Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The realization of this project proposal will contribute to solving identified in the employment problems of high unemployment among the young people and the older people and to reduce the high proportion of persons who are not involved in any employment. According to NSI data for the first quarter of 2015 unemployed persons in Bulgaria were 349.2 thousand and the unemployment rate is 10.6%. For the same period the number of economically inactive persons (persons outside the labor force) aged 15-64 was 1.5 million. Combating unemployment among vulnerable groups in the labour market, especially youth and long-term unemployed, as well as achieving higher employment among older people is among the key priorities of the National Reform Programme 2012-2020 and also of this project.
In the above aspects, the project provides measures to improve access to employment and job quality and promote the active involvement of distant from the labour market and economic inactive young long-term unemployed, older workers. To realize this purpose the company plans to reveal 8 new jobs and provide sustainable employment for the unemployed and inactive persons. Thus the project will be a direct investment in human capital aimed at acquiring new knowledge and skills and ensuring the right to work and decent pay.
Successful implementation of the project requires realistic planning of the whole process and balanced distribution of activities at the time of its execution. The activities and their temporal range are linked to underlying project objectives and necessary for their implementation, ensuring the expected results. The project activities provides its competent management, purchase of equipment for securing new work places, implementation of publicity measures, detection of 8 new work places and provide employment for the unemployed and inactive.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Период на изпълнение на дейността: от месец 1 до месец 17. Цел на дейността: Успешно управление и отчитане на дейностите по проекта. Описание и обосновка на дейността: Основен фактор за успешната реализация на проекта е обезпечеността му с експертен човешки ресурс, притежаващ необходимата квалификация и опит за успешното администриране и отчитане на дейностите по проекта. За постигане на горното в рамките на проекта ще бъде назначен Ръководител на проекта. За Ръководител на проекта ще бъде назначен външен за кандидата експерт, притежаващ необходимата компетенция и опит за да организира и управлява процесите по изпълнение и отчитане на проекта като ще носи пряка отговорност за точното и навременно изпълнение на дейностите. Той ще бъде ангажиран с 2 часа на ден работа по проекта. Детайлна информация за функциите и отговорностите на Ръководителя е представена в секция 9 "Екип" на настоящия Формуляр. Съгласно изискванията за кандидатстване по настоящата процедура прилагаме и Автобиография на Ръководителя на проекта. Ще отговаря и за координацията в изпълнението между бенефициент и външни изпълнители на дейности. Ще следи за финансовата отчетност на проекта, за навременното извършване на плащанията към изпълнителите и назначените служители, ще участва в подготовката на искания за авансово, междинни и окончателно плащане. Ще отговаря за изпълнение на мерките по публичност на проекта. Ще изготвя месечен отчетен доклад за участие в изпълнението на дейностите по проекта. С ръководителя на проекта ще бъде сключен граждански договор. Изпълнението на задълженията си ръководителят ще удостоверява с попълване на месечни отчетни доклади, в които ще посочва работата си по отделните дейности и месечната си заетост по проекта. Ръководителят на проекта ще участва пряко в оперативното изпълнение на следните дейности в рамките на проекта: - Изготвяне на График за определяне на изпълнители по реда на ПМС № 118 от 20.05.2014 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от ЕФРР, ЕФМДР и ФМЕИП и НФМ, и предоставянето му за одобрение от страна на Договарящия орган; - Подготовка на документации и избор на външни изпълнители съгласно ПМС № 118 / 2014 г.за дейностите по закупуване на оборудване и дейността по изпълнение на мерки за публичност. Вземайки предвид заложените в проекта стойности, Кандидата ще приложи чл. 9(1) от ПМС 118/2014, съгласно който Бенефициента не провежда процедура за определяне на изпълнител, когато предвидената стойност за доставки и услуги, в т.ч. съфинансирането от страна на бенефициента без ДДС е по-ниска от 30 000 лв. С оглед гарантиране спазването на принципите за добро стопанско управление, реалистичността на разходите и осигуряване на ефективност и ефикасност при разходване на средствата по ОПРЧР, при определянето на изпълнители Кандидата предвижда да събере минимум по 2 оферти съдържащи ценово и техническо предложение за съответните активи. С избраните изпълнители ще бъдат сключи договори, а изпълнението им ще бъде удостоверено с подписване на приемо-предавателни протоколи. - Подготовка на месечни справки за отчитане напредъка по проекта; - Подготовка на искания за авансово, междинни и окончателни плащания в рамките на проекта; Ръководителят на проекта ще бъде подпомаган в дейността си от административно-техническия персонал на кандидата. В рамките на дейността се предвижда обозпечаване на оперативната дейност по управление на проекта със закупуване на необходимите консумативи - 1 кашон принтерна хартия. Процеса на организация и управление на проекта ще се осъществява съгласно разпоредбите залегнали в Ръководство на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015“. 4 906.40 4 827.50
Закупуване на оборудване свързано с разкриване на 8 нови работни места: Период на изпълнение на дейността: от месец 4 до месец 5. Цел на дейността: Техническо и функционално обезпечаване на разкритите в рамките на проекта нови работни места. Описание и обосновка на дейността: Предвидените за разкриване в рамките на настоящия проект 8 НРМ имат за цел да подпомогнат кандидата в неговата средносорчна стратегия да разшири своята дейност, да привлече нови клиенти, да развие производствения си капацитет и като цяло да предаде добавена стойност и надгради върху досегашното развитие на предприятието. Предвидените работни места изискват необходимата техническа и функционална обезпеченост с подходящото оборудване, което да ги направи продуктивни и да допринесе за създаване на по-добра работна среда, която да позволи на назначените служители - представители на целевата група, да изпълняват своите задължения безпроблемно, ефективно и на нужното професионално ниво. Необходимостта от предвиденото за закупуване в рамките на проекта оборудване произтича от спецификата на основната икономическа дейността на предприятието, както и на разкритите 8 нови работни места (длъжности). Придобитите активи ще се използват в производствения цех на предприятието от назначените в рамките на проекта лица. Това потвърждава обстоятелството, че предвидените за закупуване ДМА ще бъдат изцяло обвързани с разкритите нови работни места и не само ще ги подпомагат, но и ще бъдат тяхно основно "оръжие на труда", като ще са необходими за изпълнение на преките задължения на назначените на разкритите работни места лица от целевата група. В рамките на тази дейност се предвижда закупуването на следното оборудване: 1) Аспирационна стена за боядисване – 1 брой (за работно място на Бояджия), на стойност 7 100 лв. Професионално оборудване което служи за нанасяне на байц, грунд, лак както и матови бои. Тя осигурява ефективно отвеждане на образувания в процеса на шприцоване овърспрей. В комбинация с активния си под помага за лесна поддръжка на чистотата в работното помещение и постигане на високо качество при лакиране. Същия е необходим за изпълнението на служебните задължения на лицата назначени на длъжност „Бояджия“. 2) Компресор, винтов – 1 брой (за работно място на Бояджия), на стойност 7 600 лв. Професионално оборудване, което служи за ефективност и полезна работа чрез супер тихо производство, третиране и съхраняване на сгъстения въздух като осигурява доставка на сгъстен въздух за производствени процес. Същия е необходим за изпълнението на служебните задължения на лицата назначени на длъжност „Бояджия“; 3) Акумулаторен винтоверт с батерия – 1 брой (за работни места на монтажници), на стойност 1 114 лв. Професионално оборудване което служи за по-бързо и ефективно сглобяване на изработените детайли. Същия е необходим за изпълнението на служебните задължения на лицата назначени на длъжност „Монтажник,из-я от дърво“. Закупуването на посоченото оборудване е предпоставка за качественото обезпечаване на създадените НРМ, като по този начин ще се постигне по-високата им производителност, създаване на по-висока добавена стойност и устойчив растеж и повишаване конкурентоспособността на кандидата. Посоченото оборудване по точки 1 и 2 ще бъде използвано в производствения цех на предприятието на адрес: гр.Благоевград, м-т Авганцов чифлик, където ще бъдат обособени и работните места. Оборудването по точка 3 ще бъде използван освен в цеха, също и при монтаж и сглобяване на изработените мебели на място при съответните клиенти. Доставката на предвиденото оборудване ще бъде възложено на външни изпълнители съгласно изискванията на чл. 9(1) от ПМС 118/2014 г. С избраните изпълнители ще бъдат сключени договори за доставка, а изпълнението им ще бъде удостоверено с подписване на ППП след доставка и въвеждане в експлоатация. Предназначението на закупеното в рамките на проекта оборудване ще бъде запазено от кандидата за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад по проекта. 15 814.00 15 600.00
Осигуряване на публичност на дейностите по проекта: Период на изпълнение на дейността: месец 5. Цел на дейността: Информиране на широката общественост за източниците на финансиране, дейностите, целите и резултатите по проекта. Описание и обосновка на дейността: Осигуряване на публичност на дейностите по настоящия проект ще бъде в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В тази връзка се предвижда изпълнението на следните конкретни мерки: 1) Изработване и поставяне на 2 информационни табели – табелите ще бъде поставена на видимо място - една в производствения цех на предприятието, а другата в неговия магазин. Табелите ще съдържат като минимум следната информация: източниците на финансиране (ОПРЧР и ЕСФ), необходимите емблеми и лога (на ЕС и на програмния период 2014-2020 г.), наименованието на проекта, номера на договора за безвъзмездна финансова помощ, наименованието на бенефициента. Табелите ще бъдат изработени в съответствие с техническите характеристики приети от Европейската комисия. 2) Изработване и поставяне на 6 броя информационни стикера – стикерите ще бъдат поставени върху закупеното по проекта оборудване (по 2 стикера на актив) и ще съдържат като минимум следната информация: източниците на финансиране (ОПРЧР и ЕСФ), необходимите емблеми и лога (на ЕС и на програмния период 2014-2020 г.), наименованието на проекта, номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. 3) Изработка на 500 броя информационни материали - те ще бъдат разпространени сред клиентите на предприятието, като ще съдържат като минимум следната информация: източниците на финансиране (ОПРЧР и ЕСФ), необходимите емблеми и лога (на ЕС и на програмния период 2014-2020 г.), наименованието на проекта, номера на договора за безвъзмездна финансова помощ, наименованието на бенефициента, описание на дейностите, целите и очакваните резултати от проекта. Изпълнението на дейността ще бъде възложено на външен изпълнител съгласно изискванията на чл. 9(1) от ПМС 118/2014 г. Изпълнението ще бъде удостоверено с подписване на приемо-предавателни протоколи след извършване на доставка. 1 054.00 1 018.00
Разкриване на 8 нови работни места и наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Период на изпълнение на дейността: от месец 6 до 17. Цел на дейността: Разкриване на 8 НРМ и създаване на устойчива заетост и трайно интегриране на пазара на труда на безработни и неактивни лица. Описание и обосновка на дейността: В рамките на проекта ще бъдат разкрити 8 НРМ, които са пряко свързани с основната дейност на предприятието - производство и монтаж на мебели. Всички РМ са предвидени за производствения цех на Кандидата. Предвидените РМ са нови за него и са планирани с оглед идентифицираните от нейния управител нужди, удовлетворяването на които ще допринесе за нейното развитие, за разширяване на капацитета и повишаване на конкурентоспособността й. Ще бъдат обособени следните длъжности имащи пряко отношение към дейността на предприятието и изпълняващи следните задължения: Длъжност "Чертожник" - с код съгласно НКПД-2011 - 3118 3001 - 1 брой. Ще изпълнява чертежи на детайли, сборни чертежи, чертежи в завършен вид, габаритни и монтажни чертежи. Ще оформя чертежите с необходимите надписи и условни обозначения, съгласно техническите изисквания и нормативни актове. - Длъжност "Mашинен оператор, фрезоване на дървен материал" - с код съгласно НКПД-2011 - 8172 2010 - 2 броя. Ще работи с конструктивната и технологичната документация, ще участва в процеса на фрезова обработка на елементи и детайли. - Длъжност "Монтажник, изделия от дърво" - с код съгласно НКПД-2011 - 8219 2007 - 2 броя. Ще работи с конструктивната и технологичната документация, ще участва в изработката на отделните елементи и детайли и при монтажа на готова продукция. - Длъжност "Бояджия, изделия от дърво" - с код съгласно НКПД-2011 - 7521 1001 - 2 броя. Ще приготвя и нанася бои и лакове върху обработените повърхности. - Длъжност „Шофьор, лекотоварен автомобил“ (8322 2006) - 1 брой. Ще транспортира с наличния служебен автомобил изработените модули от цеха до съответните клиенти, ще регламентира движението на транспортното средства, като се назначи лице, което да отговаря за неговото управление и поддръжка. Кандидата е предвидил разкриване на новите работни места за срок от 12 месеца при намаляване на часовата заетост по проекта за част от наетите лица, както следва: -За длъжностите „Монтажник, изделия от дърво" (8219 2007) - 1 брой и "Бояджия, изделия от дърво" (7521 1001) - 1 брой - заетост за срок от 12 месеца на пълен 8 часов работен ден. -За длъжностите „Чертожник“ (3118 3001) – 1 брой, „Машинен оператор, фрезоване на дървен материал" (8172 2010) - 2 брой, "Монтажник, изделия от дърво" (8219 2007) - 1 брой, "Бояджия, изделия от дърво" (75211001) - 1 брой - заетост за срок от 12 месеца на непълен 4 часов работен ден. -За длъжност „Шофьор, лекотоварен автомобил“ (8322 2006) – 1 брой, да бъдат заети на непълно работно време – заетост за срок от 12 месеца на непълен 2 часов работен ден. Посочените длъжности и съответните РМ за тях, са от изключително важно значение за бъдещото развитие на предприятието, с оглед намеренията му да разшири своята дейност и да реализира своя продукция на нови пазари, както в регионален и национален мащаб, така и в чужбина - в съседните на България страни. Разкриването на НРМ ще доведе до създаване на една по-оптимална и работеща организация на работния процес, което ще позволи на предприятието да привлече нови стратегически клиенти и да задържи доверието у наличните такива. За разкритите РМ Кандидата е предвидил заетост за период от 12 месеца на лица от допустимата по настоящата процедура целева група - безработни и/или неактивни лица, като минимум 50% от назначените в проекта лица от ЦГ да бъдат представители от следните специфичните категории - безработни и/или неактивни лица на възраст над 54 г. (3 лица) и безработни и/или неактивни лица до 29 г. вкл. (1 лице). След приключване на дейностите по проекта Кандидата, ще запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите лица. 30 939.60 29 627.89

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).