Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Changes in the world economy and business do not pass the Bulgarian market. The dynamics of electronic presence and content for each company becomes an integral part of success. The Kovid-19 pandemic has given a huge boost to e-commerce and online commerce. Many companies have reoriented themselves from purely physical sales to mainly electronic ones, advertising and marketing campaigns are being implemented, and websites are being optimized. All this raises competition and competition to a very high level. In order to contribute to this trend in favor of the company and to be able to remain competitive, we must meet the requirements of the market and customers.
The project proposal is aimed at providing conditions for increased sales, competitive advantage and trust on the part of our current and potential customers. This will be achieved through the implementation of the following activities:
- optimizing the website owned by the company for better performance in the digital space, increasing the satisfaction of its visitors, facilitating access and optimizing the content, improving speed, etc .;
- conducting legal advice for compliance with legal provisions in the online presentation of our products and services for Bulgaria and the EU, collecting marketing information and promoting business activities;
- provision of sales services.
Providing an excellent internet presence becomes an invariable factor for the success of any company. The unforeseen situation, in connection with the restrictive measures of the viral pandemic, provided a basis for redirecting and reorienting the business to cyberspace. Therefore, the future of any company would not be optimistic if it did not have a clear policy and presence in the Internet space that would comply with legal regulations and customers.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Оптимизиране на интернет страница: За устойчиво развитие на бизнеса, “Джей Би Електроникс“ е необходимо да продължи с развитието и предоставянето на допълнителни подходи и методи, които да продължат дейността на фирмата. Един от способите, чрез които да бъде подпомогната дейността на компанията, е чрез оптимизирането на интернет страницата, чрез която да я направим по-привлекателна и достъпна за потребителите, както и за подобряване на нейното показване в търсещите машини и социални мрежи, повишаване удовлетвореността на нейните посетители, улеснява на достъпа и оптимизиране на съдържанието, подобряване на бързина и др. Това от своя страна би довело до увеличаване на нашата конкурентоспособност и устойчивост на компанията за нейното по-нататъчно развитие. Днес е задължително условие всеки сайт да бъде оптимизирван съгласно постоянните промени в дигителното пространство и изисванията на най-популярните търсещи машини, очакванията на потребителите за достъп до информация, както и за устройствата, от които се отваря. Интернет пространството е залято от множество информация и за да могат потребителите да намерят това, което им трябва, то следва да бъде в първите резултати при търсене. Хората ще се доверяват само от утвърдени сайтове с добра визия, хубав рейтинг и сигурност. Поради тези причини сме заложили, чрез проектното предложение, да популяризираме интернет страницата на предприятието, продуктите и услугите, които предлагаме, и да я превърнем в лесна за ползване и отркриваема от търсещи машини. За тази цел предвиждаме ангажирането на експер за осъществяването на следните дейности: - Search engin optimization /SEO/ или оптимизация за търсачки (Всички основни търсачки като Google , Bing и Yahoo имат първични резултати от търсенето, където уеб страниците и друго съдържание като видеоклипове или локални списъци се показват и класират въз основа на това, което търсачката счита за най-подходящо за потребителите.): • SEO одит и анализ на сайта - Достъпност и индексация; структура - връзки на страниците на сайта; Оптимизация на URL; • Обновяване на съдържанието на интернет страницата, съгласно предварително дефинирани ключови думи и изрази на база търсене от потребители, редакция на съдържащият се код, добавяне на метатагова и дефиниране на класове и редактиране на HTML съдържание. Дефиниране на секции за HTML5 оптимизация; Публикуване на новини и събития; Тагове (Title, H1) и мета-тагове (Description, Keywords); Страници за грешки; • Интеграция с търсачки и социални мрежи. Настройка на системите за уеб анализ на сайта и анализ на ключови думи и изрази, както и асоциирането със следните търсещи машини и приложения за анализ на посещенията: - Google Tag Manager; - Google Analytics; - Yandex.Metrika; - Проследяване на събития в Google Analytics; - Настройка на целите; - Проследяване на 404 грешка; • Следене за грешки при отварянето на страницата от различни устройства; • Поддръжка и управление на файловете в хостинг пространството; • Оптимизация на изображения, Адреси на изображения, Атрибути alt и title за изображения; 2 365.00 2 365.00
Правни/юридически консултации: С развитието на дигиталната сфера все повече регулацията за изпозлването и се развива и променя с приемането на различни по вид нормативни изисквания и задължения. Като развиваща се компания и в дигиталната сфера, наше задължение е да приведем използваните ресурси в изискваните законови задължения и да разработим съответните документални и технически средства. Поради тази причина планираме, чрез тази дейност, да ангажираме експерт - юрист, който да разработи следните материали: - Всеки сайт те необходимо да разполага с разработени общи условия за ползване на своите посетители; - Политика за използване и събиране на лични данни, съхранение и обработка, права на потребителите и др., които е необходимо да бъдат: * обработвани законосъобразно, добросъвестно и по прозрачен начин по отношение на субекта на данните („законосъобразност, добросъвестност и прозрачност“); * събирани за конкретни, изрично указани цели и да се обработват за тези цели; * ограничени до необходимото във връзка с целите („свеждане на данните до минимум“); * поддържани в актуален вид („точност“); * съхранявани във форма, която да позволява идентифицирането на субекта на данните за период спрямо целите; личните данни могат да се съхраняват за по-дълги срокове, но проверете подробно при какви изисквания („ограничение на съхранението“); * обработвани по начин, който гарантира подходящо ниво на сигурност на личните данни, включително защита срещу неразрешено или незаконосъобразно обработване и срещу случайна загуба, унищожаване или повреждане – чрез технически или организационни мерки („цялостност и поверителност“); - Проверка на информацията с цел избягване на потенциална заблуда в посетителите на сайта, чрез неправилна или невярна информация. Днес много хора дават своето съгласие за обработка и съхранение на лични данни, без да се запознаят с общите условия за ползване на сайт. Например за контакти лицето предоставя своето име, електронна поща и телефон - това е лична информация. Другото условие, с което се съгласява всеки потребител е ползването на "бисквитки". Всичко това може да се използва и от трети страни с цел таргетиране на групи за онлайн реклама. На тези неща ще се обръща все повече внимание, защото липсва голяма публична осведоменост. Например в много сайтове с общите си условия, давате право да предоставят информация и на трети страни. Интернет услугите се развиват и ние желаем нашата интернет страница да бъде законосъобразна и да не причинява неудобства в потребителите /клиентите/. Колкото повече е изчистена информацията за компанията и предлаганите услуги, както и защитени потребителите, толкова повече потенциални клиенти ще са склонни да се доверят на фирмата. 1 505.00 1 505.00
Предоставяне на услуги в областта на продажбите: В променящия се свят, клиентите стават все по-взискателни, не само към продуктите и услугите, а и към начина на тяхното представяне, промотиране и педлагане. Силно развитата конкуренция и глобализирането на търговията поставя пред необходимостта всяка компания да полага все повече усилия в удовлетворяването на потребностите на клиентите, тяхното обслужване, както и методите за достигане до тях и последващото им обслужване. За да се достигне до вниманието на потенциалните клиенти и да се задържат настоящите се изискват все повече дейности, свързани с начина и способите за достигане, обслужване и поддържане. За да може да се реализира една продажба, която след нея да доведе до друга, то планираме да осъществим следните анализи и промени в нашата дейност: 1. Анализ на вътрешната среда. Чрез него ще се проследят методите и стъпките при обслужване на клиенти. Ще се наблегне на анализ на - Кой продава продуктите и услугите във фирмата; - Какъв трябва да бъде отдел продажби; 2. Определяне целите за увеличаване и насърчаване на продажбите. Процесът е тясно свързан с оптимизирането на интернет страницата. - анализ на целевия пазар, сегментиране на пазара; - анализ на тарегирани клиенти. 3. Избор на инструментите и изработване на програма за увеличаване и насърчаване на продажбите: - вида на пазара; - целите на насърчаването на продажбите; - анализ на конкуренцията; - анализ на целевата група и насърчаване на потребителите; - определяне на ползваните канали за дистрибуция; - периоди, методи и на провеждането на различни кампании; - обатна връзка от клиентите. 4. Анализ на представяне на продуктите и фирмата в интернет пространството. Дигиталното присъствие и реклама има огромен потенциал за развитие и са неизменна част от представянето на всяка уважаваща себе си компания. Креативността, която се изисква, го прави професия или поле на дейност на фирма, което трудно може да бъде копирано и имитирано, тъй като всеки има свой личен стил на работа, което се отразява във всеки завършен проект. Уникалното презентиране на бранда, почти без изключения, е важно и водещо условие за успех и конкурентоспособност. Всяка компания има нужда от атрактивен корпоративен дизайн и реклама, съобразени със спецификите на продуктите или услугите, които предлага. Различното в днешни дни е че това трябва да се случва и в дигиталната среда. Появява се нова ниша за развитие на агенциите, занимаващи се с дизайн и реклама, а именно дигиталната среда. Там възможностите за презентиране на бранда се различава коренно от това във външната среда, чрез печатна и обемна реклама. Това налага изготвяне на нови стратегии, разучаване на най-последните тенденции в рекламата в дигитална среда, но и дава голямо предимство – измерване на ефективност и следене на резултати в реално време. 1 080.00 1 080.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).