Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Hospital cardiology Veliko Tarnovo JSC is a hospital that offers quality and affordable specialized hospital care. Develop activities that meet the health needs of the population, the timely fulfillment of qualified medical personnel. Hospital cardiology Veliko Tarnovo JSC operates in full compliance with legal requirements and standards for safe and healthy working conditions, and for this purpose regularly held events for prevention of occupational hazards, provide information and training to its employees, develops and improves the working environment. Ensuring a high level of occupational safety and minimize the risk of accidents, improving the working environment and management of human resources development has led to an innovative idea for new organizational practices, models and systems for managing human resources and investment in safe and healthy working conditions. The planned project activities include: Development, adaptation and implementation of systems for human resource development in the enterprise; Purchase of PPE and SROs; Improving working conditions in the enterprise; Providing benefits for workers in the enterprise; Information and publicity; Organization and management. Financial position of the Hospital of Cardiology Veliko Tarnovo JSC is stable. There is a financial resource, which is a prerequisite for the successful implementation of the planned activities. With the implementation of the project will improve the working environment at the health facility, by providing good and safe working conditions as well as efficient and flexible forms of work organization and human resource management.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: Управлението на проекта ще се реализира от екип специалисти имащи опит в изпълнението и управлението на европейски проекти. С оглед доброто осъществяване на дейностите, всеки от членовете на екипа ще има строго дефинирани отговорности и задължения. В рамките на дейността ще се извършва месечния мониторинг и отчитане на проекта. Дейността е необходима, за да се гарантира качествено и навременно изпълнение на проектните дейности. Тя е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане. 8 221.37 8 126.30
Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятието: Дейността цели да се оптимизира създадената до момента организация на труд и управлението на човешките ресурси, в съответствие с политиката за развитие на здравното заведение. Утвърждаването на организационно-управленческата структура, с изградени функционални връзки между отделните изпълнители в трудовия процес, диференцирани и отразени в единен документ - Стратегия за развитие на човешките ресурси ще допринесе за постигане на дългосрочните цели и нужди на здравното заведение, свързани с осигуряването и развитието на човешките ресурси, необходими за дейността му в перспектива. До момента здравното заведение не разполага с единен стратегически документ, в който да са формулирани дългосрочни цели и мерки за тяхното постигане, свързани с осигуряването и развитието на човешките ресурси. С проектната дейност чрез въвеждане на нови организационни практики и системи за управление ще се постигне по-рационално използване на ресурсите, а оттам и запазване на трудовата активност и подобряване достъпа до заетост особено на работещите жени с малки деца, а така също и до по-дългото оставане в заетостта на по-възрастните работници и служители. 32 000.00 32 000.00
Закупуване на ЛПС и СРО: Дейността предвижда закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло за служителите на здравното заведение, по отношение на които са идентифицирани рискове на работното място, с възможност за намаляването им при ползване на подходящи средства за защита. Наличните лични предпазни средства и специално работно облекло са във вид и степен на използване, които предполагат тяхната замяна с оглед осигуряване на безопасни условия на труд и превенция на рискови ситуации и трудови злополуки. Съгласно утвърдения и приложен към проектното предложение списък на лични предпазни средства и специално работно облекло ще бъдат закупени: - за медицинския персонал и санитарите - Медицински костюм - комплект туника и панталон - 120 броя; Бяла престилка - 40 броя; Медицински обезопасяващи обувки -60 броя; - за персонал в регистратура, кодировчици, касиер и друг административен персонал - Комплект - туника и панталон - 10 броя; Обезопасяващи обувки - 5 броя; - за персонал в отделение по инвазивна кардиология - защитна престилка - 10 броя; защитна яка-10 броя, защитни очила -10 броя,защитна шапка -10 броя; - за длъжност системен администратор - Памучна риза - 2 брой; Панталон тип Деним - 2 брой; Обезопасяващи обувки - 1 брой; - за длъжност шофьор на линейка - Памучна риза - 6 брой; Панталон тип Деним - 6 брой; Обезопасяващи обувки -3 брой; Студозащитно яке - 3 брой; Всички посочени ЛПС и СРО ще бъдат изработени от материали с подобрени защитни свойства. Предвидената в проекта доставка на специално медицинско облекло (туники и панталони), ще осигури повишена защита на медицинските лица от пренос на замърсявания от кръвен и микробен тип. Тези облекла ще се характеризират с изключителна здравина и износоустойчивост, което ще гарантира тяхната дълготрайна употреба. 24 971.00 24 970.92
Подобряване условията на труд в предприятието: Дейността цели осигуряване на среда водеща до подобрение на условията на труд в 78 работни помещения в базата на СБАЛ по кардиология Велико Търново ЕАД. Дейността включва: Изграждане на автоматична пожароизвестителна инсталация за защита от пожар и взрив на персонала; Подмяна на остаряло осветление чрез закупуване на нови LED осветителни тела в изброените работни помещения. Понастоящем в работните помещения степента на осветеност е много ниска, поради тази причина се налага подмяна на осветителни тела с LED енергоспестяващи светодиодни заместители; Подмяна на работни столове - 29 броя. 39 980.00 49 640.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите в предприятието: Ръководството на СБАЛ по кардиология Велико Търново ЕАД има амбиции за създаване на подходящи условия за полагаемия се и необходим отдих на персонала. Определени са потребностите от подходящи условия за краткотраен отдих и хранене. Здравното заведение има дългосрочно наета база в гр. Велико Търново и проектната идея включва обособяване на помещение за отдих и хранене, както следва: помещение с площ 50 кв.м. Помещението е с достатъчна площ за обособяване на различни по предназначението си кътове, така че да се осигурят условия за максимална удовлетвореност на персонала по отношение условия за хранене и отдих. Предвижда се на определеното помещение да се извърши текущ ремонт, включващ подмяна на настилката на пода, пребоядисване на стените и тавана. Ремонта е наложителен поради факта, че през голям период от време не са извършвани тези ремонтни дейности, поради недостиг на средства . За обезпечаване на подходящите условия за хранене и отдих помещението ще се оборудват с хладилник, микровълнова печка, кафе машина, мека мебел, маси, столове и шкафове. 13 660.00 4 000.00
Информиране и публичност: Целта на настоящата дейност е информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, финансиращия фонд и популяризиране на обстоятелството, че проектът се изпълнява в рамките на ОП "Развитие на човешките ресурси" Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж 500 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта - Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати - Изработване на 1 брой информационни табели, които ще се поставят на видно място в базата на СБАЛ по кардиология Велико Търново ЕАД. 2 310.00 2 309.99

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).