор на най-добра оферта. 3. Плащане и доставка на предвиденото оборудване от страна на избраните изпълнители. 29 204.17 28 770.00
Наемане на пет безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Целта на тази дейност е да бъде осъществен подбор и назначаване на работа пет безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца за всеки един от тях. При изпълнението на дейността ще бъдат включени най-малко 4 лица, попадащи в някоя от специфичните категории на целевата група, определени в Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, а именно: - продължително безработни и неактивни лица - безработни лица на възраст над 54 г. - безработни младежи до 29 г. включително Бюджетът на проекта е разработен на база на презумпцията, че две от новоназначените лица ще попадат в специфичната категория безработни младежи до 29 г. включително. Поради тази причина, в раздел 5. Бюджет на проекта са посочени пропорционално разделени разходите за настоящата дейност, както следва по код 102 и код 103. В рамките на тази дейност ще се проведат процедури по подбор и наемане по трудово правоотношение за период от 12 месеца на пет лица от допустимата целева група. Трудовите и осигурителни отношения на наетите в рамките на проекта лица ще бъдат уредени от работодателя съгласно условията на българското осигурително и трудово право. Длъжностите, съгласно класификацията на НКПД – 2011, на които ще бъдат назначени представителите на целевата група, са: 3115-3005 - техник-механик, автомобили и кари - 2 работни места 3119-3016 - техник-тапицерство - 1 работно място 3115-3039 - техник-механик, климатична и хладилна техника - 1 работно място 3113-3012 - техник-електротехника на автомобилния транспорт - 1 работно място Тази дейност е основна и задължителна дейност по настоящата процедура и съответно в настоящото проектно предложение. Предходните дейности съпътстват основната дейност и помагат за по-доброто и изпълнение и по-добрите резултати от нея. Предвидено е в рамките на дейността да бъдат разработени и разпространени обяви за набиране на кандидати за работа, за да се информират по-голям брой от представителите на целевата група за отварянето на подобни позиции. Обявите за работа ще съдържат описание на длъжността и изискванията към нея, както и подробни длъжностни характеристики, които ще се предоставят на кандидатите по време на интервютата. За да осигури спазването на изискванията за целевата група и избраните специфични категории към нея, кандидатът ще извършва проверка по обстоятелствата за всеки един кандидат, преди да бъде назначен на съответната длъжност. Информацията от проверката ще се архивира и ще бъде възможно да се предостави на Управляващия орган като доказателство за целевото изпълнение на тази дейност и постигането на общата цел на проектното предложение и конкретната схема. Етапи за извършване на дейността: 1. Изготвяне на 4 броя обяви за работа, включващи кратко описание, характеристика на длъжността и изисквания към кандидатите, при пълно спазване на принципа на равните възможности. 2. Разпространяване на обявите и организиране на срещи за интервюта с потенциални кандидати. 3. Провеждане на интервюта и оценка на кандидатите. 4. Класиране на всички кандидати, избор на най-подходящите от тях и изпращане на предложения за наемане на работа. 5. Сключване на трудови договори с одобрените кандидати. 6. Месечни дейности по спазване на трудовото и осигурително право. 64 497.30 62 511.11

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).