Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

“CTC Software" Corp. is a company with main activities in computer programming. In connection with the subject of activity, the staff of the candidate is selected and appointed so that it meets the highest requirements and ever-evolving and dynamic field of the main activity. The need for recruitment of new employees is due to the increasing number of customers and the inability of current personnel to cope with their service, as well as the strategy adopted by the management to expand the activities of the company. With the project the company will create 8 new quality and sustainable jobs for 3 unemployed and / or inactive young people under the aged of 29, 1 long-term unemployed person and 4 unemployed. The selection of people who will be provided with employment under the project will be implemented in cooperation with the representatives of the territorial structures of the Employment Agency. The selected persons will be provided with employment for at least 12 months of a scheme to provide grants and at least 50% of them will be guaranteed permanent employment in the company. The companys management always appreciates the enthusiasm and skills of the young people and in detail knows their needs and problems, so that 3 persons will be a group of young people up to 29 years of age. Through the implementation of the project and the appointment of the persons from this group, "CTC Software" Corp. will help to some extent for their social inclusion and their sustainable integration in the labor market. To ensure the quality of the new positions modern equipment will be purchased correlating with the positions of which the newly hired persons will be appointed to. In addition the newly recruited persons will be provided with appropriate training. The candidate expects to achieve long-term effect on the targeted group and the overall activities of the company after the completion of the project activities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление, мониторинг и отчитане на проекта: Дейността цели ефективна организация, изпълнение и контрол на всички дейности по проекта. За постигане на целта, ще се сформира екип по управление, които ще бъде съставен от трима члена - Ръководител, Координатор и Счетоводител. Лицата ще бъдат с опит в управлението на проекти с европейско финансиране или подобни дейности, гарантиращи ефективно управление и контрол на проекта. Изборът е направен след предварителен подбор на база опит и квалификация. Екипът ще сключи граждански договори за целите на проекта. Екипът ще бъде ангажиран почасово за целия период на изпълнение на проекта по следния начин: -Ръководител - 502 часа; -Координатор - 476 часа; -Счетоводител - 462 часа. Часовете ще бъдат разпределени в 14 проектни месеца. - Екипът по управление на проекта ще организира, контролира и отчита цялостното изпълнение на проекта. - Ще изготвя и реализира ежемесечни планове за реализация на дейностите по проекта и ще създаде система за отчитане и вътрешен контрол на изпълнението месечни отчети. - Членовете ще имат редовни оперативни срещи, на които ще се разпределят организационни задачи и ще се следи напредъка по проекта. - Всеки от членовете на екипа ще има собствени отговорности, но също така ще има взаимен контрол и взаимопомощ между членовете на екипа по проекта. Задълженията на екипа са свързани с изпълнението на дейностите по проекта съгласно Договора за безвъзмездна помощ. - Екипът ще води непрекъсната комуникация с Договарящия орган, като ще изготвя цялостната документация по проекта. - Ще бъде ангажиран с месечните справки за изпълнението на проекта, както и с изготвянето на отчети, междинни и финално, съгласно нормативната уредба и изискванията на Договарящия орган. - Екипът ще осъществява връзка и с всички заинтересовани страни. Процедурите за избор на изпълнител по ПМС №118/20.05.2014 също ще бъдат ангажимент на екипа. Дейността по управление, мониторинг и отчитане на проекта ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта, като ще цели координация и организация на всички участващи страни и изпълнители, реализация на дейностите съобразно планирания план – график, както и придържане към приетата вътрешна система за оценка и мониторинг на изпълнението. Всички дейности по проекта ще бъдат изпълнявани съобразно принципите за прозрачност, ефективност, икономическа целесъобразност и добро финансово управление. 12 524.00 12 679.27
Дейности по публичност и визуализация на проекта: Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще имат заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Предвижда се да бъдат закупени и поставени/разпространени: - 2 бр. информационни табели - една в София и една във Варна; - 1 бр. информационно табло, което ще бъде поставено на сградата на фирмата на мястото на изпълнение на дейностите ; - 250 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта, които да бъдат разпространени след представители на целевите групи; Дейността цели разпространяване на целите и резултатите по проекта, за да привлече повече представители на целевата група и заинтересованите лица, както и да популяризира приноса на ЕС. - Стикери за закупеното по проекта оборудване, които следва да бъдат поставени на оборудването, за да отбелязват приноса на оперативната програма -10 бр . Кандидатът предвижда да бъдат организирани и 2 бр. публични събития – 1 в началото на изпълнението на проекта за неговото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“ 2 400.00 3 450.00
Подбор на безработни и/или неактивни младежи от целевата група за включване в заетост: Дейността цели качествен подбор на лица за включване в заетост. В рамките на дейността ще се набират общо 8 лица, както следва: - 2 бр. „бизнес консултант, информационни технологии“, - 2 бр. „проектант, база данни“, - 2 бр. „системен проектант“ - 2 бр„ „ръководител ИТ проекти“. Целевата група е от 3 бр. безработни и/или неактивни младежи до 29г., 1 продължително безработно лице и 4 безработни лица. Дейността ще се изпълнява в тясно сътрудничество с бюрата по труда. Ще се води постоянна кореспонденция с бюрата по труда в София-град и гр. Варна за набиране на кандидатури по изготвената от Кандидата заявка за свободни места. Критериите за подбор на лицата са завършено висше образование. Опит не е необходим, като се има в предвид факта, че представителите на целевата група са безработни и неактивни младежи до 29г., както и продължително безработно лице. Кандидатът ще предостави критерии за подбор за лицата на служителите в дирекциите, които да насочват кандидати. Получените заявки ще бъдат обработени от екипа по управление и от представителите на ръководството. Представителите на бюрата по труда ще пренасочват кандидати на база на минималните критерии за подбор от страна на „СТС Софтуер“ АД. Първият етап е свързан с подбор на базата на документи-професионална автобиография и диплома за завършено образование. Преминалите първият етап ще преминат интервю в офиса на Кандидата, съвместно с представители на ДБТ и ДО. На база на критериите и представяне на интервюто ще бъдат определени тези, които ще бъдат селектирани Кандидатът ще изисква висше образование за всички позиции. Кандидатите за позицията ще трябва да притежават и набор от лични качества, като аналитично мислене, възможност за справяне с крайни срокове. Ще бъде изготвен специфичен казус/задача, с който трябва да се справят, което ще гарантира прозрачен процес за подбор. Ще се оценява и мотивацията на кандидатите за развитие в сферата. 0.00 0.00
Закупуване на оборудване за назначените лица.: Дейността за закупуване на оборудване цели осигуряване на оборудване, необходимо за изпълнение на задачите. Целта на дейността ще бъде обзавеждане и оборудване на новосъздадените работни места спрямо изискванията за съответното такова, за да се създадат необходимите условия за адаптиране към работния процес и ефективност на трудовите задължения на новонаетите младежи. Оборудването, необходимо за новите служители включва: 8 бр. преносими компютри за всички новонаети лица, с които служителите да имат възможността да работят от предвидените за целта места; 1 бр. сървърна конфигурация, памет 2х8GB Процесор-2.0 Ghz, 20MB; 1 бр. UPS устройство - 1000 VA осигуряващо захранване с електричество в случай, че има неизправност в електрическата мрежа. UPS системата е предвидена за закупуване за предпазване на компютрите, сървъра за съхраняваната на тях информация. За обезпечаване на дейността на лицата, свързана с посещение на клиентите на място ще бъде закупен и 1 бр. лек автомобил с 4/5 врати, 4+1 места и работен обем на двигателя до 1800 кубически см. Във връзка с внедряването на софтуерните продукти на фирмата е необходимо посещение на клиентите от ръководителите ИТ проекти и бизнес консултантите- информационни технологии. Клиентите на СТС Софтуер се ситуирани в различни градове на страната. Съответно придобиването на автомобил ще увеличи конкурентноспособността на фирмата и качеството на предоставяните услуги. Заложените минимални параметри на оборудването са съобразени с изискванията за конкурентоспособност в областта на софтуера. Предвиденото по проекта оборудване гарантира и успешно обучение и изпълнение на трудовите задачи от новонаетите. 37 500.00 37 500.00
Назначаване и заетост на лицата в „СТС Софтуер“ АД: Дейността цели гарантиране на заетостта и професионална реализацията на обучените безработни лица в областта на софтуера за 12 месеца. Ще бъдат наети 8 безработни лица на следните длъжности: 2 човека на длъжност „бизнес консултант информационни технологии“; 2ма на длъжност „проектант база данни“; 2ма на длъжност „системен проектант“; 2 на длъжност „Ръководител ИТ проекти“. В рамките на дейността ще се сключат трудови договори с избраните лица за срок от 12 месеца с опцията за подписване на безсрочен договор след изтичането на този период. Трудовите договори ще бъдат на 8 часов работен ден. Към трудовите договори на лицата ще бъде изготвена длъжностна характеристика. В рамките на дейността ще се осигурява отчетност на назначените лица за извършената работа, както и ще се поддържа непрекъснат контакт с тях с цел поддържане на адекватна обратна връзка. По време на този период лицата ще имат възможността за натрупване на трудов стаж и ще получат допълнителна квалификация чрез обучение на работното място и обучение чрез опит. По конкретно те ще имат възможност да участват във всички дейности на фирмата, което да гарантира натрупването на стаж в сферата и да осигури трайна интеграция на лицата в екипа на "СТС Софтуер" АД. Ще бъде осигурена трайна заетост след изтичане на проекта на най-малко 50% от новонаетите (не по-малко от 4 лица), като намерението на кандидата е да запази заетостта на всички лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. На всички новонаети лица ще бъдат осигурени подходящи условия на труд в съответствие с приложимото законодателство. Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на Кандидата. 69 701.79 87 082.29
Провеждане на обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“: За всички лица ще бъде осигурено чуждо езиково обучение по английски език в рамките на ключова компетентност 2 от Европейската рамка на ключовите компетентности, тъй като сектора на информационните технологии изисква владеене на английски език. Чуждо езиковото обучение ще е с минимална продължителност от 300 учебни часа и ще обхваща три нива на обучение. Конкретните нива ще бъдат определени за индивидуално за всеки обучаем след полагане на входящ тест. Обучението ще се провежда в продължение на 5 месеца по три часа всеки работен ден след приключване на работното време. След всяко ниво на обучение ще бъде полаган изпит от обучаемите за съответното ниво. На успешно преминалите обучение по английски език ще бъдат издадени сертификати за преминато обучение по съответните нива. 5 600.00 5 600.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).