Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The overall objective of the project is "To promote the professional and carrer development of the current staff and one unemployed/inactive person trough training to increase sales, trade and foreign language skills."
To achieve this are formulated the followin specific objectives:
SO1: To increase the professional qualification through formation of new knowledge, skills of the employed and one unemployed/inactive person by providing training in the professional field "Wholesale and Retail";
SO2: To formulate new knowledge in foreign language of employees and one unemployed/inactive person through inclusion in training Key competency 2 "Communication in foreign languages";
SO3: To provide conditions for sustainable employment and professional realization of one person under the age of 29 years.
These objectives will be achieved through the following activities:
1. Conducting trainings for acquiring professional qualification in the field of Wholesale and retail;
2. Conducting training for acquiring Key competency 2 "Communication in foreign languages"- German.
3. Providing non-subsidized employment to one unemployed/inactive person up to 29 years of age.
The project includes measures to implement vizualization and publicity of the activities and performance results.
The project is in line with the needs of the company and the specific needs of the representatives of the target groups: formation and updating of the knowledge and skills corrsponding to the occupation, long term prefessional and career development, motivation to work, foreign language skills.
The project:
- will contribute to the competitiveness of the employees;
- will increase the adequacy of the skills of the employees in the company and one unemployeed/inactive person, taking into account the current needs of the business;
- will enable the qualification and employment of one unemployed/inactive person;
- create conditions for sustainable employment and better job.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Провеждане на обучения за придобиване на професионална квалификация в направление "Търговия на едро и дребно": Целта на дейността е придобиване и надграждане на професионалните знания и умения в ежедневната дейност на заетите лица във "ВЕСЕЛИНА - БИС" ООД и на 1 безработно/неактивно лице чрез обучения: - по професия „Продавач-консултант“ по 2-ра кв. степен по специалност „Продавач-консултант“, професионално направление "Търговия на едро и дребно" на 84 продавач-консултанти, работещи във "ВЕСЕЛИНА - БИС" ООД; - по професия „Търговски представител“ по 3-та квалификационна степен по специалност „Търговия на едро и дребно“, професионално направление "Търговия на едро и дребно" на 5-ма, заети на длъжност Пласьор, стоки; 1 безработен/неактивен, който ще бъде назначен на длъжност Пласьор,стоки и 2-ма на длъжност Снабдител, доставчик. Фирмата отваря нови обекти в градовете в България и цели разширяване на търговската мрежа. В условия на висока конкуренция се стреми да поддържа високи темпове на развитие и да отговори на настоящите и бъдещите предизвикателства, пред които е изправена. Предвид тези обстоятелства назначава нови служители, цели все по-качествено ниво на обслужване на своите клиенти и има все по-високи изисквания към заетите лица. Поради тази причина фирмата желае да преквалифицира част от служителите си, като дообогати и надгради техните знания и умения, подобри съответствието им с работните места, а от друга страна да предостави адекватно обучение и на новопостъпилите такива. Предвидените обучения са идентифицирани на база нуждите на фирмата и целевите групи и са насочени към сферата на дейност и заеманата длъжност. Те са необходими, тъй като фирмата се нуждае от квалифицирани кадри, чието образование да съответства на техните задължения и отговорности. Така ще се даде възможност на лица със средно или по-ниско образование (мин. 50 %) и на 1 безработно/неактивно лице до 29 г. да се квалифицират в перспективна специалност, което ще стимулира ученето през целия живот и ще повиши качеството на познанията им, би им дало по-голяма увереност за справяне със задълженията им, което ще повлияе положително и на фирмата. Дейността ще бъде възложена за изпълнение на външен изпълнител в съответствие с ПМС 160/01.07.2016г. Обучаващата организация трябва да бъде лицензирана за съответната професия и специалност, да отговаря на изискванията на НАПОО. И двете обучения по специалностите ще са в теоретична и практическа част според изискванията на Рамкова програма "Б" за придобиване на конкретни знания, умения и компетентности според критериите в ДОИ (ДОС) за професиите. За да се улесни процеса на обучение на заетите, без да се отразява на тяхната трудоспособност и професионални задължения, се предвижда формата на обучението да е смесена – теоретичната част да е под дистанционна форма чрез използването на онлайн платформа и присъствено – производствена практика. Онлайн платформата би дала възможност на обучаваните по всяко едно време да имат достъп до учебни материали, дори от дома си и да не се отделят от работния процес. Това е предимство за обучаемите, защото ще могат да съчетаят успешно обучението със заетостта. Чрез общуването в системата те могат да работят по групови задачи и казуси и се опознават социално. Избраната обучаваща организация ще трябва да предложи подробна програма на обучението, утвърдена от НАПОО. Ще бъде изготвен предварителен график за провеждане на производствената практика и за изпитите за приключване на обучението. Обученията завършват с изпити по теория и практика на професията. В края на всяко обучение успешно завършилите ще получат Свидетелства за професионална квалификация 2-ра и 3-та кв. ст. за съответните професии. Етапите са: 1. Разработване и публикуване на процедура за избор на изпълнител/и(1-2 месец); 2. Избор на изпълнител/и (3-ти м.); 3. Подготовка за обучението: Избраният/те изпълнител/и ще трябва да предостави/ят подробна учебна програма и график(3 месец); 4. Провеждане на професионално обучение (4-22 м.). 5. Провеждане на изпити и връчване на Свидетелства за професионална квалификация (23 м.). 115 200.00 88 200.00
Осигуряване на несубсидирана заетост на безработно/неактивно лице до 29 години: За изпълнението на настоящата дейност ще бъде осигурена несубсидирана заетост на 1 младеж до 29 години, който след успешно завършване на обученията ще бъде назначен на длъжност - Пласьор, стоки (с код 5243 0001). Целта на дейността да предостави възможност на 1 лице от целевата група (безработни/ неактивни младежи до 29 години) да усвои знания и умения в сферата на търговията, както и по чужд език, след което да му се осигури устойчива заетост във "ВЕСЕЛИНА БИС" ООД за период от 3 месеца и минимум 6 месеца след края на проекта. Кандидатът ще трябва да отговаря на профила и на нуждите на фирмата от една страна и от друга да отговаря на нуждите на целевата група. Необходимостта от това лице произтича от направения анализ на наличните възможности, фирмената стратегия на "ВЕСЕЛИНА БИС" ООД и интензитета на дейността. Компанията поставя акцент на даването на шанс на безработни/неактивни младежи до 29 г. За избора на безработно/неактивно лице ще се използват различни методи: - Изискванията за необходимото ново работно място ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа кореспонденция; - ще бъдат публикувани обяви в сайтове в Интернет мрежата; - при необходимост ще се използват услуги и на лицензирани посреднически агенции на пазара на труда. След успешното завършване на обученията с него ще бъде сключен срочен трудов договор при непълно работно време (4 часов работен ден), спрямо Българското Законодателство. На лицето ще бъде осигурено месечно възнаграждение, съгласно Минималния осигурителен доход при непълно работно време и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г. за период от 3 месеца. Заплатата ще бъде на база МОД за съответната длъжност и ще бъде поета от работодателя, а осигуровките за негова сметка за непълно работно време са заложени като разход по проекта. За новоназначеното лице ще бъде разработена длъжностна характеристика, с която ще бъдат регламентирани задълженията му за длъжността за периода на заетост. За осигуряване на нормално протичане на работния процес, ще се осигурят всички необходими материали и консумативи и ще бъде проведен инструктаж за здравословен и безопасен труд. Лицето, което ще бъде включено в заетостта по проекта, ще има възможност да прилага своите новопридобити знания и умения от преминатите обучения за работа с клиенти и ще се учи допълнително чрез опита си. Съществена роля за бързата адаптация на новонаетото лице ще има и ръководителя на проекта, който ще следи и подпомага организационно изпълнението на трудовите задължения. Етапите през, които ще премине изпълнението на дейността, са: - Разпространение на информация за свободното работно място; - Преглед на постъпили кандидатури и оценка по формални критерии; - Провеждане на интервю с безработните/неактивни кандидати, отговарящи на формалните критерии; - Избор на безработно/неактивно лице; - включване в обучения по професионална квалификация и КК 2 „Общуване на чужди езици“ – немски език; - сключване на договор за несубсидирана заетост при успешно преминати обучения. По време на дейността ще се гарантира редовно заплащане и изплащане на данъци и осигуровки на новонаетото лице. Отговорност за това ще носи счетоводителя на проекта. Компанията си поставя за цел да запази заетостта за още 6 месеца след приключване на дейностите по проекта. 174.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).