Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

ANDY BG Ltd's subject of activity is design, equipment supply, installation and maintenance of security systems: Video surveillance and video control; Fire extinguishing and fire alarm systems; Security alarms; Access control and time attendance; Parking; Sound and announcement systems; Building management and control; Structural cabling; Computer networks; Electric installations. The Company operates in a Production and Trading Centre and Administrative building with area of 3 600 m2 - 2 separate buildings - business-administration with showroom and a production site – rental. At the moment the company employs 163 people. The project activities provide employment for the target group of 20 unemployed and inactive persons of the target group of the project. For successful employment all necessary equipment will be provided with training for professional skills as part of the profession Electrician, specialty Electrical production equipment with code 5220204. Also to reinforce the knowledge and qualification of the new employees, trainings for Key Competence 4 Digital competence will be conducted. The expected results of the project are: successful inclusion within 12 months of 20 unemployed and inactive persons in the Company’s workforce, purchase of equipment necessary for the carried out duties and training related to the specific job functions. The Management of ANDY BG Ltd., declares commitment to keep the workplaces of minimum 50 % of the target group of the project for 1 year after the completion of project activities. The specific activities of the project are: Coordination and management of the project, hiring of unemployed and inactive persons, conduction of trainings, purchase of equipment, information and publicity, as the organization has experience of successfully completed preceding projects.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейността включва сформиране на проектен екип, който се състои от Ръководител проект, Счетоводител, Координатор човешки ресурси. Ще бъдат сключени договори с екипа на проекта. За да се гарантира равенството между половете и недискриминационният принцип при назначаване на квалифицирани кадри и определяне на задачите и отговорностите ще се спазват критериите за равнопоставеност. Изборът на членовете на екипа и възлагането на ангажиментите ще бъде без оглед на тяхната етническа принадлежност, религия, раса, пол, увреждания, възраст или сексуална ориентация. Ръководителят на проекта ще подготви система за вътрешен мониторинг и оценка на резултатите от проектните дейности и срокове за възлагане и изпълнение на всяка задача в съответствие със заложения план на действие, система за конфиденциалност, отчетност и контрол, той отговаря за цялостното управление на проекта. Счетоводителят на проекта носи отговорност за финансовата отчетност на проекта, като следи, контролира и изготвя необходимата финансова документация и оперативно отговаря за разплащанията по проекта. Счетоводителят на проекта отговаря за ежемесечното изплащане на възнагражденията на заетите по проекта лица, като изготвя всички документи съгласно трудовото законодателство в България. Координаторът човешки ресурси отговаря за планиране и контрол при изпълнение на предвидените дейности по отношение на новоназначените лица - тяхното обучение и осигуряване на необходимото оборудване за пряката им работа. Също така ще участва в планирането и организация на отчетната дейност по проекта, подготовка на изискваните доклади за изпълнението. Ръководителят на проекта и Координаторът човешки ресурси отговарят за провеждане на цялостната дейност, свързана с популяризирането на проекта в съответствие с изискванията за визуализация на Договарящия орган. Ще осъществяват контактите със средствата за масова комуникация и ще подготвят необходимата информация за етапното изпълнение на проектните дейности, като ще следят навреме да се популяризират постигнатите резултати. В първите три проектни месеца ще бъде извършен и подбор на лицата, които ще бъдат включени в заетост. Подборът ще се извърши в съответствие с Ръководството на бенефициента по настоящата схема. Дейността включва и провеждането на процедури за избор на изпълнители за дейностите по проекта. Процедурите ще бъдат организирани в съответствие с изискванията на приложимото законодателство – ПМС 118, ръководствата и указанията за допустимост на разходите по ОП „РЧР”. Екипът на проекта е отговорен за изготвянето и провеждането на процедурите за външно възлагане на дейностите по проекта. По време на изпълнение на дейността, след провеждане на избор на изпълнител ще се сключи договор със служба по трудова медицина за новоназначените лица за периода на изпълнение на проекта. Освен това по време на изпълнение на дейността във връзка със закупуването на оборудване за работещите, ще се сключи и застраховка на оборудването за периода на изпълнение на проекта. Дейността „Организация и управление” е свързана с цялостното администриране на проектните дейности в съответствие с правилата и процедурите на Договарящия орган за успешното приключване на проекта. Обявените процедури ще гарантират принципа на лоялна и честна конкуренция, като изпълнителите ще бъдат подбирани в зависимост от техните умения, ефективност, опит и надеждност за предоставяне на конкретните услуги. Организационната дейност е една от най-важните за проекта. Организирането на качествен план и методи за работа на екипа по проекта е критерий за постигането на добри резултати. Сформирането на екип, с ясно разпределени задачи е гаранция за качествено изпълнение на проекта и постигане на общата и специфичните цели на настоящия проект. Дейността ще допринесе за установяване на ясни и конкретни правила и разпределяне на отговорностите при изпълнение на проекта, които са от изключителна важност за успешната му реализация. 28 160.00 29 493.69
Наемане на безработни и/или неактивни лица: Дейността включва сключване на трудови договори с лицата от целевата група по проекта – безработни и/или неактивни лица. За период от 12 месеца ще бъдат наети 20 лица на длъжност „Електромонтьор” код по НКПД: 74122009. В целевата група ще бъдат включени 8 лица от категорията младежи до 29 години, 3 лица на възраст над 54г. и 9 лица безработни и/или неактивни лица. В задълженията на лицата влиза: контролиране на нормалното функциониране на електрически уреди; извършване на всички видове ремонтни и монтажни работи по електрическите апаратури, уредби, табла и прибори; даване на указания на клиентите за правилното ползване на поставяните от фирмата инсталации и уреди; отчитане на вложените в пряката работата резервни части и материали; контролиране работата и изправността на противопожарните съоръжения и табла в производствените помещения; изготвяне на справки и отчети свързани с дейността; изпълняват и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността. Подборът на лицата ще бъде извършен от екипа по проекта със съдействието на Бюро по труда гр. Пловдив по време на изпълнението на дейността организация и управление на проекта – 1-ви до 4-ти проектен месец. На лицата ще се предостави възможност веднага след назначаването да бъдат включени в обучение за придобиване на професионална квалификация втора степен по част от професия „Електромонтьор” – специалност Електрообзавеждане на производството код 5220204. Специалността е необходима за изпълняване на задълженията, поставени в длъжностната характеристика. Дейността е насочена изцяло към изпълнението на основната цел на проекта, а именно осигуряване на устойчива заетост на уязвими групи от пазара на труда – безработни и/или неактивни лица. Чрез изпълнението на дейността ще се даде възможност на лицата да извършват трудова дейност съгласно правилата на трудовото и осигурителното законодателство в България, да придобият навици и умения посредством обучение за успешно включване в нова насока и развитие в кариерно отношение. По време на изпълнение на дейността ще се следи развитието и усвояемостта на знанията. Като индикатор за резултат по проекта е заложен: Безработни и неактивни участници, който в края на проекта ще бъде изпълнен с резултат 20 назначени по проекта лица. Един от непреките ефекти, които ще се търсят с реализацията на настоящето проектопредложение е мотивиране на обществената и личната активност за търсене и намиране на алтернативни начини и пътища да се използват по-пълноценно и ефективно наличните ресурси и потенциалните възможности в процеса на търсене на решения за повишаване комфорта и благоденствието на целевите групи. 154 576.00 126 800.10
Професионално обучение на наетите по проекта лица по част от професия "Електромонтьор", специалност "Електробзавеждане на производството" : Дейността включва придобиване на професионална квалификация по част от професия „Електромонтьор”, код 522020, Специалност "Електрообзавеждане на производството" – код 5220204, втора степен от 20 новоназначени лица от целевата група по проекта. Хорариумът на обучението е 300 часа, от които 134 часа теория и 166 часа практика, при продължителност на обучението 45 мин. за учебен час. Съдържание на обучението е: 1. Обща и задължителна подготовка 24 часа – 14 ч. теория и 10 часа практика 2. Отраслова и задължителна професионална подготовка – 120 часа, от които 70 часа теория и 50 часа практика. Задължителни модули: Електромонтажни дейности, Електрически инсталации, Електрически машини и апарати 3.Специфична за професията и специалността задължителна професионална подготовка – 156 часа от които 50 часа теория и 106 часа практика Задължителни модули: Електрообзавеждане на производството, Електроснабдяване, Монтаж и експлоатация. Ангажимент на обучаващата организация е да осигури учебните материали за обучаемите лица. В края на обучението обучаемите лица ще положат изпит съгласно изискванията на ДОИ. На успешно издържалите изпита по теория и практика на специалността ще бъдат издадени Удостоверения за професионална квалификация за част от професия . „Електромонтьор”, код 522020, Специалност "Електрообзавеждане на производството" – код 5220204. В края на своето обучение лицата от целевата група ще придобият познания за основните правила за здравословни и безопасни условия на труд; трудово-правни отношения; правилата и изискванията, свързани с организацията на работното място, работното време и времето за почивки; информационната техника и технологии, и ползването им в електротехниката; основни изрази и лексика /терминология/, свързани с пряката работа; разчитане и използване на електротехническа документация - наредби, правилници, предписания, чертежи, планове, схеми и др.; подбиране, използване и съхраняване на електротехнически материали, ръчни и електрически инструменти, аналогови и цифрови уреди; извършване на подготвителни операции, основни електромонтажни работи и монтаж на различни електрически инсталации и електрически табла, при спазване на изискванията на Система за управление на качеството, охрана на труда, техническа безопасност и противопожарна охрана; технологичната последователност на операциите по време на изработването, техническото обслужване, ремонта и изпитването на електротехническите съоръжения; анализиране на условията, извършване на необходимите трудови дейности при отчитане на влиянието на околната среда (влажност, замърсеност, климатични зони) върху работата на електротехническите съоръжения и оценяване на качеството на извършената работа в съответствие с нормативните изисквания; начините за производство, пренасяне, разпределение и консумиране на електрическата енергия; елементите на електрическите инсталации и материалите, от които са направени; видовете схеми на електрически инсталации и табла; условията, на които трябва да отговарят електрическите инсталации, в т.ч. ЗБУТ; устройството на електрическите машини, конструктивните им особености и материалите, използвани за изработване; явленията и процесите в електрическите машини, техните качества и поведението им в експлоатационни условия; правилата за изработване, техническо обслужване, ремонт и изпитване; режимите на работа, характеристиките и приложенията на електрическите машини; прилагането на правилата при изработване, техническо обслужване, ремонт и изпитване на електрическите апарати; начините за изчисляване на токове на късо съединение; начините за определяне сигурността на изолацията при високо напрежение; видовете монтажни и експлоатационни дейности; видовете експлоатационна документация. 12 000.00 12 000.00
Обучение за придобиване на ключова компетентност 4 - Дигитална компетентност : Дейността включва провеждане на обучение за придобиване на ключова компетентност 4 – дигитална компетентност за новоназначените лица. „АНДИ БГ” ООД е най-голямата и просперираща фирма в страната в сферата на проектиране, доставка на оборудване, изграждане и поддръжка на системи за сигурност, като това се потвърждава и от факта, че наши контрагенти са всички държавни институции в сферата на сигурността и отбраната. Тази лидерска позиция се обуславя от способността на компанията да предприема много и различни инициативи, и стъпки в желанието си да стане по-конкурентноспособна и успешна на все по-динамичните пазари. Това се постига чрез инвестиции в нови технологии, използването на професионални съвети и консултации, проследяване на тенденциите, партньорство с други компании, гъвкава организационна структура, внедряване и поддържане на системи за управление и всичко това основано на високите технологии и бързото развитие на информационните потоци на комуникация във фирмата. „АНДИ БГ” ООД има опит в обучението по ключови компетенции на своите служители от предходен проект „Повишаване на квалификацията на служителите от „АНДИ БГ” ООД”, BG051PO001-2.1.16 “Квалификационни услуги и обучения за заети лица – фаза 3” и отчита резултати от постигнато като особено положителни и значими за подобряване на работата във фирмата. В тази връзка в настоящият проект са предвидени обучения с хорариум 45 учебни часа за придобиване на дигитална компетентност, като необходимост новоназначените лица да се включат пълноценно в работата и по-специално в комуникацията и документирането на извършената работа. Обучението се организира в модули, които обезпечават дейностите на служителите, свързани с поддържане на връзка с отдела, комуникация по електронен път с клиенти, работа с информационна система за наличности, отчетност на извършена дейност, комуникация по електронен път с членове на екипа, обслужване на рекламации и други. При заявяване на материалите за работа по обекти е необходимо да се борави със софтеурната система в организацията, има вътрешни правила за воденето на кореспонденцията между отделите, които се спазват от всички служители. Освен това при работа на съществуващи обекти е необходимо новоназначените лица да имат познания за кабелните системи, за да не се случи нежелано прекъсване и нанасяне на непоправими щети в информационните масиви на клиентите. Поради тази причина програмата за обучение е определена на базата на пряката работа, която ще трябва да извършват лицата назначени на длъжност „Електромонтьор”. Висшето ръководство на компанията осъзнава значението на своите служители за цялостния успех на компанията и разглежда човешките си ресурси като активи на предприятието, характеризиращи се с определена специфика, което ги прави уникални обекти на управление. Политиката на компанията по отношение на човешките ресурси включва: привличане и подбиране на такива работници и служители, които ще направят възможно компанията да постигна своите цели; осигуряване на възможностите за професионално-квалификационно развитие и израстване на мениджърите и работниците в кариерата; създаване на предпоставки за учене през целия живот; създаване на безопасни и здравословни условия на труд; осигуряване на такава мотивация, при която работниците и служителите ще реализират напълно своите възможности в трудовия процес. Чрез включването в обученията по ключови компетентности ще се помогне на целевата група по-бързо и целенасочено да се адаптира в пряката работа на „АНДИ БГ” ООД, ще позволи личностно развитие на работещите и ще осигури възможност за развитие основана на информационните технологии. 5 000.00 5 000.00
Закупуване на оборудване във връзка с новите работни места: В съответствие с изискванията на длъжността „Електромонтьор“ код по НКПД: 74122009 е планирано закупуването на оборудване, необходимо за създаването на 20 нови работни места „АНДИ БГ“ ООД. Предвиденото оборудване включва: акумулаторен винтоверт – 3 бр.; акумулаторен гайковерт – 3 бр. , ударно-пробивна машина акумулаторна – 2 бр.; Лазерен нивелир – 2 бр.; настолна бормашина – 1 бр.; фугорез – 1 бр., машина за пробиване на бетон- фреза – 1 бр.; ножична платформа – 1 бр. Планираното за закупуване оборудване е в съответствие с изискванията на работодателя за длъжностите и дейностите, които ще изпълняват новите служители и е изцяло съобразено с техния брой. Фирмата разполага с налични машини за разкритите нови работни места. Закупува се оборудване със специфични технически характеристики. Бройката на оборудването е съобразена и предназначена за осигуряване на повече от едно работно място. Предназначението на закупеното оборудване, в съответствие с изискванията на схемата ще се запази от кандидата за срок от минимум 5 години след приключване на проекта. Закупуването на акумулаторни ръчни инструменти /ударо-пробивна машина, винтоверт, гайковерт/ с подходящите характеристики ще доведе до по-прецизно и качествено изпълнение на работните задачи, както и значително ще съкрати времето за тяхното изпълнение. Интерес представляват най-вече ергономичните характеристики на оборудването - продължителен мощностен ресурс на акумулатора /възможност за по-продължителна работа при отдалеченост на обекта/, оптимално тегло и здравина, професионална мощност при най-малки размери, оптимална комбинация от мощност и тегло за най-удобно хващане и бързо напредване в работата. Ергономичните аспекти при оценката на риска за здравето и безопасността на работещите са свързани с намаляване на динамичното и статично физическо натоварване и мускулно напрежение, което резултира в по-висока работоспособност, отдалечаване на настъпването на умора, преумора и свързани с труда заболявания или отклонения във физиологичните показатели. Това е свързано от една страна с по-висока производителност и качество на работата, от друга страна с намаляване на отсъствията поради заболявания с временна неработоспособност, намаляване на текучеството и в крайна сметка постигане на по-добри икономически резултати. Лазерен нивелир, фугорез, машина за пробиване касаят качеството и бързината на извършване на заданието, фирмата не разполага със свободни подходящи инструменти, които да бъдат предоставени на новоназначените лица и да бъде обезпечена тяхната работа. Поради тази необходимост са включени за закупуване в проекта. Закупуването на ножична платформа е необходима във връзка с ефективното включване на новите служители на обекти, при които работното задание е свързано с работа на височина, без оглед на тяхното местоположение, включително отдалечени обекти, като същевременно ще съкрати сроковете за тяхното изпълнение. Закупуването на ножична платформа би удовлетворило в най-голяма степен принципите за превенция на риска за здравето и безопасността на работещите, залегнали в чл. 4 на ЗЗБУТ, а именно: ограничаване на рисковете при източника на възникването им; привеждане в съответствие с техническия прогрес; замяна на опасното с безопасно или по-малко опасно; приспособяване на работата към работещия, особено по отношение на проектирането на работните места, избора на работното оборудване, на работните и производствените методи, с цел намаляване на въздействието им върху здравето на работещия /значително ще намалее рискът от трудов травматизъм при работа на височина, ще даде възможност работните операции да се извършват в оптималната работна зона и по-този начин значително ще намали риска от мускулно скелетни увреждания/. Работното облекло, необходимо за съответната длъжност ще бъде осигурено за сметка на работодателя "АНДИ БГ"ООД. 82 780.00 82 000.00
Дейности за информиране и публичност: Дейностите за информиране и публичност се основават на задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, Регламент /ЕС/ № 1303/2013 и техническите характеристики посочени в Регламент /ЕС/ № 821/2014 с правилата за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013. Предвижда се информация за проекта да бъде оповестена на интернет страницата на „АНДИ БГ” ООД, разпространена сред обществеността посредством срещи и сред целевата група по проекта още на етап подбор на лицата за назначаване. За оповестяване приноса на Европейския социален фонд и Агенция по заетостта ще бъде направена публикация в печатно издание, която ведно с изготвянето на информационна табела и плакати по проекта ще бъде възложена на външен изпълнител при спазване на правилата от ПМС 118/2014. На закупените активи по проекта предназначени за работата на новоназначените лица ще бъдат поставени стикери в съответствие с изискванията посочени в Единния наръчник. За стриктното изпълнение на дейността в съответствие с правилата разписани в Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и комуникацията с всички страни, участващи в процеса на изпълнение на проекта е предвиденo членовете на проектния екип да имат възложени отговорности. Визуализацията на всички документи по проекта има задължителен характер и контрола ще се осъществява от координатора и ръководителя. По време на провеждането на дейностите по проекта при всички срещи и кореспонденции ще се споменава финансовия принос на фондовете на ЕС и по-специално на Европейския социален фонд. Освен поредица целенасочени действия за популяризиране на факта, че проектът се финансира от Европейския социален фонд и се изпълнява по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”, бенефициентът си поставя задачата да разгласява факта, че всички дейности в рамките на проекта създадат условия, които да гарантират равенството между половете и недискриминационният принцип като се прилагат критериите за равнопоставеност. В допълнение за дейностите ще бъдат използвани идентифицираните добри практики в тази област от предходен проект на „АНДИ БГ” ООД, чрез привличане на всички заинтересовани страни и постигане на диалог и толерантност, като стабилна основа за надграждане на постигнатите резултати. Дейностите за информация и публичност представляват съпътстващи изпълнението на проекта дейности, които ще допринесат като цяло за разпространение на резултатите от настоящия проект, както и за популяризиране на ОП „РЧР”. Предлаганите дейности са разнообразни и разнородни като с това се цели достигане до всички представители на целевата група и заинтересовани страни. Ще бъдат направени публикации на интернет страницата и в печатно издание, които представляват изпитан метод за повишаване на информираността на участниците, както и за популяризиране и разпространение на проектните резултати. В допълнение, публикациите в интернет пространството представляват съвременен и популярен метод за разпространение на информация, чрез което ще допринесе за разпространение на резултатите от проекта и промотиране на финансовата подкрепа получена по ОП „РЧР”. 2 800.00 2 800.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).