Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 191 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

MVB Track end Buss Bulgaria AD is official dealer and service center of trucks and buses brands MAN and NEOPLAN. The company was founded in 2012 and currently operates sales and service centers in Sofia and Varna. The company plans to open in 2016 in Tsaratsovo, region Plovdiv new center. The complex is 11,000 m2 (2325 m2 built area with mechanical workshop for various repairs and service point for GTP). There is a need for recruiting staff for the newly established center. The project envisages provision of employment and sustainable inclusion in the labor market 20 unempoloyed persons – young people up to 29 y., persons between 30 and 54, and persons over 54, with which to be concluded contracts for 12 months. subsidized employment, and after this period, no less than 10 of them following an internal selection process will conclude contracts for at least another 12 months. 
At least 50% of the target group will be made up of at least one of the specific categories - Unemployed with a low level of education; Long-term unemployed and inactive; Unemployed or inactive with disabilities; Unemployed over 54 y.; Unemployed youth up to 29 y.
Persons with satisfactory performance will have the opportunity to conclude a permanent contract. For newly created jobs protective workwear will be purchased, PPE and equipment. The project and its objectives correspond fully with the EU policy to increase investment in human capital as a direct line with the objectives of the NSRF to develop human capital to ensure higher employment, higher income and social integration. With the project completion it will contribute to the sustainable development of the company's operations and expand its market position, which will help to achieve Nat. sectoral policies for SME development. The company's ability to invest in human capital and create new jobs will contribute to increasing the productivity of employees and development of economic activity, leading to sustainable economic results.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на 20 безработни лица - младежи до 29 г., лица между 30 и 54 г., както и лица над 54 годишна възраст, за период от 12 месеца на трудов договор при условията на субсидирана заетост: Дейността предвижда разкриване на нови работни места на 20 нови служители и работници - младежи до 29 г., лица между 30 и 54 г., както и лица над 54 годишна възраст, с които да бъдат сключени трудови договори за 12-месечна субсидирана заетост. Минимум 50 % от целевата група ще е съставена от поне една от специфичните категории. Наемането на безработни лица ще се осъществи чрез подбор с помощта на Дирекции "Бюро по труда", частни трудови борси и други източници, като процедурата за избор ще бъде изцяло съобразена с Ръководството на Бенефициента на УО по ОПРЧР. Първият етап е изготвяне на заявка към дирекции „Бюро по труда“ в гр. Пловдив, частни трудови борси и др. източници, с описание на изискванията към лицата, които ще се наемат по проекта. Заявките ще включват основни изисквания към представителите на целевата група, които са свързани с изискванията за заемане на съответната длъжност. За да бъде проведена процедура по подбор, заявката ще бъде подадена още в първия месец от старта на проекта. Вторият етап ще се състои в подбор на най-подходящите участници за целите на проекта. При подбора и самото осъществяване на заетост ще бъдат спазени хоризонталните принципи за осигуряване на равни възможностти и недопускане на дискриминация, гарантиране на равенство на половете и устойчиво развитие и ще бъдат следвани само и единствено изискванията, необходими за заемане на новосъздадените работни места, без ограничения в пола, етническа принадлежност, религия, политическа ориентация и др. Ще бъдат избрани общо 20 безработни лица от целевите групи, като се предвидят 9 резерви - по едно лице за всяка длъжност, в случай на отпадане на някой от участниците. На всеки одобрен кандидат за участник по проекта, ще бъдат подробно обяснени целите на проекта. Третият етап ще се състои в сключването на срочни трудови договори по реда на Кодекса на труда за 12 месеца на субсидирана заетост с одобрените кандидати по проекта. С лицата ще бъдат сключени трудови договори на минималния осигурителен доход за съответната длъжност, индексиран с очаквания процент на увеличение за 2016 и 2017 г., тъй като заетостта ще се реализира в този период. В разходи за персонал са включени разходите за възнаграждения за всяко наето лице в размер на минималния осигурителен доход за съответната длъжност и всички дължими вноски за сметка на работодателя, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас по НКПД 2011. Разходите за осъществяване на дейността, са описани в бюджета на проекта по т. 1 и отговарят на разнородния характер на дейностите на компанията и потребностите й от допълнителен персонал. На наетите лица ще бъде предоставена длъжностна характеристика с основните задължения, ще бъдат настанени на обособените за тях работни места, ще бъдат запознати с правилата за ЗБУТ, ще им бъде проведен задължителен инструктаж и ще им се поставят първите задачи. Оперативната работа в новооткрития сервиз на "МВБ Трак енд Бъс България" АД изисква работата на всичките 20 служители, посочени в проектното предложение. В тази връзка компанията ще се стреми към запазване на трудовата заетост на всички лица, но в края на изпълнение на проекта ще бъде извършен вътрешен подбор за запазване на минимум 10 лица, с които ще се сключи трудов договор за минимум още 12 месеца. Компанията се задължава след изпълнението на проекта с не по-малко от 10 от новонаетите служители да сключи трудови договори за още минимум 12 месеца, а при добро представяне лицата ще имат възможността да сключат постоянен трудов договор. 193 875.24 0.00
Закупуване на работно облекло, лични предпазни средства, ДМА и оборудване, свързани със създаването на нови работни места: Дейността предвижда закупуване на работно облекло, лични предпазни средства, ДМА и оборудване, с които да бъдат обезпечени новите работни места за новонаетите лица по проекта. Стойността на дейността не надхвърля допустимите по проекта 30% от стойността на безвъзмездната финансова помощ. Наемането на нов персонал неминуемо води до възникване на потребност от обезпечаване на новите работни места с необходимото оборудване и за всяко едно от ново наетите лица се изисква инструментариум на работно място, състоящо се от минимално необходимото за извършване качествено на поставените му задачи в зависимост от длъжността. Ето защо, добре обезпечените технически нови работни места ще допринасят за ефективността при работа на новонаетите лица и ще осигуряват качествено изпълнение на поставените задачи. Доставката на оборудването ще бъде изпълнена от външен изпълнител, избран на основание на ПМС 118/2014 г. Всички новоназначени служители ще получат работно облекло и лични предпазни средства, а работните места на служителите на длъжност "Автомеханик", "Техник електротехника" и "Шлошер" ще бъдат напълно оборудвани с необходимите им инструменти и оборудване, което да гарантира качественото изпълнение на служебните задължения. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази от "МВБ Трак енд Бъс България" АД за срок не по-малък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства, при които срокът ще спре и ще продължи след отпадането им. 96 625.60 0.00
Организация и управление на проекта: Дейността по организация и управление на проекта се състои в текущо управление, наблюдение, контрол и отчитане на цялостното изпълнение на проекта и на отделните му дейности. Основни принципи, които ще бъдат спазвани от екипа при управлението на проекта са законосъобразност, целесъобразност, прозрачност и публичност. Проектът ще бъде изпълняван от оптимален екип, необходим за безпроблемно протичане и отчитане на всички дейности. Екипът за управление ще се състои от: - Ръководител на проекта – отговорен за цялостното управление и организация, ръководство на екипа, съгласуваност на отделните етапи и тяхното изпълнение с ръководството на фирмата, решаване в оперативен порядък на задачи и казуси, проблеми, които засягат или могат да засегнат качественото и навременно изпълнение на дейностите, наблюдение и контрол върху останалата част от екипа, координация на проекта с Договарящия орган, подписване и отчитане на документи; - Счетоводител – отговорен за подготовка на финансови отчети, счетоводни и отчетни документи, цялостно счетоводство на дейностите по проекта; - Експерт-тръжни процедури - отговарен за подготовката и изпълнението на предвидените по проекта тръжни процедури за избор на външни изпълнители; - Специалист човешки ресурси – отговорен за подготовка на заявки към бюрата по труда, подбор на 20 лица от целевата група, провеждане на интервюта, подготовка на трудови договори, обработка на молби за отпуск, досиетата на новонаетите лица, връчване на длъжностните характеристики, инструктажи, връзка с компетентните институции – НАП, НОИ за подаване на необходимата информация, касаеща трудовите правоотношения, следене за ежедневното изпълнение на трудовите задачи, решаване на текущи проблеми и окончателен подбор, съгласувано с ръководството на фирмата; - Експерт публичност - отговарен за популяризиране на дейностите и постигнатите резултати по проекта; - Технически сътрудник – отговорен за обработката на необходимите документи за отчитане на проекта, подготовка на писма, отчети към Договарящия орган, комуникация и организация на срещите на екипа и с членовете от екипа, изпълнение на текущи задачи, свързани с изпълнението на проекта, поставени от другите членове на екипа, архивиране на документи и тяхното съхранение на електронен и хартиен носител, според естеството на документа. За осигуряване на нормалното функциониране и протичане на работата на екипа по проекта са предвидени за закупуване офис консумативи и материали по време на целия период на изпълнение на проекта (копирна хартия, класьори, тонери, канцеларски материали и други). 32 500.00 0.00
Информиране и публичност по проекта: Дейностите по информиране и публичност ще се реализират съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020. С дейността се цели създаване на максимално разпространение на постигнатите по проекта резултати и яснота по отношение на финансирането му от Европейския социален фонд посредством Оперативна програма „Развитите на човешките ресурси“ 2014 – 2020, процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“. Дейността включва следните основни поддейности: 1. Поставяне на информацията за реализиране на проекта на уебсайта на дружеството; 2. Поставяне на 2 бр. информационни плакати /минимален размер на плаката формат А3/ на видно място на входа на централата на дружеството в град София и новосъздадения сервизен център в с. Царацово, област Пловдив; 3. Поставяне на подходящо място на информационни самозалепващи се стикери върху закупените по проекта ДМА и върху всички инструменти и оборудване, които позволяват залепване на стикери, както и на текстилни стикери върху работното облекло; 4. Визуализиране на всички материали и документи, свързани с изпълнението на проекта, съгласно правилата на Единния наръчник, като и поставянето на задължителни надписи, лога и идентификации; 5. Изработка и отпечатване на информационни брошури за разпространение на информация за изпълнението на проекта и за неговите резултати сред клиентите и партньорите на дружеството, широката общественост и други заинтересовани лица; 6. Периодична информация под формата на прессъобщения за напредъка на дейностите по проекта - изпращани до медиите и поставяни на уебсайта на дружеството. 2 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).