Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 170 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The current project includes provision of complex consulting services to the Managing Authority of OPTTI 2014-2020, related to:
1) Preparation of economic assessment of the planned investments, supported by demand analysis and traffic modeling, taking into account the expected impact of the liberalization of railway transport. The evaluation is part of the criteria for fulfilling the thematic enabling condition "Comprehensive transport planning at the appropriate level"; Specific objective 3.2. "Developing a stable, climate-resilient, intelligent, secure and intermodal TEN-T" (ERDF and CF); Policy Objective 3 "A better connected Europe by improving the mobility and regional connectivity of ICT". The application of the enabling conditions derives from Art. 11 of the proposal for a Regulation of the EP and of the Council laying down the general provisions of the ERDF, ESF +, CF, EMFF, as well as the financial rules for them and for the Asylum and Migration Fund, the Internal Security Fund and the Borders and Visas Management Instrument  and is implemented in compliance with Council of Ministers Decision № 368/25.06.2019
2) Analysis of the possibilities for applying simplified cost options under OPTTI 2014-2020 and under the Program "Transport Connectivity" 2021-2027, presented in the form of a report; preparation of a methodology for determining a flat rate for organization and management costs uder the projects funded by OPTTI  and preparation of a concept of a methodology for determining a flat rate for the organization and management costs under the Programme "Transport Connectivity". The project implementation period is between 26.01.2021 and 26.01.2022
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Икономическа оценка на планираните инвестиции, подкрепени от анализ на търсенето и моделиране на движението с отчитане на очакваното въздействие на либерализирането на железопътния транспорт: По настоящата дейност следва да се изготви икономическа оценка на планираните инвестиции за периода до 2030 г. , базирана на резултатите от актуализираната прогноза за трафика в Интегрираната транспортна стратегия за периода до 2030 г., действащите вътрешните и външни фактори, актуални прогнози за макро индикаторите и либерализацията на пътническия железопътен сектор в България. Икономическата оценка следва да е изготвена за актуализирания сценарий за развитие и да докаже икономическата жизнеспособност на сценария като цяло, използвайки постигнатите резултати от предишни оценки на проекти. Икономическата оценка следва да се съсредоточи върху сухопътния и водния транспорт и проектите, свързани с развитието и структурата на модалния сплит, вкл. проекти, свързани с внедряването на информационни услуги. В рамките на настоящата дейност се реализират следните поддейности и задачи: Поддейност 1.1: Събиране на необходимата първична информация и извършване на анализ за приложимост, вкл. изпълнение на следните задачи: Задача 1.1.1: Преглед на извършените до момента социално-икономически анализи на проектите и оценка на тяхната приложимост . Задача 1.1.2: Преглед на практиките на ЕС относно либерализацията на пазара на пътнически железопътни услуги. Задача 1.1.3: Преглед на нормативната уредба, свързана с либерализацията на пазара на пътнически железопътни услуги. Поддейност 1.2: Извършване на същинската икономическа оценка на планираните инвестиции, подкрепени от анализ на търсенето и моделиране на движението, отчитайки очакваното въздействие на либерализирането на железопътния транспорт, вкл. изпълнението на следните задачи: Задача 1.2.1. Изготвяне на методология за извършване на оценката. Задача 1.2.2. Изготвяне на икономическа оценка на планираните инвестиции, подкрепени от анализ на търсенето и моделиране на движението, и която следва да отчита очакваното въздействие на либерализирането на железопътния транспорт. Поддейност 1.3. Подготовка на Доклад, вкл.: Задача 1.3.1. Изготвяне на Доклад за извършена икономическа оценка на планираните инвестиции, подкрепени от анализ на търсенето и моделиране на движението, и която следва да отчита очакваното въздействие на либерализирането на железопътния транспорт. За начална дата на изпълнението на дейността се счита, сключването на договора за услуга с избрания изпълнител, а именно: 26.01.2021 г. Продължителността на дейността е съгласно указаната продължителност в договор Д-3/26.01.2021 г., а именно 70 работни дни от датата на сключването му. Стойността на договор Д-3/26.01.2021 г. е 65 560 лв. без ДДС и 78 672 лв. с ДДС. Предвид, че ДДС е невъзстановим за МТИТС, той е допустим за финаниране по програмата. В тази, връзка посочената стойност на дейност 1 е с включено ДДС. 65 560.00 78 672.00
Анализ на възможностите за прилагане на опростени варианти за разходите по Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020 г. и по Програма "Транспортна свързаност" 2021-2027 г. : Като част от настоящата дейност се цели детайлно да се проучат и анализират възможностите за прилагане на опростени варианти на разходите по проекти, финансирани по ОПТТИ и такива, предвидени за финансиране по ПТС. Отделно, следва да се изготви методически документ/методика/ за определяне на единна ставка за разходите за организация и управление по ОПТТИ 2014-2020 г. и да се очертае общият подход за прилагане на опростени разходи по следващата програма - "Транспортна свързаност", чрез изготвяне на концепция на методика за определяне на единна ставка за разходите за организация и управление по проектите, включени в нея. Дейността ще се реализира, посредством следните фази, поддейности и задачи: Фаза I - Събиране на информация и извършване на общ анализ за осъществимост Поддейност 1.1. Анализ на възможностите за изполване на опростени варианти на разходите за определени категории разходи по проектите, финансирани по ОПТТИ 2014-2020 г. и за бъдещата програма "Транспортна свързаност" 2021 - 2027 г. Задача 1.1.1. Определяне на необходимите източници на информация и на изходната база данни. Задача 1.1.2. Изготвяне на цялостен анализ по отношение на възможностите за използване на опростени варианти за определени категории разходи по проекти, финансирани по ОПТТИ, както и за ПТС. Фаза II - Изработване на методически указания за прилагане на опростени варианти на разходите по ОПТТИ 2014-2020 г. и ПТС 2021-2027 г. Поддейност 2.1. Изготвяне на проект на Методика за определяне на единна ставка за разходите за организация и управление по проектите по ОПТТИ 2014-2020 г. Поддейност 2.2. Изготвяне на концепция на Методика за определяне на единна ставка за разходите за организация и управление по проектите за следващия програмен период 2021-2027 г. За начална дата на изпълнението дейността се счита, датата на обявяване на обществената поръчка с предмет: Анализ на възможностите за прилагане на опростени варианти за разходите по Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020 г. и по Програма "Транспортна свързаност" 2021-2027 г. , а именно: 19.03.2021 г. Заложената стойност на дейността е определена на база заложената прогнозна стойност на обявената обществена поръчка, а именно 69 999 лв. без ДДС и 83 998,80 лв. с ДДС. Предвид, че ДДС е невъзстановим за МТИТС, той е допустим за финаниране по програмата. В тази, връзка посочената стойност на дейност 2 е с включено ДДС. 69 999.00 49 584.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).