Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The main objective of the project proposal is to generate 24 sustainable working places.  At least 12 of the working places will be for long-term unemployed and inactive people and people aged under 29. There are two specific objectives: 1. To create preconditions for hiring 12 unemployed and/or inactive people; 2. To create preconditions for hiring 12 long-term unemployed and/or inactive people and people aged aged under 29.  To achieve these objectives we have planned the following activities: 1. Project organization and management;  2. Project visualization; 3. Hiring 24 unemployed and inactive people for a period of 12 months;  4. Equipping the newly established working places.  The main activities to achieve the project objectives are providing employment for 12 months period equipping the newly established working places. During the employment period the persons from the target group will acquire professional knowledge and skills, which they need for long-term employment in sustainable sector as road-building and maintenance. They will also form or recover working habits and earn a chance for realization in a field of a road-construction. The plans for future development of the road infrastructure, declared by the government will provide a possibility of working realization in the companies in this field.  Under the project proposal is foreseen the equipping of the newly established working places, which is an additional motive for the Company to apply.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и изпълнение на проекта: На основата на предложението в Проекта и в съответствие с Договора за неговото осъществяване се сформира окончателно основният управленски екип и се определят отговорниците по отделните задачи. Основният управленски екип трябва да осигури успешното изпълнение и отчитане на Проекта. Ключовите фигури в него са: • Ръководителят е отговорен за цялостната реализация на Проекта, в това число – разпределянето на задачите и координиране дейността на другите членове на екипа, планирането на месечната дейност и подготвянето на отчети, контролиране изпълнението на месечния план-график и спазване сроковете за изпълнение на задачите, при завършване на проекта отчита неговото цялостно изпълнение и осигурява приемането му от Агенцията по заетостта при МТСП. • Координаторът по Проекта ще има задължението да координира дейността по проекта, участва във воденето на техническата документация по проекта, отговарят за популяризирането на Проекта и резултатите от него, подпомага счетоводителя и ръководителя при отчитането на Проекта. • Счетоводителят обработва подадената му счетоводна документация и участва в изготвянето на отчети. • Експерт „Човешки ресурси“ е отговорен за подбора на персонала, воденето на лични досиета на новоназначените лица, изготвяне на справки, необходими за дейността по проекта и др. В изпълнение на дейността е включено Изработване на детайлизиран график за осъществяване на конкретните задачи по Проекта и определяне на конкретни отговорници. В съответствие с Плана за действие по Проекта Управленският екип изработва детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по Проекта в тяхната логическа последователност. В съответствие с направената детайлна разбивка по задачи се утвърждават окончателно отговорниците за тяхното изпълнение. Екипът за управление на проекта ще бъде отговорен за провеждане на тръжните процедури за избор на доставчик на Дейности по визуализация на проекта и Доставка на оборудване на новоткритите работни места. 39 086.67 39 413.60
Визуализация на проекта: Подготовка и провеждане на PR-кампания за популяризиране на Проекта и неговите цели, включваща провеждането на две презентации, на които ще бъдат поканени представители на ДРСЗ и ДБТ, както и на местните и централните медии. По време на първата презентация ще бъде представен Проектът, основните идеи и предвидените дейности, както и очакваните резултати. Втората презентация ще се проведе при приключването на Проекта и ще има характер на своеобразен обществен отчет за направеното по него и постигнатите резултати, както и за проблемите, възникнали при неговото изпълнение. При необходимост ще бъдат организирани и други брифинги, изпращане на съобщения и даване на интервюта от Ръководителя на Проекта и/или оторизирани представители на Водещата организация. Изработване и поставяне на подходящо място в сградата на Водещата организация на информационна табела за Проекта, както и дизайн, предпечат и печат на информационни брошури ще допринесе за информираността на широк кръг заинтересовани лица и популяризирането на Проекта и Оперативната Програма. 3 000.00 0.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: По проекта се предвижда да бъдат назначени 20 лица на длъжност 8332 2004 ”Шофьор на специален тежкотоварен автомобил за поддръжка на пътища“ и 4 лица на длъжност 8322 2006 „Шофьор на лекотоварен автомобил“ за срок от 12 месеца. Шофьорите на специални тежкотоварни автомобили през зимния период ще бъдат ангажирани с поддръжката и снегопочистването на автомагистралата, като е необходимо да се осигури 24 часово присъствие на заетите на смени. През летния период те ще бъдат ангажирани с поддръжката на магистралата и извършването на ремонтни дейности по нея. Шофьорите на лекотоварни автомобили ще бъдат ангажирани с превоза на новоназначените шофьори до автобазите, опорните пунктове и местата, на които се извършват смените и ремонтите през зимата, а през лятото освен това те ще извършват транспорт на работниците за поддръжка на пътя до участъците, които те поддържат или ремонтират. За тази цел ще бъдат закупени 2 лекотоварни пътнически микробуса, които ще се ползват за разкриване на 4 работни места. 1. Изисквания за заемане на длъжността 1.1. Изисквания за образование - няма 1.2. Изисквания за квалификация и обучение – да познава: 1.2.1. Нормативните актове и вътрешните инструкции, свързани със Закона за движение по пътищата, устройството на МПС и изискванията на производителя за неговата експлоатация; 1.2.2. Реда и изискванията за извършване на ремонтни работи на МПС; 1.2.3. Нормативните изисквания за безопасност на труда при превоз на товари и противопожарна безопасност; 1.3. Изисквания за умения – няма посочени 1.4. Трудови стандарти за длъжността –свидетелство за управление на МПС, категория „С”;удостоверение за психологическа годност; 1.5. Други изисквания - 1.5.1. Да не злоупотребява с доверието; да не уронва доброто име на Дружеството; да не разпространява поверителни сведения и да спазва Дружествената тайна; 1.5.2. Изпълнява и други задачи, възложени му от Ръководството; 1.6. Личностни качества: инициативност в работата; лоялност към работодателя и работниците; дискретност тактичност, комуникативност и оперативност; организираност, бърза и точна преценка и реакция, работа в екип. Лицата ще бъдат назначени на трудов договор съобразно Кодекса по труда. Във връзка с Безопасните условия на труд предвиждаме да бъдат проведени следните мероприятия: І. Оценка на риска за здравето и безопасността на работниците и служителите. 1.Изготвяне на оценка на риска. 2.Извършване на тримесечни прегледи и контрол относно предвидените в програмата мерки за отстраняване и намаляване на риска. 3.Организиране и извършване на специализирани измервания: производствен микроклимат, електромагнитни полета, шум, вибрации – общи и локални, изкуствено и естествено осветление, токсични вещества, токсикологични, физиологични, психологични и ергономични изследвания и оценки на условията на труд на работните места. 4.Организиране и извършване на специализирани измервания по ел.безопасност. 5.Разработване на мерки и програми за отстраняване или намаляване на риска. ІІ. Определяне периодичността и организиране на задължителните медицински прегледи на работниците, съобразно степента на потенциалния здравен риск. ІІІ. Анализ на здравословното състояние на работниците и служителите въз основа на: 1.Резултатите от извършените профилактични прегледи и изследвания; 2.Показателите за временна и трайна неработоспособност и връзката им с условията на труд; 3.Данните за професионалната заболеваемост; 4.Данните за трудовия травматизъм; И други. За целта ще бъде наета Служба по трудова медицина. 231 520.00 247 615.58
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: Целта на дейността е оборудване на работните места, закупуване на стопански инвентар за 4 от наетите 24 лица. За изпълнение на служебните си задължения новонаетите лица ще се нуждаят от закупуване на два буса за превоз на пътници, с които да се придвижват част от новонаетите лица до строителни обекти, инструменти, оборудване и материали. Основната дейност на фирмата се осъществява в множество бази, разположени по автомагистралите "Тракия", "Хемус", "Люлин" и "Струма", както следва: АБП "Елешница", АБП "Ихтиман", АБП "Калугерово", Опорни пунктове "Вършило", "Нови хан", "Чирпан", "Трилистника", както и тунелите "Траянови врата", "Витиня", "Топли дол", "Ечемишка" и "Правешки ханове". Естеството на работата на дружеството изисква постоянно присъствие на служителите му на магистралните пътища, поради тази причина базите на предприятието са разположени на директно на автомагистралите и извън населените места. Разрастването на магистралните участъци през последните години води до нуждата от разкриване на нови бази; ремонтите на старите пътни участъци изисква също увеличаване на персонала на дружеството. 4 от лицата да бъдат назначени на длъжност 8322 2006 Шофьор на лекотоварен автомобил, като тези работни места ще бъдат оборудвани с три пътнически микробуса, с които ще се превозват до базите и обектите както новоназначените служители, а през останалото време - пътните работници. Шофьорите на лекотоварни автомобили ще бъдат ангажирани с превоза на новоназначените шофьори до автобазите, опорните пунктове и местата, на които се извършват смените и ремонтите през зимата, а през лятото освен това те ще извършват транспорт на работниците за поддръжка на пътя до участъците, които те поддържат или ремонтират. 117 260.02 114 645.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).