Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal  will ensure the provision of integrated social and health services for people with disabilities and people at risk, in connection with limiting the spread and overcoming the consequences of COVID-19.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Патронажна грижа за нуждаещи се лица от територията на община Болярово.: В рамките на дейността ще бъдат предоставяни мобилни здравно-социални услуги на лица над 54 г., хора с увреждания,възрастни хора в невъзможност за самообслужване , лица от рисковите групи за заразяване с COVID-19- за период от 12 месеца. Услугите, които ще получава едно лице, няма да надвишават 2 часа на ден и в зависимост от индивидуалните потребности ще включват: 1. Здравни (медицински) услуги: измерване на кръвна захар, кръвно налягане, поставяне на инжекции, смяна на превръзки и т.н.2. Социални услуги-насочени към подкрепа на лицата за осъществяване на ежедневните им дейности и постигане на социално включване, както и неспециализираните услуги (административни услуги; комунално-битови дейности-помощ в домакинството; придружаване до различни институции, до личен лекар, подкрепа в придвижването и разходки и др.)3.Психологическа подкрепа - при необходимост 4.Доставка на храна, хранителни продукти, лекарства и др. Проектът предвижда да продължи предоставянето на услуги на потребителите, обхванати от Компонент 4 на проект "Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора на територията на община Болярово". В резултат на изпълнението на проекта до момента те са идентифицирани като нуждаещи се потребители. За нуждите и на този проект ще се използват изготвените вече оценки. При постъпила нова заявка или потребител, който се е отказал от услугата ще бъдат изготвени оценки на новите кандидати за потребители.Лицата ще подават писмено до Кмета на общината, с приложени: 1. документ за самоличност (за справка); 2. Актуални документи, с които се удостоверява актуалното здравословно състояние на лицето; 4. Документ, удостоверяващ представителството /при наличие на такъв/; 5. Декларация за личен доход; 6. Служебна бележка за настоящ адрес (при разлика с постоянен адрес). Подадените Заявления, с приложените документи, ще се входират в нарочно създаден и оформен за целта „Дневник на заявленията от кандидатите“. Ще се ползва Формуляр за оценка на потребностите, даващ възможност за дефиниране на индивидуалните потребности на всички потребители и ще включва като минимум следната информация:Обща информация за лицето (име, възраст, информация за контакт и др.).2. Информация за жилището (вид на сградата, собственост, други лица, и др.)3. Информация за здравословното състояние на потребителя.4. Информация за ползвани други услуги от потребителя.5. Информация за оценка на рисковете за потребителя.6. Информация за потребностите от мобилна подкрепа – това е информация за нуждата от подкрепа в основните области на живот на човека (придвижване и разходка, общуване и социално включване, административни дейности, готвене и хранене, почистване на дома, мобилност и други специфични за потребителя области).7. Информация за комуникативните и когнитивните способности на потребителя – информацията е изключително важна с оглед на това че често ограничения в тези умения водят до допълнителни рискове за потребителите и/ или трудности в предоставянето на услугата. Информацията ще бъде събирана с активното участие на потребителя и, по възможност, с участието на негов близък. За всеки кандидат-потребител ще се създаде и води лично досие, в което ще се съхраняват подадените документи. Въз основа на подаденото Завление и приложените документи, както и Формуляра за оценка на потребностите, ще се извърши Индивидуална оценка (план) на потребностите, включваща: 1. ежедневни потребности; 2. здравни потребности; 3. потребности в свободното време. При стартиране на проекта ще бъде организирана и проведена информационна кампания с цел информиране на обществеността и респ. събиране на необходимата информация за потенциалните потребители с цел изготвяне на индивидуални оценки. Тази дейност планираме да започне от 23 май 2021 г., за да се осигури приемственост iКомпонент 4 , както и за да не се допусне двойно финансиране. 0.00 41 775.68
Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности.: Община Болярово има следните ДДД: Дом за възрастни хора с умствена изостаналост, с.Малко Шарково с капацитет 85 потребителя; Защитено жилище за възрастни хора с умствена изостаналост, с.Малко Шарково с капацитет 8 потребителя; Дом за стари хора, с.Воден с капацитет -30 потребителя; Защитено жилище за възрастни хора с умствена изостаналост, гр.Болярово с капацитет 8 потребителя; ЦНСТ за хора с деменция, с.Мамарчево с капацитет 15 потребителя ЦНСТ за хора с физически увреждания, с.Мамарчево с капацитет 8 потребителя ЦСРИ-гр. Болярово с капацитет - 25 потребителя Защитено жилище за възрастни хора в гр.Болярово с капацитет - 8 потребителя Всички социални институции и персоналът в тях се сбълскаха с необходимостта бързо да се адаптират за работа в условията на безпрецедентна епидемична обстановка, породена от световната пандемия от Ковид-19. В същото време потребителите на социалните услуги са по своя профил представители на най-рисковите групи. Това породи необходимост от допълнителна подкрепа за персонала и за начина на организация на работа в социалните заведения с цел превенция и недопускане на заразяване, както на потребителите, така и на персонала. От една страна, изготвените и съгласувани с РЗИ протоколи за работа в усложнената епидемична обстановка, изискват допълнителни усилия, както да назначения към момента персонал, така и назначаване на нови работници с цел дезинфекция и прилагане на начин на работа - на екипи- осигуряващ при констатирано заболяване на част от персонала да има готовност да бъде заменен от персонал, който не е бил контактен. Освен това, периодично е необходимо да се извършва тестване на персонала / общо 106 души в социалните заведения/, както и на потребителите -187 на брой. Целта е да не се допусне безсимптомно разпространение на заболяването или при констатиран случай да се изследват контактните лица. В социалните заведения, ДДД е необходимо да се осигурят допълнително средства за дезинфекция, ЛПС, както на персонала, така и на потребителите. Тази дейност планираме да започне от 20 март 2021г. Ще се назначат на трудови договори 3 общи работника в ДВХУИ, с.Малко шарково, 1в ДСХ-Воден, 1 в ЦНСТ за хора с деменция в с.Мамарчево и 1 - в ЗЖЛФУ-Болярово за период от 12 месеца, за да подпомагат персонала за изпълнение на предписаните мерки. 0.00 99 583.67

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).