Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Due to an increase in the quantities of distributors and customers "TOTAL Vini - town. LYASKOVETS" Ltd is necessary commissioning of the new third production line for the production of wafers, while it will also modernize the production of wafers by the company. The new production line will reduce unit costs about 10%. The introduction of the new production line will lead to the modernization of production equipment and achieve quality products of leading manufacturers in Europe and the world, as well as reducing energy production itself, but also for the raw materials needed for packaging materials (PVC and aluminum foil). The new production line will fully meet the latest requirements of Good Manufacturing Practice (GMP). The entire production line is composed of eight inextricably linked machines that together create a fully finished product.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на автоматизирана линия за производство на вафли, включваща всички шест машини и съоръжения): Поради увеличаване на заявените количества от дистрибуторите и клиенти на "ТОТАЛ ВИНИ – гр. ЛЯСКОВЕЦ" ООД е необходимо пускането в експлоатация на нова трета производствена линия за производство на вафли, като същевременно ще се модернизира производството на вафли от дружеството. Новата технологична линия ще снижи себестойността на единица продукт с около 10%. Въвеждането на новата производствена линия, ще доведе до модернизиране на производственото оборудване и достигане качество на изделията на водещите производители в Европа и света, както и намаляване на енергоносителите за самото производство, а така също и за суровините необходими за опаковъчни материали (PVC и алуминиево фолио). Новата производствена линия ще отговаря напълно на най-новите изисквания на Добрата производствена практика (ДПП). Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация шест вида машини (Мазачна машина с два вала - 1 брой; Хладилен тунел за охлаждане на блатове - 1 брой; Сепаратор за вафли - 1 брой; Тунк машина - 1 брой; Хладилен тунел за тунквани вафли - 1 брой; Хоризонтална опаковъчна машина тип "IN LINE" - 1 брой) 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 6-ти месец) 2. Сключване на договор (от 6-ти до 8-ти месец) 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от 8-ми до 15-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 15-ти до 18-ти месец) 713 450.00 243 025.00
Дейности за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги (ще бъде изпълнена чрез закупуване на автоматизирана линия за производство на вафли, включваща всички шест машини и съоръжения): Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация шест вида машини (Мазачна машина с два вала - 1 брой; Хладилен тунел за охлаждане на блатове - 1 брой; Сепаратор за вафли - 1 брой; Тунк машина - 1 брой; Хладилен тунел за тунквани вафли - 1 брой; Хоризонтална опаковъчна машина тип "IN LINE" - 1 брой) 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 6-ти месец) 2. Сключване на договор (от 6-ти до 8-ти месец) 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от 8-ми до 15-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 15-ти до 18-ти месец) 713 450.00 198 925.00
Дейности за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятията (ще бъде изпълнена чрез закупуване на автоматизирана линия за производство на вафли, включваща всички шест машини и съоръжения): Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация шест вида машини (Мазачна машина с два вала - 1 брой; Хладилен тунел за охлаждане на блатове - 1 брой; Сепаратор за вафли - 1 брой; Тунк машина - 1 брой; Хладилен тунел за тунквани вафли - 1 брой; Хоризонтална опаковъчна машина тип "IN LINE" - 1 брой) 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 6-ти месец) 2. Сключване на договор (от 6-ти до 8-ти месец) 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от 8-ми до 15-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 15-ти до 18-ти месец) 713 450.00 257 400.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).