Оптимизиране на интернет страница: За устойчиво развитие на бизнеса, “Джей Би Електроникс“ е необходимо да продължи с развитието и предоставянето на допълнителни подходи и методи, които да продължат дейността на фирмата.
Един от способите, чрез които да бъде подпомогната дейността на компанията, е чрез оптимизирането на интернет страницата, чрез която да я направим по-привлекателна и достъпна за потребителите, както и за подобряване на нейното показване в търсещите машини и социални мрежи, повишаване удовлетвореността на нейните посетители, улеснява на достъпа и оптимизиране на съдържанието, подобряване на бързина и др. Това от своя страна би довело до увеличаване на нашата конкурентоспособност и устойчивост на компанията за нейното по-нататъчно развитие.
Днес е задължително условие всеки сайт да бъде оптимизирван съгласно постоянните промени в дигителното пространство и изисванията на най-популярните търсещи машини, очакванията на потребителите за достъп до информация, както и за устройствата, от които се отваря. Интернет пространството е залято от множество информация и за да могат потребителите да намерят това, което им трябва, то следва да бъде в първите резултати при търсене. Хората ще се доверяват само от утвърдени сайтове с добра визия, хубав рейтинг и сигурност.
Поради тези причини сме заложили, чрез проектното предложение, да популяризираме интернет страницата на предприятието, продуктите и услугите, които предлагаме, и да я превърнем в лесна за ползване и отркриваема от търсещи машини. За тази цел предвиждаме ангажирането на експер за осъществяването на следните дейности:
- Search engin optimization /SEO/ или оптимизация за търсачки (Всички основни търсачки като Google , Bing и Yahoo имат първични резултати от търсенето, където уеб страниците и друго съдържание като видеоклипове или локални списъци се показват и класират въз основа на това, което търсачката счита за най-подходящо за потребителите.):
• SEO одит и анализ на сайта - Достъпност и индексация; структура - връзки на страниците на сайта; Оптимизация на URL;
• Обновяване на съдържанието на интернет страницата, съгласно предварително дефинирани ключови думи и изрази на база търсене от потребители, редакция на съдържащият се код, добавяне на метатагова и дефиниране на класове и редактиране на HTML съдържание. Дефиниране на секции за HTML5 оптимизация; Публикуване на новини и събития; Тагове (Title, H1) и мета-тагове (Description, Keywords); Страници за грешки;
• Интеграция с търсачки и социални мрежи. Настройка на системите за уеб анализ на сайта и анализ на ключови думи и изрази, както и асоциирането със следните търсещи машини и приложения за анализ на посещенията:
- Google Tag Manager;
- Google Analytics;
- Yandex.Metrika;
- Проследяване на събития в Google Analytics;
- Настройка на целите;
- Проследяване на 404 грешка;
• Следене за грешки при отварянето на страницата от различни устройства;
• Поддръжка и управление на файловете в хостинг пространството;
• Оптимизация на изображения, Адреси на изображения, Атрибути alt и title за изображения; |
2 365.00
|
2 365.00
|
Правни/юридически консултации: С развитието на дигиталната сфера все повече регулацията за изпозлването и се развива и променя с приемането на различни по вид нормативни изисквания и задължения. Като развиваща се компания и в дигиталната сфера, наше задължение е да приведем използваните ресурси в изискваните законови задължения и да разработим съответните документални и технически средства. Поради тази причина планираме, чрез тази дейност, да ангажираме експерт - юрист, който да разработи следните материали:
- Всеки сайт те необходимо да разполага с разработени общи условия за ползване на своите посетители;
- Политика за използване и събиране на лични данни, съхранение и обработка, права на потребителите и др., които е необходимо да бъдат:
* обработвани законосъобразно, добросъвестно и по прозрачен начин по отношение на субекта на данните („законосъобразност, добросъвестност и прозрачност“);
* събирани за конкретни, изрично указани цели и да се обработват за тези цели;
* ограничени до необходимото във връзка с целите („свеждане на данните до минимум“);
* поддържани в актуален вид („точност“);
* съхранявани във форма, която да позволява идентифицирането на субекта на данните за период спрямо целите; личните данни могат да се съхраняват за по-дълги срокове, но проверете подробно при какви изисквания („ограничение на съхранението“);
* обработвани по начин, който гарантира подходящо ниво на сигурност на личните данни, включително защита срещу неразрешено или незаконосъобразно обработване и срещу случайна загуба, унищожаване или повреждане – чрез технически или организационни мерки („цялостност и поверителност“);
- Проверка на информацията с цел избягване на потенциална заблуда в посетителите на сайта, чрез неправилна или невярна информация.
Днес много хора дават своето съгласие за обработка и съхранение на лични данни, без да се запознаят с общите условия за ползване на сайт. Например за контакти лицето предоставя своето име, електронна поща и телефон - това е лична информация. Другото условие, с което се съгласява всеки потребител е ползването на "бисквитки". Всичко това може да се използва и от трети страни с цел таргетиране на групи за онлайн реклама. На тези неща ще се обръща все повече внимание, защото липсва голяма публична осведоменост. Например в много сайтове с общите си условия, давате право да предоставят информация и на трети страни.
Интернет услугите се развиват и ние желаем нашата интернет страница да бъде законосъобразна и да не причинява неудобства в потребителите /клиентите/.
Колкото повече е изчистена информацията за компанията и предлаганите услуги, както и защитени потребителите, толкова повече потенциални клиенти ще са склонни да се доверят на фирмата. |
1 505.00
|
1 505.00
|
Предоставяне на услуги в областта на продажбите: В променящия се свят, клиентите стават все по-взискателни, не само към продуктите и услугите, а и към начина на тяхното представяне, промотиране и педлагане. Силно развитата конкуренция и глобализирането на търговията поставя пред необходимостта всяка компания да полага все повече усилия в удовлетворяването на потребностите на клиентите, тяхното обслужване, както и методите за достигане до тях и последващото им обслужване. За да се достигне до вниманието на потенциалните клиенти и да се задържат настоящите се изискват все повече дейности, свързани с начина и способите за достигане, обслужване и поддържане. За да може да се реализира една продажба, която след нея да доведе до друга, то планираме да осъществим следните анализи и промени в нашата дейност:
1. Анализ на вътрешната среда. Чрез него ще се проследят методите и стъпките при обслужване на клиенти. Ще се наблегне на анализ на
- Кой продава продуктите и услугите във фирмата;
- Какъв трябва да бъде отдел продажби;
2. Определяне целите за увеличаване и насърчаване на продажбите. Процесът е тясно свързан с оптимизирането на интернет страницата.
- анализ на целевия пазар, сегментиране на пазара;
- анализ на тарегирани клиенти.
3. Избор на инструментите и изработване на програма за увеличаване и насърчаване на продажбите:
- вида на пазара;
- целите на насърчаването на продажбите;
- анализ на конкуренцията;
- анализ на целевата група и насърчаване на потребителите;
- определяне на ползваните канали за дистрибуция;
- периоди, методи и на провеждането на различни кампании;
- обатна връзка от клиентите.
4. Анализ на представяне на продуктите и фирмата в интернет пространството. Дигиталното присъствие и реклама има огромен потенциал за развитие и са неизменна част от представянето на всяка уважаваща себе си компания. Креативността, която се изисква, го прави професия или поле на дейност на фирма, което трудно може да бъде копирано и имитирано, тъй като всеки има свой личен стил на работа, което се отразява във всеки завършен проект. Уникалното презентиране на бранда, почти без изключения, е важно и водещо условие за успех и конкурентоспособност. Всяка компания има нужда от атрактивен корпоративен дизайн и реклама, съобразени със спецификите на продуктите или услугите, които предлага. Различното в днешни дни е че това трябва да се случва и в дигиталната среда. Появява се нова ниша за развитие на агенциите, занимаващи се с дизайн и реклама, а именно дигиталната среда. Там възможностите за презентиране на бранда се различава коренно от това във външната среда, чрез печатна и обемна реклама. Това налага изготвяне на нови стратегии, разучаване на най-последните тенденции в рекламата в дигитална среда, но и дава голямо предимство – измерване на ефективност и следене на резултати в реално време. |
1 080.00
|
1 080.00
|