This project proposal is aimed at measures to facilitate access to business services for the development of a social enterprise in the structure of Reduta Rental Ltd. in order to strengthen its activities, better management and create conditions for successful and sustainable business development.
The social enterprise, which offers services and provides equipment in the field of organization of film and television filming days, was established and carries out its activity through support under the operation "Development of social entrepreneurship" of OPHRD 2014-2020. The aim of this project is to upgrade and stabilize the new business structure.
For this purpose, consultations will be held with a specialist - business development consultant. The Business Development Consultant will provide advice on various aspects in the development of business activity by the applicant and a Business Strategy will be drawn up.
This project will strengthen and develop an enterprise carrying out activities with social impact, will create a more favorable environment for successful continuation of activities by increasing access to business services.
All project activities will be accompanied by mandatory information and publicity events, which will make public the support received by the applicant and grants from the EU through the ESF.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Услуги в областта на бизнес стратегиите: Дейността има за цел да повиши информираността относно възможностите свързани с изработване и следване на бизнес стратегия и модели, които да подпомогнат постигането на устойчиво развитие на Социално предприятие в Редута Рентал ООД, което стартира своята дейност с получената подкрепа от ОП РЧР 2014-2020.
Всяка една от осъществените дейности до момента следват стратегическите цели на дружеството, като кандидатът се стреми да добави и бизнес и организационна услуга чрез настоящото проектно предложение, като определя, че е необходимо да се изработи бизнес стратегия. При получаването на консултантска помощ и изграждането на бизнес стратегията ще бъдат реализирани по-устойчиви модели, които ще спомогнат за развитие на социалното предприятие, ще бъде подпомогнат процеса по повишаване на конкурентостта, което ще доведе до създаване на предпоставки за успешното бизнес развитие в бъдеще. Социалното предприятие в момента е в затруднено положение, тъй като дружеството работи в силно засегнат от ограниченията сектор. Поради тази причина персоналът често работи на граждански договор за поемане на определени проекти. За целите на настоящия проект е предвидено да се осъществяват срещи – консултации между служители на дружеството и консултант – бизнес развитие.
Предвидената дейност ще се осъществи на три етапа:
-Събиране на информация относно постигнатите до момента резултати. Анализ на използваните до момента методи и способи за развитие на социалното предприятие;
-Предоставяне на информация за изграждане на по-успешна бизнес стратегия;
-Изготвяне на бизнес стратегия.
По отношение на събирането на информация за използваните методи и способи към момента ще се вземат под внимание данните свързани с интереса към предлаганите услуги, популяризирането им и друга информация, чрез която да се подпомогне процеса по създаване на нова бизнес стратегия. Ще се разгледат слабите звена и начините за преодоляване на трудностите. Ще се потърсят възможности за подобряване на цялостното състояние по отношение на повишаване на интереса към предлаганите услуги от дружеството и социалното предприятие.
За постигане удовлетворяването на нуждите на целевите групи е необходимо социалното предприятие да се развива по предприемачески начин и да има устойчив обем работа и съответно приходи.
Чрез настоящия проект ще се работи за постигането на зададените стратегически цели на кандидата, а именно по-добра бизнес организация, оптимизиране на параметър разходи-ползи от всеки клиент и други. При консултациите ще се изследва възможността за получаване по-голям доход за социалното предприятие от всяка услуга, която предлага и възможностите за оптимизиране на разходите му и увеличаване на приходите му.
Бизнес стратегията ще включва три основни аспекта:
-Установяване на текущото положение на пазара, на който работи кандидата – пазарът е от най-силно засегнатите от пандемията сектори, дружеството се занимава с осигуряване на снимачни дни за кино и телевизионната индустрия. Работата в момента е силно ограничена, когато се случва, се спазват допълнителни мерки, които увеличават разходите и намаляват продуктивността на всеки един от персонала.;
-Идентифициране на рисковете – в стратегията ще се изследват основните рискове, техните последствия и вероятността те да се случат;
-Поставяне на цели – чрез стратегията ще се поставят краткосрочни и средносрочни цели пред развитието на дружеството и социалното предприятие в неговата структура и ще се определят начините за оценка дали са постигнати.
Основните цели на дейността са повишаване на приходите на дружеството и социалното предприятие в структурата му. Ще се изследва възможността да се повиши стойността на всяка продажба, да се повиши прихода от всеки клиент и да се активизират стари клиенти или да се привлекат нови.
За целите на настоящата дейност е избран консултант с опит при създаването и прилагането на стратегии.
4 945.00
4 945.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN