Дейност 1. Подобряване на производствените процеси.: Дейността ще бъде изпълнена, чрез доставка и пускане в експлоатация на следното високотехнологично оборудване:
1. CNC стругов център с прътоподаващо устройство - 1 бр.
2. CNC стругов център - 1 бр.
3. CNC вертикален обработващ център - 1 бр.
4. Вертикален обработващ център -1 бр.
5. Вертикален обработващ център -1 бр.
6. Пробивна машина - 1 бр.
Производствения процес е съвкупността от всички взаимосвързани дейности, които се извършват в "Суперабразив" ЕООД, и пряко или косвено съдействат за създаването на неговите крайни продукти.
Чрез внедряването на високотехнологичното оборудване, посочено по-горе, подобренията на производствения процес в "Суперабразив" ЕООД ще се изрази в следните направления:
- подобряване на технологичния цикъл в сектор механична обработка - подобряване на обработващата фаза чрез струговане, пробиване и фрезоване, използвайки високотехнологични обработващи центрове с програмно управление;
- подобряване на междуоперационните цикли - подобряване на производствения процес, които се изпълнява на едно работно място, върху един или група еднородни изделия с един и същ инструмент, от един и същ работник ;
- намаляване на технологичните престои, чрез внедряване на ДМА с автоматична смяна на обработващите инструменти;
- намаляване на технологичния брак, водещ до намаляване на производствените разходи и снижаване на себестойността на крайните продукти;
- намаляване продължителността на конкретни операции, чрез премахването на допълнителни операции, свързани с допълнителни настройки, измервания и др.;
- ликвидиране на всички прекъсвания в процеса по организационни причини. Чрез използване на вътрешната интранет връзка със софуера на оборудването, ще се съкрати времето за програмиране на операциите, за всеки конкретен детайл.
Изпълнението на тази дейност преминава през следните конкретни стъпки, в рамките на 16 месеца.
- обявяване на график за провеждане на избор на външен доставчик - 1-ви месец;
- подготовка на тръжна документация за избор на външен доставчик - от 2 до 3 месец;
- избор на изпълнител - от 3 до 6 месец;
- подписване на договор за доставка с определения доставчик - от 6 до 7 месец;
- доставка на договореното оборудване - от 7 до 12 месец;
- инсталиране, тестване , 72 часови проби, обучение на персонала и пускане в експлоатация - от 12 до 13 месец;
- подписване на финален приемо - предавателен протокол - от 13 до 14 месец;
- балансови плащания по договора с доставчика - от 14 до 15 месец;
- техническо и финансово отчитане на дейността - от 15 до 16 месец.
Минимални технически и функционални характеристики на посоченото по-горе оборудване са посочени в Техническа спецификация на предвидените за закупуване
ДМА и ДНА - Приложение Ф. За всеки ДМА посочен по-горе, предмет на доставка по настоящето проектно предложение са приложени Оферти. |
1 112 891.83
|
1 112 792.81
|
Дейност 2. Внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност на производствения процес.: Дейността ще бъде изпълнена, чрез доставка и пускане в експлоатация на следното високотехнологично оборудване:
1. Гранулираща машина - 1 бр.
2. Синтер преса - 1 бр.
3. Магазин за синтер преса -1 бр.
Чрез внедряването на високотехнологичното оборудване, посочено по-горе, "Суперабразив" ЕООД ще въведе и усвои нови технологии за изработване на инструменти за обработка на различини повърхнини, на базата на синтетични диамантени смеси. Приноса на ДМА за изпълнение на дейността се състои в:
Гранулираща машина:
- Много висока производителност - в зависимост от размера на ситото и праха е възможно да се произвеждат 20 кг или повече гранулат на час. Дългият и широк транспортьор улеснява бързия процес на сушене. Новият процес на гранулиране предпазва ситото от образуване на джобове, които позволяват бързо преминаване на сместа през ситото.
- Високо и постоянно качество на гранулата - производство на гранулат с много добри характеристики на потока. В сравнение с традиционня сух метод, процеса за мокро гранулиране позволява производството на по-финна и по-закръглена форма на гранулите. Времето за повторно пресяване често е ненужно. Диамантът е равномерно интегриран, постигайки отлично разпределение на диамантения прах в рамките на инструмента.
- Икономична работа - Доставките на прах (прахов бункер / бункер) е с голям капацитет (прибл. 20 литра) и позволява работа без намеса на оператора на машината. Благодарение на прилаганата площ за гранулиране, прахта се депозира на няколко места. Бързо и лесно почистване на машината.
- Лесно опериране - експлоатацията на машината е лесна и опростена. Отлично и постоянно високо качество на сместа.
Синтер преса:
- Програмиране (над 100 програми) силата на натиск в рамките на 2 -100% от притискателната сила;
- Активно изсмукване;
- По-големи графитни електроди;
- Измерване на температурата с термодвойки или пирометър;
- Баркод четец с ръчен скенер;
- Документиране на процеса чрез PC връзка;
- Производство на висококачествени диамантени сегменти, чрез прецизен контрол на температурата, налягането и удара;
- Висока производителност благодарение на съкратения времеви цикъл, спрямо съществуващата към момента нископроизводителна синтер технология;
- Автоматично почистване на електродите.
Магазин за синтер преса:
- Ефективна и гъвкава работа поради
- Удобна връзка със синтер пресата - ролково предвижване и точно сглобяване.
- Програмата за идентифициране на синтероването.
- Серийно синтероване на форми с различна връзка.
Изпълнението на тази дейност преминава през следните конкретни стъпки, в рамките на 16 месеца.
- обявяване на график за провеждане на избор на външен доставчик - 1 месец;
- подготовка на тръжна документация за избор на външен доставчик - от 2 до 3 месец;
- избор на изпълнител - от 3 до 6 месец;
- подписване на договор за доставка с определиния доставчик - от 6 до 7 месец;
- доставка на договореното оборудване - от 7 до 12 месец;
- инсталиране, тестване - 72 часови проби, обучение на персонала и пускане в експлоатация - от 12 до 13 месец;
- подписване на финалния приемо - предавателен протокол - от 13 до 14 месец;
- балансови плащания по договора с доставчика - от 14 до 15 месец;
- техническо и финансово отчитане на дейността - от 15 до 16 месец.
Минимални технически и функционални характеристики на посоченото по-горе оборудване са посочени в Техническа спецификация на предвидените за закупуване
ДМА и ДНА - Приложение Ф. За всеки ДМА посочен по-горе, предмет на доставка по настоящето проектно предложение са приложени Оферти. |
559 954.12
|
559 953.00
|
Дейност 3. Информация и комуникация.: С изпълнението на тази дейност, "Суперабразив" ЕООД ще уведоми обществеността за целта на изпълнявания от него проект и за подкрепата на проекта от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. Предприетите за тази цел действия ще са в съответствие с приложимите правила за информация и комуникация, предвидени в Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета.
При реализацията на дейността за информация и комуникация, "Суперабразив" ЕООД ще предоставя информация за подкрепата, чрез поставяне на:
а) емблемата на Европейския съюз в съответствие с техническите характеристики, предвидени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията;
б) посочване на подкрепата на проекта от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020.
Всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който е насочен към обществеността или към лицата имащи отношение към изпълнението на проекта, ще съдържа следното изявление:
“Този документ е създаден с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на документа се носи от lt; Суперабразив ЕООД gt; и при никакви обстоятелства не може да се приема, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган.” По време на изпълнение на проекта "Суперабразив" ЕООД ще информира обществеността за получената подкрепа, като на своя уебсайт www.superabarsive.com публикува описание на изпълнявания проект, включително неговите цели и постигнатите резултати, и отбележи финансовата подкрепа от Европейския съюз.
По време на изпълнението на проекта, бефециента ще информира обществеността за получената подкрепа, като на видно място във фирмата бъде поставен табела с информация за проекта с размери - 120 х 180 см.- 1 бр., както и стикери за доставеното оборудване - 9 бр. с размер А4., като спазва изискванията, посочени в т. 26.4. от Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, както и .„Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 - http://www.opcompetitiveness.bg/module3.php?menu_id=359.
Информационната табела ще съдържа следната текстова и визуална информация:
- емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“;
- наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие;
- общото лого за програмен период 2014-2020 г.;
- наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020;
- наименованието на проекта;
- общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева;
- начална и крайна дата на изпълнение на проекта.
Визуализацията на помощта ще бъде изцяло съобразена с изискванията на Регламент на ЕО № 1828/ 2006 и свързаните с него документи. Всички средства за визуа-лизация ще съдържат логото на ЕС, номера и наименованието на проекта и източника на финансиране – ЕФРР чрез ОПИК 2014 - 2020.
"Супеабразив" ЕООД упълномощава УО, националните одитиращи органи, Европейската комисия, Европейската служба за борба с измамите, Европейската сметна палата и външните одитори да публикуват неговото наименование и адрес, предназначението на отпуснатата безвъзмездна финансова помощ, максималния размер на помощта и съотношението на финансиране на допустимите разходи по проекта, съгласно предвиденото в чл. 3 от договора. |
0.00
|
0.00
|