Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project is aimed at creating opportunities for employment and increasing the qualifications of unemployed persons and/or persons from vulnerable groups, by introducing innovative approaches for providing information about jobs, for improving the organization of work and for acquiring professional knowledge, skills and competencies.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление на проекта: Дейността цели успешна реализация на проекта и обхваща: • техническо управление на проекта, вкл. планиране, организиране, ръководене и контролиране на избора на изпълнители в съответствие с кореспондиращата нормативна уредба (Договора за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП), ПМС 118/2013 г. или негов наследник, Ръководството за изпълнение); управление на дейностите от проекта, насочено към постигането на целите и индикаторите по проекта; комуникация с всички заинтересовани страни, изготвяне на документи, оформяне на документите съгласно изискванията за информация и комуникация, разпечатване, изпращане и в последствие архивиране на документите; • финансово управление на проекта, вкл. осчетоводяване и отчитане на разходите по проекта. За изпълнението на дейността ще се сформира екип за управление на проекта, включващ Ръководител проект и Счетоводител. 34 500.00 18 217.03
Инвестиции в иновативен подход за развитие на местната заетост: Дейността е насочена към въвеждане на иновативен подход за предоставяне на информация за работни места и на иновативна практика за оптимизиране на работния процес, включително чрез дистанционна работа. Чрез изпълнението ѝ ще се допринесе за постигане на заложените мерки в приоритет 2.1. Подобряване на възможностите за трудова реализация от Стратегията за местно развитие (GALOP) на община Банско. Дейността включва три етапа: Етап 1: Разработване на иновативен подход за предоставяне на информация за работни места и подбор на персонала (СКД 3) – организиране и провеждане на специализиран информационно-кариерен форум за предоставяне на информация за свободни работни места, както и възможности за повишаване на квалификацията, като отговор на търсенето на пазара на труда в община Банско. На форума ще бъдат поканени безработни лица и/или лица от уязвими групи. Информационно-кариерният форум ще се проведе на територията на община Банско в рамките на три дни, като за целта ще бъде наета подходяща зала за минимум 20 човека. В рамките на форума ще се осигури кетъринг, включващ кафе-паузи и обяд. По време на провеждането на форума ще се организират ситуационни игри с въпроси (quiz games) във връзка с туристическия потенциал на община Банско, ще се формират малки групи до 5 човека, чиято задача ще бъде да създадат мини план за създаване и популяризиране на туристически продукт или услуга. За адекватна оценка ще бъде поканено жури от 3-ма членове, чиято цел ще бъде да проследи и оцени готовността на безработните лица да се включат на пазара на труда. За членовете на журито в рамките на провеждането на събитието ще се осигурят нощувки и вечеря. Етап 2: Назначаване на безработни лица и/или лица от уязвими групи (СКД 2) – 8 (осем) безработни лица и/или лица от уязвими групи, които са постигнали най-високи резултати на проведения информационно-кариерен форум в Етап 1 ще бъдат назначени на трудов договор на пълен работен ден, на длъжност Експерт, информационно осигуряване, код по НКПД 25296002. Назначените лица ще създават, организират, обработват и публикуват информация в интернет каналите за туристически продукти и/или услуги на кандидата. Новоназначените лица ще работят дистанционно, като по този начин ще минимизират разходите си храна и транспорт до работното място, което ще им осигури спестявания за подобряване на благосъстоянието и комфорта на личния им живот. Етап 3: Оптимизиране на работния процес чрез въвеждане на иновативна практика по организация на работата в виртуална среда (СКД 2) – за оптимизиране на работния процес ще се закупи облачно решение за виртуална работа. Целта е новонаетите лица да могат да изпълняват служебните си ангажименти от всяка една точка и по-всяко едно време. Закупуването на облачно решение е с изключителна важност за постигане на устойчиви резултати, предвид кризата, породена от пандемията от COVID-19, от която туристическия бранш бе един от най-засегнатите. 298 700.00 169 615.85
Обучение на безработни лица и/или лица от уязвими групи: Дейността включва провеждането на 2 (две) обучения на безработни лица и/или лица от уязвими групи (СКД 4). На всички желаещи, взели участие в информационно-кариерния форум, ще им бъде предоставена възможността да се включат безплатно в специализирано дистанционно обучение по дигитална компетентност (в т.ч. за придобиване на умения за работа с Word, Excel и PowerPoint), както и в обучение по бизнес услуги. Избраните обучения са ключови за постигане на достатъчна трудова подготовка, така че безработните лица и лицата от уязвимите групи да могат да си намерят работа, както в частни, така и в публични организации. Провеждането на обученията в дистанционна форма ще позволи на обучените лица да имат бърз и лесен достъп до учебното съдържание в удобно за тях време, да преговарят отделни теми или модули, като по този начин ще допринесе за постигане на устойчиво професионално развитие и баланс между работа и живот. В резултат от проведените обучения, успешно преминалите лица ще получат документ, доказващ придобиването на конкретни знания, умения и компетентности. Изпълнението на дейността ще допринесе и за изпълнение на приоритет 2.1. Подобряване на възможностите за трудова реализация от Стратегията за местно развитие (GALOP) на община Банско. 46 000.00 0.00
Информираност и публичност по проекта: Дейността е насочена към осигуряване на максимална информираност и публичност на целите и постигнатите резултати от изпълнението на проекта, като информира обществеността, целевата група и заинтересованите страни за приноса на Финансовия механизъм на ЕИО и Норвегия. За подпомагане изпълнението на дейността е разработен Комуникационен план, следващ изискванията на Ръководството за комуникация и дизайн към Финансовия механизъм на ЕИО и Норвегия, който е приложен към настоящото проектно предложение. Планираните мерки за комуникация са следните: - разработване на уеб-сайт (вкл. домейн, хостинг, разходи за разработване и поддържане на съдържанието); - организиране и провеждане на 2 (две) информационни събития; - изработване на 2000 (две хиляди) броя информационни материали. Всички документи, свързани с изпълнението на проекта ще бъдат създавани върху бланка на проекта, която ще отговаря на изискванията за информираност и публичност, съгласно приложения Комуникационен план. 3 800.00 3 360.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).