Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Furniture Factory "Kolorado" was established in the 90s with 19 years of experience and an established name in the production of upholstered and modular furniture. In this project "Blagoy Angelov - Kolorado" will perform development activities and strengthen the management capacity through the preparation and implementation of the control system for timber tracking and monitoring of production FSC-CoC- Forest Stewardship Council of Custody, which will ensure and encourage economically viable management forest, observing social standards and rights of indigenous peoples, while protecting the environment. To identify risks and opportunities to ensure the achievement of objectives in terms of environmental protection, the company will re-certified with ISO 14001:2015. This will ensure commitment from senior management for the system management of the environment. The project contributes to the development and introduction of ICT-based software for managing business processes, which will improve the preparation time of production, the entire process of production the company will ensure full accountability, tracking the movement of waste will facilitate the work of departments event management, management of documentation will not improve the quality of production will be deployed CRM unified database that contains a wide range of data and information will be implemented and nowadays MES - system management workshop, which exercises control production resources and the overall process of production will implement industrial terminals to manage processes in the workshop and will give a clear result of labor input. For the operation of terminals and ICT-based software for managing business processes needed servers that support system intact and contribute to its functioning. Project Duration - 18 months. Total project cost 297 895,36 lv.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за визуализация на проекта: Във връзка с изпълнението на задълженията за информация и публичност, на уеб-сайта на предприятието ще бъде публикувано кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, в което се откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и ОПИК, в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ. Със средства по проекта ще бъде изработен и поставен минимум един плакат с информация за проекта (минимален размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, напр. на входа на сградата, където се изпълнява проекта. На всички закупени активи ще бъдат поставени стикери, указващи подкрепата на ОПИК. Визуализацията на проекта цели популяризиране на резултатите от него на национално и международно ниво. Тя ще бъде съобразена с изискваните мерки за информиране и публичност в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Целите за визуализацията ще бъдат постигнати с помощта на набор от дейности, които са разделени на: (1) създаване на материал за разпространение; (2) разпространение на създадени материали; (3) организиране на мероприятия. В тази връзка се планира: - Разработването и непрекъснато обновяване на уеб сайт; - Подготовка на промотиращи 1600 листовки, 1800 брошури и 40 плакати за проекта и тяхното редовно разпространение в средите на целевите групи и мероприятия. Всички информационни материали ще показват резултатите от проекта, както и подкрепата от програмата. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от ЕТ "Благой Ангелов – Колорадо" задължително ще се указва помощта ОПИК, чрез поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г.; - Разпространение на резултатите в индустриалната сфера, подготвяне и провеждане на консултации и демонстрации; - Свързване с и взаимодействие с други европейски проекти и групи със сходни интереси. Дейността ще се извършва от ръководителя на проекта и координатора по проекта Дейността води до изпълнение на общата цел и специфичната цел на проекта. 2 000.00 1 138.80
Дейност за разработване и въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в ЕТ "Благой Ангелов - Колорадо": Основните предизвикателства пред ЕТ "Благой Ангелов - Колорадо" са свързани със запазването и разширяването на пазарния дял на предприятието и постигане на устойчиво развитие на национално и международно равнище. Няколко са основните причини, обуславящи наличието на следните предизвикателства: - Липса на достатъчна нагледност и прозрачност на управлението на процесите в предприятието, отговорностите и документооборота, както и необходимостта от концентриране на вниманието върху съществените проблеми; - Липса на регламентиране на процесите и ясно дефиниране на отговорностите и мястото в предприятието на всеки един служител от персонала; - Необходимост от подобрен поток на информация, което предполага нейната концентрация и целенасоченото и пълноценното и използване; - Възможност за постигане на отлична идентификация и проследяемост при извършването на процесите във фирмата; - Необходимост от повишаване ефективността на управление на фирмените процеси по отношение на околната среда; - Част от продуктите, които предлага предприятието имат пряко въздействие върху околната среда, което налага необходимостта да се демонстрира спазване на нормативните изисквания на управлението на околната среда. Към посочените предизвикателства пред развитието на фирмата следва да се добавят и основните проблеми в предприятието, за които проектът ще способства за преодоляване: - Предприятието има относително устойчиво пазарно позициониране с ясно изразена регионална ориентация. Чрез настоящия проект ще се увеличи пазарния дял и конкурентноспособността на компанията както на вътрешния, така и на външния пазар. Процентното съотношение на реализираната продукция преди подаването на проекта е както следва: - външен пазар - 10%, вътрешен пазар - 80%, регионален пазар - 10%. - Компанията не разполага с необходимата техника за пълно обезпечаване на системата за управление на бизнес процесите. Това се отразява отрицателно върху конкурентноспособността на компанията и е необходимо тя да бъде закупена; Основната цел на дейността е закупуване и въвеждане на информационно комуникационна техника за управление на бизнес процесите и съпътстващата я хардуерна конфигурация, която съдържа следните функционални направления: - Модул за управление на бизнес процесите; - CRM - Поддържане на единна база, сдържаща широк спектър данни за контрагенти и множество класификатори. Роля, бизнес ситуиране, териториално разположение на контрагентите и продуктова ориентация; - Снабдяване; - Подготовка на производството; - Производство; - MES - Управление на производството в цеха - детайлно управление на производството в цеха и изпълнява следните функции - Контрол на състоянието на производствените ресурси, подробно оперативно планиране на производството в реално време, на база приоритет на поръчките, характеристики на продукцията, приета стратегия на управление на производството, генериране на работни наряди и сменно-денонощни програми за цехове, бригади, машини, транспортни служби, контрол и управление на качеството, управление на производствените фондове, управление на технологичните процеси; - Управление на обслужването и ремонтите; - Система за събиране на данни; - Система за управление на производствените поръчки. За да функционира успешно системата за управление на бизнес процесите е необходимо закупуването на ДМА подробно разписани в дейност 4: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии, чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането и внедряването на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в ЕТ "Благой Ангелов - Колорадо". 221 070.00 221 000.00
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез ре-сертификация на ISO 14001:2015 и въвеждане и сертифициране на система за контрол на дървесината за проследяване и контрол на продукцията FSC - CoC: За изпълнението на дейността по развитие и укрепване на управленския капацитет в ЕТ "Благой Ангелов - Колорадо" ще бъдат извършени следните поддейности: - ре-сертифициране на ISO 14001:2015; - консултантска услуга за ре-сертифициране на ISO 14001:2015; -консултантска услуга за въвеждане и сертифициране на система за контрол на дървесината за проследяване и контрол на продукцията FSC - CoC; -въвеждане и сертифициране насистема за контрол на дървесината за проследяване и контрол на продукцията FSC - CoC. Ре-сертификацията на ISO 14001:2015 има за цел да демонстрира загрижеността на организацията за намаляване на замърсяването чрез контрол на въздействията, които оказва върху околната среда със своите дейности, продукти и услуги. Етапи на изпълнение: -Провеждане на диагностичен одит от консултантската компания; -Ще се извърши първоначален преглед на състоянието на организацията по отношение на околната среда; -Ще се установят пропуските и отстраняването им; При идентифицирането на аспектите, разглеждайки всички основни и спомагателни дейности ще се определят получените при тях: -емисии, изпускани във въздуха;-замърсяване на почви;-използване на природни ресурси, енергия;-отдаване на енергия (топлина, лъчения, вибрации);-образуване на отпадъци;-образуване на шум;-потенциалните извънредни ситуации, характерни за дейността Версия ISO 14001:2015 предлага изцяло нова структура на системата за управление на околната среда с цел улесняване на интегрирането с други системи за управление: - определяне на рисковете и възможностите за гарантирано постигане на набелязаните цели по отношение на опазване на околната среда; - определяне на контекста на организацията и заинтересованите страни; - интегриране на екологични аспекти и въздействия на околната среда в стратегическото управление на риска; - повече ангажираност от страна на висшето ръководство по отношение на системата при управление на околната среда. Обща стойност на ре-сертификацията на ISO 14001:2015 г. e 4 800,00 лв.; Обща стойност на консултантската услуга за ре-сертифициране на ISO 14001:2015 е 3 500,00 лв. Въвеждането и сертифицирането на система за контрол на дървесината за проследяване и контрол на продукцията FSC - CoC цели повишаване конкурентноспособността на предприятието, чрез откриване на нови пазари, преодоляване на бюрократични пречки и по-лесно справяне с изискванията на ЕО като регламент 995 на ЕС. Ще се способства за: - Разграничават добре управляваните гори; - Установяват връзки в производствената верига; - Създаде всепризнат етикет; - Дава възможност на потребителите да подпомагат отговорното горско стопанство; - Ясно разграничаване на сертифицираните продукти; - Включва сертификационен код, върху договорите, транспортните документи, фактурите и другите счетоводни документи; Обща стойност за сертифициране на система за контрол на дървесината за проследяване и контрол на продукцията FSC - CoC - CoC е 8000,00 лв. За да се постигне успешното въвеждането и сертифицирането на система за контрол на дървесината за проследяване и контрол на продукцията FSC - CoC ще бъде наета консултантска фирма, която да способства за извършването на следните етапи от изпълнението на поддейнсотта: - Подготовка на одита; - Провеждане на одита; - Проверка на документацията за сертифициране; - Провеждане на одита; - Изготвяне на доклад; - Сертифициране - оценка и утвърждаване на процедурата, изготвяне и регистриране на сертификата. Нуждата от намесата на консултант, който да проведе процедурата по въвеждането и сертифицирането на система за контрол на дървесината за проследяване и контрол на продукцията FSC - CoC цели по лесното имлементиране на системата в структурата на организацията. Обща стойност на консултантската услуга за въвеждане/ внедряване на система за контрол на дървесината за проследяване и контрол на продукцията FSC - CoC е 1900,00 лв. 18 200.00 7 250.00
Дейности за закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането и внедряването на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес в ЕТ "Благой Ангелов - Колорадо" : Като част от дейността по проекта ще бъдат закупени следните ДМА, които са пряко свързани с въвеждането ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите: - Сървър за бази данни - 1 бр. - процесори - инсталирани 2 бр. 10-ядрени процесори с честота 2,2GHz и 25 MB. Оперативна памет - инсталирани 2 модула по 16GB памет с честота 2400MHZ, Твърди дискове - 4 бр. с капацитет 300GB всеки, об/мин. 10 000, Интегриран RAID поне ниво 5, Резервираш захранващ блок с мощност 750 вата; - Сървър на приложенията - 1 бр. -процесори - инсталирани 2 бр. 10-ядрени процесори с честота 2,2GHz и 25 MB. Оперативна памет - инсталирани 2 модула по 16GB памет с честота 2400MHZ, Твърди дискове - 4 бр. с капацитет 300GB всеки, об/мин. 10 000, Интегриран RAID поне ниво 5, Резервираш захранващ блок с мощност 750 вата; - Терминален концентратор - 1 бр. - процесор - четири ядрен с честота 3,2 GHz, Оперативна памет - един модул с капацитет 4 GB и честота 1600MHZ, твърд диск - 1 бр. с капацитет 500 GB, монитор 54,6 см. - Работни станции - 3 бр. - Процесор четири ядрен с честота 3,2 GHz, оперативна памет 4 GB и честота 1600 MHz, твърд диск 1 бр. с капацитет 500 GB, монитор 54,6 см.; - Баркод четец - 7 бр. - лазерен баркод четец с USB интерфейс; - Сървърен шкаф с аксесоари - 1 бр. - вентилатори, термостат, аранжиращи скоби, крепежи; - Комутатор - 1 бр. - 24 порта; - Непрекъсваемо захранващо устройство - 2 бр. - вх. напрежение - 220-240 VAC. 50/60Hz; бр. изводи:9; - Операторски терминал - 7 бр. - 15 инча дисплей; - Мобилен терминал - 3 бр.; - Принтер - 7 бр. - Поддръжка на програмен език ZPL II, Интерфейс: RS232. Посочените ДМА са от изключителна важност за реализиране на дейността по разработване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в ЕТ "Благой Ангелов - Колорадо", тъй като без тяхното закупуване системата не би могла да функционира и да изпълни първоначално заложените и цели. Всеки един компонент изпълнява функции, част от които са да поддържат системата за управление на бизнес процесите. Операторските терминали, мобилните терминали и баркод четците са пряко свързани с работата на служителите, тяхната наличност ще подсигури така необходимата отчетност на работата. Ще се получава информация кой работник е на определен терминал. Принтерите, които ще закупи компанията са за разпечатване на баркодовете, които ще бъдат поставяни върху продукцията, тъй като до този момент всичко се описва на ръка от служителите. Чрез закупените ДМА ще се прави по-лесна инвентаризация и по удобна експедиция на стоките 51 294.00 48 678.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).