Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The following needs will be addressed: organized social services corresponding to the growing local demand, medical and rehabilitation services aimed at persons with disabilities and elderly people dependent on care in the municipality of Dolni Chiflik; multiplying good practices and establishing a culture of consumption of social services.
106 persons from the target groups will be included:
- adults unable to care for themselves
- Disabled
The general goal is to improve the quality of life of persons with disabilities and elderly people dependent on care in the municipality of Dolni chiflik, giving them the right to choice, independence and dignity, by providing support in a home environment.
A specific goal is to expand the possibilities for providing a variety of hourly social and integrated health and social services in a home environment, incl. and in the context of pandemic situations, oriented towards the prevention of loneliness and isolation, adapted to the basic needs of users to be independent and remain in their usual environment.
Results:
Hired specialists
Informed and consulted persons from the target groups
Equal access of persons from the target groups
Prepared needs assessments for persons from the target groups
User selection done
Prepared user register
Prepared individual plans
Mobile integrated health and social services provided
Conducted training and supervision of personnel
Improved quality of staff work
Dignified existence and active involvement of users in the social life of the community
Activities:
Provision of hourly mobile integrated health and social services
Delivery of food, foodstuffs and basic necessities, transport of staff, payment of household bills, requesting and receiving urgent administrative and household services
Providing the target group with information on health prevention and prevention
Providing supervision and training to employees
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Грижа в дома: Цели: Ясни, регламентирани права и задължения на персонала. Равен достъп на лица от целевите групи до услугите, осигуряване на пълна прозрачност при техния подбор. Осигуряване на качествена грижа за потребителите съобразно техните потребности. Повишаване на професионалната компетентност на персонала към Звеното, снемане на напрежението в трудни работни ситуации. Формиране на знания и умения у лицата от персонала за предоставяне на висококачествени услуги за социално включване. Ще бъде изготвена „Методика за предоставяне на интегрирана здравно-социална услуга „Грижа в дома”. В Звеното за предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги ще работят следните специалисти: диспечер, технически сътрудник, домашни санитари, експерт "психо-социална подкрепа", социален работник, медицинска сестра, шофьор, супервайзор, като с тях ще бъдат сключени трудови/граждански договори. В съчетание с информационната кампания в тази дейност през месеци 1 и 2 лицата от целевите групи ще бъдат информирани относно условията за включване в услугите, необходими документи за кандидатстване, и ще бъдат подпомагани при тяхното окомплектоване. Лицата от целевите групи подават заявления по образец, въз основа на които експертът "психо-социална подкрепа", социалният работник, диспечерът, техническия сътрудник и медицинската сестра извършват оценка на потребностите. Комисия извършва първоначален подбор на 106 лица, а при отпадане на потребител подбор ще бъде извършван и текущо. С подбраните лица се сключват договори с посочени услуги, съобразно оценката на потребностите и предпочитанията на потребителите, изготвя се регистър на потребителите. Шофьорът подпомага горепосочените подготвителни дейности, като осъществява транспорт на специалистите и поддържа автомобила. На база оценка на индивидуалните потребности се изготвят индивидуални планове за потребителите, съдържащи подробно описание на услугите. В зависимост от индивидуалния план в периода 3-24 месец на всеки потребител ще бъдат предоставяни някои от следните услуги/поддейности: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата; заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). Поради териториалната разпръснатост на 17-те населени места в община Долни чифлик, ограничения автобусен междуселищен транспорт, както и с цел осигуряване на по-голяма мобилност при предоставяне на услугите ще бъде осигурен транспорт на персонала на Звеното чрез закупеното по процедура "Патронажна грижа, Компонент 2" транспортно средство. 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост. За персонала на Звеното е предвидена следната поддейност: 4. Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Ще бъдат провеждани екипни и индивидуални супервизии, при които се дава възможност на всеки член от персонала да прегледа своята работа, да изясни ролите и очакванията си във връзката с потребителите. Ще бъдат организирани и проведени въвеждащо и надграждащи обучения за персонала на Звеното, по предварително изготвена програма, съобразена с нуждите на персонала на звеното и потребителите на услугата. По време на обученията ще се използват средства за презентация и визуализация според изискванията, ще бъдат коментирани и разрешава възникнали казуси и ще съдейства за тяхното отстраняване. Продължителността на дейността е 24 месеца, като месеци 1 и 2 са подготвителни, а предоставянето на услугата е 22 месеца. 1 038 412.24 557 619.44

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).