Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 672 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project aims to realize complex activities related to the provision of innovative social services for children with special educational needs in order to adapt their social adaptation and to increase their capacities through the implementation of integrated approaches to motivating and promoting their social inclusion through the provision of hourly services.
The project covers complex measures and in the implementation of the project activities will be supported at least 30 pieces. disabled children. Individual work will be carried out with the target group in the form of trainings, consultations, individual programs will be developed and implemented with a view to their social inclusion and improving their access to education and prevention of dropping out of school. The activities to be provided will cover social, educational and psychological support by providing hourly services in the form of adapted sporting activities and games that stimulate and develop children's perceptions.
The current project proposal is aimed at implementing measures in the form of skills for autonomy, learning and work and supporting personal development and social inclusion.
Within the framework of the project, assistance will be provided to children with disabilities through specialized support, therapeutic activities to compensate for developmental difficulties through a team of 5 specialists, incl. , coaches, psychologists and trainer. The activities for children at risk in the services will be provided in a specially equipped for this purpose equipped room. In the improvised center, target groups will receive the individualized care they need and support for personality maturation and building skills for independent and independent living. The organization of the services is aimed at creating conditions and attitudes of children with special educational needs for equal participation in the life of the local community.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подготовка за стартиране на услугите, в т.ч. назначаване на персонал и материално обезпечаване на дейностите по проекта: В рамките на дейността ще бъдат осъществени подготвителни дейности за предоставяне на услуги за социално включване на деца с увреждания, които включват следните етапи: Етап 1. Назначаване на персонала за предоставяне на услугите Дейността включва назначаване на работа на специалистите, които ще предоставят услугите на потребителите. За тази цел ще се привлече квалифициран персонал, който е работил с фондацията при изпълнението на основната й дейност, както и такива, които са включвани като експерти по проектите осъществени и осъществявани от дружеството. Предвид целта на проекта да предостави интегрирани услуги за целевата група – за деца в риск със специални образователни потребности и увреждания, е предвидено да бъдат назначени следните специалисти и помощен персонал: 1. Психолог - 2 бр. 2. Инструктор по адаптирана физическа активност - 1 бр. 3. Фитнес инструктор - 1 бр. 4. Обучител за игрови образователни занимания - 1 бр. 5. Хигиенист - 1 бр. С тях ще бъдат сключени ТД и/или договори по реда на ЗЗД при спазване нормативната уредба за възлагане, както и Методологията за регламентиране на възнагражденията на ОП РЧР 2014 - 2020. Същите ще отговорят на изискванията за квалификация, опит и образование, посочени в Приложение Н към Условията за кандидатстване Етап 2. Материално техническо обезпечаване на услугите Дейността включва наем на помещение/я около 150 кв.м, в което да се предоставят услугите за целевата група. Предвижда се да бъде наето оборудвано помещение, което като минимум да включва зала за спортни дейности, в която ще се предоставят почасови услуги за целевите групи под формата на спортни активности, санитарен възел, баня и съблекалня, стаи за провеждане на консултации, психологическа, мотивационна, образователна, социална или друг тип подкрепа на потребителите на услугите, според индивидуалните им потребности и др. В допълнение в помещението трябва да е предвидена и възможност за офис за персонала на услугите. Обзаведеното и оборудвано помещение ще бъде наето за периода на изпълнение на проекта. В допълнение ще бъдат закупени и необходимите материали и консумативи за предоставяне на услугите за децата с увреждания. Етап 3. Определяне на минимум 30 деца в риск, които ще бъдат включени в проектните дейности Тази част от дейността ще се осъществи от съществуващия екип на организацията като при изпълнението й Фондация "Булгари" ще работи активно в тясно сътрудничество със: Столична община, местни организации и НПО, Центрове за настаняване от семеен тип, Центрове за обществена подкрепа, домове за временно настаняване и др. Ще бъде определен профила на децата и младежите, в зависимост от това какви са уврежданията им, а именно: • от аутистичния спектър • умствена изостаналост (интелектуални затруднения) • хиперактивност с дефицит на внимание • синдром на Даун • тежки психични разстройства (шизофрения и биполярно-афективно разстройство) • специфични диагнози, довели до задръжки в психичното развитие Чрез определянето на профила на децата, чрез осъществяването на проекта ще се създаде среда за оказване на комплексна грижа. За тях ще се осигурят условия за включване в повече занимания по интереси и в дейности за ангажиране на свободното време. Проектът цели работа и въздействие върху поведението на децата с превантивен и рехабилитационен ефект. Така, подкрепата им за живота в общността се оказва реална практическа подготовка за справяне със сложни и труднопоносими за тях ситуации. Ще се създадат условия и възможности за децата с увреждания да се включват в безплатни адаптирани спортни активности с цел подобряване качеството им на живот, физическата им и психическа пригодност. Планираните по проекта дейности откликват на необходимостта от прилагане на специализиран подход, защото помагат на децата да преодоляват състоянието си на изолация, за да им помагат в това по адекватен начин. 0.00 0.00
Интеграция на деца и подрастващи със специални потребности чрез предоставяне на почасови услуги: Дейността е насочена към почасова работа с минимум 30 деца със СОП, поради заболявания като аутизъм, синдром на Даун, умствена изостаналост, психични разстройства и др., като идеята е да се осигури равен достъп до включваща среда на всички равнища. Настоящият проект ще осигури подготвени и обучени специалисти, които да демонстрират отношение, адекватно на потребността за професионална работа с деца със СОП. Планираната дейности откликва на необходимостта от прилагане на специализиран подход, защото помагат на децата да преодоляват състоянието си на изолация. Идеята е да създаде среда за оказване на комплексна грижа към децата – от една страна чрез сесии със специализирана апаратура, от друга с адаптирана физическа активност, от трета страна – подкрепата чрез адекватно интензивно общуване с децата, посредством почасовата работа с различни специалисти. Дейността цели работа и въздействие върху поведението на децата с превантивен и рехабилитационен ефект. Дейността е насочена към реализиране на комплексни дейности свързани с предоставяне на иновативни социални услуги за деца с увреждания с цел тяхната социална адаптация и повишаване на възможностите им чрез реализация на интегрирани подходи за мотивиране и насърчаване социалното им включване, посредством предоставянето на почасови услуги. В рамките на дейността ще бъде осигурена помощ на деца в риск чрез оказване на специализирана подкрепа, провеждане на терапевтични дейности за компенсиране на трудности в развитието чрез назначен екип от 5 специалиста по дейност 1. В специално наето за целта оборудвано помещение целевите групи ще получат необходимата им индивидуализирана грижа и подкрепа за личностно съзряване и изграждане на умения за самостоятелен и независим живот. Организирането на услугите в него са насочени към създаването на условия и нагласи на децата в риск, за равнопоставено участие в живота на местната общност. Дейностите за децата ще се предоставят по предварително изготвен график, съобразно техните нужди и в детайли ще включват: 1. Социална, образователна и психологическа подкрепа В зависимост от идентифицираните нужди на всяко от включените деца в риск ще бъдат предоставени индивидуални и/или групови консултации от съответните специалисти - обучител и психолози. Тези дейности ще подобрят тяхното психично здраве, психологическо благополучие и способности чрез подобряване на самочувствието, ефикасността на самооценката, чрез намаляване на стреса, тревожността и депресията, чрез повишаване на познавателната функция и чрез разработване на широка гама от умения и качества, като например сътрудничество, комуникация, лидерство, дисциплина, работа в екип. Също така ще подпомогне социалното благополучие и способности чрез създаване и укрепване на общностните връзки и взаимоотношенията с членовете на семейството, приятелите и връстниците, ще създаде чувство за принадлежност и приемане, ще развие положителни социални нагласи и поведение. В рамките на тези занимания ще се провеждат и образователни игри, терапевтични сесии и ментални компютърни игри. Сесиите и менталните игри ще се извършват във всеки от дните, с които психолозите и обучителят имат срещи с децата. По план те винаги ще предхождат игрите с физически активности (точка 2 от дейността), тъй като ще играят ролята на средство за оптимална настройка на децата за тях. Функциите на тези сесии и игри ще позволят, от една страна, постигането на релаксация и настроение, необходими за физическите активности, от друга – тяхната цел е за трайни корекции в уменията за саморегулиране на редица процеси свързани със заболяванията. Във времето, в което всяко дете е ангажирано с въпросните сесии и игри, направлявано от назначените специалисти, останалите деца, които изчакват реда си ще играят специализирани образователни игри. Работата с децата ще е насочена и към анализ на факторите, които влияят върху отклоняващото се поведение и подбор на ясни поведенчески цели, към които ще се прилагат съответните въздействия. 0.00 139 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).