Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 674 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Project activities will start on 01.02.2017, it will be provided hot meals to 100 users of social service. They will be covered individuals from three target groups under the terms of the program:
- Individuals and families assisted per month under the terms and conditions of Art. 9 of the Regulations for the implementation of the Social Assistance Act;
- Persons with a proven lack of income and relatives to care for them;
- Single people and families who can not support themselves through their property or their work and receive pensions in small dimensions - retirement age; disability; survivors' pensions; pensions related to employment.
'Pilot will start implementation in three settlements in the Municipality Zlataritsa, namely: Zlatarica ,Gorsko Novo selo and village Rodina
Our motives for choosing a certain settlements are:
1.The municipalty of Zlatarica is in a mountainous area and access to other settlements is difficult, especially in winter months.
2.According to the preliminary studies, the - number of persons falling within the target groups concentrated on the territory of the said localities.
The service will be provided by an external company - provider, the choice will be implemented in accordance with Art. 20, para 4 pt. 2 of the PPA. Currently Zlataritsa municipality has a contract № DCF-36-102 from 29.03.2016, with the company "Hranserviz BG" Ltd., which prepared daily food menu and approved quantity needs for the local children`s garden,for accommodation center for children and young people without damage,for the house for old people and for home care.The contract term is 36 months, the choice of contractor was conducted in accordance with Art. 16 para. 8 ppl / canceled /. 
The same contractor stated intention to involve in the project activities, said the opportunity to prepare food in the form of the "Catering"
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи : Целта на дейността е да се определят лицата които ще имат право да получат топъл обяд. Дейността включва изискване на информация от Дирекция „Социално подпомагане“ гр.Елена за лицата отговарящи на следните целеви групи: - лица и семейства на месечно подпомаган по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; - лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях; - самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудовата дейност. Ще се разработи критерии за подбор на потребители, която ще бъде база за подбор и класиране на кандидат потребители. Със Заповед на Кмета на Община Златарица ще се сформира комисия за подбор на лицата, която да класира кандидат потребителите на услугата „Осигуряване на топъл обяд в Община Златарица”. Предвижда се подбор на 100 лица от целевите групи, в рамките от следните населени места: гр. Златарица, с.Горско Ново село и с. Родина. 0.00 690.00
Закупуване на хранителни продукти: Целта на тази дейност е да се закупят хранителни продукти необходими за приготвянето на топъл обяд. Община Златарица има сключен договор с фирма "Хрансервиз БГ" ЕООД№ ФСД-36-102 от 29.03.2016 г. с фирма "Хрансервиз БГ" ЕООД, която ежедневно приготвя храна по утвърдено меню и количество за нуждите на ЦДГ, ЦНСТ за деца и младежи без увреждания, Дом за стари хора и Домашен социален патронаж. Договорът е със срок 36 месеца, като изборът на изпълнител е проведен по реда на чл. 16, ал. 8 от ЗОП /отменен/. Същият изпълнител е заявил намерение за включване в проектните дейности, като е заявил възможност да приготвя храна под формата на услугата "Кетъринг". За целите на проекта ще се сключи нов договор по реда на чл. 20, ал. 4 т. 2 от ЗОП за доставка и приготвяне на храната. Община Златарица стриктно ще съблюдава и прилага нормите и стандартите, касаещи безопасността на храните, както и здравословното и балансирано хранене. По договора за предоставяне на топъл обяд е определена цената на един храноден за едно лице в размер на 2,30 лв. за периода до 30.04.2017г. и 2,50лв за периода след 01.05.2017г. съгласно изискванията за кандидатстване по настоящата схема. Определения брой потребители е 100 лица, като на същите ще бъде предоставена услугата в рамките на роботните дни в периода 01.02.2017г. - 31.12.2019г. или 725 работни дни, както следва: Февруари 2017 г.- 20 работни дни Март 2017 г.-22 работни дни Април 2017 г.-18 работни дни Май 2017 г. -20 работни дни Юни 2017 г. -22 работни дни Юли 2017 г.- 21 работни дни Август 2017 г.-23 работни дни Септември 2017г.- 19 работни дни Октомври 2017 г.- 22 работни дни Ноември 2017 г. - 22 работни дни Декември 2017г. - 18 работни дни През 2018г. топъл обяд ще се предоставя целогодишно, 12 месеца през всички 249 работни дни. През 2019г. топъл обяс ще се предоставя целогодишно, 12 месеца през всички 249 работни дни. Общо за целия период на изпълнение - 725 работни дни Стойността на дейността е определена както следва: 13800,00 лв. за периода до 30.04.2017г. и 166220,00лв за периода след 01.05.2017г. Общ финансов ресурс за осигуряване на топъл обяд - 180 020,00лв. Съгласно представена от партньорската организация декларация--Приложение IIа - проведена е процедура по ЗОП с уникален номер на обществената поръчка в РОП-00954-2017-0003 и подписан договор с изпълнител ФСД-36-174/01.12.2017г. 179 975.00 133 300.00
Осигуряване на топъл обяд: Тази дейност цели да осигури топъл обяд за определените лица от целевата група и да се постигне преодоляване на основно материално лишение. Доставчика на топлия обяд разполага с добре оборудвана кухня и добре квалифициран персонал, който се състои от готвачи, работници кухня и шофьори.Приготвянето на храната се извършва при спазване на мерки за безопасност, като в обекта е въведена система по НАССР и добри производствени практики. 8 998.75 8 310.25
Предоставяне на съпътстващи мерки : Реализирането на съпътстващите мерки е специфична мярка на подпомагането от фонда за Европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица. Предвижда се реализирането на съпътстващите мерки да се извърши от служители на община Златарица. Ежемесечно според индивидуалните нужди и потребности потребителите ще бъдат консултирани относно ползването на други социални услуги предоставени на територията на община Златарица, здравословно и безопасно хранене, предпазване от измами, юридически консултации, ще се оказва съдействие пред други институции, а също така ще се предоставят и други форми на подкрепа в отговор на конкретни нужди и проблеми на представителите на целевата група. 8 998.75 8 500.25

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).