Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

This project will build upon the “Hot lunch in the municipality of Karlovo” program, which has been operating until now. The mayor, by means of a written order, will appoint a committee to take applications, have them sent to be approved by Social Welfare (Karlovo), and, on the basis of said approval, classify those individuals which fall into any target groups of the project providing the social service. In accordance to the Public Procurement Act, a contract has been signed with a firm to have food products purchased and hot lunches provided. The food will be delivered to specified posts in towns and villages in the Municipality of Karlovo. Hot lunches will be prepared by the firm under direct supervision of the Municipality of Karlovo and in accordance to Anti-Epidemic Measures, Food Safety Regulations, National Standards and Balanced Diet Requirements. Hot lunches will be provided starting 01 October 2022 until 30 September 2025 for about 371 consumers in the Municipality.  The current project proposal outlines several additional measures: monthly consultations regarding the possible use of other social services; the use of administrative municipal services; environmental protection and the use of energy resources in households; supporting the needs of target group representatives, which is to be provided by employees of the Municipality of Karlovo. These measures will be implemented for the duration of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Приготвяне на топъл обяд: Приготвянето на топлия обяд ще започне от 01.10.22 г. и е със срок на изпълнение до 30.09.25 г. Първоначално ще се извършва от избрания изпълнител „Кей Енд Ви“ ООД, като договорът ще приключи на 08.12.22 г. Храната се приготвя в кухнятя-майка в гр. Сливен и се доставя в пунктове на населени места на територията на Общината. Фирмата разполага с кухня-майка в гр. Сливен ул. "Д. Пехливанов" № 2, състояща се от складова част, кухня, ситничаро-сладкарски цех и административна част. Складовата част има помещения, отговарящи на изискванията за съхранение на отделните видове суровини-пакетирани стоки, варива, брашна и консерви, както и хладилни помещения за съхранение на плодове и зеленчуци, млечни продукти, месо и риба. Кухненския блок има подготвителни за плодове и зеленчуци, за месо, риба, млечни продукти, яйца; топла и студена кухня; разливно помещение. Оборудване: 1. Зеленчукорезачка -3 бр.; 2. Зеленчукорезачка Robot 1 бр.; 3. Машина за белене и измиване на зеленчуци 1 бр.; 4. Картофобелачка 4 бр.; 5. Месомелачка 2 бр.; 6. Машина за формиране на мляно месо-1 бр.; 7. Тестобъркачка 1 бр.; 8. Тестобъркачка 2 бр.; 9. Планетарен миксер 2 бр.; 10. Тесто-отделителна машина 1 бр.; 11. Тесто-окръглителна машина 1 бр.; 12. Втасална камера 6 бр.; 13. Ел. пекарна с 3 амери х 2 тави8 бр.; 14. Конвекторна фурна 2 бр.; 15. Газов парен казан 6 бр.; 16. Обръщателен тиган 1 бр.; 17. Готварски плот с 2 котлона - газ 1 бр.; 25. Готварски плот с 4 котлона - газ 1 бр.; 26. Фритюрник 10 л. 2 бр.; 27. Скара 60x40 - 2 бр.; 28. Колбасо-резачка 1 бр.; 29. Пасатор -2 бр.; 30. Професионален хладилен шкаф, -18º С / -15º С Robusta 2 бр.; 31. Професионален хладилен шкаф, 0º С / +4º С Robusta 4 бр.; 32. Професионален хладилен шкаф, +10º С (Яйца) Robusta 1 бр.; 33. Хладилна камера, 0º С / +4º С, 10 м3 Изградена на място 3 бр.; 34. Хладилна камера, -18º С, 12 м3 изградена на място 2 бр.; 35. Хладилна камера, 0º С / +4º С, 25 м3 Изградена на място 2 бр.; 36. Тунел за шоково охлаждане Перфект Фриготехник 1 бр.; 37. Различни по вид ел. Везни, 6-300 кг. BIMCO 5 бр.; и др. Търговското дружество разполага със 119 служители, включително: гл. готвач, готвач - 2 бр., дегустатор и окачествител на храни и напитки, диетолог, консултант здравословно хранене, майстор производство на тестени изделия, общ работник - 4 бр., помощник-сладкар, работник кухня - 20 бр., сладкар, чистач - хигиенист - 2 бр., Шофьор лекотоварен автомобил - 29 бр., и др. След изтичане на договорирания срок, на 09.12 стартира Договор № 269/28.11.22 г. с „Общински стол“ ЕООД, който влиза в сила на 09.12.22 г. и е със срок на изпълнение на изпълнение 24.03.23 г. Сключен нов договор № 71/17.03.2023 г. Изпълнителят разполага със следната материална база и оборудване: кухня за приготвяне на храна с обособени подготвителна за зеленчук, оборудвана с картофобелачка и зеленчукорезачка и подготвителна месо, птици и риба, зала за хранене, разливно помещение, пункт за раздаване на храна, санитарен възел, склад сухи продукти, склад зеленчуци, фризер за замразени продукти – 2 бр., хладилна камера, ел. скара, ел. тигани - 2 бр., ел. пекарни – 5 бр., конвектомат, газови котлони – 5 бр., ел. бойлери – 2 бр., ел. печка, Удостоверение за регистрация № 05383 от 11.07.2012 г. Търговското дружество разполага със 7 щатни бройки, включващи: управител, главен готвач, готвач, помощник готвач, работник кухня – 2 бр., касиер. След проведена обществена поръчка с уникален номер: 00072-2022-0034 е избран изпълнител „М-Брадърс“ ООД, с който се сключи договор № 141 от 09.05.2023 г. Изпълнителят разполага със следната материална база и оборудване: кухня майка с дейност кетъринг, с удостоверение № 101-31413 от 18.10.2019 г., с адрес: гр. Казанлък, ул. Капитан Петко Войвода № 31. 938 156.64 437 542.40
Предоставяне на топъл обяд: Предоставянето на услугата "топъл обяд" ще се осъществява в определени пунктове в населените места на територията на община Карлово, като за същите се предвижда издаване на Удостоверение за регистрация на заведение за обществено хранене от БАБХ. В допълнение се предвижда храната да бъде доставяна до адресите на потребителите, като е предвидена възможност за осъществяване на транспорт - в специализиран за превоз на храни и хранителни продукти автомобил. Предоставянето на услугата ще се осъществява в работните дни на периода 01.10.2022 г. до 30.09.2025 г. (751 работни дни). Услугата ще бъде предоставяна на 371 потребители, принадлежащи към целевите групи по проекта. 65 670.96 30 627.96
Реализиране на съпътстващи мерки: Дейността се реализира от определени за целта служители от „Общинска администрация“ - Карлово, отдел "Планиране и разработка на проекти програми". Самото предоставяне на съпътстващите мерки ще бъде осъществено след анализиране и установяване на специфичните и индивидуални потребности на уждаещите се от прилагане на съпътстващи мерки лица, ползващи услугата услугата. Съпътстващите мерки, допълващи предоставянето на топъл обяд се изразяват индикативно в индивидуално консултиране и съдействие на крайните потребители на топъл обяд, съобразно актуалните противоепидемични мерки и индивидуалните им нужди за: - възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ; - ползването на административни общински услуги, съдействие за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, консултиране за изискванията, свързани с въведените противоепидемични мерки и др. - други форми на индивидуална подкрепа, съдействие, консултиране, реализирани в отговор на конкретно установени нужди и проблеми на представителите на целевите групи с цел преодоляване на последствията продължителната социална изолация. Изпълнението на тези мерки ще се осъществява при спазване на всички противоепидемични предписания. Целта на тази дейност е да се окаже допълнителен ефект по отношение на услугата "предоставяне на топъл обяд". 65 670.97 30 627.96
Определяне на целевите групи: При изпълнение на дейността ще се определи принадлежността на лицата кандидати на социалната услуга "топъл обяд" към следните целеви групи по проекта: 1. лица и семейства без доходи или с ниски доходи, възрастни семейства пенсионери и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи, не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си и не получават подкрепа от близките си; 2. лица, обект на социално подпомагане, включително и от кръга на лицата по чл. 4, ал. 1 от Наредбата, които са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности и за тях е установена нужда от ежедневна допълнителна подкрепа; 3. лица с ниски доходи, които поради налични увреждания или здравословни ограничения са със затруднено или невъзможно самообслужване, в това число самотни лица с трайни увреждания с ниски лични доходи от пенсия, за които няма подходящ кандидат за асистент по механизма лична помощ; 4. лица, които поради инцидентни обстоятелства са в затруднена и уязвима ситуация и за тях е установена нужда от този вид подпомагане; 5. скитащи и бездомни лица; 6. лица от уязвими групи – граждани на трети страни, по смисъла на § 1, т. 17 от допълнителните разпоредби от Закона за убежището и бежанците. Подкрепата може да се предоставя и на хора, изпаднали в затруднено положение в резултат на природни бедствия, пандемии и др. форсмажорни обстоятелства, с оглед овладяване на възникнали извънредни ситуация в страната. Водещ критерий е степента на уязвимост и лишения, установени от органа по социално подпомагане на местно ниво. Неполучен топъл обяд, който отговаря на сроковете и условията за съхранение, може да бъде разпределян на лица от целевите групи, посочени в чл. 4, ал. 1 и 2, чл. 6, ал. 1 от Наредбата, както и на лица и семейства, настанени в приюти и домове за временно настаняване. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).