Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Dihridom Ltd. was established in 2015.
The main  activity of the company is the development, design and repair of residential buildings, apartments and offices.

The project proposal "New jobs in Dihridom Ltd." aims to provide a precondition for the creation of fourteen sustainable jobs for the unemployed and inactive persons.
It is envisaged that new jobs are to:
 - Accountant - 2 persons
- Expert policy rates - 1 person
- Organizer businesses - 1 person
- Engineer designer - 1 person
- Technician Construction and Architecture - 1 person
- Builder homes - 8 persons.
Target will be achieved through the following activities foreseen in the project: 
1. Employment of unemployed and inactive for a period of 12 months, at least half of them keep their jobs until 12 months after the end of the project. 
2. Equipment of jobs created. 
3. Provide better information and publicity of the project. 
4. Ensuring effective project management. 

The duration of the project proposal is 13 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да се разкрият 14 (четиринадесет) нови работни места ,на които да се назначат безработни и неактивни лица за период от 12 месеца. Ще се пуснат обяви в най-известните интернет сайтове за работа и ще се потърси съдействието на ДБТ - гр. Варна с цел да се установи контакт с подходящи представители на целевите групи. Ще се проведат интервюта, ще се подберат подходящи кандидати и с тях ще се сключат трудови договори. Не са предвидени обучения по професионална квалификация или ключова компетентност. Предвидено е въвеждащо обучение на работното място за всички новоназначени лица, което ще се проведе от управителите на фирмата и множество продуктови обучения от всички доставчици на строителни материали, защото те са най - важни за правилното и успешно използване на продуктите. 112 680.00 111 615.68
Закупуване на оборудване за създадените нови работни места: Целта на дейността е да се оборудват модерни и качествени работни места за назначения персонал. Предвижда се закупуването на следното оборудване необходимо за нормалното протичане на работния процес на назначените лица: - За длъжностите счетоводител - 2 бр, организатор стопански дейности - 1 бр и експерт политика на цените - 1 бр 1. Компютър с монитор - 4 бр 2. Копирна машина (принтер, скенер, копир) А3, цветна - 1 бр Това е необходимото оборудване за нормалното протичане работата в офиса. Всички необходими мебели са налични. - За длъжностите инженер проектант - 1 бр и техник строителство и архитектура- 1 бр ще бъдат закупени: 3. Преносим компютър (лаптоп) - 1 бр. 4. Лазерен нивелир - 1 бр. 5. Лазерна (електронна) рулетка - 1 бр. Спецификата на работа на тези две длъжности изисква наличието на лесно преносими (мобилни) устройства, тъй като те имат служебни задължения както в офиса на фирмата, така и на строителните обекти. - За длъжността строител жилища - 8 бр ще бъдат закупени: 6. Къртач - 1 бр 7. Перфоратор - 1 бр 8. Ударно-пробивна машина (електрическа, кабелна) - 2 бр 9. Ударно-пробивна машина (акумулаторна) - 2 бр 10. Винтоверт (електрически, кабелен) - 2 бр 11. Винтоверт (акумулаторен) - 2 бр 12. Зеге (прободен трион) - 1 бр 13. Ръчен циркуляр - 3 бр 14. Ъглошлайф - голям - 2 бр 15. Ъглошлайф - малък - 2 бр 16. Бъркалка за лепило - 2 бр 17. Бензинопил - 2 бр 18. Електрожен - 1 бр 19. Ножов трион - 1 бр 20. Пистолет за горещ въздух - 1 бр 21. ВиК комплект за полипропилен (поялник) - 1 бр 22. Машина за рязане на фаянс и теракот - 1 бр 23. Комплект мобилно вътрешно алуминиево скеле - 1 бр 24. Комплект рамково скеле 150 кв.м - 1 бр 25. Метални подпори тип "кюнебек" - 500 бр Всичко това е преносима строителна техника и е необходимо за ежедневната оперативна работа на строителните обекти на новоназначения персонал. За спазване на правилата по ЗБУТ за всички строителни работници, строителния техник и за инженер - проектанта трябва да се осигурят лични предпазни средства за достъп до строителните площадки. Те включват: 26. Каска - 10 бр 27. Защитни очила - 10 бр 27. Ръкавици - 10 бр 28. Обувки с метални бомбета - 10 бр 29. Обезопасителни строителни колани - 4 бр. 33 500.00 32 980.65
Информиране и публичност: Целта на дейността е да се изпълнят правилно всички изисквания за информиране и публичност на ОП РЧР по проекта. Предвиждат се следните дейности по осигуряване на информираност и публичност: 1. Изработване и монтиране на информационна табела съгласно изискванията на ОП РЧР на входа на офиса и на видно място на строителния обект. 2. На закупеното оборудване ще бъдат налепени стикери с логото на ЕС и ОП РЧР. 3. Всички фирмени бланки и оферти ще бъдат с логото на ЕС и ОП РЧР. 4. Информиране на обществеността за приноса на проекта чрез сайта на фирмата. 200.00 190.00
Организация и управления на проекта: Дейностите за организация и управление на проекта имат за цел да обезпечат ефективното му изпълнение, като Дихридом ЕООД се ангажира да осигури постоянен контрол и координация в хода на неговото реализиране. Цялостната грижа за изпълнението на проекта ще поеме екипът на проекта, който включва: Ръководител – ръководи цялостното изпълнение на планираните дейности съгласно план-графика и работата на екипа на проекта; координира отношенията с експертите, ангажирани с изпълнението на отделните дейности; координира изготвянето на отчети по проекта и осъществява официалната комуникация с представители на програмата. Координатор – подпомага цялостното изпълнение на дейностите и участва в изготвянето на отчетите по проекта. Счетоводител на проекта – води изрядна финансова отчетност и документация на разходите по проекта; съхранява първичните счетоводни документи; изготвя финансовите отчети и необходимите финансово-счетоводни справки по проекта; отговаря за всички дейности по администриране, труд и работна заплата на персонала нает по проекта. 14 600.00 14 600.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).