Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Vihren Trade Ltd. owns a shoe factory with lasting traditions. Through the implementation of the project the company aims to create 18 quality and sustainable jobs for unemployed and/or inactive persons in a region of Bulgaria where unemployment levels tend to be 4% higher than country average. This will be accomplished via a set of activities within the project. The selection of the people who will be employed will be implemented in close cooperation with the regional branches of the National Employment Agency (Labour Bureaus) as well as local authorities- municipalities and local mayors, and the local community in regard to identifying and involvement of potential job applicants who are currently inactive on the labour market.
The selected persons will be provided with employment for at least 12 month in accordance with the provisions of the current Call for proposals where permanent employment in the company will be secured for at least 50% of them. The Applicant aims 50% of the newly employed to be representatives of the priority target groups. The intention of Vihren Trade is to provide permanent employment to all new personnel given that the results and the quality of their work meet company's requirements. In order to ensure the quality of the new workplaces modern equipment will be provided corresponding to the positions on which the persons will be placed. In addition suitable vocational training will also be provided for the new personnel. The Applicant expects a lasting effect on the target group and in regard to the overall activity of the company following the implementation of the project activities. The company will provide opportunity for employment to persons who are motivated to work and who will have the possibility to establish themselves as valuable professionals in the shoe industry. Being employed, as well as having increased their qualification and experience they will continue to work as experienced staff on which the company may rely on.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация, управление, наблюдение и контрол по проекта: Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР. За целите на дейността ще се сформира четиричленен екип от специалисти с опит в управление на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва: - ръководител на проекта; - двама координатори по проекта; - счетоводител по проекта. Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 700 часа, двамата координатори за по 580 часа, а счетоводителят за 535 часа, които ще бъдат разпределени в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите. Единият от координаторите ще бъде по-тясно ангажиран с подготовката и реализацията на дейностите за професионално обучение и обучение по ключови компетентности, а другият с подбора на лицата, наблюдението и координацията на адаптирането на новонаетите служители на техните нови работни места. На счетоводителя ще бъде вменена финансова отговорност при разходването на средствата по проекта. В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган и други заинтересовани страни (териториални структури на Агенция по заетостта, община, кметства, представители на местната общност, външни изпълнители). Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната документация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съответствие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. 20 560.00 0.00
Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще имат заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Предвижда се да бъдат закупени и поставени/разпространени: - 2 бр. информационни табели; - 1 бр. информационно табло, което ще бъде поставено на сградата на фирмата на мястото на изпълнение на дейностите; - 500 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта, които да бъдат разпространени след представители на целевите групи; - 30 бр. самозалепващи стикери, които ще бъдат поставени на оборудването и обзавеждането, закупено за целите на проекта. В допълнение бенефициентът предвижда да бъдат организирани и 2 бр. публични събития – 1 в началото на изпълнението на проекта за неогвото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“ 2 020.00 0.00
Подбор на представители на целевата група за включване в заетост: В рамките на проекта се предвижда да бъде осигурена заетост на общо 18 лица: - 6 лица на длъжност „крояч, обувни изделия“; - 12 лица на длъжност „машинен оператор, шиене на обувки“. Екип от служители и екипа за управление ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат по какъвто и да било начин дискриминационни спрямо потенциалните кандидати, като ще се дава предимство на лица със средно и по-ниско образование. Фирмата поставя акцент на даването на шанс на безработни и неактивни лица до 29-годишна възраст, продължително безработни лица или безработни и/или неактивни лица над 54-годишна възраст, като се предвижда 50 % от новонаетите да бъдат от тези целеви групи, като конкретната бройка от всяка целева група ще е следната - 6 броя младежи до 29-годишна възраст и 3 броя лица над 54 години. Изискванията за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. В допълнение ще бъде осъществена връзка с местната община и кметовете и кметските наместници от населените места, както и с представители на местната общност, с оглед идентифицирането и привличането на неактивни лица, които биха могли да бъдат включени в проекта. 0.00 0.00
Осигуряване на заетост на безработните лица: Дейността цели гарантиране на заетостта и професионална реализацията на 18 лица без работа в обувната промишленост за 12 месеца. Ще бъдат наети 18 безработни и/или неактивни лица на следните длъжности: - 6 лица на длъжност „крояч, обувни изделия“; - 12 лица на длъжност „машинен оператор, шиене на обувки“. В рамките на дейността ще се сключат договори с избраните лица за срок от 12м. с опцията за подписване на безсрочен договор след изтичането на този период. Трудовите договори ще бъдат на 8 часов работен ден. В рамките на дейността ще се осигурява отчетност на назначените лица за извършената работа, както и ще се поддържа непрекъснат контакт с тях с цел поддържане на адекватна обратна връзка. По време на този период лицата ще имат възможността за натрупване на трудов стаж и ще получат допълнителна квалификация чрез обучение на работното място и обучение чрез опит. По конкретно те ще имат възможност да участват в дейностите, извършвани от фирмата в производството на обувки, което да гарантира натрупването на стаж в сферата и да осигури трайна интеграция на лицата във фирмата. Ще бъде осигурена трайна заетост след изтичане на проекта на най-малко 50% от новонаетите (не по-малко от 9 лица), като намерението на кандидата е да запази заетостта на всички осемнадесет лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. С всички новонаети лица ще бъдат сключени трудови договори, ще им бъде осигурено подходящо работно облекло и условия на труд в съответствие с приложимото законодателство. Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на Кандидата. 117 668.16 0.00
Професионално обучение за новонаетите лица: Целта на дейността е представителите на целевата група да повишат професионалните си компетенции и придобият професионална квалификация, релевантна към изискванията на заеманите от тях длъжности. За целта ще се осигури обучение за повишаване на квалификацията на всички 18 новоназначени лица. Обученията за придобиване на професионална квалификация ще бъдат за придобиване на първа квалификационна степен по специалност 5421001 "Обувно и кожно-галантерийно производство" по професия 542100 "Работник в обувно и кожно-галантерийно производство". Общата продължителност на обучението ще бъде не по-малка от 300 часа. Обучението ще има теоретични и практически часове, като минимума часове ще е съобразен със законовите изисквания. Ще бъде осигурена подходящо разпределение на темите в учебните програми за отделните специалности с оглед формирането на ефективни групи занимания по съвпадащите предмети. Обученията ще се провеждат в продължение на 6 месеца всеки делничен ден. След приключването на обучението лицата ще имат възможност да положат държавни изпити, като успешно издържалите ги ще получат свидетелства за професионална квалификация, а останалите удостоверения за преминато професионално обучение. 10 800.00 0.00
Осигуряване на оборудване за новоразкритите работни места: Дейността има за цел да осигури необходимите материални ресурси за разкриване на новите работни места, каквито в момента не са налични в достатъчни количества и обем във фирмата. В допълнение новозакупеното оборудване ще осигури по-добри условия на труд и по-високо качество на работните места. Следното оборудване ще бъде осигурено за нуждите на оборудване на новоразкритите работни места: За шестте лица на длъжност „крояч, обувни изделия“ ще бъдат закупени 1 бр. номерир машина /печатарка/ - предназначена за поставяне на номера на артикулите, печати и други символи с дневен производствен капацитет около 1800 чифта; 1 бр. преса за кроене /щанц машина/ - предназначена за кроене на детайли от естествена кожа /лицеви и хастарски/ със среден капацитет 210 чифта. За дванадесетте лица на длъжност „машинен оператор, шиене на обувки“ ще бъдат закупени 1 бр. траш машина – предназначена за изтъняване на периферията на детайлите с цел безпроблемното им зашиване със среден капацитет 300 чифта; 1 бр. шевна зиг заг машина – предназначена за ушиване на специални зиг заг тегели с цел тяхното скачване и съединяване със среден капацитет 240 чифта на работна смяна; 3 бр. прави шевни машини - предназначени за прошиване на равнинни детайли със среден капацитет 250 чифта; 5 бр. ботилкови шевни машини - предназначени за ушиване на основни и декоративни лицеви тегели на обемни детайли със средна производителност 215 чифта. Планираното оборудване е спрямо изискванията на работното място, така че новите служители да бъдат напълно обезпечени и да могат да извършват трудовите си задачи качествено. Фирмата разполага с останалото оборудване, необходимо за новосъздадените работни места. 63 890.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).