Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The business idea of Image Sense is to start the production of designer products that combine wooden elements, textile, and ecoleather. Examples of these products are phone and tablet cases,book covers,as well as bigger products such as “igralka”s with and without a wooden frame and beanbags. From the residual textile and ecoleather material,in combination with wooden elements,there can be made beautiful designer bracelets with some extra decoration and fancy lock-up.
“Igralka” is a new, innovative product,which is currently not offered by other manufacturers,and is pending to be developed from the Entrepreneur and the Designer, hired through the program during the execution of the project. This product will have a light,but firm wooden frame,which will be covered in textile or eco leather so that the inner volume is filled with small styrofoam balls like the beanbags.
Our other product, he beanbag, is a new, but already familiar product, which is yet becoming famous and many kids and youths are using it both for playing and sitting. From the production of bean bags and "igralka”s pieces of textile and ecoleather will be left as a remainder, which can be used for the manufacturing of book covers and phone/tablet cases. They can be made with a light wooden frame and covered in beautiful textile or leather materials, as well as decorated with additional applications (for example traditional Bulgarian folk cross stiches) and elements for decoration (like Swarovski crystals). 
Other small in size products that are foreseen are a series of designer bracelets from textile and eco leather for both arms and ankles, which will combine elements of textile, eco leather and wood, ornaments and decorations. The idea of the Entrepreneur, in collaboration with the hired through the project Designer is to have these products figured out and produced over the course of the project and it is planned to have special elements for decoration and fastening around the arms and ankles.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал 4 души, както и чрез закупуване на ДМА 1 - режещ плотер 1 брой и ДМА2 - шевни машини 3 броя : Предвижда се стартиране на ново производство на изделия от текстил, еко кожа и с дървени елементи. За осъществяване на дейността е необходимо наемането на квалифициран персонал, който ще включва Предприемача - на длъжност „Технолог”, както и един Дизайнер, един Монтажист и един Шивач. Технологът ще отговаря за разработването на технологията за производство на изделията (как дървените елементи да бъдат съчетани с текстилни и кожени материали за получаването на функционален и атрактивен краен продукт). Идеята на предприемача е в новосъздаденото производство предприемача да изпълнява функциите на Технолог, тъй като притежава както образование, така и професионален опит в областта на технологията за работа с дървесина – в конкретния случай неговите основни функции ще включват създаването и развитието на технологията за производство на изделията при използване на дървесината за подобряване на характеристиките на завършени изделия, съчетаващи текстилни кожени материали (елементи). Необходим е и 1 Дизайнер, чиито функции ще включват проектирането и дизайна на отделните изделия. Целта е посредством технологично вплитане на дървото и текстила, да се получат нови, добре изглеждащи изделия с атрактивен и впечатляващ дизайн. За сглобяването на отделните елементи във всяко изделие и ушиването на текстилните елементи на финалните изделия са необходими 1 Монтажист и 1 Шивач. Шивачът ще бъде с ТЕЛК над 50%, , като работните операции са напълно съобразени със степента на увреждане. Монтажистът ще отговаря за разкрояването на текстилните и кожени материали и за сглобяването на крайните изделия, а Шивачът ще извършва операциите по ушиване въз основа на дизайните, изработени от Дизайнера и при прилагане на технологията, изготвена, тествана и одобрена от Технолога. За нуждите на кроенето на текстилните и кожените материали, които ще бъдат влагани в изделията се предвижда закупуването на 1 брой режещ плотер, с възможности за разкрояване и изрязване на детайлите и елементите, от които ще бъдат сглобявани чрез ушиване крайните изделия. Планира се в рамките на дейността да бъдат закупени и 3 бр. шевни машини - едноиглови прави машини за двуконечен затворен грайферен бодов ред, необходими за ушиване и сглобяване на крайните изделия. За нуждите на производството се предвижда наемането на едно производствено помещение в с. Баня, община Разлог, защото в селото има много специалисти, а също и традиции в областта на дървообработването. Разположението на селото между планините Пирин, Рила и Родопи обуславя наличието на голям брой дърводелски цехове и специалисти в тази област. Дейността не предвижда ползването на необработена дървесина, а ползването на остатъчни малки дървени материали от наличните в селото дървообработващи цехове, които обичайно те формират като отпадък от своята основна дейност. За да се закупят тези дървени материали и елементи, както и текстилните материали (плат, конци и др.) в периода на стартиране на дейността е необходима подкрепата на програмата, поради което в бюджета на проекта предвидени 25 хил.лв. Тъй като идеята включва създаването на изделия, съчетаващи елементи от дърво чрез влагането им в текстилни крайни изделия, важно е бизнеса да бъде позициониран на място, като село Баня, където има такъв опит. Затова производственото помещение, в което ще бъде организирано новото производство и в което ще бъдат инсталирани закупените 1 бр. режещ плотер и 3 бр. шевни машини, за да се организират работните места за квалифицирания екип, ще бъде наето в с. Баня. (ЧАСТ 1 - продължението ЧАСТ 2 е в допълнително поле) 219 052.00 215 244.48
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал 4 души, както и чрез закупуване на ДМА 1 - режещ плотер 1 брой и ДМА2 - шевни машини 3 броя : (ЧАСТ 2) В съвременните условия на стартиране на бизнес е необходимо да има не само добра идея и организация на производството на изделията – резултат от предприемаческата идея, а също така и да се гарантира пазарното налагане на създаваните продукти. Точно тук е ролята на маркетинга и тъй като по проекта не се предвижда наемането на маркетинг специалист, е важно да има външна подкрепа в тази посока и да бъде разработен маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея. За целта се предвижда ползването на външна услуга, като екипът ни е убеден, че инвестицията в такава услуга ще бъде изплатена многократно с резултатите от дейността на компанията в дългосрочен план. В маркетинговия план за пазарна реализация на идеята е необходимо да се разработят и планират четирите елемента от маркетинг микса, а именно: Продуктите, Цените им, Дистрибуционните им канали и Промоциите и Рекламата, както и да се планира актуализацията на тези елементи във времето, съгласно конкуренцията и пазарната конюнктура. Друг ключов фактор за успешната пазарна реализация на изделията, считаме възможността за популяризиране на идеята в интернет пространството. За целта като част от дейността за реализиране на пазара на предприемаческата идея се предвижда и ползването на външна услуга за създаване на интернет страница на компанията и налагането й във виртуалното пространство. Бизнес, свързан с консуматорски продукти, който не присъства в интернет в наше дни е обречен на неуспех, поради което като част от дейността планираме разработване на интернет страница (сайт) за представяне на дейността и продуктите на компанията. Все повече потребители се ориентират да поръчват стоки през интернет, така че е необходимо на страницата/сайтът да може да се поръчват изделията, като тази функционалност ще залегне в изискванията за създаването на страницата/сайта. 219 052.00 0.00
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой табела за поставяне в обекта и стикери за залепване на двете ДМА): Изпълнението на проекта ще включва прилагане на всички мерки за публичност и визуализация съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация” 2014-2020 и изискванията на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност 2014-2020”. За целта в рамките на настоящата дейност се предвижда: - Публикуване на интернет страницата на компанията (която ще бъде разработена в рамките на предходната дейност) на информация за изпълнявания проект, в т.ч. основна цел, дейности по проекта, постигнати резултати, обща стойност на получената подкрепа от Европейския фонд за регионално развитие и националния бюджет. - Изработване и поставяне на 1 брой табела по време на изпълнението на проекта, както и информационни стикери, които ще бъдат поставени на закупеното по проекта ново оборудване. Табелата ще бъде поставена на видимо място пред наетото помещение в с. Баня (мястото на изпълнение на проекта). - Всички документи, изготвени във връзка с изпълнението на проекта ще съдържат информация, указваща приноса на ОПИК 2014 – 2020 за изпълнението му и ще отговарят на изискванията съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация” 2014-2020. В бюджета на проекта (т. 5) не са включени разходи за визуализация на проекта, тъй като задължителните мерки за комуникация и информация ще бъдат изпълнени със собствени средства на компанията. 420.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).