Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The current project proposal is based on particularly identified necessity of investment intent by Radomir Municipality.  The main goal of the proposal is to achieve the valuable outcomes of establishment of touristic informational centre in the town of Radomir which will result in significant increase of the touristic potential of the area.  
According to the approved technical design, the project proposal provides building construction of touristic informational centre in the town of Radomir. The building is design to be one floored, steel-concrete construction, flat roof with combined structure (steel panels and steel-concrete plate) in full compliance with the provisions of the respective legislation. 
Based on preliminary analysis of the existing urban development plan, fundamental corelations and key elements have been defined with respect to the placement of the building spacing. The building is cylinder-shaped in general while the architecture is simple, specifically design to aesthetically align with the urban and park areas nearby. 
Additionally, the building is design on two semi-levels as the information hall and the service premises take the zero level, while the stage and artist preparation room is level +1. On the other hand, the building encompasses:
A.	Information centre, including information hall, a lobby, a warehouse, and a lavatory.
B.	Covered stage, including the stage itself and artist preparation room. 
The project proposal also provides implementation of additional necessary activities, related to the construction, namely: Project designer’s supervision, independent supervision and consulting services of project management.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Изпълнение на строителство за обект: „Изграждане на туристически информационен център в гр. Радомир, община Радомир“: Изпълнението на строителството е ключово за постигане на целите на проекта, тъй като именно чрез него ще бъдат предвидените за постигане на конкретните и общата цел на проекта дейности за изграждане на заложения турситически информационен център. От своя страна целите на проекта са адресирани към подобряване на качеството на живот на населението, което се постига чрез изпълнение на дейностите, водещи до реализиране на обекта на интервенцията. Дейността предвижда да се осигури изпълнител, с който да се гарантира законосъобразното изпълнение на строителство. Инвестиционният проект, които е предмет на настоящото проектно предложение, включва изпълнение на строителни и монтажни работи за ново изграждане на обект. Сграда е едноетажна с монолитна стоманобетонна конструкция и плосък покрив със смесена конструкция (СТБ плоча и скара от стоманени профили), разположена изцяло в отредения имот, като са спазени отстоянията от регулационните линии и съществуващите сгради. В инвестиционния проект са включени за изпълнение СМР по части Архитектура, ВиК, Геодезия, Електрическа, Конструкции и ОВК. Дейността включва изпълнение на строителни и монтажни работи за обекта, в съответствие с изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ, техническите спецификации, инвестиционния проект, предписанията и заповедите в Заповедната книга на строежа и количествените и стойностните сметки, както и с правилата за изпълнение на строителни и монтажни работи и на мерките за опазване на живота и здравето на лицата на строителната площадка. Също така дейността включва извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания, изготвяне на цялата необходима строителна документация, изготвяне на екзекутивна документация за строежа и участие в процедурата по въвеждане в експлоатация на строежа. Дейността включва и отстраняване на недостатъци, в случай че са установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация, както и гаранционно поддържане на строежа и отстраняване на дефекти в гаранционните срокове. 199 810.50 0.00
Строителен надзор по време на изпълнение на строителство за обект „Изграждане на туристически информационен център в гр. Радомир, община Радомир“: С настоящата дейност се предвижда възлагане на упражняването на независим строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ. Консултантът, изпълняващ строителен надзор, осъществява координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с изискванията на нормативната уредба и договора за строителство. Дейността предвижда да се осигури изпълнител, с който да се гарантира законосъобразното изпълнение на строителството, с включени в обхвата дейности/услуги: 1. Изпълнение на консултантски услуги по упражняване на строителен надзор по време на строителството, на обекта/строежа, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и т. 2 и чл. 168 от ЗУТ в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, включително осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актове и протоколи по време на строителството, съгласно Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 2. Изготвяне на окончателен доклад до възложителя, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, след приключване на строителните и монтажни работи за обекта/строежа, за който изпълнителят е упражнил строителен надзор по време на строителството; 3. Съставяне на Технически паспорт по реда и при условията на Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от МРРБ (обн., ДВ, бр. 7/2007 г.). Изпълнителят извършва надзор по време на строителството върху всички видове СМР, които се изпълняват от строителя на обекта, в съответствие със законовите правомощия и задължения на изпълнителя като лице, упражняващо строителен надзор на строежа. 3 000.00 0.00
Изпълнение на авторски надзор по време на строителството на обект „Изграждане на туристически информационен център в гр. Радомир, община Радомир“: Услугите, свързани с упражняването на авторски надзор на проектанта са необходими за изпълнение на проекта и за постигане на неговите цели, тъй като в резултат на тяхното изпълнение ще се осигури точното изпълнение на инвестиционния проект и въвеждане на строежа в експлоатация. Това е задължително условие за използване на реконструрираната/рехабилитираната инфраструктура по предназначение, както и за успешно изпълнение и приключване на проекта и получаване на безвъзмездната помощ. Проектантът има ключова роля за точното изпълнение на инвестиционния проект и участва в съставянето на всички актове и протоколи, с които се удостоверява изпълнението на строителните и монтажните работи, както и годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Дейността предвижда да се осигури изпълнител, с който да се гарантира законосъобразното изпълнение на строителството. Предвид разпоредбата на чл.162, ал.2 от ЗУТ авторският надзор по време на строителството се определя чрез договор между възложителя и проектанта. Авторският надзор по всички части е задължителен за всички строежи от първа до пета категория включително. Предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения от него инвестиционен проект се вписват в заповедната книга и са задължителни за останалите участници в строителството, съгласно разпоредбата на чл.162, ал.3 от ЗУТ. Изпълнителят се задължава да упражнява авторски надзор в следните случаи: 1. Във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително; 2. За участие в приемателна комисия на извършените строително - монтажни работи. 3. В рамките на тази дейност Изпълнителят се задължава да извършва: 3.1. Авторски надзор по време на строителството съгласно Закона за устройството на територията; 3.2. При необходимост и в хода на строителството да извършват доработки или преработки на изготвените проектни части; 3.3. Технологичен контрол по време на строителството; 3.4. Съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация. 2 500.00 0.00
Консултантски услуги за подготовка на проектното предложение и за управление и отчитане на проекта: Предоставяне на консултантски услуги във връзка с подготовка и подаване на проекта, включва: 1.1. Попълване на апликационна форма (заявление за кандидатстване) за община Радомир с необходимата информация съобразно спецификата и обхвата на конкретния проект и спазване на правилата на финансиращата програма. 1.2. Подготовка на съпътстващи апликационна форма документи, като попълване на декларации и преглед и корекции на наличната в общинска администрация специфична документация, вкл. подготовка на заявления до компетентни органи за издаване на документи във връзка с проектното предложение. 1.3. Окомплектоване на апликационната форма и подготовка за подаването й. Така описаното вече е изпълнено към момента на подаване на проектното предложение. Предоставянето на консултантски услуги във връзка с изпълнението на проекта, включва: 2.1.2 Подготовката и окомплектоването на необходимите документи за сключване на анекси към договора с ДФ „Земеделие" (при необходимост); 2.1.2 Подготовката на необходимите документи във връзка с възникнала кореспонденция с ДФ „Земеделие" и други органи, свързани с изпълнението на проекта: -Подготовка на необходимата коресподенция между Възложителя и ДФ „Земеделие" по повод изпълнението и отчитането на дейностите по проекта, в т.ч. уведомителни писма, отговори на такива, изготвяне на искания за анекси към сключения с ДФ „Земеделие" договор за финансово подпомагане и други, свързани с цялостното изпълнение на проекта; -Подготовка и представяне на отговор на въпроси и питания от и към ДФ „Земеделие“ по време на изпълнение на проектите. Консултиране на Възложителя относно изпълнение на препоръки, дадени от страна на ДФ „Земеделие“, получени в резултат на проведени проверки на място и одити на изпълнението на проекта; 2.1.3. Контрол и извършване на проверки за съответствие на издаваните и получавани документи с изискванията на нормативната уредба и ДФ „Земеделие" по време на изпълнението. Предоставянето на консултантски услуги във връзка с отчитането на проекта, включва: 2.2.1 Подготовка на заявки за плащане, включително окомплектоване на всички необходими общи и специфични документи към заявките за плащане; подпомагане процеса на документиране на изпълнението на проекта, вкл. комплектоване на пакета от документи към заявки за плащане, в т.ч. осъществяване на предарителен преглед на актовете, изготвяни по време на строителството и изискуемата документация при подаване на заявки за плащане и предоставяне на препоръки относно оформянето и съдържанието им; проверка и корекции, при необходимост, на приемо- предавателни протоколи за извършени СМР между строителя и възложителя; предварителна проверка на проформа фактури и издадени разходооправдателни документи в изпълнение на проекта; проверка на извършени плащания по проекта и коректното им документиране; -Окомплектоване на изискуемата документация към заявката за плащане (фактури, платежни нареждания и др. разходооправдателни документи), свързани с отчитане на дейностите по проекта, предмет на Договора за безвъзмездна финансова помощ; 2.2.2. Извършване на проверка за съответствие на събраните документи с изискванията на нормативната уредба и ДФ „Земеделие". 2.2.3. Контролиране, координиране и съдействие на общината при подготовката и събирането на всички необходими документи към заявките за плащане. 8 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).