Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The presented project of Mate Bulgaria Ltd. aims to improve access to the labour market of unemployed or inactive people, including those from vulnerable groups, and to create sustainable workplaces at the company. This will be achieved hiring 6 unemployed or inactive people, including youngsters aged up to 29 years, as 3 marketing experts, 2 PR experts, and 1 operational accountant. All of the newly hired staff will attend training in Key Competence 2 – Training in Foreign Languages and will receive certificates for using English as a foreign language. Some of them will attend training in Key Competence 4 – Training in Digital Competences and will receive certificates for successful completion of training.
For creating opportunities for the newly hired employees to successfully implement their work tasks in the area of graphic design, marketing and advertisement will be purchased computer equipment (laptops) with operational programmes included, multifunctional colour printing, scanning coping system, desk systems and office chairs. The project will provide safe and healthy working conditions for the newly hired employees and promote lifelong learning to integrate unemployed and inactive persons in the labour market.
For ensuring information and promotion of the project and the financial support from the ESF and OP “Human Resources Development”, information materials will be distributed and information about the project will be published on the website of the company. 
For the successful implementation of the project, a project management team will be formed that will ensure achievement of the objectives, smooth implementation of the activities and transparent and effective spending of the grant, according to the rules of the Programme.
The project will contribute to the realization of the main challenges in OPHRD for higher quality and employment, reduce poverty and promote social inclusion.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на подбор и наемане на лица от целевата група за период от 12 месеца за включване в дейностите по проекта на “Мейт България” ЕООД.: Целта на дейността е да се наемат 6 безработни и/или неактивни лица, вкл. младежи до 29 години в “Мейт България" ЕООД като се създадат устойчиви работни места и се възстановят трудовите навици или се изградят такива на наетите представители на целевата група. Голяма част от представителите на целевата група безработни и неактивни лица са продължително време извън пазара на труда. Те са загубили желанието си за търсене на работа и съответно мотивацията си за възстановяване на трудовите си навици. Дейността ще бъде реализирана на два етапа: 1. Подбор на участници от целевата група на проекта, и 2. Наемане на подбраните лица. По време на 1-вия етап ще се извърши подбор на общо шестима участници от следните целеви групи – безработни младежи до 29 години вкл.– 3 лица, и безработни и/или неактивни лица - 3 лица. Трите лица от целевата група безработни младежи до 29 г. вкл. ще бъдат назначени на длъжности "Експерт, маркетинг", Код по НКПД 24316002 - 3 лица. Останалите от групата безработни и/или неактивни лица ще се назначат на позициите: "Експерт, връзки с обществеността", Код по НКПД 24326001 - 2 лица, и "Оперативен счетоводител", Код по НКПД 24116004 - 1 лице. За да се постигнат целите на проекта подборът ще се извърши от “Мейт България” ЕООД и екипа на проекта. Ще бъдат изготвени критерии за подбор, които ще включват не само изисквания към съответните професионални качества на кандидатите и минимално образование или квалификация (ако съответната позиция го изисква), но и личностни качества, които трябва да притежават новоназначените служители. При подбора ще бъдат активно включени дирекциите „Бюро по труда” в София. Информация за свободните позиции ще бъде анонсирана на интернет портали за подбор, като jobs.bg, jobtiger.bg, karieri.bg и на сайта на фирмата. Самият подбор ще премине през две фази: - Разглеждане на постъпилите кандидатури и създаване на списък на кандидатите, които отговарят на изискванията за заемане на съответната длъжност, и - Провеждане на индивидуални срещи – интервюта с одобрените на първия етап кандидати. След втората фаза ще бъде изготвен списък с одобрените кандидати, които ще бъдат наети на работа в "Мейт България" ЕООД, и резервен списък с потенциални кандидати. Продължителността на този етап на дейността е 3 месеца, необходими за успешното изготвяне на критериите за подбор, обявяването на позициите, селекцията по документи и интервюта с одобрените кандидати. По време на 2-рия етап на дейността - Наемане на подбраните лица, ще бъдат сключени 12-месечни трудови договори с одобрените кандидати, съгласно разпоредбите на Кодекса на труда. Очакването е наетите лица да запазят работата си за целия период на договора. Ако по някаква причина някой от назначените служители не изпълнява служебните си задължения или трудовият му договор бъде прекратен по основателни причини, ще се търси следващ успешно представил се по време на селекцията кандидат от резервния списък, който ще бъде включен в проекта. След назначаването си новите служители ще преминат през инструктаж на работното място и ще се запознаят с правилата на работа на фирмата. През целия период на договора ще бъде стриктно спазвано социалното и трудовото законодателство на страната, както и вътрешните правила за работа в компанията. Ще бъде сключен договор със служба по трудова медицина за новоназначените лица с цел осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Създаването на нови и устойчиви работни места в "Мейт България" ЕООД е ключово за нейното бъдещо развитие и разширяване на дейността й в сферата на маркетинга, рекламата и организирането на събития. Назначаването на трудови договори на 6 безработни и/или неактивни лица, в това число младежи до 29 години вкл., ще помогне за тяхната успешна интеграция на пазара на труда и за възстановяването на трудовите им навици или създаването на нови, ако нямат такива. 53 953.32 55 763.15
Предоставяне на обучение по ключови компетенции – КК 2 Обучение по чужди езици и КК 4 Обучение по дигитална компетентност на вече наетите по проекта лица: Целта на дейността е подобряване на компетенциите на 6 от новоназначените лица в областта на чуждите езици – английски език, и дигитална компетентност – на 5 лица. Дейността ще се извърши на два етапа: 1) обучение по КК 4 и 2) обучение по КК 2. Ключовите компетентности са основните умения и знания, от които всеки човек се нуждае, за да се постигне заетост, лична реализация, социално включване и активна гражданска позиция в динамично променящите се условия на пазара на труда и цялостната макросреда, съгласно Европейската квалификационна рамка. Кандидатът в своята работа поддържа бизнес отношения с представители на чужди държави, и основният език в комуникацията е английския. За задълженията на представителите на целевата група, част от работата им е свързана с общуване на начално езиково равнище с тези контрагенти и партньори. От друга страна, комуникацията в предприятието е организирана чрез използването на съвременни компютърни технологии, които са част от развитието на глобалното общество. В началото на дейността екипът на проекта ще проведе процедура по подбор съгласно ПМС 118 от 27.05.2014, чл. 9, ал. 1, а именно чрез директен избор на изпълнител на лицензирана обучаваща организация, или организации по английски език и дигитална компетентност. С избрания изпълнител или изпълнители ще бъдат сключени договори за предоставяне на съответното обучение. Първият етап на изпълнението на дейността включва обучение по Дигитална компетентност на наетите по проекта пет лица на позициите Експерт маркетинг и Експерт връзки с обществеността. Обучението ще е специализирано върху усвояването на софтуерните програмни продукти Corel Draw, Illustrator, Photo shop и Рower point. Обучението ще им помогне да повишат знанията и уменията си за работа с тези специфични софтуерни продукти, необходими им в ежедневната работа по различни рекламни проекти на клиентите на компанията, при които за създаването на различни визии, рекламни материали е задължително притежаването на умения в областта на графичният дизайн и рекламата. Самото обучение ще бъде с продължителност от 45 учебни часа (от по 45 минути), разделени както следва: теория – 15 часа и практика - 30 часа. Обучението ще завърши с издаването на сертификат за успешно преминато обучение. По време на обучението стриктно ще се следи за присъствието на курсистите и от обучаващата организация ще бъде водена пълна документация за проведеното обучение – учебни графици, присъствени форми, протокол за получение материали и др. По време на втория етап (обучение по КК 2) новоназначените, чрез субсидирана заетост по проекта 6 служители на “Мейт България” ЕООД ще бъдат обучени по английски език, което ще им помогне по лесно да работят и да общуват с клиентите (голяма част от които са международни), които не комуникират свободно на български език и са ключова целева група клиенти на фирмата. Избраният подизпълнител ще проведе входящ тест на 6-та обучавани служители, за да се определи нивото на знание на всеки от обучаемите. Самото обучение ще бъде с продължителност от 300 учебни часа (от по 45 минути) и на три нива на обучение, разделено на 120 часа теория и 180 часа практика. Обучението ще завърши с изпит по език и издаване на Сертификат за владеене на английски език. По време на обучението стриктно ще се следи за присъствието на курсистите и от обучаващата организация ще бъде водена пълна документация за проведеното обучение – учебни графици, присъствени форми, протоколи за получени материали, протоколи за проведени изпити и др. Обучението по английски език и дигитална компетентност на новоназначените служители на субсидирана заетос в “Мейт България” ЕООД ще им позволи по-успешно да изпълняват трудовите си задължения и да се впишат в работния процес на фирмата. 5 450.00 5 450.00
Закупуване на оборудване /стопански инвентар/, свъразано със създаването на нови работни места в “Мейт България” ЕООД: Целта на дейността е да се създадат подходящо оборудвани нови работни места в "Мейт България" ЕООД, които да обезпечат работата на съответните новоназначени на субсидирана заетост по проекта служители и да им помогне успешно да изпълняват трудовите си задължения. За постигане на целта ще бъдат закупени: - 6 бр. преносими компютри (лаптопи) с включена операционна система, с много добри показатели като памет, RAM, и др., с цел на тях да може без проблем да се оперира със софтуерни продукти като Corel Draw, Illustrator, и др., които изискват добри хардуерни параметри на оборудването. Преносимите компютри са основно средство за работа в компанията и са необходими за всяка една от новооткритите длъжности, тъй като се използват в ежедневната работа на служителите. За творческите позиции свързани с маркетинга и тези свързани с PR, компютрите са основно средство за работа за създаване дизайн на продуктите, редактиране и корекция на електронното съдържание и т.н. Дейността на дружеството е свързана със създаване на реклама, включваща снимки, видео и аудио клипове, брошури, плакати и други файлове, поради тази необходимост се залага в проекта тяхното закупуване. - 1 бр. мултифункционален цветен принтер, копир и скенер - нужен за ежедневната работа на шестте новоназначени служители. Оборудването се предвижда да бъде с много добри технически параметри и на него да могат да се печатат рекламни материали, чийто дизайн за създали за клиентите на компанията новите служители. - 6 бр. работно бюро с контейнер, за новоназначените в офиса на фирмата служители. - 6 бр. офис столове, за новоназначените в офиса на фирмата служители. Дейността ще се изпълни на два етапа: 1. Избор на доставчик, и 2. Доставка и въвеждане в експлоатация на оборудването. Етап 1: В началото на дейността екипът на проекта съвместно с "Мейт България" ЕООД ще избере доставчик на дигиталната техника (преносими компютри и мултифункционално устройство) и един доставчик на офис обзавеждането, необходими за осъществяване на работния процес на новоназначените служители. Етап 2: По време на 2-рия етап от изпълнението на дейността с избраните изпълнители ще бъдат сключени 2 бр. договори - 1 договор за доставка, монтаж и инсталация на 6 бр. преносими компютри с включени операционни системи и 1 бр. мултифункционален принтер, копир и скенер. - 1 договор за доставка и монтаж на 6 бр. офис бюра с контейнери и 6 бр. офис столове. Новото оборудване ще спомогне за повишаване качеството на работата и повишаване ефективността на новите служители при работата със съвременно високотехнологично оборудване, за да могат успешно да изпълняват трудовите си задължения. Заложеното по проекта оборудване напълно съответства като параметри на изискванията на компанията и ще обезпечи работата на служителите. То е планирано да отговаря на най-съвременните стандарти за енергийна ефективност, ергономичен на дизайн, опазване околната среда и изискванията за безопасен труд. Оборудването ще помогне на служителите да поддържат високи нива на производителност, продуктивност и висока ефективност. Оборудването също така ще позволи на фирмата да рационализира и оптимизира дейността си. Въвеждането в експлоатация на закупеното оборудване във "Мейт България" ЕООД ще увеличи конкурентоспособността на фирмата, ще позволи независимост и по-голяма гъвкавост на компанията. Всичко това ще доведе до нови клиенти, по-висока производителност и като резултат - по-голям брой служители. За закупеното оборудване ще бъде сключена застрахователна полица за периода на проекта. Закупеното оборудване ще бъде надлежно заприходено в счетоводната документация на "Мейт България" ЕООД, съгласно разпоредбите на българското законодателство. 22 018.00 21 939.83
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е създаване на успешен екип за организация и управление с доказани професионалисти в тази област за осигуряване на условия за успешно реализиране на проектното предложение и неговото финансово и документално управление и отчитане. Гарантирането на ефективна организация и координация на дейностите по проекта ще спомогне за реализацията на проектните дейности в заложените от бенефициента срокове. Екипът за организация и управление на проекта, накратко ЕОУП, ще включва две позиции – Ръководител и Счетоводител. На членовете на ЕОУП ще бъдат вменени следните задължения: • Ръководител (196 часа) – следи за цялостното изпълнение на проекта и постигане на целите и резултатите му и носи пълната отговорност за изпълнението на проектните дейности; участва в подбора на лицата от целевата група и следи за спазването и изпълнението на договора за БФП; поставя задачите на счетоводителя и координира и следи за тяхното изпълнение; планира месечните дейности по проекта и контролира изпълнението на месечния план-график, спазването на сроковете за изпълнение на задачите; при необходимост поставя нови задачи, възникнали в хода на реализация на проекта; ръководи провеждането на месечните оперативки по проекта; подготвя документите за избор на изпълнители, следи за коректното изпълнение на сключените договори с изпълнителите, подписва всички документи, свързани с изпълнението и отчитането на дейностите по проекта; води комуникация с договарящия органи на ОП „Развитие на човешките ресурси”; подписва и носи отговорност за верността на декларираните данни в отчетните документи по проекта, както и за правилното техническо и финансово управление и отчитане на проекта, в съответствие с принципите на доброто и прозрачно управление; подготвя ежемесечните отчети за напредъка на проекта, изготвя междинен (при необходимост) и финален технически отчет, подпомага счетоводителя при изготвянето на финансовите отчети; пряко е отговорен за осигуряването на публичност на проекта и реализиране на мерките за комуникация и информация; отговаря за одобрението на информационните материали и визуализация и популяризиране на проекта и резултатите от него; • Счетоводител (180 часа) – отговаря за изготвянето, поддържането и съхранението на счетоводната отчетна документация по проекта; следи за стриктното изпълнение на бюджета и за съответствието на финансовите документи с изискванията на българското законодателство и на финансиращата програма; участва в подготовката на договори и длъжностните характеристики на целевата група и следи за присъствените форми на наетите по проекта лица, месечното отчитане на целевата група и на екипа на проекта; изготвя и предоставя за подпис на ръководителя на проекта на платежните документи; обобщава подадената в оригинал отчетна финансова информация от координатора и ръководителя; на база първични счетоводни документи в оригинал изготвя междинен (при необходимост) и финален финансов отчет; осчетоводява плащанията по проекта и ежемесечно завежда разходите; води финансовата документация по проекта по начин, който осигурява адекватно проследяване на всички направени разходи и плащания; изготвя описи на финансовите документи, попълва и предоставя на ръководителя отчетните документи по финансовото изпълнение на проекта; носи отговорност за правилното финансово управление и отчитане на проекта, в съответствие с принципите на доброто и прозрачно финансово управление. Екипът на проекта отговаря и следи за постигане на заложените индикатори, спазване на договорените срокове, законосъобразното разходване на средствата и осъществява мониторинг на всички дейности в хода на изпълнение на проекта. Екипът участва в администрирането и провеждането на избора на изпълнители, необходими за изпълнение на дейностите по проекта. ЕОУП поддържа и съхранява необходимата документация по проекта, съобразно изискванията на Управляващия орган, и е отговорен за отчитането му в различните етапи от изпълнението. 3 503.91 3 503.91
Информиране и публичност на проекта: Целта на дейността е да осигури информиране и публичност на проекта, неговите цели, дейности и резултати, както и на финансовата помощ от Европейския социален фонд и ОП „Развитие на човешките ресурси”. В рамките на дейността "Мейт България" ЕООД и екипът на проекта ще предприемат комплекс от мерки, които ще бъдат съобразени със съответните правила за информиране и публичност, предвидени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020” и общите условия към договора за безвъзмездна финансова помощ. Дейността ще се изпълни на два етапа. По време на първия ще бъде избран външен изпълнител за осъществяване на дейността, съгласно реда и условията на ПМС 118 от 27.05.2014, чл. 9, ал. 1, а именно чрез директен избор на изпълнител, а по време на втория – ще бъдат изготвени, доставени и монтирани информационните материали, осигуряващи публичността на проекта. Ще бъдат изготвени следните информационни и визуални материали: • 1 000 бр. информационни листовки (формат А4, двустранни, пълноцветен печат) с информация за проекта, неговите цели и резултати, които ще бъдат оставени на видно място в офисите на "Мейт България" ЕООД в София и в Информационните центрове в цялата страна, дирекциите „Бюро по труда” в София и места, където традиционно се събират представители на целевата група на проекта; • 1 брой информационна табела на проекта (пълноцветен печат), която ще бъде монтирана на видно място в централния офис на фирмата в София, където ще работят служителите, наети по проекта; • 19 бр. стикери, които ще бъдат залепени на закупеното по проекта оборудване (6 бр. на преносимите компютри, 1 бр. на мултифункционален цветен принтер, копир и скенер, 6 бр. на офис столовете и 6 бр. на работните бюра с контейнери). Материалите разработени, издадени и разпространени по време на изпълнение на проекта (информационни листовки, информационна табела, стикери за закупеното оборудване, публикации и съобщения на фирмения сайт), ще бъдат визуализирани според всички изисквания – с лого на ЕС, ЕСФ и ОП РЧР, приоритетната ос, името на проекта, стойността на БФП и т.н. Чрез реализирането на тази дейност ще се популяризира високият социален ефект от постигнатите по проекта резултати и ще създаде предпоставка за устойчиво развитие. Информация за приноса на ЕСФ и ОП „Развитие на човешките ресурси” ще бъде включена и в публикуваните обяви за новооткриващите се работни места в интернет порталите (jobs.bg, jobtiger.bg, karieri.bg). Информация за проекта ще бъде публикувана и на фирмената интернет страница на "Мейт България" ЕООД. Екипът на проекта и представителите на "Мейт България" ЕООД ще разпространяват по всички възможни канали информация за проекта, неговите цели и резултати, както и за финансовата подкрепа на ЕСФ и ОП „Развитие на човешките ресурси” през цялото време на изпълнението. Разходите за публичност по проекта, свързани със създаването на новите работни места, ще бъдат надлежно отразени в аналитичната счетоводна документация на фирмата, съгласно разпоредбите на българското законодателство. 1 380.15 1 380.15

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).