Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 161 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Within the  the present project, the medical company "Ambulatory Unit for Primary, Outpatient Medical Care - Dr. Penkova" EOOD ("APIMP-Dr. Penkova" EOOD) will implement measures for activation and integration of young people at risk into training and employment .
The target group of the project is economically inactive young people at risk aged 16 to 29 with the following characteristics:
- young people leaving residential services in the community;
- young people using social services in the community, including young people with disabilities;
- young people, victims of abuse, violence, exploitation or any other inhuman or degrading treatment that endangers healthy, psychological and social development.
The project will target at least 40 at-risk youth.

The project includes the following activities:
I. Activities to activate economically inactive youth for their inclusion in the labor market
- organizing and conducting an information campaign in Sliven;
- primary identification of 40 persons from the target group;
- individual work with 20 of the identified persons.

II. Provision of motivational training
- providing motivational training to 20 young people identified in Action 1.

III. Providing employment opportunities - hiring people from the target group
- subsidized employment inclusion (per employment contract) of 13 young people identified in Activity 1 and successfully completed training in Activity 2 for a period of 12 months.

IV. Employment mentoring for young people for employment
- provision of two mentors - employees of the hospital - to newly appointed young people for a period of 6 months.

V. Providing incentives to employers to hire unemployed young people
- Furnishing and equipment of 9 work places for newly appointed young people in the position of "data entry operators" and "registrars".

Project visualization and management activities will also be implemented.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за активиране на икономически неактивни младежи за включването им на пазара на труда: В рамките на дейността ще бъдат идентифицирани и активирани в обучение и заетост 40 неактивни младежи в риск от 16 до 29 г., вкл. с увреждания, и по-конкретно младежи, напуснали резидентни услуги в общността; младежи, ползващи социални услуги в общността; младежи, жертва на злоупотреба, насилие, експлоатация или всякакво друго нехуманно или унизително отношение, застрашаващо здравословното, психологическото и социалното развитие. Дейността включва: - Първична идентификация на 40 младежи от целевата група чрез изготвяне на индивидуален профил, съдържащ административна и специфична информация за всеки от тях. - Изготвяне на материали, необходими за провеждането на информационна кампания сред целевата група: „пътна карта“ за кариерно развитие, „пътна карта“ за включване в обучение, „пътна карта“ за изготвяне на индивидуален профил за определяне на потребностите; - Изготвяне, дизайн и печат на “Наръчник „Да вярваш значи да можеш“, съдържащ лични истории и добри бизнес практики за професионална реализация на младежи в рискови групи - 100 бр. - Организиране и провеждане на информационна кампания „Да вярваш значи да можеш“ за широк кръг от потенциални представители на целевата група; - Последваща индивидуална работа с 20 от идентифицираните лица – след първичната и последваща идентификация на подходящи младежи, консултанти ще взаимодействат с 20 от тях чрез: • изготвяне на индивидуален профил за определяне на потребностите; • насочване към образователни институции и структури на Министерството на образованието и науката на регионално и местно ниво за продължаване на образованието; • насочване към и подпомагане на регистрация на неактивните лица в дирекции „Бюро по труда“ към Агенция по заетостта. • насочване към включване в обучение – изготвяне на индивидуална карта за включване в обучение (професионално / ключова компетентност); • изготвяне на индивидуални карти за кариерно развитие и осъществяване на връзки с работодатели / подпомагане наемането на работа. Представени са индикативни оферти за разходите за (1) наем на зала и кетъринг и за (2) дизайн и печат на 100 бр. наръчници, като в бюджета са включени цени с ДДС. Останалите разходи за дейността за възнаграждения за консултанти са определени на база допустимата по проекта часова ставка в размер на 13.50 лв. на час. 11 214.50 11 214.50
Предоставяне на мотивационно обучение : В рамките на дейността ще бъде проведено обучение с хорариум 30 уч. часа / 5 дни х 6 уч. часа/ за 20 младежи от идентифицираните по Дейност 1. Целта на обучението е младежите да бъдат стимулирани и насочвани да придобият умения за активно поведение на пазара на труда, вкл. към придобиване на професионална квалификация и/или заетост. Обучението ще включва три модула: I. Първи модул - групово динамичен тренинг, при който участниците се включват в отделни активности с цел преминавайки през преживяването да придобият знание за своята личностна значимост по отношение на своето бъдеще и професионална реализация. Целта на модула е да се активизира личностната мотивация на участниците, за развитие и професионална реализация. Мотивацията трябва да цели личностно израстване, умение за себеанализ, критично отношение към процеса на реализация и потребност за развитие. Да развие потребност от постигане на поставените цели за себедоказване. Изработване на SWOT анализ за силни и слаби страни. Какво имам като умения и върху какво трябва да работя. Събаряне на съпротивите, намаляване чувството на несигурност от възможности за реализация. Изграждане на личностна значимост, стремеж за себе доказване и реализация и знание за конкретните стъпки при постигане на целите. II. Втори модул - разпределен в отделни стъпки, целящ да даде знание, как, къде, по какъв начин да търсят професионална реализация и развитие. - 1 стъпка: Източници на информация за свободни работни места. Официално обявени и налични работни места, които не са представени в бюрата по труда, консултантските фирми и сайтовете за свободни работни места. Определяне на формалните и неформални източници на информация за свободни работни места. - 2 стъпка: Как да кандидатстват за работа. Каква е необходимата информация, която трябва да търсят за съответната работна позиция. - 3 стъпка: Подготвяне на документи за кандидатстване - изработване на CV и мотивационно писмо. Запознаване с особеностите при изработване на всеки документ, представящ лицето пред бъдещи работодатели. - 4 стъпка: Подготовка за интервю за работа. Набавяне на информация за конкретната позиция и фирмата предоставяща позицията. Запознаване със значението на поведението по време на интервюто. Каква информация да излъчат за себе си и как, за да постигнат по-висока успеваемост. - 5 стъпка: Явяване на интервю. Поведение пред работодатели. Заявяване на очаквания между страните. Поемане на отговорност за бъдещи действия в работен процес. - 6 стъпка: Личен анализ и оценка на интервюто. Какво е постигнал и какво е пропуснал да отрази за себе си. Преоценка и промяна в поведението. Изграждане на умение за коректив на поведението с цел постигане на по-висока успеваемост при следващо интервю. III. Трети модул - запознаване с българското трудово законодателство с цел по-добра информираност за правата и задълженията на всеки служител/работник. Младежите от целевата група ще бъдат обучени как да създават успешно документи, чрез които могат да представят ефективно и ясно техните умения и квалификации: автобиография и мотивационно писмо. Обучението ще предостави и информация за каналите за намиране на работа, стаж, обучение и ще изгради умения за работа с тези мрежи. В резултат на обучението участниците трябва да придобият знания и умения за: подготовка на документи за кандидатстване за работа; ефективно използване на различните източници за информация за свободни работни места; мотивиране и усвояване на умения и за представяне пред работодател и проследяване на всяка възможност за работа; използване на позитивното влияние на групата - повишаване на активността за търсене на работа, сътрудничество, подпомагане, насърчаване. 1 600.00 1 600.00
Осигуряване на възможност за заетост – наемане на лица от целевата група: В рамките на дейността лечебното заведение "АПИМП-д-р Пенкова" ЕООД - кандидат по проекта, ще назначи на трудови договори за период от 12 месеца 13 лица от целевата група, идентифицирани в Дейност 1 и успешно преминали мотивационното обучение по дейност 2, на следните длъжности, попадащи в обхвата на единични групи професии от клас 4 и клас 9 от НКПД 2011 г.: - Оператор въвеждане на данни - Код по НКПД 41321001 - 6 лица, от които едно с увреждане - Регистратор - Код по НКПД 44152005 - 3 лица, от които едно с увреждане - Чистач-хигиенист - Код по НКПД 91120004 - 4 лица Основните задължения на младежите, включени в субсидирана заетост по проекта - в зависимост от длъжността им, включват: 1) Оператор, въвеждане на данни - въвежда данните на пациентите и прави справки- извлечения от базата данни на компютърната система; - изготвя в срок отчетите на лекаря-специалист към РЗОК в края на месеца. 2) Регистратор - Регистрира и дава точна информация на пациентите; - стриктно води и съхранява медицинската документация; - следи за правилното водене на регистърните книги и точното записване на данните от документите за самоличност на регистрираните пациенти; - отговорно събира и отчита финансовите постъпления в лечебното заведение ; - изготвя ежемесечни и месечни отчети на финансовите постъпления, - проверява здравното осигуряване на пациентите и при липса на такова ги информира за кешовите медицински услуги; - отговаря за телефоните обаждания и дава точна информация, - следи за спазване на графика за посещение на пациенти. 3)Чистач/хигиенист - изпълнява специфични задължения по поддържнето на хигиенното състояние в сектора, където работи ; - извършва текущо и основно почистване на работните и сервизни помещения, болничните стаи и обзавеждането в тях; - подготвя под контрола на медицинските сестри разтвори за дезинфекция и извършва съответната обработка; - осигурява обмяната на болничното бельо в сектора; грижи се за временното съхраняване, събиране и изхвърляне на болничните отпадъци; - съблюдава лечебно-охранителния режим в болницата; - отговаря за изправността и опазване на имуществото по време на дежурство; - участва пряко в поддържането на цялостното хигиенно състояние на лечебното заведение, както и на прилежащите терени. 113 163.96 114 068.43
Трудово наставничество за младежите, за които се осигурява заетост: В рамките на дейността, ще бъде сключено Допълнително споразумение за наставничетво по реда на КТ с двама служители на лечебното заведение - кандидат по проекта. Двамта наставници ще подпомагат новоназначените лица за период от 6 месеца, като следва да се има предвид, че в групите и на двамата наставници ще има по един младеж с увреждания от целевата група, както следва: -Наставник на Група 1 (състояща се от 6 младежи на длъжност Оператор въвеждане на данни, от които един с увреждания) - старша сестра; -Наставник на Група 2 (състояща се от 3 младежи на длъжност Регистратор, от които един с увреждания и 4 младежи на длъжност чистач/хигиенист) - административен началник. 3 660.00 3 094.56
Предоставяне на стимули на работодатели за наемането на безработни младежи: В рамките на дейността ще бъде закупено оборудване и обзавеждане за обособяване на 9 работни места, новоразкрити по проекта (за оператори въвеждане на данни - 6 младежи, и регистратори - 3 младежи, включени в субсидирана заетост), както следва: - работно бюро - 9 бр. - контейнер за бюро - 9 бр. - работен стол (ергономичен) - 9 бр. - компютърна конфигурация (компютър, клавиатура, монитор, операционна система) - 9 бр. - работен шкаф за документи/класьори - 1 бр. - лазерно мултифункционално устройство - 1 бр. За гореописаните разходи са представени ценови предложения от официалния уебсайт на Office 1 Superstore, като в бюджета са включени цени с ДДС. 13 958.00 13 958.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).