Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 959 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project for investment in the team of My Credit EOOD aims to increase the qualification and improvement of the skills of 20 employees in the enterprise. As a result of updating the knowledge and acquiring new competencies, the employees will achieve flexibility and sustainable improvement of the quality of the work processes. The project envisages the following activities:
1. Providing specific training to acquire or enhance the qualification of 20 employees;
2. Acquisition of professional qualification for part of a profession - part of a profession - "Financial Reporting" - 20 employees;
The project provides opportunities for employees to engage in trainings that will be carried out according to modern training tendencies and, besides acquiring professional competences, will also lead to the personal growth of trainees. This project contributes to creating conditions for long-term employment of unemployed and inactive persons. Quality training will invariably contribute to meeting the needs of the company to build a knowledge-based economy and to develop the potential of the employees - part of the staffing policy of My Credit EOOD.
3. Providing Key Competency Training 2 "Communication in Foreign Languages" - English - 20 employees.
The project provides opportunities for employees to engage in trainings that will be carried out according to modern training tendencies and, besides acquiring professional competences, will also lead to the personal growth of trainees.
Quality training will invariably contribute to meeting the needs of the company to build a knowledge-based economy and to develop the potential of the employees - part of the staffing policy of My Credit EOOD.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Специфично обучение - "Работа с хора с проблеми със слуха" : По-голямата част от заетите в "Моят кредит" ЕООД лица, целева група в настоящото проектно предложение, са дългогодишни служители на дружеството. Добрият климат и постоянната и сигурна работа са само част от предпоставките за запазване целостта на екипа. Повишаване квалификацията на служителите, първоначалните и продължаващи обучения, възможностите за професионално развитие придават по-висока добавена стойност на кадрите. Предоставянето на подходящи умения и компетенции са основополагащи за задържане и повишаване възможностите за кариерно развитие на заетите лица в дружеството. Като компания работеща в силно регулиран сектор е необходимо да изпълним изискванията на Конвенцията за правата на хората с увреждания. Тя преди всичко насърчава, защитава и гарантира пълноценното и равноправно упражняване на всички човешки права и основни свободи от страна на всички хора с увреждане и подпомага зачитането на човешкото им достойнство. Като член на Европейския съюз държавата ни е поела съответните ангажименти за спазването им и съответно "Моят кредит" ЕООД трябва да посрещне новото предизвикателство с подготвен персонал. Тази квалификация ще ни даде уникално пазарно предимство пред конкуренцията, като ни даде възможност да предоставим и на тези хора в неравностойно положение достъп до нашите услуги със зачитане на основните им права и човешкото им достойнство. За нуждите на компанията в обучението "Работа с хора с проблеми със слуха" сме предвидили участието на следните 20 служители: - Мениджър екип - 2 души; - Офис мениджър - 9 души; - Кредитен консултант - 6 души; - Старши Кредитен специалист,финансова институция - 1 -.Кредитен Инспектор финансова институция - 1 - Оператор в кол център - 1 човек; 20-те души заети в компанията ще преминат обучение за работа с хора с проблеми със слуха във връзка с изпълнението на преките им служебни задължения, каквото не се предоставя в учебните заведения. В предвидените разходи за обучението са включени: - Разходи за консултантски услуги, свързани с изготвяне на програмата за обучение; - Осигуряване на база за обучение; - Осигуряване на техника и оборудване, необходими за обучението; - Осигуряване на учебни материали и помагала –теория и практика; - Осигуряване на преподавател/и, лектори с подходяща квалификация; - Материали и консумативи, пряко свързани с обучението; - Себестойност на обучението; Не на последно място инвестицията в човешкия капитал на фирмата, чрез предоставяне на по-добро образование и квалификация в съответствие с потребностите на пазара на труда за изграждане на стабилна икономика, основана на знанието ще ни запази имиджа на предпочитан работодател в сектора на кредитните институции. 71 400.00 71 400.00
Придобиване на професионална квалификация по професия "Финансов отчетник", специалност "Финансова отчетност": Чрез проекта ще бъде финансирано предоставянето на професионално обучение на служителите на фирма "Моят кредит" ЕООД, което ще съответства на необходимостта на фирмата и съответства със задълженията на всеки служител. Професионалното обучение ще се осъществява в съответствие с изискванията на Закона за професионално образование и обучение. Професиите и специалностите, които ще придобият хората от фирмата, са включени в Списъка на професиите за професионално образование и обучение, утвърден от Министъра на образованието и науката. Ще бъдат обучени 20 броя служители на фирмата по професия 343020 Финансов отчетник, 09-1891 Специалност: 3430201 Финансова отчетност - II СПК. Хорариумът и учебният план за обучение ще бъдат съобразени с Държавните образователни изисквания на МОН, както следва: 343020 Финансов отчетник, 09-1891 Специалност: 3430201 Финансова отчетност - II СПК, - общо 660 учебни часа, от които 40% за теория и 60% за практически занимания, на стойност за един обучаем 1200 лв. Обучението ще се извърши дистанционно за удобство на обучаемите за съвместяване на служебните ангажименти и обучението. За периода на обучение те ще преминат на гъвкаво работно време. Всяко лице преминало това обучение по професионално образование ще получи документ, удостоверяващ завършеното обучение. В момента служителите, които са предвидени за обучение заемат следните длъжности: - Мениджър екип на длъжност с код по НКПД 3341 - 3003 - 2 души; - Офис мениджър на длъжност с код по НКПД 3341-3004 - 9 души; - Кредитен консултант на длъжност с код по НКПД 3312-2001 - 6 души; - Старши Кредитен специалист,финансова институция на длъжност с код по НКПД 3312 -5001 - 1 човек; -.Кредитен Инспектор финансова институция на длъжност с код по НКПД 3312 - 5002 -1 човек; - Оператор в кол център на длъжност с код по НКПД 4223-2001 - 1 човек. След приключването на обучението лицата ще подобрят професионалните си умения, съответстващи на професия 43020 Финансов отчетник, 09-1891 Специалност: 3430201 Финансова отчетност - II СПК и в комбинация на досегашния си опит и познания придобити от фирмените обучения и практика, значително ще повишат професионалната си компетеност. Обща стойност за дейността: 24 000.00 лв. 24 000.00 24 000.00
Обучение за придобиване на ключови компетентности - Общуване на чужди езици - Английски език: За нуждите на "Моят кредит" ЕООД ще бъде проведено обучение за придобиване на квалификация по ключова компетентност "Общуване на чужди езици" - специалност "Английски език" на 20 заети лица, съгласно Европейската квалификационна рамка. Ангилйският език е езикът на бизнеса. Познанията по езика ще ни дадат възможност да предоставяме услугите си на англоезични клиенти и да работим с англоезични партньори. В тази връзка предвиждаме нашите служители, които работят с международни кленти и партньори да изградят или подобрят знанията си за общуване на английски език. Поради тази причина фирменото ръководство реши 20 броя подходящи служители да повишат езиковите си умения, което съответства на нуждите на предприятието и ще спомогне за изпълняване на задълженията им във фирмата, както следва: - Мениджър екип - 2 души; - Офис мениджър - 9 души; - Кредитен консултант - 6 души; - Старши Кредитен специалист,финансова институция - 1 -.Кредитен Инспектор финансова институция - 1 - Оператор в кол център - 1 човек; Учебният процес ще бъде организиран в 300 учебни часа, като служителите ще завършат три нива на езиково обучение.А1, А2 и В1. В интерес на работата ще бъде обучението да се извършва в дистанционна форма, поради факта, че служителите ще могат сами да планират съчетаването на служебните си задължения и езиковото обучение. Преди започване на езиковото обучение ще бъде организиран входящ тест от обучаващата организация за определяне на езиковото ниво на обучаемите. Всяко ниво на обучение ще завърши с издаването на съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения. 14 000.00 14 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).