Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

"KOREKTBETON" Ltd. was established on 10.07.2008 with business activity - production and sale of concrete and concrete products. In 2013 he changed the scope of activity - production of crushed stone, gravel and sand.
The main activity is the extraction and processing of inert materials and construction waste, which after processing are obtained products from non-metals used in the manufacture of concrete, materials for drainage systems, materials for reinforcement of landslides, material foundations of roads and other foundations.
The manufacturing process comprises the following steps:
• Extraction of inert materials from the quarry;
• Processing of mined gravel to produce sand and two types of felt fraction 4 / 22.4 and 4/16;
• Production of construction waste products due to demolition and subsequent crushing to a size suitable for transportation;
• Transport of crushed construction waste to the worksite;
• Additional crushing and sieving of construction waste.
The project will be purchased hybrid crawler excavator (Measure 1) chain hybrid excavator (Measure 2) wheel excavator (Measure 3) wheel loader (Measure 4) chain installation for recycling (Measure 5).
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване на верижен хибриден багер Мярка 1: Верижният багер, с който разполага дружеството, се използва за разбиване на сгради и строителни отпадъци, на късове с големина, подходяща за транспортиране до площадката за последваща обработка. Багерът е с мощност на двигателя 138 kW. Средната производителност на машината е 50 m³/h. По данни на възложителя, през 2015 година, багерът е работил 95 моточаса. Изразходваното дизелово гориво за това време е в размер на 2 660 литра. Средният разход на гориво за машината е 28 ltr/h. Мярка 1 предвижда закупуване на нов верижен багер, с хидравлична линия за прикачно оборудване. Новата машина ще е с мощност на двигателя 202 kW, багерна кофа 2,29m³, максимална дълбочина на копаене 7 380 mm, кариерен чук 27-46 тона (дебит 170-220l/min), максимална хидравлична мощност на кариерният чук е 66 kW, хибридна технология, представляваща система за генериране на допълнителна енергия, чрез електродвигател, ултракондензатор и генератор. Хибридната технология дава възможност за икономия на гориво до 30% в сравнение с конвенционална машина от същия клас и подобрява работата на машината по отношение на бързина, нива на шум и отделяне на вредни емисии. Багерът е с производителност 204 m³/h и разход на гориво 17 ltr/h. Потреблението на енергия за новия багер при работа 1500 часа/годишно, ще е в размер на 251 685 kWh. Генерираните емисии CO₂ от новия багер ще са в размер на 67,20 тона/година Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 17 до 16 месец) 678 673.00 678 673.00
Закупуване на верижен хибриден багер Мярка 2: Верижният багер, с който разполага дружеството, се използва за разбиване на строителните материали на площадката на по-дребни късове с големина подходяща за преработка от трошачната и пресевната машина. Багерът е с мощност на двигателя 19 kW. Средната производителност на машината е 60 m³/h. По данни на възложителя, през 2015 година, багерът е работил 95 моточаса. Изразходваното дизелово гориво за това време е в размер на 2 660 литра. Средният разход на гориво за машината е 28 ltr/h. Мярката предвижда закупуване на нов верижен багер, с хидравлична линия за прикачно оборудване. Новата машина ще е с мощност на двигателя 202 kW, хибридна технология, представляваща система за генериране на допълнителна енергия, чрез електродвигател, ултракондензатор и генератор. Хибридната технология дава възможност за икономия на гориво до 30% в сравнение с конвенционална машина от същия клас и подобрява работата на машината по отношение на бързина, нива на шум и отделяне на вредни емисии. Багерът е с производителност 204 m³/h и разход на гориво 17 ltr/h. Инвестиционните разходи за Мярка 2 са в размер на 805 802 лв без ДДС и включват: • Нов верижен багер с мощност на двигателя 202 kW, хибридна технология • Тегло на машинатa 36 400 kg • Дължина на рамото 3 200 mm • Кубатура на кофата 2,29 m³ • Максимална дълбочина на копаене – 7 380 mm • Хидравлична система • Шест работни режима • Управление - хидростатично с многофункционален джойстик и независим контрол на всяка верига. Кариерна щипка за трошене на едрогабаритни материали – от 30 до 35 тона • Минимално оперативно тегло 3850 kg • Максимална сила на срязване – 365 t • Сила на раздробяване – 115 t • Оперативно налягане 350 bar • Дебит 250 – 350 l/min Кариерна комбинирана щипка за трошене на едрогабаритни материали – от 22 до 35 тона • Минимално оперативно тегло 2840 kg • Максимална сила на срязване – 370 t • Сила на раздробяване – 90 t • Оперативно налягане 350 bar • Дебит 150 – 250 l/min Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 17 до 16 месец) 805 802.00 805 802.00
Закупуване на колесен багер Мярка 3: Багер, с който разполага дружеството, се използва за натоварване на строителните отпадъци и материали на транспорт до трошачно-пресевната машина. Багерът е с мощност на двигателя 114 kW. Средната производителност на машината е 40 m³/h. По данни на възложителя, през 2015 година, багерът е работил 95 моточаса. Изразходваното дизелово гориво за това време е в размер на 3 040 литра. Средният разход на гориво за машината е 32 ltr/h. Мярка 3 предвижда закупуване на нов колесен багер. Новата машина ще е с мощност на двигателя 123 kW. Багерът е с производителност 120 m³/h и разход на гориво 12 ltr/h. Потреблението на енергия за новия багер при работа 1500 часа/годишно, ще е в размер на 177 660 kWh. Генерираните емисии CO₂ от новия багер ще са в размер на 47,44 тона/година. Годишните разходи за експлоатация и поддръжка са в размер на 8 000 лв и включват разходи за заплати и осигуровки в размер на 2 000 лв и разходи за консумативи и поддръжка в размер на 6 000 лв. Инвестиционните разходи за Мярка 3 са в размер на 352 049 лв без ДДС и включват: • Нов колесен багер с мощност на двигателя 123 kW; • Тегло на машинатa 19 090 – 22 220 kg • Кубатура на кофата 1,58 m³ Кариерен хидравличен чук – от 15 до 26 тона • Минимално оперативно тегло 1200 kg • Честота на удара 340 – 680 bpm • Оперативно налягане 160 – 180 bar • Дебит 100 – 140 l/min • Максимална хидравлична мощност – 42 kW Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 15 до 16 месец) 352 049.00 352 049.00
Закупуване на колесен челен товарач Мярка 4: Колесният челен товарач, с който разполага дружеството, се използва за зареждане на пресевната машина с материал, стифиране на готовата продукция и натоварването и на транспорт. Челният товарач е произведен през 1984 година. Средната производителност на машината е 80 m³/h. При работен режим от 95 моточаса, изразходваното дизелово гориво за машинате е в размер на 3 325 литра. Средният разход на гориво за машината е 35 ltr/h. Мярката предвижда закупуване на нов колесен челен товарач, който ще замени съществуващия стар челен товарач. Новата машина ще е с мощност на двигателя 143 kW, производителност 110 m³/h и разход на гориво 21 ltr/h. Потреблението на енергия за новия челен товарач при работа 1500 часа/годишно, ще е в размер на 310 905 kWh. Генерираните емисии CO₂ от новия колесен челен товарач ще са в размер на 83,01 тона/година. Инвестиционните разходи за Мярка 4 са в размер на 371 608 лв без ДДС и включват: • Нов колесен челен товарач с мощност на двигателя 143 kW; • Тегло на машинатa 18 585 kg • Обем на кофата 3,60 m³ • Автоматична трансмисия • Хидравлична система Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 15 до 16 месец) 371 608.00 371 608.00
Закупуване на верижна инсталация за рециклиране Мярка 5: Дружеството разполага с трошачка с пресевна машина ТМСИ, която се използва за раздробяване на строителните отпадъци и пресяването им до необходимите размери за употреба. Машината използва електроенергия, като ел. двигателят и е с мощност 350 kW. Средната производителност на машината е 80 m³/h. По данни на възложителя, през 2015 година, съоръжението е работило 164 часа. Изразходваното количество електроенергия за това време е в размер на 57 506 kWh. Мярката предвижда закупуване на нова верижна инсталация за рециклиране, която ще замени съществуващата трошачна и пресевна машина ТМСИ. Новата машина е верижна, самоходна, задвижвана от дизелов двигател трошачна инсталация за рециклиране. Изключително здравата конструкция дава възможност за работа в най-тежки условия. Мощната ходова част осигурява отлична маневреност. Максималната производителност на машината е 300 t/h. Мощността на двигателя е 248 kW, а среднията разход на гориво е 25 ltr/h. Инвестиционните разходи за Мярка 5 са в размер на 880 124 лв без ДДС и включват стандартно оборудване – рама, вериги, хидравлична система, електрическа система, контролни табла, горивен резервоар, платформа за обслужване, перила и стълби: - размер на веригите – D4 light - дължина на веригите – 3325 mm - ширина на веригитe – 500 mm - контролен панел - авариен стоп бутон Хидравлика - хидравлична система със следене на натоварването - контрол чрез соленоиди за: - ходови мотори - мотори на питателя - мотор на конвейера - хидравлични помпи: - 2 аксиално-бутални - дебит 370 l/min - дебит 260 l/min - Охлаждане на хидравличното масло управлявано от термопревключватели 2бр. - Хидравлични линии Бункер 5 куб.м. Дава възможност за подаването на материал с багер. Изработен от износоустойчива стомана. Оборудван с износоустойчиви страници. - дължина 4 550 mm - max. ширина 2 700 mm - дебелина на облицовките 10 mm Вибропитател за максимизиране на производителността, чрез ефективно отстраняване на финия материал. Оборудван с 2 груби “гризли” решетки и хидравлично задвижване. Отделно контролно табло. Задвижва се хидравлично. - ширина – 950 mm - дължина – 4 200 mm - grizzly дължина – 800 mm - контролен панел - старт/стоп бутон - авариен стоп бутон - регулиране на оборотите Трошачка - входна ширина - 1 040 mm - входна дължина - 800 mm - диаметър на ротора – 1 100 mm - скорост на ротора – 450 – 840 rpm Основен конвейер - височина на разтоварване – 2.9 m - дължин – 10 m - ширина на лентата – 1 000 mm - скорост – 1.8-2 m/s Двигател - брой цилиндри – 6 - Мощност - 248 kW - Среден разход на гориво 25 л/час Въздушен филтър – двустепенен за работа в силно запрашена среда Страничен конвейер Лентов конвейер за транспортиране на стерил настрани. Хидравлично задвижване. Хидравлично вдигане и спускане. - височина - 2,0 m - дължина – 5 m - ширина на лентата - 500 mm - скорост - 1.8 m/s Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 15 до 16 месец) 880 124.00 880 120.00
Енергиен одит: Дейността по изготвяне на енергийния одит в КОРЕКТБЕТОН ООД е извършена преди подаване на проектното предложение от лице, вписано в публичния регистър по чл. 60, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност. Целта на обследването е изчисляване на обобщените енергийни характеристики на енергозахранване и енергопотребление, намиране на енергоемки точки в производството и разработване на енергоспестяващи мерки, както и необходимите капиталови вложения за тях. Изготвянето на доклад за енергийно обследване на фирмата ще служи за управление на рационалното използване на енергийните ресурси във фирмата. Това обуславя извършването на тази дейност като предпроектна, крайният резултат от която е: -По-ресурсно ефективни и по-екологосъобразни производствени процеси в кандидатстващото предприятие; -Повишаване на енергийната ефективност и засилване на конкурентоспособността на предприятието чрез постигане на по-ниски производствени разходи; -Насърчаване на предприятието към инвестиции за повишаване на енергийната ефективност, което ще доведе до намаляване на разходите за производство на единица продукция; -Цялостно подобряване в бизнес и производствените процеси, допринасяйки за подобряване на производителността. Дейността и разходите са извършени преди подаване на проекта и след датата на обявяване на настоящата процедура. 19 900.00 19 900.00
Въвеждане на система за енергиен мениджмънт вкл. съгласно стандарт БДС EN ISO 50001/EN ISO 50001- 1 брой: Дейността включва: - Одит и анализ за съответствието на първоначалното състояние спрямо изискванията на стандарта; - Изготвяне на разработена документация на системата за управление – - Инструктаж по изискванията на Системата за управление - ще бъде обучено поне по едно лице от звено, за да има възможност на по-късни етапи това лице да провежда вътрешни обучения на останалите служители. Документира се с протокол от обучение; - Внедряване на системата за управление - работно въвеждане (реално използване на новите правила); - Вътрешен одит – проверка на готовността за сертификация, документирано с Доклад от вътрешен одит; - Съдействие при провеждане на преглед от ръководството; Резултатите от изпълнението на дейността: - намаляване на разходите за енергийни ресурси; - ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда; - измерване и анализиране на енергийната резултатност; - подобряване на постоянното енергийно управление; - подобряване на рентабилността на фирмата; - повишаване на конкурентоспособността. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец); 2. Извършване на услугата (от 6 до 16 месец). 1 000.00 999.00
Сертифициране на система за енергиен мениджмънт вкл. съгласно стандарт БДС EN ISO 50001/EN ISO 50001-1 брой: Процеса на сертификация се осъществява в съотвествие с изискванията на международния стандарт ISO/IEC 17021:2011, като целта е да се оцени внедряването и ефикасността на Системата за управление на бенефициента, например: - информацията и доказателствата за съответствие с всички изисквания на приложимия стандарт за системата за управление или друг основен документ; - наблюдението, измерването, отчитането и прегледа на постигнатото спрямо целите за най-важните характеристики и резултатите (за съответствие с приложимия стандарт за система за управление или друг основен документ); - постигнатото по отношение на съответствието с нормативните актове; - оперативния контрол на процесите и др. Сертифицирането на Система за управление на енергията, в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 50001:2011, включва следните задължителни етапи при извършване на процедурата по сертифициране: - провеждане на първоначален одит (одит I фаза) за документационно съответствие на системата с изискванията на стандарт ISO 50001:2011; - стандарт ISO 50001:2011; - провеждане на заключителна среща с ръководството на фирмата. Чрез сертифицирането на система за енергиен мениджмънт, Бенефициентът ще постигне следните резултати: • намаляване на разходите за енергийни ресурси; • ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда; • измерване и анализиране на енергийната резултатност; - подобряване на постоянното енергийно управление; - подобряване на рентабилността на фирмата; - повишаване на конкурентоспособността. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец); 2. Извършване на услугата (от 6 до 16 месец). 14 000.00 13 960.00
Финансов одит: Дейността включва изготвяне на финансов одит от регистриран одитор, в съответствие с чл. 207 от Делегиран регламент на Комисията (ЕО) № 1268/2012 относно правилата за прилагане на Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза, тъй като проектът е със стойност на БФП над 750 000 евро (1 466 875,50 лева). Одитът има за цел да извърши проверка дали декларираните от бенефициента разходи са действително извършени и платени, точни и допустими в съответствие с административния договор за безвъзмездна финансова помощ. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Доставка на актива и подписване на финални приемно-предавателни протоколи (от 6 до 18 месец) 5 000.00 0.00
Визуализация: Във връзка с изпълнението на дейността по информация и публичност, на уеб-сайта на предприятието ще бъде публикувано кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, в което се откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и ОПИК, в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ. (ако е приложимо) Със средства по проекта ще бъде изработен и поставен минимум един плакат с информация за проекта (минимален размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, например на входа на сградата, където се изпълнява проектът. На всички закупени активи ще бъдат поставени стикери, указващи подкрепата на ОПИК и ЕФРР. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от кандидатстващото предприятие задължително ще се указва съфинансирането на проекта от ЕФРР, чрез поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на ЕС; упоменаване на ЕФРР; общото лого за програмен период 2014-2020 г. 3 000.00 3 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).